.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پیش‌بینی قیمت طلا تا پایان سال
رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی از روند صعودی قیمت طلا در هفته آتی خبر داد و پیش بینی کرد به احتمال زیاد این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم نوشهر و چالوس گفت: طبق قانون در سه استان مازنداران، گیلان و گلستان سازمان توسعه وعمران سواحل دریا باید تاسیس می‌شد اما در استانداری‌های این سه استان نشانی از وجود این نهاد به چشم نمی‌خورد.
احمدی لاشکی: دریا صاحب ندارد
شمال نیوز: نماینده مردم نوشهر و چالوس گفت: طبق قانون در سه استان مازنداران، گیلان و گلستان سازمان توسعه وعمران سواحل دریا باید تاسیس می‌شد اما در استانداری‌های این سه استان نشانی از وجود این نهاد به چشم نمی‌خورد. (ادامه)
احکام نماز جمعه از نظر آیت‌الله جوادی‌آملی
آیت‌الله جوادی‌آملی به سوالاتی درباره احکام نماز جمعه پاسخ داد.(ادامه)
چرا نباید روغن بخوریم؟
یک متخصص تغذیه به مردم توصیه کرد که مصرف غذاهای سرخ کردنی را به حداقل برسانند و غذاهای کبابی و آب‌پز را در اولویت تغذیه‌ای خود قرار دهند.(ادامه)
وضع 4 پسر فوتبالیست معروف در رستوران + عکس
گلزن رکورد دار و همیشه آماده سابق استقلال و تیم ملی ، همراه خانواده برای صرف شام به رستوران رفته اما این عکس را از چهار پسرش انداخته است... (ادامه)
میرزاکوچک‌خان‌درصدد‌تشکیل‌دولت‌تدبیر‌و‌امید‌بود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به رویکردهای سردارجنگل در دوران مبارزه گفت: معلوم است میرزا کوچک خان می خواست در آن زمان، دولت تدبیر و امید تشکیل دهد. (ادامه)
شایع‌ترین عامل آسیب‌های چشمی
یک فوق تخصص جراحی شبکیه و لیزر گفت: شایع‌ترین علت مراجعه بیماران به مراکز درمانی چشم، ضربه‌های چشمی است که در قشر فعال جامعه شایع‌تر است.(ادامه)
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امامزاده هاشم (ع) برای آمل است، گفت: با پیگیری‌های قاطع اجازه نمی‌دهیم تا به حریم و حوزه استحفاظی شهرستان آمل تعرضی صورت بگیرد.
یوسفیان ملا: امامزاده هاشم برا ماست !
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امامزاده هاشم (ع) برای آمل است، گفت: با پیگیری‌های قاطع اجازه نمی‌دهیم تا به حریم و حوزه استحفاظی شهرستان آمل تعرضی صورت بگیرد. (ادامه)
واکنش آمریکا به انتشار عکس 10 آمریکایی در ایران
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادعایی، اقدام ایران در نشان دادن تصاویر تفنگداران آمریکایی را نامناسب توصیف کرد. (ادامه)
9 گاف جالب کیمیا و معمای شاه +عکس
گاف های تاریخی در ساخت محموعه های تلویزیونی بخش جدا نشدنی از آن است که نه تنها در ایران بلکه در سراسر فیلم های ساخته شده در جهان نیزغیر قابل انکار است.(ادامه)
فروش نارنگی‌ 3 برابر قیمت واقعی!
رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از واردات قاچاقی انگور شیلی، کدو حلوایی ترکیه، سیر چینی، پرتقال مصری، شاه‌بلوط و آووکادو از ترکیه خبر داد و گفت: نارنگی‌های قاچاق پاکستانی با حجم بسیار بالا وارد می‌شوند که سه برابر نرخ واقعی نیز به فروش می‌رسند. (ادامه)
یارانه 3 میلیون نفر از بهمن حذف می‌شود
(ادامه)
کناره‌گیری پادشاه سعودی از قدرت به نفع پسرش
(ادامه)
سواد به چه درد فوتبالیست می‌خورد؟
«داشتن مدرک دانشگاهی برای یک بازیکن فوتبال در نهایت یک ارزش افزوده است که در اولویت‌های ارزیابی‌های حرفه‌ای او کمترین درجه اهمیت را دارد.» (ادامه)
قیمت انواع خودروهای داخلی+جدول
(ادامه)
کشف گور جمعی در «سنجار»+عکس
منابع عراقی از کشف یک گور جمعی با ۵۰ جسد در شهر سنجار واقع در استان صلاح‌الدین خبر می‌دهند.(ادامه)
جوانی عارف در آمریکا/عکس
(ادامه)
حمایت صدر اعظم آلمان از عربستان
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در واکنش به انتفادهای فراوان سیاستمدران و افکار عمومی این کشور، از همکاری برلین با ریاض دفاع کرد. (ادامه)
پربیننده ترین عکس های هفت سال اخیر +تصاویر
مجموعه تصاویری که مشاهده می کنید، عکس هایی می باشند که چشم های زیادی را در سرتاسر جهان به خود معطوف نموده اند.(ادامه)
نجات از کبد چرب با 60 دقیقه ورزش هفتگی
دبیر علمی دومین همایش سراسری پزشکی ورزشی گفت: مطالعات نشان می دهد، افراد با دو نوبت ورزش در هفته به مدت 30 دقیقه و کاهش اضافه وزن می توانند چربی انباشته شده در کبد و خطر ابتلا به کبد چرب را کاهش دهند. (ادامه)
این ۹ ماده غذایی کودکان را باهوش تر می کند
بدون شک همه ی والدین دوست دارند فرزندانشان جزو شاگرد اول های کلاس باشد. البته برای شاگرد اول بودن شرایطی نیاز هست که تغذیه ی سالم و درست از مهمترین آنهاست.(ادامه)
عکسی متفاوت از سوشا مکانی + عکس
تصویری از سوشا مکانی در کهف الشهدا را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
تصاویر/ استخر مختلط و عجیب در ژاپن
وقتی که از بالا به آن نگاه می‌کنید شبیه به هر استخر معمولی دیگری است که با آبی زلال مواج و درخشان پر شده است. اما شما سخت در اشتباهید.(ادامه)
بیماری‌هایی که ناگهانی باعث مرگ می‌شوند
برخی بیماری ها در صورت عدم تشخیص و درمان به موقع، به طور ناگهانی باعث مرگ افراد مبتلا می شوند. در این مطلب با پنج مورد از این بیماری ها آشنا خواهید شد. (ادامه)
کری خوانی بازیگر زن پرسپولیسی در کنار علی کریمی +عکس
بهنوش بختیاری با انتشار عکسی در کنار علی کریمی و پوریا پورسرخ، عدد شش را به طرفداران استقلال نشان داد.(ادامه)
این زنان در بارگاه ناصرالدین شاه چه می کردند + عکس
بعضی از زنان برای اینکه شاه را فریفته خیرخواهی خود کنند سعی در آشنایی شاه با کنیزان و خدمتکاران خود داشتند. (ادامه)
شمال نیوز: مفتی اعظم عربستان در واکنش به سخنان محسن رضایی، خون کسانی که خادمین الحرمین را تهدید می‌کنند، مباح دانست.

ریختن خون محسن رضایی مباح اعلام شد
شمال نیوز: مفتی اعظم عربستان در واکنش به سخنان محسن رضایی، خون کسانی که خادمین الحرمین را تهدید می‌کنند، مباح دانست. (ادامه)
واقعیت ماجرای تهدید نظامی عربستان با انتشار تصویر حمله به برج میلاد +عکس
بتازگی تصویری با عنوان تهدید نظامی عربستان علیه ایران از سوی برخی سایت‌ها منتشر و در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است.(ادامه)
بهارک صالح نیا در فیلم مجیدی نقش "ثوبیه” کنیز همسر ابولهب را ایفا کرده بود؛ کنیزی که طی اتفاقاتی به دایگی پیامبر می رسد اما ابولهب اجازه نمی دهد وی به پیامبر شیر دهد. یک بازیگر زن دیگر به GEM پیوست!
بهارک صالح نیا در فیلم مجیدی نقش "ثوبیه” کنیز همسر ابولهب را ایفا کرده بود؛ کنیزی که طی اتفاقاتی به دایگی پیامبر می رسد اما ابولهب اجازه نمی دهد وی به پیامبر شیر دهد.(ادامه)
آخرین اخبار از احراز صلاحیت‌ داوطلبان مجلس
سخنگوی وزارت کشور گفت: صلاحیت همه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی استان بوشهر احراز شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.