.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: رئیس‌جمهور با بیان اینکه تعامل بین دولت و مجلس بسیار کارگشا خواهد بود، گفت: مجلس آگاه، پویا و پیگیر می‌تواند سلامت و موفقیت قوه مجریه را تضمین کند.
در انتخاب وزرا سهم‌خواهی جناح‌ها و احزاب در کار نبود
شمال نیوز: رئیس‌جمهور با بیان اینکه تعامل بین دولت و مجلس بسیار کارگشا خواهد بود، گفت: مجلس آگاه، پویا و پیگیر می‌تواند سلامت و موفقیت قوه مجریه را تضمین کند. (ادامه)
سه وزیری که بیشترین رأی را دارند
(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
تخصص وزرای پیشنهادی روحانی/ جدول
بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت روحانی از روز دوشنبه در مجلس شورای اسلامی آغاز می شود و هر کدام از وزرا سوابق و برنامه های خود را به محک نظرات نمایندگان مجلس شورای اسلامی می گذراند. (ادامه)
مقایسه سوابق کابینه‌های چهار رئیس جمهور
(ادامه)
وزرای پیشنهادی به کدام کمیسیون‌هامیروند؟
(ادامه)

از میان ۱۸ وزیر پیشنهادی ۹ نفر (ظریف، رحمانی فضلی ، طیب‌نیا، دهقان، واعظی، هاشمی، آخوندی ، میلی منفرد و ربیعی) مدرک یاران روحانی چه مدرکی دارند ؟
از میان ۱۸ وزیر پیشنهادی ۹ نفر (ظریف، رحمانی فضلی ، طیب‌نیا، دهقان، واعظی، هاشمی، آخوندی ، میلی منفرد و ربیعی) مدرک(ادامه)
چه کسانی پشت درب پاستور جا ماندند
(ادامه)
ماجرای تغییر معاونان وزارت بهداشت
(ادامه)
دستخط ميرحسين برای وزیر دولت يازدهم
نکته جالب توجه اینجاست که عباس آخوندی پیش تر و در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری به عنوان یکی از فعال ترین اعضای ستاد میرحسین موسوی شناخته شده و از وی به عنوان مشاور میرحسین نام برده می‌شد.(ادامه)
تعداد اصلاح طلبان و اصولگرایان کابینه روحانی
(ادامه)
رییس جمهور کشورمان دقایقی پیش لیست وزرای دولت خود را برای کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی تقدیم علی لاریجانی کرد. اعلام اسامی وزرای پیشنهادی روحانی
رییس جمهور کشورمان دقایقی پیش لیست وزرای دولت خود را برای کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی تقدیم علی لاریجانی کرد.(ادامه)
فصل مشترک روحانی با 3 رئیس جمهور قبلی
براساس فهرستی که از کابینه روحانی منتشر شده است، او 6 نفر از وزیران دولت هاشمی و 3 نفر از اعضای کابینه خاتمی را در ترکیب کابینه خود جای داده است. (ادامه)
دکتر روحانی امروز با کدام لیست به مجلس می رود؟+ اسامی همراهان
دفتر حجت الاسلام حسن روحانی لیستی را برای تشریفات مجلس فرستاده تا همراهان وی را در مراسم 90 دقیقه ای تحلیف مشخص نماید. (ادامه)
کابینه روحانی قطعی شد / اسامی کابینه
(ادامه)
آخرین برکناری دولت احمدی‌نژاد
(ادامه)
فهرست قطعی کابینه دولت یازدهم
(ادامه)
جلسه اعضاي احتمالي كابينه دكتر روحاني با رئيس جمهور منتخب،شامگاه روز گذشته ليست قطعي كابينه يازدهم مشخص گرديد.در روزهای اخیر و تا لحظه ارسال این خبر اسامی دیگری نیز جهت حضور در کابینه مطرح بوده اند که پیگیری جدیدترین گمانه زنی از کابینه و گرایش سیاسی آنها
جلسه اعضاي احتمالي كابينه دكتر روحاني با رئيس جمهور منتخب،شامگاه روز گذشته ليست قطعي كابينه يازدهم مشخص گرديد.در روزهای اخیر و تا لحظه ارسال این خبر اسامی دیگری نیز جهت حضور در کابینه مطرح بوده اند که پیگیری (ادامه)
رحمانی‌فضلی‌ برای‌ وزارت‌ کشور‌ منتفي شد
(ادامه)
آخرین تغییرات در لیست کابینه یازدهم
(ادامه)
اعضای کابینه حجت الاسلام حسن روحانی در حالی که تنها چند روز تا استقرار رسمی دولت باقی مانده است، یک گام تا نهایی شدن فاصله دارد. به طوری‌که اکثر وزارتخانه‌ها وزرای پیشنهادی خود به مجلس را شناخته‌اند.
