.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صید ماهی356کیلوگرمی توسط صیادان مازندرانی
مدیرکل شیلا‌ت مازندران با اعلا‌م این خبر گفت: صیادان منطقه میانکاله بهشهر از این فیل ماهی بیش از 43 کیلوگرم خاویار استحصال کردند. به گزارش شمال نیوز،حسن حبیب نژاد افزود: صیادان استان از آغاز صید تاکنون 290 کیلوگرم (ادامه)
وام 7درصدي برای صادركنندگان مازندرانی
صادركنندگان كالا در مازندران از تسهيلات 7 درصدي بهره مند خواهند شد. مهندس ولي الله فرزانه معاون برنامه ريزي و هماهنگي امور اقتصادي استاندار مازندران با اعلام اين خبر در جلسه بررسي مشكلات صادركنندگان مركبات اين (ادامه)
مربی مطرح کشتی مازندران بازداشت شد
محمدحسین دباغی مربی مطرح کشتی مازندران و ملی پوش سابق کشتی ایران با شکایت هیات کشتی استان مازندران بازداشت شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، به دنبال درگیری که هفته گذشته در مسابقات انتخابی کشتی(ادامه)
طی حكمي از سوي سرپرست وزارت رفاه و تامين اجتماعي ،مقداد نجف نژاد نماینده  سابق مردم بابلسر  در مجلس شورای اسلامی بسمت مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال تهران  منصوب شد. 
یک مازندرانی مدیر عامل باشگاه استقلال تهران
طی حكمي از سوي سرپرست وزارت رفاه و تامين اجتماعي ،مقداد نجف نژاد نماینده سابق مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی بسمت مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال تهران منصوب شد. (ادامه)
انتخاب مربی کشتی مازندران برای حضور در ترکیب کادر فنی تیم ملی در بازی های آسیایی 2006 دوحه با درگیری برخی مربیان و مسئولان کشتی این استان همراه شد. حساسیت بالایی که کشتی و مسایل مربوط به آن درمازندران دارد باعث شده ...
درگیری فیزیکی در هیات کشتی مازندران
انتخاب مربی کشتی مازندران برای حضور در ترکیب کادر فنی تیم ملی در بازی های آسیایی 2006 دوحه با درگیری برخی مربیان و مسئولان کشتی این استان همراه شد. حساسیت بالایی که کشتی و مسایل مربوط به آن درمازندران دارد باعث شده ... (ادامه)
جمعی از شهروندان ساروی در تماس با شمال نیوز نسبت به افزایش حیوانات موزی بویژه ازدیاد موش در سطح خیابانها، معابر و منازل شهر ساری اعتراض کردند. به گزارش خبرنگار ما تعدادی از این شهروندان رژه موشها در شهر ساری!!
جمعی از شهروندان ساروی در تماس با شمال نیوز نسبت به افزایش حیوانات موزی بویژه ازدیاد موش در سطح خیابانها، معابر و منازل شهر ساری اعتراض کردند. به گزارش خبرنگار ما تعدادی از این شهروندان (ادامه)
بهره‌مندی230هزار معلول مازندرانی از خدمات بهزيستي
قائم مقام معاون توانبخشي بهزيستي استان مازندران گفت: 230 هزار معلول ناشنوا،نابينا، جسمي،حركتي وذهني از خدمات بهزيستي اين استان استفاده مي‌كنند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس در ساری،جواد شهميرزادي افزود: بهزيستي در بخش‌هاي درمان، كمك هزينه تحصيل، لوازم ضروري منزل، اشتغال و (ادامه)
56 درصد مردان مازندرانی روزانه 20 نخ سیگار دود می کنند
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: روزانه حدود 22 درصد از مردان مازنی کمتر از 10 نخ و 56 درصد نیز بیش از 20 نخ سیگار مصرف می کنند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری،حسن اشرفیان افزود: حدود 24 درصد مردم کشور مواد دخانی مصرف می کنند و به طور میانگین 19 درصد (ادامه)
جوانان مازندرانی ثابت کرده اند که از هوش و نبوغ بالایی برخوردار هستند.کسب رتبه های برتر المپیادهای جهانی و کشوری وکنکور سراسری توسط دانش آموزان مازندرانی نشان دهنده این مطلب است... حمایت از تیزهوشان مازندرانی با اخذ شهریه دویست هزار تومانی
جوانان مازندرانی ثابت کرده اند که از هوش و نبوغ بالایی برخوردار هستند.کسب رتبه های برتر المپیادهای جهانی و کشوری وکنکور سراسری توسط دانش آموزان مازندرانی نشان دهنده این مطلب است...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.254 seconds.