.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
خداحافظی با گرمای کلافه کننده تابستان
آسمان استان تا پایان هفته صاف تا نیمه ابری در ساعات بعد از ظهر با افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده در دامنه‌ها و ارتفاعات پیش بینی می شود.(ادامه)
عکس: گریم زنانه جدید اکبر عبدی!
گریم زنانه اکبر عبدی در فیلم جدیدش به نام "پیرزن و گربه هایش" را می بینید.(ادامه)
شمال نیوز : مجری همایش پس از قطع آهنگ حاشیه‌ساز از حضار عذرخواهی و این اقدام را به واسطه ناهماهنگی در عوامل اجرایی اعلام کرد ..... آهنگ حاشیه‌ساز جنتلمن اینبار در همایش تجلیل از معلمان نمونه مازندران !
شمال نیوز : مجری همایش پس از قطع آهنگ حاشیه‌ساز از حضار عذرخواهی و این اقدام را به واسطه ناهماهنگی در عوامل اجرایی اعلام کرد .....(ادامه)
شمال نیوز : با این تفاسیر، خونه به خونه بابل که نایب قهرمانی جام حذفی را در کارنامه دارد و به عنوان پرطرفدارترین و گران‌ترین تیم لیگ یکی در فصول اخیر شناخته می‌شود، با گذشت کمتر از یک دهه از تاسیس، امتیازش واگذار خواهد شد تا وداعی زودهنگام با فوتبال داشته باشد ..... « نساجی » بحران زده و « خونه به خونه » به حراج گذاشته شده !/ مازندران، تنها نماینده خود در لیگ یک را از دست خواهد داد.!
شمال نیوز : با این تفاسیر، خونه به خونه بابل که نایب قهرمانی جام حذفی را در کارنامه دارد و به عنوان پرطرفدارترین و گران‌ترین تیم لیگ یکی در فصول اخیر شناخته می‌شود، با گذشت کمتر از یک دهه از تاسیس، امتیازش واگذار خواهد شد تا وداعی زودهنگام با فوتبال داشته باشد .....(ادامه)
نخستین جشنواره “سیر اتو “در شهرستان سوادکوه
اولین جشنواره سیر «اتو» در روستای اتوی دهستان کسلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه برگزار شد(ادامه)
رقم دقیق قرارداد استراماچونی چقدر است؟
دنیای ورزش تورنتو نوشت:استقلالی‌ها مدت‌ها از ارقام سنگین قرارداد برانکو و پرسپولیس انتقاد می‌کردند اما حالا به نظر می‌رسد خیاط در کوزه افتاده است.(ادامه)
حضور بانوان در دیدار والیبال ایران - کانادا (عکس)
صد‌ها نفر از بانوان ارومیه‌ای جهت تشویق تیم ملی والیبال ایران در مقابل کانادا در ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر ارومیه حاضر شدند.(ادامه)
مصرف پرتقال بهترین درمان چاقی است و با مصرف آن کمبود املاح بدن برطرف و مقاومت طبیعی بدن زیاد می‌شود. بهترین میوه برای درمان چاقی و لاغری
مصرف پرتقال بهترین درمان چاقی است و با مصرف آن کمبود املاح بدن برطرف و مقاومت طبیعی بدن زیاد می‌شود.(ادامه)
عکس/روزنامه‌های ورزشی شنبه ۲۵ خرداد
(ادامه)
جدیدترین اخبار از پرونده تجاوز معلم شصت ساله به دانش آموز دختر گلستانی
(ادامه)
عکس/ بارش باران سیل آسا در دامغان
(ادامه)
خواص درمانی بیشمار گوجه سبز
خوردن گوجه سبز جذب فیبر را در بدن بالا می برد و به گوارش خوب کمک می کند. هر فرد باید برای عملکرد درست روده ها در طول فصل تابستان به طور روزانه گوجه سبز بخورد.(ادامه)
شمال نیوز : مسئولان و مدیران سه استان شمالی چه می‌کنند؟ شنبه از سوی دانشگاه سمنان و به حمایت نمایندگان مجلس و استانداری سمنان باز برای انتقال آب خزر به سمنان همایش گذاشتند تا بتوانند عمل فاجعه بار زیست محیطی خود را توجیه کنند ..... یک بانوی فعال زیست‌محیط : ای کاش فقط یک جو مسئولیت پذیری و حس میهن دوستی در مسئولان استانهای شمالی وجود داشت!
شمال نیوز : مسئولان و مدیران سه استان شمالی چه می‌کنند؟ شنبه از سوی دانشگاه سمنان و به حمایت نمایندگان مجلس و استانداری سمنان باز برای انتقال آب خزر به سمنان همایش گذاشتند تا بتوانند عمل فاجعه بار زیست محیطی خود را توجیه کنند .....(ادامه)
گرانترین بازیکن فوتبال ایران کیست؟ +عکس
سایت ترانسفر مارکت ارزش سردار آزمون را ۱۷ میلیون یورو اعلام کرد.(ادامه)
پیدا شدن سه نوجوان مفقود شده در جنگل های میاندورود
سه نوجوان مفقود شده در جنگل دارابکلا با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان میاندورود پیدا شدند.(ادامه)
شمال نیوز: دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور گفت : معرفی وزیر آموزش و پرورش حساسیت بالایی می‌طلبد و مهم‌ترین وزارت‌خانه کشور نباید بازیچه سیاسی قرار گیرد ..... معرفی وزیر آموزش و پرورش حساسیت بالایی را می‌طلبد/ مهم‌ترین وزارت‌خانه کشور نباید بازیچه سیاسی قرار گیرد
شمال نیوز: دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور گفت : معرفی وزیر آموزش و پرورش حساسیت بالایی می‌طلبد و مهم‌ترین وزارت‌خانه کشور نباید بازیچه سیاسی قرار گیرد .....(ادامه)
شنبه روز مهم بازار ارز در ایران
حالا شمارش معکوس برای راستی آزمایی آنچه رییس کل بانک مرکزی گفته است، آغاز شده است. دلار روز‌های پیش از ریزش در انال ۱۴ هزار تومان قرار داشت، اما در روز‌های گذشته به کانال ۱۲ هزار تومان ورود کرده بود، و روز گذشته تحت تاثیر تحولات رخ داده بار دیگر به محدوده ۱۳ هزار تومان بازگشت. هر چه هست شنبه روز مهمی برای بازار‌های ایران است.(ادامه)
۲۱۰ خانوار سیلزده مازندران پروانه ساختمانی رایگان دریافت کردند صدور پروانه ساختمانی رایگان برای سیلزده مازندران
۲۱۰ خانوار سیلزده مازندران پروانه ساختمانی رایگان دریافت کردند(ادامه)
اولین جشنواره سیر «اتو» در روستای اتوی دهستان کسلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه برگزار شد.
آیین افتتاحیه اولین جشنواره سیر اتو در در روستای اتو شهر زیراب شهرستان سوادکوه برگزار شد.

