.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
يونس رنجكش از عبدالهي تا قهرماني/دولت نهم در گيلان به دنبال چيست؟ (يادداشت)
يونس رنجكش (ادامه)
كاهش مرگ و مير مادران باردار در گيلان
(ادامه)
معدل حقوق معلمان در كشور420 هزار تومان
(ادامه)
يك قرن تا زهكشي ويكپارچه سازي مزارع استان
(ادامه)
بالاخره حسيني مطلق هم رفت
(ادامه)
فريدون اميريان ديالوگ هاي چريكي نمايندگان مازندران و گذار از انزواي پارلماني! (ديدگاه)
فريدون اميريان(ادامه)
افتتاح ورزشگاه ‪ ۱۵هزارنفري سردارجنگل رشت
(ادامه)
عبدالرضا چراغعلي عضو شوراي اسلامي شهر گرگان و رييس كميسيون فرهنگي ، اجتماعي . زيست شهري اين شورا طي نامه اي به رييس شورا به بي توجهي  مسئولان شهرستان گرگان در حل مشكلات اين شهر و همچنين عدم جذب اعتبارات لازم در مقايسه با ديگر شهرهاي استان اعتراض كرد بي توجهي مسئولان و اعتراض عضو شوراي شهر
عبدالرضا چراغعلي عضو شوراي اسلامي شهر گرگان و رييس كميسيون فرهنگي ، اجتماعي . زيست شهري اين شورا طي نامه اي به رييس شورا به بي توجهي مسئولان شهرستان گرگان در حل مشكلات اين شهر و همچنين عدم جذب اعتبارات لازم در مقايسه با ديگر شهرهاي استان اعتراض كرد (ادامه)
شهردار جدید رامسر معرفی شد
(ادامه)
عقب ماندگي ديگر در اجراي پروژه اي ديگر(گزارش)
(ادامه)
اجرايي شدن50درصد از مصوبات گردشگري در مازندران
(ادامه)
افتتاح اولين پارك روستايي مازندران
(ادامه)
تحريري نيك‌صفت در جلسه مديران اجرايي گيلان كه با حضور معاون امنيتي انتظامي وزير كشور برگزار شد، از محمدباقر ذولقدر خواست براي رفع مشكلات شهرداري رشت،در صدور حكم انتصاب شهردار اين شهر ... وزارت كشور تكليف شهردار رشت را مشخص كند
تحريري نيك‌صفت در جلسه مديران اجرايي گيلان كه با حضور معاون امنيتي انتظامي وزير كشور برگزار شد، از محمدباقر ذولقدر خواست براي رفع مشكلات شهرداري رشت،در صدور حكم انتصاب شهردار اين شهر ...(ادامه)
نشست مطبوعاتي استاندار مازندران با خبرنگاران
(ادامه)
همايش بزرگ فرهيختگان مديريت شهر ساري
(ادامه)
با نگاهي گذارا به گذشته اي نه چندان دور مي بينيم روز خبرنگاري وجود نداشت تا اينكه در هفدهم مرداد ماه با شهادت مظلومانه محمود صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي به همراه چند تن از ديپلمات هاي ايراني در مزار شريف ... خبرنگار، قطعه اي گمشده از پازل جامعه
با نگاهي گذارا به گذشته اي نه چندان دور مي بينيم روز خبرنگاري وجود نداشت تا اينكه در هفدهم مرداد ماه با شهادت مظلومانه محمود صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي به همراه چند تن از ديپلمات هاي ايراني در مزار شريف ...(ادامه)
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران با بيان اينكه متاسفانه برخي از خبرنگاران استان از تعهد وتخصص كافي در اين‌عرصه برخوردار نيستند گفت... خبرنگاران حرفه اي استان كمتر از انگشتان دست
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران با بيان اينكه متاسفانه برخي از خبرنگاران استان از تعهد وتخصص كافي در اين‌عرصه برخوردار نيستند گفت...(ادامه)
صنعت گردشگري مازندران و جذب20درصدي اعتبارات
(ادامه)
ایجاد168هزار شغل درمازندران تا پايان برنامه چهارم
