.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
رئیس‌جمهور وارد استان خوزستان شد
(ادامه)
حواشی جالب ختم والده یک اصلاح طلب
مراسم ختم والده احمد پورنجاتی با حاشیه‌های جالبی همراه بود. (ادامه)
نرخ بلیط هواپیما به زودی متنوع‌ می‌شود
(ادامه)
صرفا جهت اطلاع این هفته
شمال نیوز: در برنامه این هفته از دفن اشتباهی جنازه مادر خدا بیامرز جهانپور فوتبالیست قدیمی می خوانید تا حاشیه های ماجرای تیراندازی یک مداح ، آموزش سرقت خودرو و اینکه قرار شده از برخی دیگه انتقاد نکنیم!(ادامه)
بانک مسکن ۱۰۰ درصد ورشکسته است
شمال نیوز: وزیر راه و شهرسازی گفت: بانک مسکن گروگان مسکن مهر است و ۳ برابر میزان وام‌دهی، وام داده است و ۱۰۰ درصد ورشکسته است.(ادامه)
جزئیات جدید آزاد شدن معاملات مسکن مهر
گزارش شورای مسکن برای آزادی خرید و فروش مسکن مهر در حالی نهایی شد و در اختیار وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت که برای تصویب، آخوندی آن را بزودی در هیأت وزیران مطرح خواهد کرد تا خرید و فروش واحدهای نیمه‌تمام مسکن مهر نیز آزاد شود.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های امروز
(ادامه)
یک فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد ضمن خاطرنشان کرد: چاقی و اضافه وزن به عنوان مهمترین و اولین علت ایجاد کبد چرب شناخته شده است. راه هایی برای پیشگیری از ابتلا به کبد چرب
یک فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد ضمن خاطرنشان کرد: چاقی و اضافه وزن به عنوان مهمترین و اولین علت ایجاد کبد چرب شناخته شده است.(ادامه)
سلطانی فر: قرار بود 6 وزیر رای نیاورد
(ادامه)
شمال نیوز: آمارهای رسمی نشان می‌دهد تا به حال بیش از 850 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و برای اتمامش با روند فعلی به هزاران میلیارد تومان دیگر بودجه نیاز است. آزاد‌راه تهران‌– شمال؛ طلسمی که نمی‌شکند
شمال نیوز: آمارهای رسمی نشان می‌دهد تا به حال بیش از 850 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و برای اتمامش با روند فعلی به هزاران میلیارد تومان دیگر بودجه نیاز است.(ادامه)
۵ حکم جدید رئیس جمهور
رئیس جمهور در احکام جداگانه ای دو عضو دولتی کمیته ماده ۷۶ قانون برنامه پنجم توسعه، دو عضو جدید شورای رقابت و رئیس کارگروه ملی بیابان زدایی را منصوب کرد.(ادامه)
خرید و فروش مسکن مهر آزاد شد
(ادامه)
صرفا جهت اطلاع این هفته
(ادامه)
خداحافظی متفاوت لاریجانی با روحانی
(ادامه)
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم هم همین چندی پیش گفت که در دوران مدیریتش این پروژه به سرانجام خواهد رسید. به گفته وی ساخت قطعات دو و سه این آزادراه چهار قطعه‌ای هنوز شروع نشده و...
آزادراه تهران- شمال همچنان پا در هوا
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم هم همین چندی پیش گفت که در دوران مدیریتش این پروژه به سرانجام خواهد رسید. به گفته وی ساخت قطعات دو و سه این آزادراه چهار قطعه‌ای هنوز شروع نشده و... (ادامه)
کنایه‌ مشاور روحانی‌ به هاشمی‌ و اصلاح‌طلبان
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
خاطرات هاشمی، رضایی وقالیباف درفیلم درد
(ادامه)
دوماه از وعده وزیر راه گذشت
(ادامه)
تعیین رئيس جدید سازمان هواشناسي
(ادامه)
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی بازهم به گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش و جوانان رای اعتماد نداد. اتفاقی که گمانه زنی پیرامون مقابله دولت و مجلس را تقویت می کند. یکی از نمایندگان مجلس می گوید "وزارت ورزش و جوانان قربانی یک بازی شده است".

پیر موذن: بازی مجلس با وزارت ورزش به خاطر استانداران / دامادی: روحانی برای وزارتخانه به یک جوان اعتماد کند
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی بازهم به گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش و جوانان رای اعتماد نداد. اتفاقی که گمانه زنی پیرامون مقابله دولت و مجلس را تقویت می کند. یکی از نمایندگان مجلس می گوید "وزارت ورزش و جوانان قربانی یک بازی شده است". (ادامه)
پوشش کاترین اشتون در مذاکره با ایرانیان +تصاویر
دیپلماسی پوشش در ملاقاتهای اخیر کاترین اشتون با طرف مذاکره کننده ایرانی، حرفهایی زیادتر از کلمات جویده جویده او پشت تریبون گزارش دهی به رسانه ها دارد. او خوب دانسته که نگاه مخاطبان ایرانی هنگام مذاکره، روی لباسش، خیره مانده تا به پاسخ این پرسش برسند: "این بار چقدر آماده همراهی و احترام گذاشتن به من هستی ؟"(ادامه)
خبرهای جالب درباره جلسه امروز هیئت دولت
گرچه پورمحمدی، فانی، انصاری، جنتی، حجتی، آخوندی، زنگنه و شریعتمداری با دست پر در جمع خبرنگاران حاضر شدند اما سه زن عضو هیئت دولت و دیگر یاران روحانی خبری به خبرنگاران ندادند البته بعضا برای برای عکاسان سوژه خوبی تولید کردند.(ادامه)
مسکن مهر آخوندی را به مجلس کشاند
(ادامه)
توقف مسکن‌مهر آخوندی‌را به مجلس‌کشاند
(ادامه)
نگاهی به دستورکار هفته آینده مجلس
(ادامه)
آخوندی: مسکن مهر باید متوقف شود
(ادامه)
مهمترین عناوین برخی از روزنامه‌های امروز
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های سه‌شنبه
(ادامه)
قبلي 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 19 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.