.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدارس غير انتفاعي استان رو به تعطيلي است
رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران با بيان اينكه، مدارس غير انتفاعي استان رو به تعطيلي است، از خانواده ها خواست تا در امورات اداري مدارس با مديران همكاري نمايند.(ادامه)
احداث یک شهرك صنعتي دیگر در مازندران
يكي از مهم‌‏ترين سياست‌‏هاي برنامه زيرساخت‌‏هاي صنعتي و معدني، افزايش تعداد شهرك‌‏ها و نواحي صنعتي است و در طول برنامه چهارم حدود 477 ميليارد ريال از محل اعتبارات عمومي و حدود 498 ميليارد ريال از محل اعتبار شركت‌‏هاي دولتي سرمايه‌‏گذاري در اين خصوص انجام مي‌‏شود. (ادامه)
راه‌اندازي "باغ تمدن" در عباس آباد بهشهر
به منظور استفاده بهينه از ظرفيتهاي منطقه توريستي عباس‌آباد در حال تلاش هستيم تا "باغ تمدن" را در اين منطقه راه‌اندازي كنيم. (ادامه)
رانش زمين 5 هزار متر زمين را در رودسربلعيد
عضو شوراي روستاي لشكان رحيم آباد رودسر گفت: بر اثر رانش زمين در اين روستا 5 هزار متر زمين بلعيده شد كه تاكنون توجهي به اين مسئله نشده است.(ادامه)
ورود اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس به گرگان
معاون سياسي امنيتي استانداري گلستان گفت: اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي وارد گرگان شدند. (ادامه)
راهكارهاي مركز پژوهشها براي خروج آزاد راه تهران- شمال از بن بست (ديدگاه)
(ادامه)
استاندار مازندران با بيان اينكه در حال حاضر بايد نمايشگاه در مكان فعلي احداث شود و محل برگزاري نمايشگاه بين المللي قائمشهر در زمان گذشته از سوي مسئولان بازرگاني به استان تحميل ... نمايشگاه تحميلی
استاندار مازندران با بيان اينكه در حال حاضر بايد نمايشگاه در مكان فعلي احداث شود و محل برگزاري نمايشگاه بين المللي قائمشهر در زمان گذشته از سوي مسئولان بازرگاني به استان تحميل ...(ادامه)
جوازصنعت و معدن درگيلان يك روزه صادرمیشود
رئيس سازمان صنايع و معادن گيلان از صدور جواز صنعت و معدن طي يك روز اداري براي تسهيل روند سرمايه گذاري در اين استان خبر داد. (ادامه)
فرودگاه رامسر تعطيل میشود
رييس فرودگاه رامسر در غرب استان مازندران گفت: اين فرودگاه به دليل پاره‌اي تعميرات و مرمت آسفالت، از اول خردادماه سال جاري به مدت ‪ ۴۵‬روز تعطيل مي‌شود. موسي مشاء زميني به ایرنا افزود: ده ميليارد ريال براي تعميرات و آسفالت عوامل پروازي اين فرودگاه تخصيص يافته است. وي اظهار داشت: همچنين شش هزار متر مربع زمين براي احداث جايگاه سوخت اين فرودگاه تهيه شد. رييس فرودگاه رامسر خاطرنشان كرد: جايگاه سوخت اين فرودگاه در دو مرحله چهار مخزن و با ظرفيت ‪ ۳۶۰‬هزار ليتر بنزين احداث مي‌شود. به گفته مشاء زميني، براي ساخت اين جايگاه كه هشت ماه زمان مي‌برد، هشت ميليارد ريال از اعتبارات وزارت نفت در نظر گرفته شد. وي خاطرنشان كرد: با واگذاري زمين نهاد رياست جمهوري و آموزشكده ملاصدرا در منطقه، طول باند اين فرودگاه از يك هزار و ‪ ۵۰۰‬متر كنوني به دو هزار و ‪ ۷۰۰‬متر افزايش مي‌يابد. فرودگاه شهرستان گردشگرپذير رامسر واقع در غرب مازندران در سال ‪۱۳۴۳‬ راه‌اندازي شد. سالانه ميليونها مسافر به اين شهرستان زيباسفر مي‌كنند.(ادامه)
معاون عمرانی استانداری مازندران در جلسه شورای اداری راه و ترابری استان که با حضور روسای ادارات در ساری برگزار شده بود گفت شب و روز باید تلاش ... برگشت بودجه = بازگشت به خانه
