.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت شد
کمیسیون بهداشت و درمان امروز انتخابات هیئت رئیسه خود را برای آخرین سال کاری مجلس دهم برگزار کرد(ادامه)
عیادت سید احمد خمینی از علی پروین +عکس
سیداحمد خمینی فرزند سیدحسن خمینی نوه بنیان گذار انقلاب اسلامی به عیادت علی پروین رفت. (ادامه)

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که به خاطر مطالباتش حاضر به ادامه همکاری نشده، نامه فسخ قرارداد خود را برای مسئولان این باشگاه ارسال کرده است و فصل آینده سرمربی این تیم نخواهد بود. شوک بزرگ به سرخپوشان/ نامه فسخ قرارداد برانکو به باشگاه پرسپولیس رسید
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که به خاطر مطالباتش حاضر به ادامه همکاری نشده، نامه فسخ قرارداد خود را برای مسئولان این باشگاه ارسال کرده است و فصل آینده سرمربی این تیم نخواهد بود.(ادامه)
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس با ادعای اینکه برخی اخبار از انتقاد روحانی به زنگنه در جلسه هیات دولت به دلیل ضعف عملکرد وزیر نفت حکایت دارد گفت: جایگزین زنگنه، فردی متحول گرا و موفق در کابینه دولت است که به زودی معرفی می‌شود. انتقاد تند روحانی از زنگنه در جلسه هیات دولت/ انتخاب جایگزین برای وزیر نفت
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس با ادعای اینکه برخی اخبار از انتقاد روحانی به زنگنه در جلسه هیات دولت به دلیل ضعف عملکرد وزیر نفت حکایت دارد گفت: جایگزین زنگنه، فردی متحول گرا و موفق در کابینه دولت است که به زودی معرفی می‌شود.(ادامه)
مصدومیت شدید حسین الله‌کرم در تصادف رانندگی +عکس
حسین الله‌کرم از فعالین اصولگرا تصادف کرد و از چند ناحیه به شدت آسیب دید. (ادامه)
11 سوال مجمع تشخیص از روحانی دربارهCFTو پالرمو
در جلسه کمیسیون مشترک مجمع تشخیص سوالات و ابهامات اعضای مجمع درباره پیوستن ایران به این دو کنوانسیون جمع‌بندی شد و ضمن دعوت از بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، وزارت خارجه، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و وزارت اطلاعات برای طرح نظرات کارشناسی خود، مقرر شد، سوالات ۱۱ گانه به اطلاع رئیس جمهور برسد و پاسخ رسمی دولت به آنها داده شود تا در کمیسیون مشترک و صحن قرائت شود.(ادامه)
خداحافظی مهاجم پرسپولیس از هواداران
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از هواداران این تیم خداحافظی کرد.(ادامه)
پرسپولیس قهرمان سوپرجام فوتبال ایران شد
سازمان لیگ فوتبال ایران مصوب کرد قهرمان مشترک لیگ برتر و جام حذفی به عنوان قهرمان سوپرجام کشور معرفی شود.(ادامه)
علت تلف شدن توله خرس قهوه ای سوادکوه در دست بررسی است
رئیس اداره نظارت برامورحیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به تلف شدن یک قلاده توله خرس قهوه ای در منطقه کوهستانی دراسله گفت: علت نهایی مرگ در دست بررسی است.(ادامه)
موضع رهبر انقلاب برابر آمریکا باصلابت و مایه غرور است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: موضع رهبر معظم انقلاب درباره میانجی گری نخست وزیر ژاپن برای آمریکا و پیام ترامپ، با صلابت و مایه غرور هر ایرانی است.(ادامه)
جدول نرخ خودرو/ ۲۰۷ دنده‌ای ۱۰ میلیون تومان گران شد
(ادامه)
چرا خودرو گران شد؟
یک نماینده مجلس درباره دلایل افزایش قیمت خودرو توضیح داد.(ادامه)
جلسه بیرانوند برای جدایی از پرسپولیس
مسئولان باشگاه پرسپولیس موافق انتقال دروازه‌بانشان به تیم‌های خارجی نیستند اما قرار است در این باره مذاکراتی انجام شود.(ادامه)
رئیس اتاق بازرگانی مشخص شد
بر اساس نتایج انتخابات امروز(یکشنبه ۲۶ خرداد ۹۸) هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، غلامحسین شافعی دوباره به عنوان رئیس پارلمان بخش خصوصی انتخاب شد.(ادامه)
آمادگی مازندران برای سوپ گندم از کشور‌های روسیه و قزاقستان
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور از آمادگی مازندران برای سوپ گندم از کشور‌های روسیه و قزاقستان و صادرات آرد به عراق خبر داد.(ادامه)
عکس/ حمل بار عجیب با خودروی 206!