(ادامه)
کارگاه تخصصی بحران مدیریت حوادث دربابلسر
(ادامه)
احداث هتل 5 ستاره در ناهار خوران گرگان
(ادامه)
اعلام آمادگی چینی ها برای ساخت سد در آمل
سرپرست شرکت چینی سد سازی گفت: با بررسی نهایی مشاوران فنی و نتایج حاصل شده از نشست های مختلف، این شرکت آمادگی کامل برای ساخت سد منگل در آمل را دارد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، ظهر امروز پیمانکاران چینی برای آغاز عملیات اجرائی بزرگترین سد برق آبی و کشاورزی شمال کشور از سد منگل آمل بازدید کردند. سرپرست این شرکت چینی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این بازدید به منظور کسب اطلاعات بیشتر از سد منگل و عملیات اجرائی آن انجام شد. " تان شین " خاطرنشان کرد: سد منگل در بهترین مکان زمین شناسی قرار گرفته است و نتایج حاصله و تاییدیه فنی نیز این امر را تایید می کند به همین دلیل پیمانکاران چینی آمادگی کامل برای ساخت و سرمایه گذاری در این زمینه را دارند. وی با بیان این که تمامی مراحل ساخت این سد با استفاده از اعتبارات خارجی هزینه خواهد شد، مدت زمان ساخت این سد را چهار سال اعلام کرد. تان شین تصریح کرد: " گروه پیمانکاری چینی " بزرگترین شرکت سد سازی دولتی در چین است که 70 درصد ساخت سد در این کشور را انجام می دهد. مجری سد منگل نیز در این مراسم اظهار داشت: تا مراحل پایانی مطالعات زمین شناسی سد منگل، نتایج این مطالعات رضایت بخش بود و هیچ مشکل فنی برای ساخت سد وجود نداشته است.(ادامه)
آمار تکان دهنده مصرف کراک دررشت
(ادامه)
شنیده شده است......تعدادی از افراد شاغل در استانداری به اتهام تخلفات مالی در جریان تخصیص اعتبارات طرحهای زود بازده دستگیر شده اند.ظاهرا ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
شنیده شده است......تعدادی از افراد شاغل در استانداری به اتهام تخلفات مالی در جریان تخصیص اعتبارات طرحهای زود بازده دستگیر شده اند.ظاهرا ... (ادامه)
سرانه فرهنگي در گيلان 100 تومان است
نماينده مردم لاهيجان در مجلس شوراي اسلامي از كم بودن سرانه فرهنگي در گيلان انتقاد کرد. (ادامه)
از فردا کلیه مجتمع هاي رفاهی دولتي مردمی میشود
طرح ساماندهي مجتمع‌هاي رفاهي دستگاه‌هاي دولتي در استان مازندران با حضور معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري برگزار شد و بر اساس آن از دوم تير ماه سال جاري كليه‌ مجتمع‌هاي اقامتي و تفريحي دولتي در سواحل درياي خزر در اختيار سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري قرار مي‌گيرد. (ادامه)
مازندران مقام دوم کشت كلزا در كشور
جشنواره ملي دانه‌‏هاي روغني كشور با حضور جمعي از مسوولان كشوري و استاني بهره‌‏مند در ساري برگزار شد.(ادامه)
احداث اولين بزرگ‌‏راه ساحلي در گيلان
(ادامه)
بهره برداري از ساختمان نظام پزشكي نكا
رئيس سازمان نظام پزشكي كشور در نكا گفت: سازمان نظام پزشكي هم اكنون در 180 شهر كشور شعبه دارد.(ادامه)
آغازعملیات 4بانده كردن جاده جويبار به قائمشهر
فرماندار جويبار از توابع استان مازندران از آغاز عمليات اجراي طرح چهاربانده كردن جاده جويبار به قائمشهر خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.