.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ابوالحسن معصومی (  ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران ) عوامل موثر در توسعه کشاورزی(ديدگاه)
ابوالحسن معصومی ( ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران )(ادامه)
كسب مقام نخست مازندران در كاهش تصادفات جاده اي
(ادامه)
معرفی 265 آموزشگاه غيرمجاز مازندران به نيروي انتظامي
مدير مشاركت‌‏هاي مردمي و توسعه مدارس غيردولتي در آموزش و پرورش مازندران، از اختصاص چهار ميليارد و 600 ميليون تومان از محل اعتبارات بنگاه‌‏هاي كوچك زودبازده و كارآفرين در آموزش و پرورش استان خبر داد. به گزارش خبرنگار "ايلنا"، سيدعباس فلاحيان اظهار داشت: با اين اعتبارات 50 طرح آموزشي براي احداث، خريد و توسعه و تجهيز مدارس غيرانتفاعي و (ادامه)
سفر احمدي نژاد به استان گيلان
استاندار گيلان از سفر قريب الوقوع احمدي نژاد به اين استان خبر داد و برنامه سفر رييس جمهور به گيلان را تشريح كرد و و گفت: تنها مشكل شرايط جوي است كه در صورت مساعد بودن به‌زودي اين سفر انجام مي‌شود. به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، علي عبداللهي امروز در جلسه شوراي اداري (ادامه)
لبخند مقام ارشد كشوري از عدم حضور آقاي مديركل ؟؟؟
طرح ايمن سازي مدارس حاشيه راههاي استان بدون حضور مديركل آموزش وپروش استان ومسئولين ارشد آموزش وپرورش برگزار شد. طرح ايمن سازي مدارس حاشيه راههاي استان مازندران با حضور قائم مقام رياست سازمان راهداري و حمل ونقل جاده اي كشور ، مديركل حمل ونقل و پايانه (ادامه)
قطار درون شهرى در رشت راه اندازى مى شود
طرح راه اندازى قطار درون شهرى رشت مراحل اجرايى خود را سپرى مى كند. رضا ساغرى، شهردار رشت دراين باره گفت: طرح راه اندازى قطار سبك شهرى در خرداد امسال به تصويب تمامى اعضاى شوراى شهر رسيد و پس از آن يك گروه چينى و شركت مشاور براى اجرايى كردن طرح ، در رشت مستقر شدند. اين گروه حدود ۶ كيلومتر داخل شهر رشت را مطالعه و هزينه پيشنهادى براى اجراى آن را حدود ۳۰ميليارد تومان برآورد كردند. دراين ارتباط جلسه اى با گروه مشاوران شركت و دست اندركاران شهردارى در شوراى ترافيك استان برگزار و مصوبه شوراى ترافيك نيز اخذ شد. شهردار رشت، هم اكنون درآستانه گرفتن مشاور براى مطالعات راه اندازى قطار شهرى هستم و علاوه برآن صحبت هايى نيز درخصوص اخذ اعتبارات لازم از مجلس، با نمايندگان استان صورت گرفته كه اكنون در حال مذاكره با وزارت كشور هستيم كه مراحل نهايى را پيگيرى مى كنيم. وى تصريح كرد: هزينه راه اندازى قطار شهرى از قطار مترو ارزان تر است و با توجه به گرانى بيش از حد مترو، در وضع فعلى قطار سبك شهرى بهترين گزينه براى شهر رشت است و پيش بينى مى شود ، به ازاى هركيلومتر حدود يك تا ۱‎/۵ ميليارد تومان هزينه داشته باشد كه اين هزينه همراه با ساخت تأسيسات لازم، واگن و خريد لوكوموتيو است ضمن اين كه در مرحله نخست حدود ۵ تا ۱۰كيلومتر را براى راه اندازى قطار شهرى آماده مى كنيم. وى گفت: حاشيه رودخانه ها نيز مى تواند محل مناسبى براى تردد قطار شهرى باشد و اين امر باعث مى شود رودخانه ها نيز از حالت مخروبه اى كه در حال حاضر دارند به يك محيط زيست سبز با فضاى مناسب و توريستى تبديل شوند. شهردار رشت افزود: هر واگن قطار سبك شهرى ظرفيت ۲۵۰مسافر را دارد و داخل آن داراى سيستم هواى سرد و گرم كننده و مطبوع و از نظر مبلمان نيز كاملاً پيشرفته و مطابق با استانداردهاى اروپايى است. اين قطار كاملاً به سطح زمين نزديك است و با سرعت مناسب ۶۰تا ۷۰كيلومتر تردد مى كند و از نظر مصرف انرژى، از انرژى برق استفاده مى كند و كاملاً بى صدا و داراى ترمز و كلاچ استاندارد و مناسب است. بستر قطار شهرى ، قابل استفاده و تردد ساير تاكسى ها و اتوبوس هاى عمومى است و از آنجا كه اين قطار احتياج به ريل گذارى خاصى ندارد از بستر خيابان هاى قطارشهرى مى توان به راحتى استفاده كرد. (ادامه)
