.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو


یک مقام اطلاعات سپاه: به منتشرکنندگان این شایعات و افرادی که موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم می‌آورند هشدار داده می‌شود و در صورت ادامه قطعا برخورد لازم صورت خواهد گرفت. هشدار اطلاعات سپاه درباره اخبار "اعترافات طبری"
یک مقام اطلاعات سپاه: به منتشرکنندگان این شایعات و افرادی که موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم می‌آورند هشدار داده می‌شود و در صورت ادامه قطعا برخورد لازم صورت خواهد گرفت.(ادامه)
ظریف: کاندیدای ریاست‌جمهوری نخواهم شد
وزیر خارجه:در کمال صداقت عرض می‌کنم در خودم صلاحیت شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری را نمی‌بینم و فقط دیپلماسی بلدم و همین را ادامه خواهم داد.(ادامه)
احتمال بروز دیابت بر اثر ابتلا به کووید ۱۹
محققان در تازه‌ترین یافته‌های خود بیان کردند که کووید ۱۹ می‌تواند خطر ابتلا به دیابت را افزایش دهد.(ادامه)
بیرانوند با ناراحتی از پرسپولیس می‌رود
دروازه‌بان پرسپولیس در شرایطی در آستانه ترک ایران قرار دارد که ممکن است سفر او به بلژیک با بازگشتی همراه نباشد. (ادامه)
۳۱۵ بیمار در مازندران همچنان گرفتار کرونا
۳۱۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.(ادامه)
مردم قطر هم پیکان را انتخاب کردند! +عکس
صادرات قابل توجه اتومبیل پیکان به «دوهه» پایتخت شیخ‌نشین «قطر» گام موثر دیگری است که در جهت تثبیت صنایع ملی ما برداشته می‌شود.(ادامه)
وضعیت کرونا در رامسر قرمز است
رئیس شبکه بهداشت و درمان رامسر (مازندران)، وضعیت کرونا را در رامسر طبق موارد ثبت شده در سامانه قرمز توصیف کرد.(ادامه)
هوای گرم مازندران را فرا می‌گیرد
هوای مازندران امروز همراه با افزایش دما خواهد بود.(ادامه)
اختلالات تیروئید و مواد غذایی مفید برای آن
اختلال تیروئید می‌تواند روی سطح انرژی، دمای بدن و خلق و خوی شما موثر باشد.(ادامه)
عکس دختر و پسر ایرانی دنیا را تکان داد
تصویر آرام گرفتن پسر و دختر شهید الله‌کرم کنار پیکر پدر یکی دو روز است در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.(ادامه)
نماینده کارگر در مجلس با بیان اینکه نارضایتی از عملکرد سازمان تامین اجتماعی زیاد است، گفت: ما برای بهبود وضعیت از ابزارهای نظارتی مجلس همچون تذکر، سوال و تحقیق و تفحص در مجلس یازدهم استفاده خواهیم کرد. بابایی کارنامی: نارضایتی از عملکرد سازمان تامین اجتماعی
نماینده کارگر در مجلس با بیان اینکه نارضایتی از عملکرد سازمان تامین اجتماعی زیاد است، گفت: ما برای بهبود وضعیت از ابزارهای نظارتی مجلس همچون تذکر، سوال و تحقیق و تفحص در مجلس یازدهم استفاده خواهیم کرد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
دادگاه رومانی، غلامرضا‌ منصوری را آزاد کرد!
با تصمیم دادگاه بخارست، استرداد قاضی «غلامرضا منصوری» از رومانی تا تاریخ ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیرماه) به تعویق افتاد.(ادامه)
مدیر کل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت مهم‌ترین عوامل ابتلای مردان به کرونا را تشریح کرد. مهم‌ترین عوامل ابتلای مردان به کرونا
مدیر کل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت مهم‌ترین عوامل ابتلای مردان به کرونا را تشریح کرد.(ادامه)
تاریخ بازگشایی تالارهای عروسی اعلام شد
به گفته معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت تالارهای پذیرایی از ۲۶ خرداد باز می‌شوند.(ادامه)
با توجه به پایان دوران سرپرستی حسین مدرس خیابانی در وزارت صمت گمانه زنی ها درباره انتخاب وزیر صمت در محتفل رسانه ای آغاز شده است. چه کسی وزیر صمت می شود؟/اسامی چهار گزینه مطرح
با توجه به پایان دوران سرپرستی حسین مدرس خیابانی در وزارت صمت گمانه زنی ها درباره انتخاب وزیر صمت در محتفل رسانه ای آغاز شده است.(ادامه)
تصویری از اولین جلسه شورای عالی امنیت ملی با ترکیب جدید سران قوا
دیروز اولین جلسه شورای عالی امنیت ملی با ترکیب جدید سران قوا به ریاست حسن روحانی رییس جمهوری برگزار شد. در جلسه امروز شورای عالی امنیت ملی محمدباقر قالیباف از جایگاه رئیس مجلس حضور داشت. ابراهیم رئیسی، شمخانی، ظریف، سرلشکر باقری و ... از دیگر حاضران در این جلسه بودند. (ادامه)

