.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۱ خرداد ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۵۲۸ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۱۵۱۰۰تومان است.(ادامه)
از علی دایی و اسکوچیچ تا قلعه نویی و تارتار
کاندیدا‌های مختلف سرمربیگری برای تیمی که بر سر نخواستنش دعواست!(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
ورود وزیر ارتباطات به مازندران
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دقایقی قبل وارد فرودگاه بین المللی دشت نازی ساری شد.(ادامه)
افزایش نسبی دما از امروز در مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران امروز سه شنبه ۲۱ خرداد ماه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۳/۲۱ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۳/۲۱
قیمت دلار امروز ۲۱ خرداد ۹۸ به ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
زمین لرزه ۳.۷ ریشتری سوادکوه خسارت نداشته است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: زمین لرزه ۳.۷ ریشتری شامگاه دوشنبه در سوادکوه خسارتی نداشته است.(ادامه)
۸۲ درصد حجم سدهای مازندران پر شده است
مدیرعامل آب منطقه ای مازندران با اشاره به وضعیت ذخیره آب سدهای استان گفت: ۸۲ درصد حجم سدهای استان پر هستند.(ادامه)
زمان ورود موج جدید آفت ملخ به ۳ استان کشور
(ادامه)
شمال نیوز:  عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره نحوه برخورد پارلمان با تخلف دولت در افزایش حقوق کارمندان ارائه کرد...... مجلس درباره افزایش حقوق کارمندان استفساریه می‌دهد؟
شمال نیوز: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره نحوه برخورد پارلمان با تخلف دولت در افزایش حقوق کارمندان ارائه کرد......(ادامه)
واحد ۴ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا وارد مدار تولید شد
(ادامه)
شممال نیوز : مالک باشگاه نساجی قصد دارد این شرایط بلاتکلیفی را تا روز‌های پایانی نقل‌وانتقالات ادامه دهد و در آن زمان بازیکنانی که هزینه بر نیستند و به قولی بیرون مانده‌اند را جذب کند تا به نوعی تیم با هزینه کم بسته شود..... بلاتکلیفی نساجی ، تعلل مالکان و نگرانی هواداران !
شممال نیوز : مالک باشگاه نساجی قصد دارد این شرایط بلاتکلیفی را تا روز‌های پایانی نقل‌وانتقالات ادامه دهد و در آن زمان بازیکنانی که هزینه بر نیستند و به قولی بیرون مانده‌اند را جذب کند تا به نوعی تیم با هزینه کم بسته شود.....(ادامه)
شمال نیوز:  زمان شروع به کار ادارات، سازمان‌ها، نهادها، بانک‌ها، شرکت‌های بیمه ای، دانشگاه‌ها از ابتدای تیر تا پایان مردادماه تغییر می‌کند..... ساعت کاری ادارات مازندران از اول تیرماه تغییر می‌کند
شمال نیوز: زمان شروع به کار ادارات، سازمان‌ها، نهادها، بانک‌ها، شرکت‌های بیمه ای، دانشگاه‌ها از ابتدای تیر تا پایان مردادماه تغییر می‌کند.....(ادامه)
رئیس قوه قضاییه، چندقطبی کردن جامعه در خصوص مسائل اساسی نظیر توان دفاعی و حضور منطقه‌ای ایران، ایجاد بحران اجتماعی و کوبیدن بر طبل مذاکره را سه راهبرد اصلی دشمن در حال حاضر برشمرد و نسبت به هوشیاری مردم و مسئولان در قبال این راهبرد‌ها هشدار داد.

ناجا و دستگاه قضا اجازه ندهند کوچکترین بی عفتی جامعه را تهدید کند/ نظام بانکی، رسانه‌ها و سازمان ثبت اجازه رشد شرکت‌های صوری و کاغذی را ندهند(خبر)
رئیس قوه قضاییه، چندقطبی کردن جامعه در خصوص مسائل اساسی نظیر توان دفاعی و حضور منطقه‌ای ایران، ایجاد بحران اجتماعی و کوبیدن بر طبل مذاکره را سه راهبرد اصلی دشمن در حال حاضر برشمرد و نسبت به هوشیاری مردم و مسئولان در قبال این راهبرد‌ها هشدار داد. (ادامه)
جدول/ خودرویی که ۱۷ میلیون تومان ارزان شد
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از توقف معاملات و روند کاهشی قیمت ها از ۴ تا ۲۲ میلیون تومان دارد.(ادامه)
شهردار جدید فریدونکنار انتخاب شد
محمد علی آزادی کناری از سوی اعضای شورای اسلامی شهر فریدونکنار به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد. (ادامه)
شمال نیوز: هیجدهمین اجلاسیه روسای اتاق های بازرگانی کشورهای حاشیه خزر صبح امروز دوشنبه در شهر ساحلی بابلسر مازندران با هدف بررسی ظرفیت های اقتصادی و تجاری کشورهای عضو آغاز به کار کرد.

