.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برگزاري سمینار مدیریت جامع سیل درگرگان
(ادامه)
استاندار:جهل اطلاعات در استان گیلان
(ادامه)
راه اندازي اتاق مديريت بحران در استان گيلان
(ادامه)
بيانيه نشست سراسري اصلاح طلبان مازندران
(ادامه)
آخرين‌خبر انتشار زمان‌بندي احتمالي حمله به ايران است جنگ علیه ایران چقدر جدی است؟(ديدگاه)
آخرين‌خبر انتشار زمان‌بندي احتمالي حمله به ايران است(ادامه)
يونس رنجكش از عبدالهي تا قهرماني/دولت نهم در گيلان به دنبال چيست؟ (يادداشت)
يونس رنجكش (ادامه)
عليرضا سعيدي كياسري جو ناپايدار براي"وارش" (ديدگاه)
عليرضا سعيدي كياسري(ادامه)
علي عبدالهي وقتي به گيلان آمد ، به هيچ روي فکر نمي کرد چهار سوي خيابانهاي منتهي به کاخ بلند استانداري اين همه بلند گو داشته باشد؛ که همه يکصدا  وگاه به تک مضرابي بر طبل رفتن او مي کوفتند  وگاه نشريات نيز رفتن او را سرخوشانه تيتر مي کردند ، - چنانچه وي همين اواخر در جمع ... فصلي براي سردار
علي عبدالهي وقتي به گيلان آمد ، به هيچ روي فکر نمي کرد چهار سوي خيابانهاي منتهي به کاخ بلند استانداري اين همه بلند گو داشته باشد؛ که همه يکصدا وگاه به تک مضرابي بر طبل رفتن او مي کوفتند وگاه نشريات نيز رفتن او را سرخوشانه تيتر مي کردند ، - چنانچه وي همين اواخر در جمع ...(ادامه)
توقف عمليات ساخت کنارگذر مخرب انزلى
(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های18شهریور
(ادامه)
مركز مديريت بحران در استانداري گيلان
(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های 15شهریور
(ادامه)
مسافران سرگردان در خيابانهاي شهر گرگان
(ادامه)
رشید غریبی اندبیلی بنزین ؛ از100 لیترسفر تا 1200 لیترنمایندگان!(ديدگاه)
رشید غریبی اندبیلی(ادامه)
رضا اشکوری قاسم آباد روستايی با ويژگی های بسيار (ديدگاه)
رضا اشکوری(ادامه)
دو فرد ناشناس ظهر یکشنبه با توزیع شربت های نذری اعیاد شعبانیه در یکی از خیابان های شهر آمل بیش از 20 شهروند این منطقه را راهی بیمارستان های آمل کردند .تعدادی از این افراد که علت مسومیت برای مداوا ... شربت نذري و مسموميت 20 نفري
دو فرد ناشناس ظهر یکشنبه با توزیع شربت های نذری اعیاد شعبانیه در یکی از خیابان های شهر آمل بیش از 20 شهروند این منطقه را راهی بیمارستان های آمل کردند .تعدادی از این افراد که علت مسومیت برای مداوا ...(ادامه)
فاجعه زيست محيطى در مازندران(گزارش)
(ادامه)
90 درصد صیادان گيلاني زیر خط فقرند
(ادامه)
افشين ايماني بحران زباله در انتظار دومين شهر پر تراكم كشور(ديدگاه)
افشين ايماني(ادامه)
قناعت:مازندران امن ترين استان كشور است
(ادامه)
کارگاه تخصصی بحران مدیریت حوادث دربابلسر
(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ... هاشمی: کمک می‌کنم تا انتخابات سالم برگزار شود
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ...(ادامه)
چهار هزار کودک خیابانی در کشور
(ادامه)
بحران در نساجي طبرستان
كارخانه نساجي طبرستان به دليل كمبود نقدينگي همچنان با بحران مواجه است . (ادامه)
اجلاس وزيران امور خارجه‌ پنج کشور ساحلى درياى مازندران صبح امروز در دفتر مطالعات سياسى و بين‌الملل وزارت امور خارجه در تهران برگزار مى‌شود. ‌در اين اجلاس وزراى خارجه‌ کشورهاى ايران، روسيه، قزاقستان، آذربايجان ... نشت وزراى خارجه حاشيه دریای مازندران در تهران
اجلاس وزيران امور خارجه‌ پنج کشور ساحلى درياى مازندران صبح امروز در دفتر مطالعات سياسى و بين‌الملل وزارت امور خارجه در تهران برگزار مى‌شود. ‌در اين اجلاس وزراى خارجه‌ کشورهاى ايران، روسيه، قزاقستان، آذربايجان ...(ادامه)
در اعتراض به وضعيت بحرانی محيط زيست استان گيلان و سوء مديريت اداره‌ی کل حفاظت محيط زيست استان، از سوی نماينده‌گان تشکل‌های فعال زيست محيطی استان گيلان تحصنی در مقابل سازمان ... تحصن کفن پوشان گیلانی مقابل سازمان محيط زيست
در اعتراض به وضعيت بحرانی محيط زيست استان گيلان و سوء مديريت اداره‌ی کل حفاظت محيط زيست استان، از سوی نماينده‌گان تشکل‌های فعال زيست محيطی استان گيلان تحصنی در مقابل سازمان ...(ادامه)
مدارس غير انتفاعي استان رو به تعطيلي است
رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران با بيان اينكه، مدارس غير انتفاعي استان رو به تعطيلي است، از خانواده ها خواست تا در امورات اداري مدارس با مديران همكاري نمايند.(ادامه)
مشاركت اسپانيا و چين در ساخت سد منگل آمل
نماينده مردم آمل در مجلس از مشاركت كشورهاي اسپانيا و چين در ساخت سد منگل اين شهرستان خبر داد.(ادامه)
پيام استاندار مازندران بمناسبت سالگرد ارتحال امام (ره)
به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (س) بيانيه اي از سوي شفقت استاندار مازندران صادر شد. در بخشي از اين بيانيه آمده است:عشق به خميني (س) عشق به همه خوبي هاست.(ادامه)
استاندار:كاهش 5/1درصدی بيكاري در مازندران
استاندار مازندران گفت: دولت نهم با شعار عدالت محوري و مهروزي فعاليت خود را به منظور ايجاد رفاه و ارتقاي سطح زندگي مردم آغاز كرده و محروميت زدايي وشناخت كاستي هاي دولت از عمده برنامه هاي محوري دولت احمدي نژاد است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.401 seconds.