اولین جشنواره سیر اتو با هدف معرفی این محصول و افزایش ارزش افزوده آن، ارتقای سطح معیشت روستا و فرهنگ‌سازی و تشویق مشارکت بیشتر مردم برگزار شد.

آمار موجود درباره سیر اتو برای کشت و مصرف خانگی است و از نظر میزان تولید تفاوت چندانی با سایر نقاط ندارد ولی به دلیل کیفیت بالاتر با قیمت ۲ برابری نسبت به سایر مناطق است. نخستین جشنواره “سیر اتو “در شهرستان سوادکوه(خبر)
اولین جشنواره سیر «اتو» در روستای اتوی دهستان کسلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه برگزار شد. آیین افتتاحیه اولین جشنواره سیر اتو در در روستای اتو شهر زیراب شهرستان سوادکوه برگزار شد. اولین جشنواره سیر اتو با هدف معرفی این محصول و افزایش ارزش افزوده آن، ارتقای سطح معیشت روستا و فرهنگ‌سازی و تشویق مشارکت بیشتر مردم برگزار شد. آمار موجود درباره سیر اتو برای کشت و مصرف خانگی است و از نظر میزان تولید تفاوت چندانی با سایر نقاط ندارد ولی به دلیل کیفیت بالاتر با قیمت ۲ برابری نسبت به سایر مناطق است.(ادامه)
شمال نیوز : معاون آموزشی وزیر دفاع و رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر با صدور پیامی ، درگذشت مادر سردار شهید موسی زارعی را تسلیت گفت . پیام تسلیت ابوطالب شفقت بمناسبت درگذشت مادر شهید زارعی
شمال نیوز : معاون آموزشی وزیر دفاع و رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر با صدور پیامی ، درگذشت مادر سردار شهید موسی زارعی را تسلیت گفت .(ادامه)
 با آغاز اجرایی شدن ابلاغیه ساعت کار تابستانی در مازندران ، تمامی ادارات، سازمان‌ها، نهادها، بانک‌ها، شرکت‌های بیمه‌ای و مراکز آموزش عالی و دانشگاهی استان از فردا شنبه ۲۵ خرداد فعالیتشان را از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح آغاز می کنند. کارمندان مازندرانی از فردا شنبه ساعت ۶/۵ سر کار می روند
با آغاز اجرایی شدن ابلاغیه ساعت کار تابستانی در مازندران ، تمامی ادارات، سازمان‌ها، نهادها، بانک‌ها، شرکت‌های بیمه‌ای و مراکز آموزش عالی و دانشگاهی استان از فردا شنبه ۲۵ خرداد فعالیتشان را از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح آغاز می کنند.(ادامه)
دیدار رهبری و نخست‌وزیر ژاپن؛ ۶ درخواست و ۶ پاسخ
(ادامه)
ضرورت ایجاد مدرسه عالی اصناف(ديدگاه)
(ادامه)
عکس یادگاری سران کشورها در اجلاس شانگهای
در نوزدهمین اجلاس سران کشورهای سازمان همکاری های شانگهای علاوه بر ایران روسای جمهور روسیه، چین، قزاقستان، تاجیکستان، ازبکستان، هند و پاکستان حضور دارند.(ادامه)
مرگ مشکوک زن میانسال در فریدونکنار
سرپرست فرماندهی انتظامی فریدونکنار از مرگ مشکوک یک زن میانسال در فریدونکنار خبر داد.(ادامه)

حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران اعلام کرد : تقدیر رئیس کمیته امداد امام کشور از استاندار مازندران
حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران اعلام کرد : (ادامه)
خبر خوش برای حقوق کارمندان/شنبه مجلس و دولت تصیمی جدید می گیرند
نماینده مردم همدان در مجلس از برگزاری جلسه نهایی کمیته مشترک دولت و مجلس برای افزایش حقوق کارمندان در روز شنبه خبر داد.(ادامه)
دو عكس معنادار از دیدار رهبری با شینزوآبه
(ادامه)
انتصابات جدید در فدراسیون فوتبال
رئیس فدراسیون فوتبال طی احکامی سخنگوی فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم‌ملی فوتبال را منصوب کرد. (ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.