هیجدهمین اجلاسیه روسای اتاق های بازرگانی کشورهای حاشیه خزر آغاز شد
شمال نیوز: هیجدهمین اجلاسیه روسای اتاق های بازرگانی کشورهای حاشیه خزر صبح امروز دوشنبه در شهر ساحلی بابلسر مازندران با هدف بررسی ظرفیت های اقتصادی و تجاری کشورهای عضو آغاز به کار کرد. (ادامه)
زمان پرداخت یارانه نقدی خردادماه اعلام شد
صدمین مرحله واریز یارانه نقدی مربوط به خرداد ۹۸ ساعت ۲۴ روز یکشنبه (۲۶ خرداد ۹۸) به حساب سرپرستان واریز می‌شود.(ادامه)
روزهای خوش در انتظار کشتی نکا
سرمربی تیم کشتی ارگ کیان نکا گفت: روزهای خوشی در انتظار این تیم و کشتی نکا است.(ادامه)
فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال امید شد
سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال که در اواخر فصل گذشته هدایت این تیم را برعهده داشت، به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید ایران انتخاب شد. (ادامه)
واکنش برادر میترا استاد به یادداشت علی مطهری
مسعود استاد با نوشتن متنی در صفحه اینستاگرام خود به یادداشت علی مطهری درباره قتل خواهرش، میترا استاد، واکنش نشان داد.(ادامه)
نماینده مجلس خطاب به رئیس جمهور: مشکلات کشور راه حل دارد. نباید این مشکلات را گردن بی اختیاری گذاشت. در طول تاریخ انقلاب گسترده ترین اختیارات را شما داشتید، چرا فرافکنی می کنید؟ 


آقای روحانی یک ماه مانند مردم عادی زندگی کنید، اگر توانستید دوام بیاورید!
نماینده مجلس خطاب به رئیس جمهور: مشکلات کشور راه حل دارد. نباید این مشکلات را گردن بی اختیاری گذاشت. در طول تاریخ انقلاب گسترده ترین اختیارات را شما داشتید، چرا فرافکنی می کنید؟ (ادامه)
تصاویر/ طبیعت بهاری رودبار گیلان
(ادامه)
آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار
روزنامه دنیای اقتصاد جدول قیمت برخی خودروهای تولیدی ایران خودرو و سایپا را منتشر کرده است. (ادامه)
۱۳ روز از حادثه قتل میترا استاد گذشته و هنوز یک خط مشخص ندارد و شایعات و جزئیات جدیدی از آن بیرون می‌آید. از ردپای دختر نجفی در قتل گرفته تا روایت جدید ساکنان از ماشین مشکوکی که روز حادثه وارد ساختمان شده و تا لحظه خروج جسد میترا استاد با هماهنگی راننده نجفی در مجتمع بوده است. ماجرای خودروی مشکوکی که روز حادثه وارد خانه نجفی شد چه بود؟
۱۳ روز از حادثه قتل میترا استاد گذشته و هنوز یک خط مشخص ندارد و شایعات و جزئیات جدیدی از آن بیرون می‌آید. از ردپای دختر نجفی در قتل گرفته تا روایت جدید ساکنان از ماشین مشکوکی که روز حادثه وارد ساختمان شده و تا لحظه خروج جسد میترا استاد با هماهنگی راننده نجفی در مجتمع بوده است.(ادامه)
کشف 40 هزار داروی مخدر و روانگردان در مازندران
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 40 هزار عدد دارو مخدر و روانگردان قاچاق و تقلبی در غرب مازندران کشف شده است.(ادامه)
"ربیعی" استعفای دو وزیر را تکذیب کرد
سخنگوی دولت، اخبار منتشره مبنی بر استعفای وزرای علوم و صنعت را تکذیب کرد.(ادامه)
عکس/ فولکس قورباغه‌ای لیموزین در شیراز!
این خودرو تنها بیتل لیموزین ایران هست که در حال حاضر در شهر شیراز تردد می‌کند.(ادامه)
پاتک سپاهان و استقلال به برانکو
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای تقویت تیمش فهرستی را به مسئولان باشگاه داد که نام پنج بازیکن در آن دیده می شود اما قبل از اینکه سرخپوشان اقدامی کنند، دو سرمربی به برانکو «پاتک» زدند!(ادامه)
تعامل اتاق های بازرگانی همکاری های اقتصادی خزر را افزایش می دهد
نماینده اتاق بازرگانی جمهوری آذربایجان، تعامل بین اتاق های بازرگانی را در افزایش همکاری های اقتصادی حاشیه دریای خزر موثر دانست.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.