.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تداوم بارندگی در مازندران
(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های شنبه
(ادامه)
معجزه شربت سیر و عسل قبل از خواب
چربی های جمع شده در اطراف شکم دغدغه برخی اشخاصی است که از چاقی رنج می برند. (ادامه)
مایلی کهن قطری ها را متهم کرد
مدیر فنی تیم ملی امید از صغر سن بعضی از بازیکنان قطر گفت. (ادامه)
چطور می‌توانید از ابتلا به کبد چرب فرار کنید؟
مطالعات نشان می دهد، افراد با دو نوبت ورزش در هفته به مدت 30 دقیقه و کاهش اضافه وزن می توانند چربی انباشته شده در کبد و خطر ابتلا به کبد چرب را کاهش دهند.(ادامه)
پست معنادار مهدی طارمی بعد از شکست تیم امید
گلزن ترین مهاجم لیگ برتر، تصویری از بازیکنی منتشر کرد که خاکپور او را خط زد. (ادامه)
زمزمه استقراض دولت برای پرداخت حقوق
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به این‌که مجلس تخلف احتمالی دولت در خصوص استقراض از بانک مرکزی برای پرداخت حقوق ماه گذشته کارمندان دولت را رسیدگی می‌کند،گفت: دولت سالانه ۱۳۰ هزار میلیارد تومان صرف پرداخت حقوق می کند. (ادامه)
تنش ميان ايران و جهان عرب و یک راه حل(يادداشت)
(ادامه)
به این 6 دلیل صبحانه بخورید
همه افرادی که نگران سلامتی ما هستند از پزشک گرفته تا مادرها و غیره هر روز بر خوردن صبحانه تأکید می کنند. واقعیت این است که صبحانه مهمترین وعده غذایی روزانه است. البته یک دلیل خوب دیگر نیز برای صبحانه خوردن وجود دارد و آن حفظ تناسب اندام است.(ادامه)
عکس: بازیگر زن معروف در کنار پدرش
تصویری از نگار جواهریان بازیگر سینمای ایران در کنار پدرش را می‌بینید.(ادامه)
مصرف پیتزا همراه نوشابه عامل بروز حمله قلبی
به گفته محققان، از هر ۶ مرگ در جهان پیشرفته امروز یک مرگ به دلیل بیماری قلبی تصلب شریان رخ می دهد.(ادامه)
پیشکسوت استقلال دوباره به کما رفت
رضا احدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به کما رفت.(ادامه)
ظریف و موگرینی "روز اجرا" را اعلام می‌کنند
یک منبع در سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد وزیر امور خارجه ایران و مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در ساعات پایانی امشب یا فردا آغاز "روز اجرای" برجام را اعلام خواهند کرد.(ادامه)
عکس: کی‌روش در جایگاه ویژه ورزشگاه السد
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای تماشای دیدار ایران و قطر به ورزشگاه آمده است.(ادامه)
درخواست پوریا پورسرخ از بینندگان کیمیا +عکس
پوریا پورسرخ در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، عکس زیر را منتشر کرده و نوشته است...(ادامه)
دستور روحانی درباره دستمزد کارگران
دبیر کانون شورای اسلامی کار استان تهران اعلام کرد: با دستور رئیس جمهور افزایش سن بازنشستگی و کاهش دستمزد شاغلان زیر ۲۹ سال منتفی شد.(ادامه)
جدیدترین شایعه در مورد عادل فردوسی‌پور!
همزمان با تعطیلی مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور، پخش برنامه نود هم متوقف شد.(ادامه)
این عکس حسن روحانی را دیده اید؟
شمال نیوز: حسن روحانی در نماز جماعت امام خمینی/پاریس1357. تصویر زیر مربوط به 37سال پیش در چنین روزهایی است.(ادامه)
شمال نیوز: این نزاع منجر به جرح در ساعت ملاقات در بیمارستان امام خمینی بهشهر روی داد و طی آن حاج سعید وقتی می خواست مانع ادامه درگیری پسرش با یکی از بستگان عروسش شود از ناحیه قفسه سینه دچار جراحت به وسیله چاقو شد. قتل پیرمرد ۹۰ ساله بهشهری در زمان ملاقات با بیمار
شمال نیوز: این نزاع منجر به جرح در ساعت ملاقات در بیمارستان امام خمینی بهشهر روی داد و طی آن حاج سعید وقتی می خواست مانع ادامه درگیری پسرش با یکی از بستگان عروسش شود از ناحیه قفسه سینه دچار جراحت به وسیله چاقو شد.(ادامه)
تکذیب ادعای احمدی‌مقدم درباره سیدحسن
یک منبع نزدیک به بیت امام (ره)، ادعای احمدی‌مقدم درباره «حضور سیدحسن خمینی در جلسات انتخاباتی سال 88» را تکذیب کرده است. (ادامه)
از رپرتاژهای میلیونی تا سوءاستفاده از یادواره شهدا
در ایام نزدیک به انتخابات، برخی از نامزدهای انتخابات از برخی مجالس، استفاده ابزاری می‌کنند. (ادامه)
حدادعادل در 8 سالگی/ عکس
حدادعادل در 8 سالگی(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حرکت قاطعانه و شجاعانه سپاه و نیروی دریایی در برابر تفنگ‌داران آمریکایی که وارد دریای خلیج فارس شدند ستودنی است.