کابینه پیشنهادی دولت یازدهم را بیشتر بشناسید
اعضای کابینه حجت الاسلام حسن روحانی در حالی که تنها چند روز تا استقرار رسمی دولت باقی مانده است، یک گام تا نهایی شدن فاصله دارد. به طوری‌که اکثر وزارتخانه‌ها وزرای پیشنهادی خود به مجلس را شناخته‌اند. (ادامه)
به رغم انتشار لیست‌های مختلف به ویژه در یکی دو روز اخیر توسط سایت‌های خبری و برخی رسانه‌ها که افراد متعددی را برای عضویت در کابینه و در دست گرفتن مسئولیت های مهم وزارتی مطرح می کنند یک منبع آگاه گفت: جزء چند نفر اصلی که تقریبا وضعیت ... اسامی 33 عضو احتمالی کابینه دولت تدبیر و امید
به رغم انتشار لیست‌های مختلف به ویژه در یکی دو روز اخیر توسط سایت‌های خبری و برخی رسانه‌ها که افراد متعددی را برای عضویت در کابینه و در دست گرفتن مسئولیت های مهم وزارتی مطرح می کنند یک منبع آگاه گفت: جزء چند نفر اصلی که تقریبا وضعیت ...(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های دوشنبه
(ادامه)
شمال نیوز: منابع نزدیک به رئیس جمهور منتخب، اسامی وزرا و اعضای کابینه دولت یازدهم را به این ترتیب اعلام کرده اند. اعضای کابینه روحانی مشخص شدند+اسامی
شمال نیوز: منابع نزدیک به رئیس جمهور منتخب، اسامی وزرا و اعضای کابینه دولت یازدهم را به این ترتیب اعلام کرده اند.(ادامه)
آخرین‌گمانه‌زنی‌ها‌ی‌اعضای‌کابینه‌یازدهم
شمال نيوز: در کمتر از یک هفته تا برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهور یازدهم که گفته می‌شود، لیست کابینه پیشنهادی وی در این روز تقدیم مجلس خواهد شد تقریبا نیمی از افرادی که روحانی را در دولت یازدهم همراهی می‌کنند، مشخص شد.(ادامه)
فهرست قطعی کابینه یازدهم به روایت آسمان
هفته نامه اصلاح طلب آسمان بر روی جلد خود به معرفی برخی از "اعضای قطعی" کابینه پرداخت.(ادامه)
فهرست قطعی کابینه به روایت "آسمان"
(ادامه)
لیست جدید از کابینه احتمالی روحانی
(ادامه)
با آغاز مردادماه شمارش معکوس برای آغاز ریاست جمهوری حجت الاسلام روحانی آغاز شده است. از همین رو شب گذشته اولین لیست وزرای دولت یازدهم قطعی شد. نکته جالب تمایز بسیار آشکار لیست اعلامی با گمانه زنی هایی بوده است که تاکنون توسط برخی رسانه ها اعلام شده است. هشت عضو نهایی کابینه روحانی قطعی شدند
با آغاز مردادماه شمارش معکوس برای آغاز ریاست جمهوری حجت الاسلام روحانی آغاز شده است. از همین رو شب گذشته اولین لیست وزرای دولت یازدهم قطعی شد. نکته جالب تمایز بسیار آشکار لیست اعلامی با گمانه زنی هایی بوده است که تاکنون توسط برخی رسانه ها اعلام شده است. (ادامه)
سود چند صد میلیاردی کرم حلزون!
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.