.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ركورد پيشين اين اختراع در اختيار يك گروه تحقيقاتي آمريكا به نام اينتل با همكاري دانشگاه ماساچوست بوده كه در انتقال برق تا فاصله فقط يك تا دو متر كار كردند... رکورد شکنی مخترح مازندرانی
ركورد پيشين اين اختراع در اختيار يك گروه تحقيقاتي آمريكا به نام اينتل با همكاري دانشگاه ماساچوست بوده كه در انتقال برق تا فاصله فقط يك تا دو متر كار كردند...(ادامه)
سخنی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی
(ادامه)
اعطاي نماد قضايي به قضات مازندرانی
(ادامه)
اینكه قومیت و محل تولد و زندگی اشخاص ربطی به مسئولیت ها و روابط سیاسی ندارد كاملاً پذیرفته شده است، اما چند نفر از سیاسیون مملكت ما هستند كه این چند وقت اخیر نقش مؤثری در مسائل كشور داشته اند و حرف و حدیث پیرامون آنها زیاد بوده است. جالب است كه همگی آنها ... اين مازندرانی ها!
اینكه قومیت و محل تولد و زندگی اشخاص ربطی به مسئولیت ها و روابط سیاسی ندارد كاملاً پذیرفته شده است، اما چند نفر از سیاسیون مملكت ما هستند كه این چند وقت اخیر نقش مؤثری در مسائل كشور داشته اند و حرف و حدیث پیرامون آنها زیاد بوده است. جالب است كه همگی آنها ...(ادامه)
ازدواج يکهزار مرد افغاني با بانوان مازندرانی
(ادامه)
مازندرانی‌ها تورهای خود را به آب انداختند
(ادامه)
به منظور تنظيم بازار و كنترل قيمت و حمايت از توليد كنندگان مقرر شد با هماهنگي بعمل آمده از سوي اتحاديه باغداران، دستگاه هاي اجرايي مرتبط و بانك هاي عامل 40هزار تن مركبات ذخيره سازي و در ايام ... استاندار : باغداران مازندرانی عجله نكنند
به منظور تنظيم بازار و كنترل قيمت و حمايت از توليد كنندگان مقرر شد با هماهنگي بعمل آمده از سوي اتحاديه باغداران، دستگاه هاي اجرايي مرتبط و بانك هاي عامل 40هزار تن مركبات ذخيره سازي و در ايام ...(ادامه)
بدهی 145 میلیارد تومانی کارفرمایان مازندرانی به تامین اجتماعی
ميني : (ادامه)
مهندس بهزاد پورمحمد طوفان اخیر در مازندران و نکات قابل توجه(ديدگاه)
مهندس بهزاد پورمحمد(ادامه)
اعلام موجودیت ستاد ملی جوانان حامی خاتمی در مازندران
(ادامه)
برگزاری نوزدهمین سالگرد شهید دوامی در ساری
(ادامه)
خوشنویسان مازندرانی و کتابت جزء سی ام قرآن
(ادامه)
14 آبان روز مازندران نامگذاري شد
(ادامه)
مسولیت ما و فرزندان شایسته استان
سید کریم هاشمی سنگتراشانی (ادامه)
يك ميليون روستايي مازندرانی مشمول دريافت سهام عدالت
(ادامه)
سخنان انتقادی یوسف نژاد در نماز جمعه ساری
(ادامه)
استیضاح وزیر آموزش و پرورش در 5 محور از جمله "بی توجهی به اجرای قوانین موجود از جمله قانون برنامه چهارم توسعه" ،" بی توجهی محض در امر استخدام معلمان حق التدریس" و "نارضایتی حداقل 90 درصد از قشر فرهنگیان از وزیر" اعلام وصول شده است. وی دلایل اصلی استیضاح را بدین ترتیب اعلام کرد ... یوسف نژاد و دلایل استیضاح وزیر آموزش و پرورش
