.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سریال های ماه رمضان
(ادامه)
ايرج نيازآذري مازندران و همكاري‌هاي بين‌المللي ـ‌ رويكردها و رهيافت‌ها(يادداشت)
ايرج نيازآذري(ادامه)
ناطق نوري در تماس و ديدار با اكبر هاشمي رفسنجاني، سيدمحمد خاتمي و مهدي كروبي، از راز دل خود پرده برداشته و دريافته كه آنان نيز نگران سرنوشت و آينده كشور هستند و حاضرند جبهه نجات ملي تشكيل دهند. از قرار معلوم در ايام تعطيلات عيد نوروز، خاتمي و ناطق نوري هر دو به يك سفر مشترك مي‌روند... همگرايي اصولگرايان اصيل و اصلاح‌طلبان معتدل
ناطق نوري در تماس و ديدار با اكبر هاشمي رفسنجاني، سيدمحمد خاتمي و مهدي كروبي، از راز دل خود پرده برداشته و دريافته كه آنان نيز نگران سرنوشت و آينده كشور هستند و حاضرند جبهه نجات ملي تشكيل دهند. از قرار معلوم در ايام تعطيلات عيد نوروز، خاتمي و ناطق نوري هر دو به يك سفر مشترك مي‌روند...(ادامه)
سخنراني مديركل توسعه تجارت الكترونيك وزارت بازرگاني با اعضاي نظام صنفي رايانه اي مازندران
(ادامه)
زندگینامه امام خمینی از ولادت تا رحلت
(ادامه)
گفتگو با هوشنگ عباسي، مردم شناس گيلان؛ نهالي برآمده از فرهنگ تناور ايراني‌
گفتگو با هوشنگ عباسي، مردم شناس(ادامه)
رقيه توسلي جنگل؛ آينده اي كه نبايد بسوزد(يادداشت)
رقيه توسلي(ادامه)
اصناف کشور:سودجویان عامل اصلی گرانی برنج
(ادامه)
بر اساس شنیده‌ها اكنون كمیته‌ای با ریاست ناطق‌نوری در حال رایزنی و فعالیت برای ریاست لاریجانی بر مجلس هشتم است. اما شرایط زمانی برای حدادعادل سخت‌تر می‌شود چراكه شنیده شده محمدرضا باهنر نایب حدادعادل در مجلس هفتم با حضور در این كمیته برای ریاست لاریجانی تلاش می‌ك حمایت ناطق نوری از ریاست لاریجانی بر مجلس هشتم؟
بر اساس شنیده‌ها اكنون كمیته‌ای با ریاست ناطق‌نوری در حال رایزنی و فعالیت برای ریاست لاریجانی بر مجلس هشتم است. اما شرایط زمانی برای حدادعادل سخت‌تر می‌شود چراكه شنیده شده محمدرضا باهنر نایب حدادعادل در مجلس هفتم با حضور در این كمیته برای ریاست لاریجانی تلاش می‌ك(ادامه)
مهندس قهرماني در معاونت عمراني مازندران به صورتي عمل كرد كه در واقع حضور وي در اين معاونت را دوران طلايي مازندران نام بردند و وي در اين مدت با پيگيري مستمر خود در طرحهاي عمراني در واقع مديران را وادار نمود تا تلاش شبانه روزي در اين زمينه انجام دهند و زمانيكه به سمت زادگاهش گيلان عزيمت كرد مردم و مسئولين مازندران از رفتن قهرماني ابراز ناراحتي و نگراني كردند. برنامه رندانه چراغ خاموش توطئه اي عليه مردم و مديران گيلان
مهندس قهرماني در معاونت عمراني مازندران به صورتي عمل كرد كه در واقع حضور وي در اين معاونت را دوران طلايي مازندران نام بردند و وي در اين مدت با پيگيري مستمر خود در طرحهاي عمراني در واقع مديران را وادار نمود تا تلاش شبانه روزي در اين زمينه انجام دهند و زمانيكه به سمت زادگاهش گيلان عزيمت كرد مردم و مسئولين مازندران از رفتن قهرماني ابراز ناراحتي و نگراني كردند.(ادامه)
