.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عدم برنامه ریزی اصولی و ناهماهنگی بین چند نهاد باعث ناراحتی خبرنگاران مازندرانی و ترک اجباری جلسه کلنگ زنی هتل هفت ستاره رامسر از سوی آنان شد . کلنگ اولین هتل 7ستاره ایران روی سرخبرنگاران فرود آمد
عدم برنامه ریزی اصولی و ناهماهنگی بین چند نهاد باعث ناراحتی خبرنگاران مازندرانی و ترک اجباری جلسه کلنگ زنی هتل هفت ستاره رامسر از سوی آنان شد .(ادامه)
یک منبع آگاه ، ضمن بیان این مطلب که به زودی  علی کردان به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی خواهد شد گفت: کردان، گزینه ی پیشنهادی حزب موتلفه به رییس جمهور برای وزارت نفت ... یک مازندرانی و وزارت نفت
یک منبع آگاه ، ضمن بیان این مطلب که به زودی علی کردان به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی خواهد شد گفت: کردان، گزینه ی پیشنهادی حزب موتلفه به رییس جمهور برای وزارت نفت ...(ادامه)
گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکی از آن است که استانداران مازندرانی در دولت های گذشته خود را برای حضور جدی در عرصه  انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی آماده می نماید... استانداران مازندرانی در راه مجلس
گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکی از آن است که استانداران مازندرانی در دولت های گذشته خود را برای حضور جدی در عرصه انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی آماده می نماید...(ادامه)
10 فوتسالیست جوان مازندرانی در تیم ملی
اردوی نهایی تیم ملی فوتسال جوانان کشور طی سه مرحله با حضور 93 بازیکن از سراسر کشور در روزهای 16،15 و 18 اردیبهشت امسال در محل کمپ تیم های ملی برگزار می شود.(ادامه)
خبرها حکایت از آن دارد که احمدی نژاد برای تغییر مشایی رئیس مازندرانی میراث فرهنگی و گردشگری جدی‌تر شده است.و شایعات اخیر مبنی بر حضور علی کردان در وزارت نفت نیز از سوی دوستان ... یک مازندرانی جانشین مازندرانی دیگر
خبرها حکایت از آن دارد که احمدی نژاد برای تغییر مشایی رئیس مازندرانی میراث فرهنگی و گردشگری جدی‌تر شده است.و شایعات اخیر مبنی بر حضور علی کردان در وزارت نفت نیز از سوی دوستان ...(ادامه)
گروه موسیقی درویش خان به سرپرستی و خوانندگی محمود جاهد ، هنرمند مازندرانی در جمهوری آذربایجان برنامه خواهند داشت. 
به گزارش شمال نیوز ... طنین موسیقی مازندرانی در جمهوری آذربایجان
گروه موسیقی درویش خان به سرپرستی و خوانندگی محمود جاهد ، هنرمند مازندرانی در جمهوری آذربایجان برنامه خواهند داشت. به گزارش شمال نیوز ...(ادامه)
خسرو حسن‌نسب معلم فداكار مازندراني كه با خارج كردن به موقع بخاري آتش‌گرفته كلاس درس از وقوع حادثه‌اي دلخراش جلوگيري كرده بود بعد از تعطيلات نوروز دوباره تدريس مي‌كند... روایت معلم فداکار مازندرانی از روز حادثه
خسرو حسن‌نسب معلم فداكار مازندراني كه با خارج كردن به موقع بخاري آتش‌گرفته كلاس درس از وقوع حادثه‌اي دلخراش جلوگيري كرده بود بعد از تعطيلات نوروز دوباره تدريس مي‌كند...(ادامه)
تجلیل از نخبگان و افتخار آفرینان آموزش و پرورش مازندران
مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، گفت: به منظور تجلیل و تقدیر از دانش آموزان افتخار آفرین و نخبه مازندرانی و ایجاد انگیزه بین دانش‌‏آموزان، سومین جشنواره تجلیل از نخبگان روز پنج شنبه 17 اسفندماه سال جاری در اردوگاه شهدای دانش‌‏آموز بادله ساری برگزار می‌‏شود. به گزارش شمال نیوز ، روح اله معافی، با بیان این (ادامه)
یک مازندرانی، رییس دفتر احمدی نژاد !!
