.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
يخ‌زدگي مركبات به دليل موج سرماي اخير در شمال كشور به ميوه‌هاي ذخيره شده مازندران آسيبي نرسانده و از آنجايي كه از بيستم بهمن به بعد، ديگر پرتقال يخ زده نيز وجود نخواهد داشت، بنابراين مشكلي از اين ... ذخيره‌ ‌٣٠ هزار تن پرتقال براي شب عيد
يخ‌زدگي مركبات به دليل موج سرماي اخير در شمال كشور به ميوه‌هاي ذخيره شده مازندران آسيبي نرسانده و از آنجايي كه از بيستم بهمن به بعد، ديگر پرتقال يخ زده نيز وجود نخواهد داشت، بنابراين مشكلي از اين ...(ادامه)
در پي بحران شديد گاز كه هفته هاي گذشته در گرگان، آيت الله نورمفيدي نماينده ولي فقيه در استان گلستان انتقاداتي را نسبت به فرماندار شهرستان گرگان بيان نمود كه با جواب تند گرزين فرماندارمركز استان ... پاسخ تند فرماندارگرگان به آیت‌الله نورمفیدی
در پي بحران شديد گاز كه هفته هاي گذشته در گرگان، آيت الله نورمفيدي نماينده ولي فقيه در استان گلستان انتقاداتي را نسبت به فرماندار شهرستان گرگان بيان نمود كه با جواب تند گرزين فرماندارمركز استان ...(ادامه)
حداد عادل در جلسه روز چهارشنبه اعلام کرده بود اسامی غائبان و تاخیرکنندگان غیر مجاز به مطبوعات داده خواهد شد اما در پایان آن جلسه اعلام شد که این لیست آماده نشده است.مجلس شورای اسلامی روز يكشنبه جلسه خود را درحالی بدون حضور حدود 90 نماینده ... بی نظمی برخي نمایندگان شمالي در مجلس
حداد عادل در جلسه روز چهارشنبه اعلام کرده بود اسامی غائبان و تاخیرکنندگان غیر مجاز به مطبوعات داده خواهد شد اما در پایان آن جلسه اعلام شد که این لیست آماده نشده است.مجلس شورای اسلامی روز يكشنبه جلسه خود را درحالی بدون حضور حدود 90 نماینده ...(ادامه)
مس – پگاه بهانه ای برای انتقام
(ادامه)
راه‌اندازی 200 آنتن BTS تلفن همراه در مازندران
(ادامه)
ناهارخوران، جاذبه بى نظير گلستان(بخوانيد)
(ادامه)
عضو شوراي منطقه‌اي جبهه مشاركت مازندران حضور چهره‌هاي تكراري را در انتخابات نوعي دلزدگي سياسي دانست و اين موضوع را يكي از انتقادهاي مهم در استان مازندران به جريان اصلاح‌طلبي ... تكراري نمي خواهيم !!!
عضو شوراي منطقه‌اي جبهه مشاركت مازندران حضور چهره‌هاي تكراري را در انتخابات نوعي دلزدگي سياسي دانست و اين موضوع را يكي از انتقادهاي مهم در استان مازندران به جريان اصلاح‌طلبي ...(ادامه)
اجراي طرح سهميه بندي بنزين در استان مازندران مردم اين استان را با دغدغه هاي فراواني روبرو ساخته است. اين دغددغه ها تنها به مسائل كشاورزي، حمل ونقل عمومي، اصناف، وافزايش قيمتها ختم نشد بلكه يكي از اركان اصلي توسعه استان يعني صنعت گردشگري... هتلهاي مازندران در انتظار مسافر
اجراي طرح سهميه بندي بنزين در استان مازندران مردم اين استان را با دغدغه هاي فراواني روبرو ساخته است. اين دغددغه ها تنها به مسائل كشاورزي، حمل ونقل عمومي، اصناف، وافزايش قيمتها ختم نشد بلكه يكي از اركان اصلي توسعه استان يعني صنعت گردشگري...(ادامه)
صدهزار سال استقرار بشر در مازندران
پايگاه پژوهشي غارهاي باستاني مازندران با انجام مطالعات پژوهشي روي 10 كيلومتر از مسير بهشهر تا ساري، به منظور راه‌اندازي بزرگترين سايت موزه باستاني كشور، صدهزار سال استقرار بشر در اين منطقه را مورد مطالعه قرار مي‌دهند. (ادامه)
معصومه كريميان دشت تركمن، صحراى آرزوها(ديدگاه)
معصومه كريميان(ادامه)
وبلاگستان ایران درسال 85 (يادداشت)
سید ایمان ضیابری(ادامه)
جاده‌هاي گيلان سالانه جان 1000 نفر را می گیرند!