ستاندار گلستان گفت : اولین مر حله ادغام ساز مان مدیر یت بر نامه ریزی استان در استاندار ی گلستان عملی شد. دکتر "علی محمد شاعری "در جلسه شورای بر نامه ریزی استان افزود :اعتبارات هز ینه ای سال 86 ساز مان مدیر یت بر نامه ریزی در ذیل اعتبارات هز ینه ای استانداری گلستان لحاظ می شود. ادغام ساز مان مدیر یت بر نامه ریزی استان در استانداری گلستان عملی شد
ستاندار گلستان گفت : اولین مر حله ادغام ساز مان مدیر یت بر نامه ریزی استان در استاندار ی گلستان عملی شد. دکتر "علی محمد شاعری "در جلسه شورای بر نامه ریزی استان افزود :اعتبارات هز ینه ای سال 86 ساز مان مدیر یت بر نامه ریزی در ذیل اعتبارات هز ینه ای استانداری گلستان لحاظ می شود.(ادامه)
استاندار مازندران : مديران در مصاحبه با رسانه‌ها گزارش كار بدهند
(ادامه)
دستور ویژه احمدی نژاد به وزیر: ماهی یکبار برو مازندران
با دستور ويژه رئيس جمهورى، وزير جهادكشاورزى تا پايان سال آينده هر ماه يكبار به منظور حل مشكلات كشاورزان مازندران به اين استان سفر مى كند. (ادامه)
دكتر غلامعلي رنجبر پايان وابستگي و آغاز تنفس در هواي تازه و برنامه هاي آينده(ديدگاه)
دكتر غلامعلي رنجبر (ادامه)
نتايج سفر استاني هیات دولت به مازندران
رئيس جمهور با مهم خواندن جلسه هيات دولت در استان مازندران اعلام كرد: بيست و دومين سفر استاني هيات دولت در استان مازندران با 120 مصوبه و 600 ميليارد تومان اعتبارهمراه بوده است. (ادامه)
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ... دیدار با مردم 16شهرستان و تصویب بيش از 120 مصوبه
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ...(ادامه)
بيش از ‪ ۵۰‬درصد مدارس در استان گيلان تخريبي است
رييس سازمان آموزش و پرورش استان گيلان گفت : بيش از ‪ ۵۰‬درصد مدارس در استان گيلان تخريبي است و بايد به سرعت بازسازي شوند. جبار كوچكي نژاد روز چهارشنبه در آستارا به خبرنگار ايرنا گفت: در سال جاري براي تعمير يا بازسازي پنج هزار واحد آموزشي در سطح استان گيلان ‪۲۰‬ ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافت كه در سال آينده‌اين مبلغ به ‪ ۵۰‬ميليارد ريال خواهد رسيد. (ادامه)
محمد قلي نژاد مازندران در عمق فراموشي(ديدگاه)
محمد قلي نژاد (ادامه)
محمد تیموری مازندران در انتظار بهار عدالت(ديدگاه)
محمد تیموری(ادامه)
رئيس جمهور و هيات دولت آخر هفته جاري ميهمان سرزمين سرسبز و خرم و مردم مهربان استان مازندران است تا با حضور در ميدان عمل، ضمن ديدار با مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و منتخبان استان، محرومان را از سفره مهرورزي برخوردار كند. انتظار تمام شد ، احمدی نژاد آمدنی شد
رئيس جمهور و هيات دولت آخر هفته جاري ميهمان سرزمين سرسبز و خرم و مردم مهربان استان مازندران است تا با حضور در ميدان عمل، ضمن ديدار با مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و منتخبان استان، محرومان را از سفره مهرورزي برخوردار كند. (ادامه)
عقيل امامي توسعه مازندران خاستگاه مشترك(ديدگاه)
عقيل امامي(ادامه)
براي رفع غبار محروميت درمازندران، به عهدتان پايبند باشيد
قرار بود بيايد ....مي گفتند تا چند روز آينده مهمان استان ماست ... اما او نيز خود مهمان داشت ونيامد... يك روز سرد را براي رسيدن به محل كارم پيش رو داشتم كه همه اش به فكر سفر آقاي رئيس جمهور بودم ... انشاالله اينبار هم سرسبزي مازندران كار (ادامه)
هجده آبان 84 يادتان هست آغاز  شروع سفرهاي استاني آقاي رئيس جمهور كه قريب به يكسال از  آن هم مي گذرد اين يك امر طبيعي و كاملا مورد قبول است كه سفرهاي استاني رئيس جمهور اولين ثمره اش مي تواند تحول شگرفي ... فقط باران به ملاقات ما مي آيد (2)
هجده آبان 84 يادتان هست آغاز شروع سفرهاي استاني آقاي رئيس جمهور كه قريب به يكسال از آن هم مي گذرد اين يك امر طبيعي و كاملا مورد قبول است كه سفرهاي استاني رئيس جمهور اولين ثمره اش مي تواند تحول شگرفي ...(ادامه)