هر چند رییس جمهور به وی اعتماد کامل دارد و از عملکرد مدیریتی او در سازمان ... راضی است ولی برای حفظ منافع کلان دولت احتمالاً فرد دیگری را به جای ایشان منصوب خواهد کرد ...(ادامه)
اعزام كاراته کاران مازندرانی به هندوستان
تيم كاراته مازندران به نمايندگي از كشورمان در جام بين‌المللي كشور هندوستان شركت مي‌كند.(ادامه)
نتیجه مثبت کشتی‌گیر دوپینگی مازندرانی
جواب آزمایش اولیه تست دوپینگ یکی از آزادکاران مازندرانی حاضر در رقابتهای کشتی جام تختی مثبت اعلام شد. به گزارش شمال نیوز به نقل (ادامه)
یک مازندرانی معاون سازمان میراٍث فرهنگی شد
اسفندیار رحیم مشایی ، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع‌ دستی و گردشگری ، با صدور حکمی علی لیالی را به عنوان مدیرکل امور مجلس سازمان منصوب کرد.(ادامه)
بازمانده 97هزار دانش آموز مازندارانی! دلایل بازماندن ازتحصیل آنان چیست، و تا پایان برنامه چهارم توسعه، چه تعداد دیگر از دانش آموزان مازندارانی ترک تحصیل خواهند کرد، سوال هایی است که جوابش را، دانش آموزان افغان ... آموزش رایگان حق مسلم ایرانیان هست یاخیر؟
بازمانده 97هزار دانش آموز مازندارانی! دلایل بازماندن ازتحصیل آنان چیست، و تا پایان برنامه چهارم توسعه، چه تعداد دیگر از دانش آموزان مازندارانی ترک تحصیل خواهند کرد، سوال هایی است که جوابش را، دانش آموزان افغان ...(ادامه)
هفته‌نامه طلاي سبز در استان مازندران نسبت به صدور قطعنامه غير قانوني تحريم ايران توسط شوراي امنيت اعتراض رسانه اي كرد. اين هفته‌ نامه كه هر هفته در 8 صفحه منتشر مي‌شود، صفحه هفت نشريه‌اش را به ... اقدام جالب یک نشریه مازندرانی دربرابرقطعنامه شورای امنیت
هفته‌نامه طلاي سبز در استان مازندران نسبت به صدور قطعنامه غير قانوني تحريم ايران توسط شوراي امنيت اعتراض رسانه اي كرد. اين هفته‌ نامه كه هر هفته در 8 صفحه منتشر مي‌شود، صفحه هفت نشريه‌اش را به ...(ادامه)
عدالت محوری در آموزش و پرورش مازندران !!
جمعی از معلمان و فرهنگیان مازندرانی ضمن ارسال شکوائیه ای به سایت شمال نیوز نسبت به بی عدالتی در آموزش و پرورش مازندران انتقاد کردند آنها گفتند با وجود آنکه سازمان آموزش و پرورش مازندران شعار التزام ...(ادامه)
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ... رقص خوب است یا بد؟!