پليس راه گيلان گفت: يك هزار نفر سالانه در محورهاي جاده‌اي استان گيلان در اثر حوادث مختلف رانندگي جان خود را از دست مي‌دهند. وي گفت: نبود تناسب افزايش خودرو با زيرساخت‌هاي ارتباطي و فقدان ارتقاي فرهنگ ترافيك، آموزش، تغيير در رانندگي و قوانين ضعيف بازدارنده نيز موجب افزايش مشكلات موجود مي‌شود. وي در خصوص اجراي طرح ترافيكي ايام نوروز گفت : ‪ ۶۰۰‬نفر در اجراي طرح نوروز امسال شركت داشتند كه نسبت به مشابه سال گذشته ‪ ۷۰‬درصد رشد داشته است. (ادامه)
استاندار گيلان به جمع وبلاگ‌نويسان پيوست
علي عبداللهي، استاندار گيلان با راه‌اندازي وبلاگ شخصي‌اش به جمع وبلاگ‌نويسان پيوست. (ادامه)
گفتگوی تلویزیونی سوسن تسلیمی هنرپشه شمالی تاتر و سینمای ایران و سوئد(ديدگاه)
(ادامه)
فعاليت اين گروه انحراف جنسي بنا بر آميزش دختران جوان با سگ‌هاي آموزش‌ديده انجام مي‌شود،حضور ده‌ها عضو اين گروه منحرف در تعطيلات نوروزي در ويلاهاي تعدادي از شركت‌هاي صنعتي اصفهان در محمودآباد مازندران ظهور فرقه جديد انحراف جنسي و حضور آنان در شمال کشور
فعاليت اين گروه انحراف جنسي بنا بر آميزش دختران جوان با سگ‌هاي آموزش‌ديده انجام مي‌شود،حضور ده‌ها عضو اين گروه منحرف در تعطيلات نوروزي در ويلاهاي تعدادي از شركت‌هاي صنعتي اصفهان در محمودآباد مازندران(ادامه)
ورود2ميليون و ۶۰۰هزار مسافر به استان گيلان
رييس ستاد تسهيلات نوروزي گيلان گفت:در تعطيلات نوروزامسال حدود دو ميليون و ششصد هزار مسافر وارد استان شدند.(ادامه)
بارش شديد باران مردم گيلان را خانه‌نشين كرد
مردم استان گيلان كه از روز گذشته باخريد كاهو،ميوه و طبخ غذا و هماهنگي با اعضاي خانواده و فاميل خود را براي مراسم روز طبيعت آماده كرده بودند به دليل بارش شديد باران خانه‌نشين شده‌اند.(ادامه)
نمايشگاه ميراث سنتي روستا در بهشهر
نمايشگاه ميراث سنتي روستا در روستاي توريستي" آسيابسر" بهشهر افتتاح شد .(ادامه)
كاهش‪ ۵۵‬درصدی كشته‌هاي تصادفات در گيلان
فرمانده پليس راه استان گيلان گفت: از ‪ ۲۵‬اسفند ماه پارسال تا سوم فروردين ماه جاري به مدت هشت روز شمار كشته‌شدگان تصادفات رانندگي در استان ‪ ۵۵‬درصد كاهش يافته است.(ادامه)
شمال نیوز _ شنیده ها حاکی از آن است برخی از کاندیداهای احتمالی و مدعیان انتخابات مجلس هشتم همزمان با شروع سال جدید اقدام به برگزاری جلسات خانگی و رایزنی های گسترده در سطح شهرهای استان ... آغاز جلسات انتخاباتی مجلس هشتم در گیلان
شمال نیوز _ شنیده ها حاکی از آن است برخی از کاندیداهای احتمالی و مدعیان انتخابات مجلس هشتم همزمان با شروع سال جدید اقدام به برگزاری جلسات خانگی و رایزنی های گسترده در سطح شهرهای استان ...(ادامه)
