.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ حجم پرونده اکبر طبری در دادگاه
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه و متهمان دیگر.(ادامه)
مدیر تبلیغات اسلامی نکا معرفی شد
حجت الاسلام حسینعلی فعالی با حضور مسئولان به عنوان مدیر تبلیغات اسلامی نکا معرفی شد.(ادامه)
کشف جسد دختر ۸ ساله کرجی در رودخانه چالوس
جسد دختر ۸ ساله اهل استان البرز پس از ۲۱ روز در رودخانه چالوس پیدا شد.(ادامه)
موافقت فدراسیون فوتبال با استعفای پورموسوی
فدراسیون فوتبال با استعفای سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران موافقت کرد.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت با بیان اینکه 70 درصد سفارش‌های ثبت شده در بانکها برای فروش سهام عدالت به انجام رسیده است... چرا بانک‌ها هنوز پول سهام عدالت را واریز نکرده‌اند؟
شمال نیوز: سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت با بیان اینکه 70 درصد سفارش‌های ثبت شده در بانکها برای فروش سهام عدالت به انجام رسیده است...(ادامه)
۸۸ نفر از غرق شدن در دریای مازندران نجات یافتند
ناجیان غریق ۸۸ نفر را ۲۰ روز گذشته از مرگ حتمی در آب‌های ساحلی مازندران نجات دادند.(ادامه)
هزینه سرویس پیامکی بانک‌ها 15 هزار تومان شد
شمال نیوز: با توافق صورت گرفته بین بانک‌ها هزینه سرویس پیامک بانکی در سال جاری به 15 هزار تومان افزایش یافت.(ادامه)
شمال نیوز: رییس سازمان هواپیمایی از ورود هواپیماهای جدید به کشور خبر داد و با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: با امضای موافقتنامه‌های بهداشتی بین کشورها محدودیت پروازهای خارجی رفع می‌شود. هواپیماهای جدید وارد کشور می‌شود
شمال نیوز: رییس سازمان هواپیمایی از ورود هواپیماهای جدید به کشور خبر داد و با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: با امضای موافقتنامه‌های بهداشتی بین کشورها محدودیت پروازهای خارجی رفع می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: یوسفی ساداتی عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر ساری گفت: مدیریت شهری ساری برای پیوند زدن ظرفیت های خود با هیأت ورزش های دانشگاهی مازندران آمادگی کامل دارد. کوروش یوسفی: مدیریت شهری ساری برای پیوند زدن ظرفیت های خود با هیأت ورزش های دانشگاهی مازندران آمادگی کامل دارد
شمال نیوز: یوسفی ساداتی عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر ساری گفت: مدیریت شهری ساری برای پیوند زدن ظرفیت های خود با هیأت ورزش های دانشگاهی مازندران آمادگی کامل دارد.(ادامه)
اقامه نماز جمعه این هفته در سراسر مازندران
نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته در مصلا‌های سراسر استان بجز گلوگاه برگزار می‌شود.(ادامه)
در روزهای گرم با این غذاها بدن را خنک کنید
متخصص طب سنتی با بیان اینکه در فصل گرما باید از مصرف غذاهای سنگین خودداری کنیم، گفت: مصرف کاهو، آب دوغ خیار، فالوده سیب و شربت سکنجبین با اشکال مختلف بسیار خوب است.(ادامه)
قیمت سکه ، طلا ،دلار و انواع ارز در۲۱ خرداد
براساس معاملات انجام شده در صرافی‌های مجاز امروز (۲۱ خرداد ۹۹) هر اسکناس یورو به قیمت ۱۸ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.(ادامه)
دیدار قهرمانان و پهلوانان با ببر مازندران + تصاویر
به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، قهرمانان و پهلوانان قائمشهری به دیدار جهان پهلوان امامعلی حبیبی رفتند.(ادامه)
غایبان استقلال برای شروع لیگ مشخص شدند
در حالی که مدت زمان زیادی به زمان شروع دوباره مسابقات لیگ برتر باقی نمانده است، آبی پوشان با همه توان خود را آماده شروع مسابقات می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : اسفنديار اسدي ، عليرضا كوچكى، عباس عسگريان، علي اكبر فخاريان و اعظم السادات حسينياعضای تعلیق شده شورای پنجم بودند که از امروز مجددا به عنوان عضو شورای اسلامی بهشهر فعالیت شان را از سر می گیرند ..... بازگشت اعضای تعلیق شده به صحن شورای اسلامی بهشهر / تعلل 20 روزه فرمانداری برای ابلاغ رای
شمال نیوز : اسفنديار اسدي ، عليرضا كوچكى، عباس عسگريان، علي اكبر فخاريان و اعظم السادات حسينياعضای تعلیق شده شورای پنجم بودند که از امروز مجددا به عنوان عضو شورای اسلامی بهشهر فعالیت شان را از سر می گیرند .....(ادامه)
دیداری برای تحقق شعار سال
مجمع نمایندگان مازندران با سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت تحقق هر چه بیشتر شعار سال دیدار کردند.(ادامه)
محور کندوان یک طرفه می‌شود
سرهنگ قدمی گفت:محور کندوان، برای تسهیل در تردد خودرو‌ها روز جمعه ۲۳ خرداد ماه یک طرفه می‌شود.(ادامه)
آخرین آمار جهانی کرونا +جدول
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۷ میلیون و ۳۲۳ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور برزیل در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۳۱ هزار مبتلا به مجموع ۷۴۲ هزار مبتلا رسیده است.(ادامه)
عکس/ ماسوله گلستان
فارسیان یکی از روستاهای تاریخی و هدف گردشگری است که به دلیل پلکانی بودن به ماسوله گلستان شهرت یافته است. این روستای کوهستانی از توابع شهرستان آزادشهر و در مسیر خوش ییلاق قرار دارد و سالانه گردشگران بسیاری به آنجا سفر می‌کنند. ساکنان فارسیان ترک قزلباش هستند و شغل آنها کشاورزی و دام داری است. بافت سنتی با آنکه با گذشت زمان دچار تخریب شده سال‌های گذشته توسط دولت مرمت و با ظاهری جذاب‌تر آماده پذیرش مسافران شده است. خانه‌های کاه گلی، درب‌های چوبی و پنجره‌هایی به رنگ آبی برای گردشگران بسیار جذابیت دارد است.(ادامه)
کرونا و گرما علیه فوتبال!