«جمع‌بندی بسیاری از انقلابی‌ها همین بود که مطرح هم شد اما ایشان به شدت مخالفت کردند و ضمن تاکید بر برنامه ۵ ساله خود در قوه‌قضاییه، طرح بحث‌های این‌چنینی را انحراف در مسیر تحولی قوه و گفتمان مبارزه با فساد دانستند» مخالفت رییسی با کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰
«جمع‌بندی بسیاری از انقلابی‌ها همین بود که مطرح هم شد اما ایشان به شدت مخالفت کردند و ضمن تاکید بر برنامه ۵ ساله خود در قوه‌قضاییه، طرح بحث‌های این‌چنینی را انحراف در مسیر تحولی قوه و گفتمان مبارزه با فساد دانستند»(ادامه)
داستان عجیب قبرستان لاکچری لواسان
چند روز گذشته ویدئویی از یک قبرستان لاکچری در لواسانات استان تهران و پس از اظهارات اکبر طبری در فضای مجازی دست به دست شد که جزئیات آن را در این گزارش مشاهده خواهید کرد. (ادامه)

سقوط دیوار و فروریختن آن جان دو پسربچه در روستای ولیک چال دودانگه ساری را گرفت. پسرخاله‌هایی که مرگشان در یک روز رقم خورد
سقوط دیوار و فروریختن آن جان دو پسربچه در روستای ولیک چال دودانگه ساری را گرفت.(ادامه)


مدیر عامل اسبق شرکت حفاری شمال طی گفتگویی پرده از حضور ناو اسرائیلی در دریای خزر برداشت. ماجرای حضور ناو رژیم صهیونیستی در دریای خزر چه بود؟
مدیر عامل اسبق شرکت حفاری شمال طی گفتگویی پرده از حضور ناو اسرائیلی در دریای خزر برداشت.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس کل دادگستری مازندران از متلاشی شدن یک باند شیطان‌پرستی در این استان و دستگیری ۴۲ زن و مرد خبر داد.
انهدام باند شیطان‌پرستی در مازندران / دستگیری ۴۲ زن و مرد
شمال نیوز: رئیس کل دادگستری مازندران از متلاشی شدن یک باند شیطان‌پرستی در این استان و دستگیری ۴۲ زن و مرد خبر داد. (ادامه)


ابن روزها که پروژه‌های حواشی پخش سریال «پایتخت ۶» و انتقادات وارده به گروه، نه ‌تنها خبری از ساخت ۴ قسمت باقی‌مانده این فصل نیست بلکه خبرها حکایت از بسته شدن کامل پروژه «پایتخت» دارد. «پایتخت» برای همیشه تمام شد
ابن روزها که پروژه‌های حواشی پخش سریال «پایتخت ۶» و انتقادات وارده به گروه، نه ‌تنها خبری از ساخت ۴ قسمت باقی‌مانده این فصل نیست بلکه خبرها حکایت از بسته شدن کامل پروژه «پایتخت» دارد.(ادامه)
عکس: شباهت دیدنی زنده‌یاد حسین پناهی و پسرش
همسر و فرزندان زنده‌یاد حسین پناهی را مشاهده می کنید(ادامه)
ابراهیمی: مازندران از ساخت‌و‌سازهای بیش از اندازه دارد «خفه می‌شود»/ فشار و مذاکره برای کوتاه آمدن محیط زیست
مدیر کل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه با چه قیمتی بارگذاری کرده و با بی‌منطقی برج‌های آنچنانی ساخته شد، گفت: مازندران از ساخت‌و‌سازهای بیش از اندازه دارد «خفه می‌شود».(ادامه)
لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۱۴ مورد بستری شدند. مجموع مبتلایان به مرز ۱۸۵ هزار نفر رسید / تعداد جانباختگان به ۸۷۳۰ نفر افزایش یافت
لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۱۴ مورد بستری شدند.(ادامه)
شمال نیوز : ماینده مردم مازندران از مخالفان طرح استانی شدن غرب مازندران و ایجاد مناطق آزاد تجاری در استان است. او معتقد است پیش از اجرای این دو طرح باید زیرساخت‌های توسعه‌ای استان تقویت شود در غیر این صورت نتیجه‌ای جز مصرف‌گرا‌تر و محروم‌تر شدن استان در پی نخواهد داشت.... محسنی بندپی : اگر غرب مازندران استان هم شود استانی محروم می شود
شمال نیوز : ماینده مردم مازندران از مخالفان طرح استانی شدن غرب مازندران و ایجاد مناطق آزاد تجاری در استان است. او معتقد است پیش از اجرای این دو طرح باید زیرساخت‌های توسعه‌ای استان تقویت شود در غیر این صورت نتیجه‌ای جز مصرف‌گرا‌تر و محروم‌تر شدن استان در پی نخواهد داشت....(ادامه)
کرونا به کدام «سیستم تنفسی» آسیب می‌زند؟
فوق تخصص ریه گفت: کرونا بیشتر سیستم فوقانی تنفسی، یعنی بینی و حلق را درگیر می‌کند و درصد کمی از بیماران هستند که سیستم تنفسی تحتانی، یعنی ریه آنها درگیر می‌شود. (ادامه)
ادعای ویلموتس در پرونده ایران
سرمربی بلژیکی و سابق تیم‌ملی برای برد مقابل ایران یک وکیل سوئیسی به خدمت گرفته است.(ادامه)
۲۱ درصد مازندرانی‌ها همگام با پروتکل‌های بهداشتی
استاندار مازندران گفت: فقط ۲۱ درصد مردم مازندران پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنند.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.