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ...(ادامه)
نامه یک نخبه فرهنگی مازندرانی به رئیس جمهور
آقای رئیس جمهور عزیز خیلی خوشحال شدم که از نزدیک شما را در حسینیه عاشقان ساری ملاقات کردم از صبر و حوصله و متانت و بزرگواری شما متشکرم و امیدوارم همیشه موفق و موید باشید سخنان شما در جمع نخبگان مازندرانی بسیار امید بخش بود اما برخورد مسئولین آموزش و پرورش مازندران آنقدرنگران کننده بود که در هنگام سخنرانی شما بیشتر به این فکر می کردم که آیا اینان که در دولت اصولگرا و مهروز احمدی نژاد صاحب پست و منصب شده اند آیا از احمدی نژاد و اخلاقش درسی گرفته اند .(ادامه)
در سفر ریاست محترم جمهوری به استان مازندران انتظار طبیعی این بود صدا و سیمای مرکز مازندران با وجود امکانات مناسب و مجهز نسبت به انعکاس مطلوب و مستقیم تلویزیونی برنامه ها و سفرهای رئیس جمهور اقدام نماید ... انتظاری که صدا و سیما برآورده نکرد
در سفر ریاست محترم جمهوری به استان مازندران انتظار طبیعی این بود صدا و سیمای مرکز مازندران با وجود امکانات مناسب و مجهز نسبت به انعکاس مطلوب و مستقیم تلویزیونی برنامه ها و سفرهای رئیس جمهور اقدام نماید ...(ادامه)
پیکر 36 شهید سانحه سقوط هواپيمای حامل جمعی از پرسنل سپاه  با حضور ا قشار مختلف مردم در تهران تشییع شد و پیکر 5 شهید مازندرانی این حادثه فردا چهارشنبه در شهرهای مازندران تشییع می شود... مازندران در اندوه آلاله هاي سرخ
پیکر 36 شهید سانحه سقوط هواپيمای حامل جمعی از پرسنل سپاه با حضور ا قشار مختلف مردم در تهران تشییع شد و پیکر 5 شهید مازندرانی این حادثه فردا چهارشنبه در شهرهای مازندران تشییع می شود...(ادامه)
سرپرست حج و زيارت مازندران گفت: با فرارسيدن موسم حج، امسال در قالب 34 كاروان 4 هزار و 556 زائربه زيارت خانه خدا مي‌روند. 
 به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حبيب الله ساداتي در ديدار مديران و كارگزاران حج تمتع با استاندار مازندران گفت: آمار زائران از مازندران نسبت به سال گذشته 32 درصد رشد داشته است. 
اعزام 4 هزار و 556 زائر مازندرانی به خانه خدا
سرپرست حج و زيارت مازندران گفت: با فرارسيدن موسم حج، امسال در قالب 34 كاروان 4 هزار و 556 زائربه زيارت خانه خدا مي‌روند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حبيب الله ساداتي در ديدار مديران و كارگزاران حج تمتع با استاندار مازندران گفت: آمار زائران از مازندران نسبت به سال گذشته 32 درصد رشد داشته است. (ادامه)
براي اولين بار در جريان سفرهاي استاني هيئت دولت، شركت كنندگان در برنامه‌هاي استقبال و ديدار مردمي رئيس جمهوري، زير پوشش بيمه يكي از مؤسسات بيمه كشور قرار مي‌گيرند ... بیمه استقبال كنندگان مازندرانی از رئيس جمهوري
براي اولين بار در جريان سفرهاي استاني هيئت دولت، شركت كنندگان در برنامه‌هاي استقبال و ديدار مردمي رئيس جمهوري، زير پوشش بيمه يكي از مؤسسات بيمه كشور قرار مي‌گيرند ...(ادامه)
ردصلاحیت750داوطلب مازندرانی درانتخابات شوراها
رئيس ستاد انتخابات استان مازندران اعلام كرد: از مجموع 16 هزار و 605 نفر از داوطلبان انتخابات شورا در شهر و روستاهاي مازندران750 نفر رد صلاحيت شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،جواد قناعت افزود: 14 هزار 822 از داوطلبان در شوراي اسلامي روستاها نام‌نويسي كرده بودند كه از اين تعداد (ادامه)