جذب صد درصد اعتبارات عمراني مازندران تا پايان دي‌‏ماه
(ادامه)
دکتر شاعری استاندار گلستان به اتفاق مدیران ساز مان جهاد کشاورزی ،ار شاد اسلامی و بهزیستی استان با وزرای جهاد کشاورزی ، فرهنگ وارشاد اسلامی و رفاه در ار تباط با اجرای پروژه های استانی و اختصاص ملاقات استاندار گلستان با وزرای جهاد کشاورزی،ارشاد و رفاه
دکتر شاعری استاندار گلستان به اتفاق مدیران ساز مان جهاد کشاورزی ،ار شاد اسلامی و بهزیستی استان با وزرای جهاد کشاورزی ، فرهنگ وارشاد اسلامی و رفاه در ار تباط با اجرای پروژه های استانی و اختصاص(ادامه)
آرزوي آبي يك استاندار ...سفر نزديك است ... دوباره نبازيم ...؟
داستان جديدي براي گفتن نيست قصه ، قصه همان استاندار تنهايي است كه مي گويند پر انرژي و فعال به تحقق آرمان هاي اصولگرايانه پايبند بوده .مي گويند در طبقه سوم ساختمان استانداري خبرهايي است ...(ادامه)
دکتر غلامعلي رنجبر سفر احمدي نژاد و مطالبات مازندران (ديدگاه)
دکتر غلامعلي رنجبر (ادامه)
بررسي اعتبارات استانی در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌‏گذاري
در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌‏گذاري ، اعتبارات استان مازندران مورد بررسي قرار گرفت. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، در اين جلسه، اعتبار سال 84 بنگاه‌‏هاي كوچك اقتصادي زود بازده و كارآفرين مازندران 222 ميليارد تومان ، اعتبار سال 85، (ادامه)
استاندار مازندران گفت : براساس برنامه زمانبندي سفرهاي دكتر"محمود احمدي نژاد" به استانهاي كشور ، سفر رييس جمهوري به اين استان نزديك شده است. سفر نزدیک است رئیس جمهور می آید
استاندار مازندران گفت : براساس برنامه زمانبندي سفرهاي دكتر"محمود احمدي نژاد" به استانهاي كشور ، سفر رييس جمهوري به اين استان نزديك شده است.(ادامه)
کمک 237 ميليون دلاری بانك جهاني براي توسعه شبكه هاي آبفای رشت و انزلي
237 ميليون دلار از سوي بانك جهاني، دولت و اعتبارات شركت آب و فاضلاب گيلان براي توسعه شبكه هاي آب آشاميدني و فاضلاب شهرهاي رشت و انزلي اختصاص يافته است.(ادامه)
25 درصد دستگیریها در مازندران ، در ارتباط با مواد مخدر است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت : حدود 25 درصد کل زندانیان مازندران در ارتباط با مواد مخدر دستگیر شده اند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر،محمد اسماعیل امامزاده در حاشیه جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخد(ادامه)
رئيس سازمان صنايع و معادن استان مازندران از ساخت كارخانه سيمان از محل اعتبارات صندوق ذخيره ارزي , در آينده‌اي نزديك خبر داد  و  گفت نظرات كارشناسي ساخت اين كارخانه  به اتمام رسيده است ... احداث كارخانه سيمان در مازندران
رئيس سازمان صنايع و معادن استان مازندران از ساخت كارخانه سيمان از محل اعتبارات صندوق ذخيره ارزي , در آينده‌اي نزديك خبر داد و گفت نظرات كارشناسي ساخت اين كارخانه به اتمام رسيده است ...(ادامه)
با سفر رئيس جمهوري200طرح عمراني در گيلان به اجرا درخواهد آمد
استاندار گيلان از تدوين حدود 200 طرح و 29 مجوز در سفر آتي رئيس جمهوري به اين استان خبر داد. مهندس علي عبداللهي گفت: در هفته هاي آينده اين طرح ها تصويب و در سفر دكتر احمدي نژاد به گيلان اجرا خواهند شد.(ادامه)
جمعي از ايثارگران و بسيجيان شركت برق منطقه‌اي مازندران طی نامه ای اعتراض آمیز به ریاست مجترم جمهور  نسبت به انتصاب مديران غيربومي و مديريت ضعیف در اين شرکت هشدار دادند در بخشي از ... انتصاب مديران غيربومي ممنوع !
جمعي از ايثارگران و بسيجيان شركت برق منطقه‌اي مازندران طی نامه ای اعتراض آمیز به ریاست مجترم جمهور نسبت به انتصاب مديران غيربومي و مديريت ضعیف در اين شرکت هشدار دادند در بخشي از ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.216 seconds.