«البرز» رفع فيلتر شد
(ادامه)
دلایل افزايش قيمت گوجه فرنگي
(ادامه)
استاندار:مازندران قطب گردشگری جهان اسلام
(ادامه)
اظهارات مشايی درباره مدیریت شادی و عزا
(ادامه)
آغازعملیات اجرایی پایگاه امداد هوایی مازندران
(ادامه)
مازندران و رتبه دوم گردشگري در کشور
(ادامه)
رويانيان: 22درصد رانندگان تست شده در نوروز مست و معتاد بودند
(ادامه)
تجهيز محورهاي مازندران به سامانه كنترل هوشمند
(ادامه)
گيلان پذيراي بيش از 3 ميليون مسافر نوروزي بود
(ادامه)
دستگيري 36شرور و مزاحم مسافران نوروزي در گلستان
ط(ادامه)
 استاندار مازندران امروز در جلسه شوراي اداري استان گفت: مازندران براي آغاز دور دوم سفر هيات دولت در تير و يا مردادماه امسال آمادگي خود را به معاون اجرايي رئيس جمهور اعلام كرد... اعلام آمادگي مازندران براي استقبال از رييس جمهور
استاندار مازندران امروز در جلسه شوراي اداري استان گفت: مازندران براي آغاز دور دوم سفر هيات دولت در تير و يا مردادماه امسال آمادگي خود را به معاون اجرايي رئيس جمهور اعلام كرد...(ادامه)
عقده از مجلس هفتم و آرزو براي مجلس هشتم
(ادامه)
 براساس سنت ديرينه سيزده بدر، مازندراني‌ها نيز همزمان با همه مردم ايران درسيزدهمين روز از بهار طبيعت با هدف آشتي و انس با طبيعت به دامن دشت‌ها ،كوهها،باغها و مكانهاي سرسبز پناه مي‌برند تا آخرين روز از تعطيلات سال نو را در كنار يكديگر ... سيزده بدر مازندران روز ترويج فرهنگ " انس با طبيعت"
براساس سنت ديرينه سيزده بدر، مازندراني‌ها نيز همزمان با همه مردم ايران درسيزدهمين روز از بهار طبيعت با هدف آشتي و انس با طبيعت به دامن دشت‌ها ،كوهها،باغها و مكانهاي سرسبز پناه مي‌برند تا آخرين روز از تعطيلات سال نو را در كنار يكديگر ...(ادامه)
يك سگ، باعث تصادف زنجيره‌اي 9 خودرو شد
(ادامه)
تعطيلي‪ ۱۱۱‬واحد غير بهداشتي در مازندران
(ادامه)
بازديد سرزده استاندار از ميدان بزرگ رشت
(ادامه)
ورود دو میلیون و 387 هزار مسافر به استان گیلان
(ادامه)
استان مازندران که قله رفیع دماوند، نماد استواری و مقاومت است در دوره های مختلف مورد توجه مردم بوده است به نحوی که هر یک از شهرهای کوچک استان نیز گاهی حتی معادل بسیاری از استانها، گردشگر دارد و مردم آن پذیرای تعداد زیادی از هموطنان خود در ایام مختلف سال در شهر خود هستند. دماوند جزء جدایی ناپذیر فرهنگ مازندرانیها
استان مازندران که قله رفیع دماوند، نماد استواری و مقاومت است در دوره های مختلف مورد توجه مردم بوده است به نحوی که هر یک از شهرهای کوچک استان نیز گاهی حتی معادل بسیاری از استانها، گردشگر دارد و مردم آن پذیرای تعداد زیادی از هموطنان خود در ایام مختلف سال در شهر خود هستند.(ادامه)
سه درصد گردشگران نوروزی به مازندران خارجی هستند
(ادامه)
نگاهي به آداب و رسوم سيزده بدر در استان گيلان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.229 seconds.