 رئیس ستاد حوادث غيرمترقبه استان مازندران درباره احتمال شيوع مجدد آنفلوآنزاي حاد پرندگان در اين استان هشدار داد . پورمحمد  گفت: با  شروع مهاجرت پرندگان وحشي و رهاسازي طيور بومي در مزارع و باغات ... احتمال شيوع مجدد آنفلوآنزاي مرغی درمازندارن
رئیس ستاد حوادث غيرمترقبه استان مازندران درباره احتمال شيوع مجدد آنفلوآنزاي حاد پرندگان در اين استان هشدار داد . پورمحمد گفت: با شروع مهاجرت پرندگان وحشي و رهاسازي طيور بومي در مزارع و باغات ...(ادامه)
صید ماهی356کیلوگرمی توسط صیادان مازندرانی
مدیرکل شیلا‌ت مازندران با اعلا‌م این خبر گفت: صیادان منطقه میانکاله بهشهر از این فیل ماهی بیش از 43 کیلوگرم خاویار استحصال کردند. به گزارش شمال نیوز،حسن حبیب نژاد افزود: صیادان استان از آغاز صید تاکنون 290 کیلوگرم (ادامه)
وام 7درصدي برای صادركنندگان مازندرانی
صادركنندگان كالا در مازندران از تسهيلات 7 درصدي بهره مند خواهند شد. مهندس ولي الله فرزانه معاون برنامه ريزي و هماهنگي امور اقتصادي استاندار مازندران با اعلام اين خبر در جلسه بررسي مشكلات صادركنندگان مركبات اين (ادامه)
مربی مطرح کشتی مازندران بازداشت شد
محمدحسین دباغی مربی مطرح کشتی مازندران و ملی پوش سابق کشتی ایران با شکایت هیات کشتی استان مازندران بازداشت شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، به دنبال درگیری که هفته گذشته در مسابقات انتخابی کشتی(ادامه)
طی حكمي از سوي سرپرست وزارت رفاه و تامين اجتماعي ،مقداد نجف نژاد نماینده  سابق مردم بابلسر  در مجلس شورای اسلامی بسمت مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال تهران  منصوب شد. 
یک مازندرانی مدیر عامل باشگاه استقلال تهران
طی حكمي از سوي سرپرست وزارت رفاه و تامين اجتماعي ،مقداد نجف نژاد نماینده سابق مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی بسمت مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال تهران منصوب شد. (ادامه)
انتخاب مربی کشتی مازندران برای حضور در ترکیب کادر فنی تیم ملی در بازی های آسیایی 2006 دوحه با درگیری برخی مربیان و مسئولان کشتی این استان همراه شد. حساسیت بالایی که کشتی و مسایل مربوط به آن درمازندران دارد باعث شده ...
درگیری فیزیکی در هیات کشتی مازندران
انتخاب مربی کشتی مازندران برای حضور در ترکیب کادر فنی تیم ملی در بازی های آسیایی 2006 دوحه با درگیری برخی مربیان و مسئولان کشتی این استان همراه شد. حساسیت بالایی که کشتی و مسایل مربوط به آن درمازندران دارد باعث شده ... (ادامه)
جمعی از شهروندان ساروی در تماس با شمال نیوز نسبت به افزایش حیوانات موزی بویژه ازدیاد موش در سطح خیابانها، معابر و منازل شهر ساری اعتراض کردند. به گزارش خبرنگار ما تعدادی از این شهروندان رژه موشها در شهر ساری!!
جمعی از شهروندان ساروی در تماس با شمال نیوز نسبت به افزایش حیوانات موزی بویژه ازدیاد موش در سطح خیابانها، معابر و منازل شهر ساری اعتراض کردند. به گزارش خبرنگار ما تعدادی از این شهروندان (ادامه)
بهره‌مندی230هزار معلول مازندرانی از خدمات بهزيستي
قائم مقام معاون توانبخشي بهزيستي استان مازندران گفت: 230 هزار معلول ناشنوا،نابينا، جسمي،حركتي وذهني از خدمات بهزيستي اين استان استفاده مي‌كنند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس در ساری،جواد شهميرزادي افزود: بهزيستي در بخش‌هاي درمان، كمك هزينه تحصيل، لوازم ضروري منزل، اشتغال و (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.226 seconds.