معاون عمرانی استانداری مازندران در جلسه شورای اداری راه و ترابری استان که با حضور روسای ادارات در ساری برگزار شده بود گفت شب و روز باید تلاش ...(ادامه)
دومين كارخانه كمپوست گلستان در حال ساخت
رئيس موسسه بازيافت زباله و مواد جامد گلستان گفت: پنج ميليارد ريال از اعتبارات مصوب سفر رئيس جمهور و هيئت دولت به گلستان براي ساخت، دومين كارخانه كمپوست گلستان پرداخت شد.(ادامه)
براي نخستين ‌بار در كشور شهر «گتاب» از توابع شهرستان بابل فقط با حضور شهردار به عنوان تنها كارمند اين شهرداري اداره مي‌شود.اين شهر 7 هزار نفر جمعيت دارد و از حدود يك سال گذشته كه مجوز ... شهردار تنها
براي نخستين ‌بار در كشور شهر «گتاب» از توابع شهرستان بابل فقط با حضور شهردار به عنوان تنها كارمند اين شهرداري اداره مي‌شود.اين شهر 7 هزار نفر جمعيت دارد و از حدود يك سال گذشته كه مجوز ...(ادامه)
آزادی 345‬زنداني با كمك ستاد ديه مازندران
مسوول ستاد ديه مازندران از آزادي ‪ ۳۴۵‬نفر از زندانيان با كمك اين ستاد از زندانهاي استان و بازگشت به كانون گرم خانواده‌هايشان خبر داد.(ادامه)
مازندران رتبه سوم آلودگي موادمخدر كشور
دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت : در سال گذشته ‪ ۹۰‬باند تهيه و توزيع مواد مخدر در اين استان شناسايي و متلاشي شد. (ادامه)
25 درصد تصادفات فوتی دانش آموزان ،حاشیه جادهها
شمال نیوز: مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران گفت: 25 درصد تصادفات فوتی ، متاسفانه شامل دانش آموزان مدارس حاشیه جاده ها بوده است.(ادامه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران" مازندران در سالی که گذشت(ديدگاه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران"(ادامه)
88 حادثه غیرمترقبه برای مازندران در سال85
شمال نیوز -رئیس ستاد حوادث و سوانح غیرمترقبه مازندران اعلام کرد: سال گذشته 88 مورد حادثه غیرمترقبه در این استان به وقوع پیوست که منجر به خسارت 660 میلیارد ریالی به بخش های مختلف و تاسیسات...(ادامه)
رويدادهاي مهم استان گلستان در سال ۸۵(ديدگاه)
(ادامه)
50 میلیارد ریال برای حوادث غیر مترقبه مازندران
مبلغ 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به مازندران در بخش حوادث غیر مترقبه جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام ، پیشگیری و بازسازی در سطح استان اختصاص یافت.(ادامه)
گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکی است در جلسه کمیته تخصیص اعتبار استان مازندران بودجه های بنیاد شهید و سازمان آموزش و پرورش مازندران کاهش یافت این درحالیست که قبلا این اعتبارات به سازمانهای مذکور ابلاغ ... آموزش و پرورش و بنیادشهیدمازندران قربانی شدند
گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکی است در جلسه کمیته تخصیص اعتبار استان مازندران بودجه های بنیاد شهید و سازمان آموزش و پرورش مازندران کاهش یافت این درحالیست که قبلا این اعتبارات به سازمانهای مذکور ابلاغ ...(ادامه)
اتصال 8500 مدارس کشور از طریق اینترنت
قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در فناوری اطلاعات و ارتباطات از تشکیل شبکه ملی مدارس در کشور خبر داد و گفت: به منظور تسهیل در حرکت بخشنامه های اداری و محتوای آموزشی ، 8500 مدرسه توسط شبکه اینترنت به هم متصل می شود.(ادامه)
