.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
زمین لرزه‌های چالوس خسارتی نداشت
(ادامه)
«خواری»های هفتگانه در ایران امروز
منظورمان انواع و اقسام «خواری» هستند که پیش تر فقط در مورد زمین خواری و جنگل خواری شنیده بودیم اما در همین چند ماه گذشته این لیست باشکوه هر چه تمام تر به 7 مورد رسیده است! (ادامه)
تعطیلی 2 خط تولید در ساری
(ادامه)
زمان واریز یارانه نقدی شهریور
طبق اعلام سخنگوی دولت، یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی شهریور ماه طی روزهای بیست و هفتم یا بیست و هشتم ماه جاری به حساب سرپرستان خانوار واجد شرایط واریز خواهد شد.(ادامه)
بدهی بیمه سلامت اعلام شد
(ادامه)
چند نفر از ایرانیان عضو تلگرام هستند؟
(ادامه)
زندگی یک میلیون خانوار ایرانی وابسته به مراتع است
شمال نیوز : رییس سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری کشور تصریح کرد : صیانت از جنگل ها و مراتع به دلیل وجود مشکلات در مسائل اجتماعی و اقتصادی جوامع محلی ، صرفاً با مشارکت و همکاری مردم و جوامع محلی امکان پذیر خواهد بود .....(ادامه)
درخشش دو دانشجوی دانشگاه آزاد قائم شهر در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد
(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود : با برسی موضوع درمی یابیم یا جهل حاکم بوده یا نبود صداقت که در هر دو مورد ماهیت مجریان به شدت زیر سؤال رفته و اضافه بر آن در می بابیم محکم نگهداشتن پست به مراتب بهتر از زیر پا گذاشتن قانون است و.... اصرار یک حقوقدان بر غیر قانونی بودن واگذاری یک تیم به نماینده ساری
شمال نیوز : وی افزود : با برسی موضوع درمی یابیم یا جهل حاکم بوده یا نبود صداقت که در هر دو مورد ماهیت مجریان به شدت زیر سؤال رفته و اضافه بر آن در می بابیم محکم نگهداشتن پست به مراتب بهتر از زیر پا گذاشتن قانون است و....(ادامه)
تصاویر/ جشنواه تابستانی خزر درسواحل محمود آباد
جشنواه تابستانی خزر در سواحل شهر سرخ رود محمود آباد(ادامه)
وقتی افسردگی خوب نمی شود
هر فردی که افسردگی مزمن دارد به احتمال خیلی زیاد مشکل تیروئید نیز دارد. این نه اغراق است و نه دروغ. گاهی اوقات متخصصان غدد فقط آزمایش TSH را برای بیمار تجویز می کنند بدون آنکه کل هورمون های تیروئید را بررسی کنند؛ بنابراین به نتیجه درستی نمی رسند.(ادامه)
با بیماری های آقای وزیر آشنا شوید!
وزیری که از کارگری به استاد دانشگاهی و بعد به وزارت رسیده است امروز از انواع بیماری‌ها و ناراحتی‌های جسمی و روحی‌اش می‌نالد، ولی با این وجود همچنان نصف شب‌ها پایان‌نامه می‌خواند و کتاب می‌نویسد.(ادامه)
انتقاد شدید محسن رضایی از آل سعود و حادثه مکه+عکس
محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از حادثه مکه به شدت به آل سعود انتقاد کرد ...(ادامه)
تمدید فرصت ثبت‌نام دانشگاه علمی کاربردی
(ادامه)
عکس/ علي ضياء در لباس سفید احرام
علی ضیاء مجري برنامه‌هاي تلويزيوني نوشته: تو از من لباس بي دوخت خواستي تا لباس به تنم بدوزي. پي نوشت قبل از محرم شدن.(ادامه)
بازداشت یک روحانی و دخترش
(ادامه)
زمین لرزه چند شهر در غرب مازندران را لرزاند
(ادامه)
طوفان پرده از یک راز سه ساله برداشت
(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
شمال نیوز : وی با بیان اینکه تصمیمات کمیسیون ویژه برجام در این هفته نهایی می‌شود، متذکر شد: هفته آینده در صحن علنی مجلس فقط  بررسی توافق برجام مطرح می‌شود اما لازمه انجام برجام برای توافقات و جاهایی که نیاز به تغییرات دارد باید دولت لایحه خود را ارائه کند..... برجام باید براساس قانون در مجلس بررسی شود
شمال نیوز : وی با بیان اینکه تصمیمات کمیسیون ویژه برجام در این هفته نهایی می‌شود، متذکر شد: هفته آینده در صحن علنی مجلس فقط بررسی توافق برجام مطرح می‌شود اما لازمه انجام برجام برای توافقات و جاهایی که نیاز به تغییرات دارد باید دولت لایحه خود را ارائه کند.....(ادامه)
زمین لرزه چند شهر در غرب مازندران را لرزاند
زمین لرزه ای به بزرگی 3.1 درجه در مقیاس امواج درونی زمین ( ریشتر ) ساعت 22 و 32 دقیقه امشب شهرهای چالوس ، نوشهر و کلارآباد در استان مازندران را لرزاند. (ادامه)
سالگرد آيت الله محمدي رمداني در نکا برگزارشد+ تصاویر
(ادامه)
پرسپولیس به سختی از سد پیکان گذشت
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی نزدیک مقابل پیکان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد. (ادامه)
«حدادعادل» به خندوانه می‌رود
شمال نیوز: با دعوت رسمی رامبد جوان، حدادعادل مهمان خندوانه می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: پس از چهار جلسه بی‌نتیجه، امروز ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آمل معرفی شد.
هیئت رئیسه شورای شهر آمل بالاخره مشخص شدند
شمال نیوز: پس از چهار جلسه بی‌نتیجه، امروز ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آمل معرفی شد. (ادامه)
چه نوع دوغی سرطان زاست؟
اگر دقت کنید، بیشتر فروشگاه های عرضه مواد غذایی، دوغ را در دمای محیط و خارج از یخچال نگهداری می کنند؛ مخصوصا اگر این دوغ ها، در کیسه های پلاستیکی بسته بندی شده باشند. (ادامه)
شادی دختر عربستانی از تجاوز چندین تروریست به خودش!
عایشه می گوید من برای تقرّب به خداوند، این جهاد را انجام دادم و از خداوند می خواهم که این جهاد را از من قبول بفرماید. (ادامه)
شمال نیوز: با تصمیم وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمود امراللهی از مدیرعاملی بیمه ایران کنار رفت و سید عباس حسینی معاون وزیر تعاون و سرپرست صندوق بیمه روستایی جایگزین وی شد.
یک شمالی مدیرعامل شرکت بیمه ایران شد
شمال نیوز: با تصمیم وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمود امراللهی از مدیرعاملی بیمه ایران کنار رفت و سید عباس حسینی معاون وزیر تعاون و سرپرست صندوق بیمه روستایی جایگزین وی شد. (ادامه)
درمان چاقی در طب سنتی
مزاج‌شناسی از مهمترین اصول درمانی در طب سنتی است، مثلاً افرادی که طبع سرد و تر دارند با مصرف غذاها و گیاهان دارویی با طبع گرم بسیار در رفع چاقی‌شان جواب خواهند گرفت، بنابراین درمان چاقی با طب سنتی ماندگارتر و کم‌عوارض‌تر نسبت به طب نوین است.(ادامه)
عکس/ حاج قاسم سلیمانی در کنار مادرش
سردار سلیمانی در تصویر زیر در حال بوسیدن و تکریم مادر گرامیشان هستند.(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.