(ادامه)
عکس/ بازیگر معروف در دادگاه
حضور حسام نواب صفوی به عنوان وکیل در اولین جلسه دادگاه حادثه سقوط اتوبوس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران.(ادامه)
ایالات متحده آمریکا اصلی‌ترین ناقض حقوق بشر در جهان است
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: دولت‌مردان مدعی حقوق بشری ایالات متحده آمریکا خود ناقض حقوق بشر در جهان هستند و با ژست‌های رسانه‌ای خود را مدعی معرفی می کنند.(ادامه)
عکس/ الاغ سواری در خیابان شریعتی تهران!
تصویری جالب از جاده قدیم شمیران (خیابان شریعتی فعلی) که در سال ۱۲۸۹ به ثبت رسیده است و نشان می‌دهد مردم برای عبور و مرور از الاغ استفاده می‌کنند.(ادامه)
عکس/ برانکو نزدیک‌ترین گزینه سرمربیگری الاهلی
حسن عبدالقادر یکی از خبرنگاران مشهور ورزشی عربستان درباره اخبار اخیر توافق برانکو، سرمربی پرسپولیس با الاهلی این طور گفت، به نظرم من برانکو نزدیکترین گزینه هدایت الاهلی است(ادامه)
عکس/ استقبال پرشور هواداران از والیبال
استقبال بی نظیر مردم والیبال‌دوست ارومیه، هواداران از تلویزیون های بزرگ شهری که در پارک ائللر باغی ارومیه نصب شده مشغول تماشای بازی تیم ملی ایران و لهستان هستند.(ادامه)
جدول/ قیمت خودروهای وارداتی در بازار
(ادامه)
پارسال ۲۸ نفر براثر برق گرفتگی در مازندران جان باختند
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، برق گرفتگی با موتورپمپ شالیزاری را دلیل مرگ کشاورز ۵۴ ساله در یکی از روستاهای قائمشهر ذکر کرد و گفت: پارسال ۲۸ نفر براثر برق گرفتگی جان باختند.(ادامه)
مربی گلرهای استقلال انتخاب شد
بازیکن سابق استقلال و مربی فصل گذشته تیم فوتبال سایپا به عنوان مربی فصل اینده گلرهای تیم فوتبال استقلال انتخاب شد.(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۶ خرداد ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۳۱۵۰۰تومان است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
عکس/ هدیه تولیت آستان قدس به رئیس جمهور
شب گذشته؛ رئیس جمهور ضمن تشرف به زیارت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کردند.(ادامه)
یک مازندرانی معاون سازمان تعاون روستایی کشور شد
حسن عنایتی مدیر زراعت اداره کل جهاد کشاورزی مازندران در حکمی به عنوان معاون فنی و اجرایی سازمان تعاون روستایی کشور منصوب شد.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۲۶ خرداد
(ادامه)
شمال نیوز : وی خطاب به رئیس جمهور خواستار توجه بیشتر روحانی به زادگاه خود شد و افزود: آقای رئیس جمهور! ۳ سال فرصت نداری. اگر این پروژه زمان شما اتفاق نیفتد پس چه زمانی باید انجام شود؟ در زمان هاشمی برای کرمان و در زمان خاتمی برای یزد چه اتفاقی افتاد؟ ..... نماینده سمنانی تهران : اگر کرمانی‌ها و اصفهانی‌ها بودند، تاکنون آب را انتقال داده بودند/ آقای رئیس جمهور! ۳ سال فرصت نداری ! به زادگاهت توجه کن !
شمال نیوز : وی خطاب به رئیس جمهور خواستار توجه بیشتر روحانی به زادگاه خود شد و افزود: آقای رئیس جمهور! ۳ سال فرصت نداری. اگر این پروژه زمان شما اتفاق نیفتد پس چه زمانی باید انجام شود؟ در زمان هاشمی برای کرمان و در زمان خاتمی برای یزد چه اتفاقی افتاد؟ .....(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.909 seconds.