شرایط برگزاری بازی های لیگ برتر در شهرهای جنوب ایران به نظر چندان مساعد نیست.(ادامه)
فوک خزری نجات یافته در سواحل بابلسر تلف شد
فوک خزری که در ساحل بابلسر توسط نیروهای نجات غریق، تحویل یگان حفاظت محیط زیست شده بود تلف شد.(ادامه)
ریزش شدید مو از علائم عفونت کرونا
متخصص پوست و مو گفت: عفونت کووید 19 می تواند مانند دیگر بیماری ها تعدادی از موهای سر را وارد فاز استراحت کند و یک ریزش شدید به دنبال این بیماری برای فرد ایجاد کند.(ادامه)
اولین تصاویر از پدر رومینا اشرفی
مرگ دردناک رومینا اشرفی دختر نوجوان تالشی به دست پدرش، در هفته‌های اخیر به یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های قتل تبدیل شد که بازتاب فراوانی در جامعه پیدا کرد. این تصاویر مجموعه‌ای است، از روز‌های پس از مرگ تلخ رومینا اشرفی شامل گفت و گو با پدر و مادر رومینا و افراد مرتبط با این پرونده و محل زندگی خانواده رومینا.(ادامه)
شمال نیوز : فراکسیون دفاع و اقتدار ملی نخستین فراکسیونی است که در مجلس یازدهم تشکیل و فعال شده است. در نخستین نشست شورای مرکزی فراکسیون، اعضای مجمع عمومی حاضر و 22 نفر از نمایندگان حضور داشتند .... « سردار سعادتی » نایب رئیس فراکسیون دفاع ملی مجلس یازدهم شد
شمال نیوز : فراکسیون دفاع و اقتدار ملی نخستین فراکسیونی است که در مجلس یازدهم تشکیل و فعال شده است. در نخستین نشست شورای مرکزی فراکسیون، اعضای مجمع عمومی حاضر و 22 نفر از نمایندگان حضور داشتند ....(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
یک اتفاق بد در انتظار استقلال
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: شاید تا ۴ روز دیگر به خاطر عدم پرداخت مطالبات بویان اتفاق خوبی برای استقلال نیفتد.(ادامه)
alhg kd,c : عضو کمیته کشوری اپیدمیولوژی کووید19 گفت: میزان کشندگی بیماری کووید19 در ایران به طور قابل توجهی کمتر از بسیاری از کشورهای پیشرفته و آمریکایی است که دلایل مختلفی از جمله بافت سنی نسبتا جوان ایران دارد .... پیش‌بینی ابتلای ۱۵ میلیون ایرانی به کرونا ویروس + مشروح
alhg kd,c : عضو کمیته کشوری اپیدمیولوژی کووید19 گفت: میزان کشندگی بیماری کووید19 در ایران به طور قابل توجهی کمتر از بسیاری از کشورهای پیشرفته و آمریکایی است که دلایل مختلفی از جمله بافت سنی نسبتا جوان ایران دارد ....(ادامه)
شمال نیوز: قیمت لوازم خانگی نسبت به اوایل فرودین ماه امسال شاهد افزایش 30 تا 60 درصدی است و تولیدکنندگان هم عرضه خود را به بازار کاهش داده‌اند. افزایش قیمت شدید لوازم خانگی
شمال نیوز: قیمت لوازم خانگی نسبت به اوایل فرودین ماه امسال شاهد افزایش 30 تا 60 درصدی است و تولیدکنندگان هم عرضه خود را به بازار کاهش داده‌اند.(ادامه)
اگر گوشت نمیخورید به جاش این مواد را جایگزین کنید
بعضی از ما دوست داریم به جای گوشت قرمز از جایگزین های مناسب آن استفاده کنیم.(ادامه)
امیری دلیل بازگشت زودهنگام از ترکیه را گفت
هافبک پرسپولیس به موضوع جدایی زودهنگامش از ترابوزان اسپور واکنش نشان داد و به توضیح این موضوع پرداخت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.