12 اسفند، آغاز پرواز ساري- دمشق
با فعال شدن متوليان گردشگري و فرهنگي و حذف واسطه‌‏گري، شاهد رونق حمل و نقل هوايي در مازندران خواهيم بود. به گزارش شمال نیوز , ابوطالب شفقت, استاندار مازندران, در جلسه شوراي برنامه‌‏ريزي و توسعه استان مازندران, گفت: در خصوص تخصيص اعتبارات عمراني, مازندران در سال جاري جزء استان‌‏هاي برتر كشور بود. (ادامه)
مصوبات هيات وزيران براي استان گيلان
در سومين روز از سفر رييس‌جمهور و هيات وزيران به استان گيلان پنج‌شنبه شب جلسه‌ي استاني هيات وزيران در محل استانداري گيلان در رشت به رياست دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس جمهور تشكيل شد و پس از حدود ‌٦ ساعت بحث و بررسي، بيش از ‌١٢٠ بند مصوبه براي تسريع در پيشرفت اين استان، رفع موانع و مشكلات و خدمت‌رساني بهتر به مردم آن به تصويب رسيد. به گزارش شمال نيوز،مهمترين مصوبات بيست و پنجمين جلسه‌ي استاني هيات وزيران به اين شرح است: (ادامه)
درخواستهاي نماينده مردم لاهيجان از رياست جمهوري
ايرج نديمي " نماينده مردم لاهيجان در مراسم حضور رييس جمهوري در جمع مردم اين شهرستان درخواستهاي موكلان خودرا در ‪ ۱۹‬بخش عنوان كرد. وي عصر روز چهار شنبه از رييس جمهور دكتر محمود احمدي نژاد براي تكميل جاده بام‌سبز به بام آبي، (ادامه)
بازرسى سرزده از طرح هاى داراى تسهيلات
استاندار مازندران گفت: بازرسى سرزده از طرح هايى كه تسهيلات دريافت كردند آغاز شده است.(ادامه)
احداث دهکده ورزشی کشورهای اسلامی در مازندران
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری؛ معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در جلسه کارگروه شهرسازی و معماری استان مازندران در محل استانداری افزود: برای رفع مشکل درون شهری کارخانجات باید از شهرها خارج شود.(ادامه)
قانون جديد آبخيزداري براي استان‌هاي شمالي زيان‌آور است
رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران با بيان اينكه 25 درصد صادرات غيرنفتي استان را مواد معدني تشكيل مي‌دهد گفت: تصويب قانون جديد آبخيزداري براي استان‌هاي شمالي كشور زيان‌آور است .به گزارش شمال نیوز به نقل (ادامه)
مديركل محيط زيست مازندران خبر از رفع مشكل زباله مازندران با ورود 7 كمپوست را داد. ( حل مي شود ...افتتاح مي شود ... كلنگش به زمين زده مي شود...) را زياد از زبان مديران و مسئولان شنيده ايم... كمپوست ها در راهند !؟
مديركل محيط زيست مازندران خبر از رفع مشكل زباله مازندران با ورود 7 كمپوست را داد. ( حل مي شود ...افتتاح مي شود ... كلنگش به زمين زده مي شود...) را زياد از زبان مديران و مسئولان شنيده ايم... (ادامه)
مشكل آب ۵ شهر مازندران برطرف مى شود
مشكل آب رامسر، تنكابن، منطقه كلاردشت، رويان و نور در استان مازندران با تأمين اعتبار، حفر چاه و ساخت سد برطرف مى شود. (ادامه)
ساخت راه‌آهن گرگان - مشهد
مديركل راه و ترابري گلستان گفت: با اختصاص يافتن اعتبار به طرح راه آهن گرگان به مشهد در بودجه سال ‪ ۸۶‬اين طرح ملي، عملياتي مي‌شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ، محمدتقي جوان شورابي افزود:اختصاص اعتبار به اين طرح ملي در متمم بودجه سال ‪ ۸۵‬و در اعتبارات سال ‪ ۸۶‬وزارت راه و ترابري در دست پيگيري است كه نتيجه آن تا آخر امسال مشخص خواهد شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.