استیضاح وزیر آموزش و پرورش در 5 محور از جمله "بی توجهی به اجرای قوانین موجود از جمله قانون برنامه چهارم توسعه" ،" بی توجهی محض در امر استخدام معلمان حق التدریس" و "نارضایتی حداقل 90 درصد از قشر فرهنگیان از وزیر" اعلام وصول شده است. وی دلایل اصلی استیضاح را بدین ترتیب اعلام کرد ...(ادامه)
این خودروی سبك بنزینی با سرعت 70 كیلومتردر ساعت حركت می كند و استفاده از لا ستیك های تزریقی و تو پر، سامانه ترمز و گاز سیمی و امكان تنظیم فرمان و صندلی ،از ویژگی های آن است ... ساخت خودروی تك نفره توسط مخترع مازندرانی
این خودروی سبك بنزینی با سرعت 70 كیلومتردر ساعت حركت می كند و استفاده از لا ستیك های تزریقی و تو پر، سامانه ترمز و گاز سیمی و امكان تنظیم فرمان و صندلی ،از ویژگی های آن است ...(ادامه)
بزرگداشت روز پزشک و تجلیل از پزشکان مازندرانی
(ادامه)
دکتر غلامعلی رنجبر کاغذ پاره ها(ديدگاه)
دکتر غلامعلی رنجبر(ادامه)
در مرحله‌ی رده بندی وزن 60 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پکن، «مراد محمدی» قهرمان مازندرانی سال 2006 جهان مقابل «سلیم خان حسین اف» از جمهوری آذربایجان قرار گرفت که با پیروزی مقابل این حریف، موفق به کسب مدال برنز شد... طلسم المپیک را یک مازندرانی شکست
در مرحله‌ی رده بندی وزن 60 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پکن، «مراد محمدی» قهرمان مازندرانی سال 2006 جهان مقابل «سلیم خان حسین اف» از جمهوری آذربایجان قرار گرفت که با پیروزی مقابل این حریف، موفق به کسب مدال برنز شد...(ادامه)
نمایشگاه عکس با حضور بانوان عکاس مازندرانی
(ادامه)
رضا تیموری تکروی عامل عقب ماندگی مازندران
رضا تیموری(ادامه)
شرایط کاری در بازرسی ویژه ریاست جمهوری دشوار است و آقای احمدی‌نژاد به دلیل بیماری از مسولیت خود کناره‌گیری کرده است و در حال حاضر سرپرستی این حوزه را بر عهده گرفته‌ام تا رئیس‌جمهور برای انتخاب بازرس ویژه جدید تصمیم‌گیری کند. شیخ‌الاسلامی جایگزین احمدی نژاد میشود
شرایط کاری در بازرسی ویژه ریاست جمهوری دشوار است و آقای احمدی‌نژاد به دلیل بیماری از مسولیت خود کناره‌گیری کرده است و در حال حاضر سرپرستی این حوزه را بر عهده گرفته‌ام تا رئیس‌جمهور برای انتخاب بازرس ویژه جدید تصمیم‌گیری کند.(ادامه)
رضا هاشمي تنهایی های يك نماینده ورزش دوست ...(ديدگاه)
رضا هاشمي(ادامه)
تلاش فراكسيون نمایندگان شمالی و رأي اعتماد دو وزير مازندرانی
(ادامه)
دومین همایش سارویهای مقیم پایتخت برگزار شد
(ادامه)
حکومتداری با لهجه شمالی(يادداشت)
رضا مياندره(ادامه)
رسانه های مازندران خوش آمدگوی خوب براي استاندار نبودند
هفته آینده در آیین ویژه روز خبرنگار، قصد دارم در جمع صمیمی اهالی رسانه و خبرنگاران استان نخستین دیدار خود را با رسانه ها در استان داشته باشم. (ادامه)
دبیر مازندرانی در جشنواره الگوهای برتر تدریس اول شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.377 seconds.