نفوذی‌ها به انتخابات راه نخواهند یافت / دوستداران ولایت فقیه را روانه مجلس خبرگان کنیم
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حرکت قاطعانه و شجاعانه سپاه و نیروی دریایی در برابر تفنگ‌داران آمریکایی که وارد دریای خلیج فارس شدند ستودنی است. (ادامه)
شمال نیوز :  چگونه چنین بودجه ای را بدون کسب نظر کارشناسان خبره مالی می بندند و اکنون براحتی عنوان می کنند بودجه غیر واقعی بود این رفتارها از سوی شهروندان فهیم قائم شهر قابل بخشش و گذشت نیست . .... ناتوانی شورای شهر و شهرداری قائم شهر در تحقق بودجه 94!
شمال نیوز : چگونه چنین بودجه ای را بدون کسب نظر کارشناسان خبره مالی می بندند و اکنون براحتی عنوان می کنند بودجه غیر واقعی بود این رفتارها از سوی شهروندان فهیم قائم شهر قابل بخشش و گذشت نیست . ....(ادامه)
مادر و دخترهای سینمای ایران (+عکس)
دختران کوچکی که استعداد ذاتی درخشیدن روی پرده نقره ای را از خانواده به ارث برده اند. خیلی زود و در نقش های کمرنگ کودکانه جلوی دوربین قرار می گیرند تا رد پای مادران شان را دنبال کنند.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در 9 دوره فعالیت خود تا کنون 5 رئیس را به خود دیده است. در میان این 5 رئیس، هاشمی رفسنجانی و علی لاریجانی بدون هیچ سابقه نمایندگی در مجلس‌های اول و هشتم به ریاست پارلمان رسیدند. 2 مجلس و 9 رئیس(خبر)
مجلس شورای اسلامی در 9 دوره فعالیت خود تا کنون 5 رئیس را به خود دیده است. در میان این 5 رئیس، هاشمی رفسنجانی و علی لاریجانی بدون هیچ سابقه نمایندگی در مجلس‌های اول و هشتم به ریاست پارلمان رسیدند.(ادامه)
شمال نیوز :سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان وقت اداری فردا 26 دی به اتمام می‌رسد و دلایل رد صلاحیت‌شدگان به طور مستند به آنها اعلام خواهد شد..... شنبه؛ اعلام نتايج بررسي صلاحيت داوطلبان مجلس
شمال نیوز :سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان وقت اداری فردا 26 دی به اتمام می‌رسد و دلایل رد صلاحیت‌شدگان به طور مستند به آنها اعلام خواهد شد.....(ادامه)
دخترانی که از ازدواج نکردن پشیمانند
به دلیل عصبانیت و از سرلجبازی به خواستگارم جواب منفی دادم. در حال حاضر پشیمان هستم. (ادامه)
شمال نیوز: برادرم با وی تماس گرفته و وی را تهدید نمود تا عکس هایم را حذف کند اما او تمام عکس های شخصی ام را در گروه خانوادگی ما در شبکه اجتماعی تلگرام پخش کرد و به همین علت کل اعضای خانواده ام عکس های بنده را مشاهده نمودند به حدی که پدرم به خاطر انتشار عکس هایم ...

خودکشی پدر به خاطر بی آبرویی دخترش در تلگرام
شمال نیوز: برادرم با وی تماس گرفته و وی را تهدید نمود تا عکس هایم را حذف کند اما او تمام عکس های شخصی ام را در گروه خانوادگی ما در شبکه اجتماعی تلگرام پخش کرد و به همین علت کل اعضای خانواده ام عکس های بنده را مشاهده نمودند به حدی که پدرم به خاطر انتشار عکس هایم ... (ادامه)
شارژ موبایل با برق خودرو چقدر هزینه دارد؟
شاید همه ما فکر می‌کنیم شارژ کردن گوشی‌های موبایل با استفاده از برق خودرو هزینه‌ای ندارد، اما نتایج مطالعات جدید نشان می‌دهد که این کار چندان هم که تصور می‌شود خالی از هزینه نیست.(ادامه)
قبلي 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 69 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.