مدارس استان گلستان پذيراي مسافران نوروزي
نوروز امسال ‪ ۱۶۵‬آموزشگاه در استان گلستان پذيراي مسافرين و گردشگراني از نقاط مختلف كشور است. (ادامه)
نوروز، عید نونوار شدن (ديدگاه)
(ادامه)
انزلي شهر ساحل و دريا و لاله‌هاي تالابي چشم به راه مسافران نوروزي(ديدگاه)
(ادامه)
خسرو حسن‌نسب معلم فداكار مازندراني كه با خارج كردن به موقع بخاري آتش‌گرفته كلاس درس از وقوع حادثه‌اي دلخراش جلوگيري كرده بود بعد از تعطيلات نوروز دوباره تدريس مي‌كند... روایت معلم فداکار مازندرانی از روز حادثه
خسرو حسن‌نسب معلم فداكار مازندراني كه با خارج كردن به موقع بخاري آتش‌گرفته كلاس درس از وقوع حادثه‌اي دلخراش جلوگيري كرده بود بعد از تعطيلات نوروز دوباره تدريس مي‌كند...(ادامه)
استان گلستان با مواهب طبیعی بسیار و آثار تاریخی فراوان واقع در ساحل جنوب شرقی دریای خزر گنجینه‌ای برای ایرانگردی و طبیعت گردی است که ایام تعطیلات نوروز با توجه به هوای نسبتا خوب استان، فرصتی مناسب ... سیری در جاذبه های استان گلستان
استان گلستان با مواهب طبیعی بسیار و آثار تاریخی فراوان واقع در ساحل جنوب شرقی دریای خزر گنجینه‌ای برای ایرانگردی و طبیعت گردی است که ایام تعطیلات نوروز با توجه به هوای نسبتا خوب استان، فرصتی مناسب ...(ادامه)
استاندار: گيلان آماده ميزباني از ميهمانان نوروزي
استاندار گيلان گفت: اين استان از هر نظر آماده ميزباني از ميهمانان نوروزي است. به گزارش شمال نیوز به نقل از (ادامه)
راه اندازی سایت اطلاع رسانی ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران
شبكه اطلاعاتي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران از ‪ ۲۵‬اسفند ماه راه‌اندازي شد. (ادامه)
ویلاهای خصوصی و خانه‌های استیجاری مازندران باید مجوز بگیرند
ویلاهای خصوصی و خانه‌های استیجاری مازندران در نوروز 86، باید با نام‌نویسی و درج اطلاعات خود در 120 مرکز رزرواسیون مجوز فعالیت گرفته و تحت نظارت کامل به فعالیت بپردازند.(ادامه)
هر روز در گيلان 4 نفر كشته مي‌شوند
رئيس عمليات جاده‌اي گيلان گفت: هر روز در استان گيلان 4 نفر كشته مي‌شوند كه 3 نفر بر اثر تصادفات جاده‌اي و يك نفر در تصادفات شهري جان خود را از دست مي‌دهند. (ادامه)
100 هزار واحد صنفي در استان گیلان
رئيس مجمع توليدي خدمات فني شهرستان رشت و نايب رئيس اول شوراي اصناف كشور گفت: گيلان 100 هزار واحد صنفي دارد كه در ايام نوروز 200 واحد صنفي در رشت فروش فوق العاده خواهند داشت. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.216 seconds.