.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاوير صفحه اول روزنامه هاي روز پنجشنبه
(ادامه)
چهارمین شکست پرسپولیس در لیگ
تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سایپا چهارمین شکست این فصل خود را در شش هفته متحمل شد و در رده چهاردهم جدول باقی ماند. (ادامه)
شمال نیوز : متهم در انتخاب نوع کتاب کاملا آزاد است و در صورت مطالعه ممکن است در مجازات وی تخفیف داده شود اما در مواردی که متهم نسبت به اخذ رضایت شاکی اقدام کند یا با گذراندن مقداری از حبس تقاضای آزادی مشروط یا تعلیق .... احکام جالب یک قاضی در استان گلستان
شمال نیوز : متهم در انتخاب نوع کتاب کاملا آزاد است و در صورت مطالعه ممکن است در مجازات وی تخفیف داده شود اما در مواردی که متهم نسبت به اخذ رضایت شاکی اقدام کند یا با گذراندن مقداری از حبس تقاضای آزادی مشروط یا تعلیق ....(ادامه)
دستگیری عامل سرقت‌هاي پيامکي در شمال
(ادامه)
در این مراسم که شامگاه چهارشنبه درسالن غدیر اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی محمودآباد با حضور مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد و از زحمات سیف‌الله فرزانه فرماندار سابق تقدیر و... فرماندار جدید محمودآباد معرفی شد
در این مراسم که شامگاه چهارشنبه درسالن غدیر اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی محمودآباد با حضور مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد و از زحمات سیف‌الله فرزانه فرماندار سابق تقدیر و...(ادامه)
احتمال بازدید« آمانو » از سایت پارچین
(ادامه)
اظهارات برانکو پس از شکست پرسپولیس
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هواداران عذرخواهی می‌کنم، با این بازی آنها را مایوس کردیم.(ادامه)
شمال نيوز: رهبر معظم انقلاب با اشاره به خطر نفوذ دشمن در کشور تأکید کردند: برای نفوذ سیاسی سعی می‌کنند در مراکز تصمیم‌گیری و اگر نشد، در مراکز تصمیم‌سازی نفوذ کنند. دشمن به‌ دنبال نفوذ سیاسی در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی است(خبر)
شمال نيوز: رهبر معظم انقلاب با اشاره به خطر نفوذ دشمن در کشور تأکید کردند: برای نفوذ سیاسی سعی می‌کنند در مراکز تصمیم‌گیری و اگر نشد، در مراکز تصمیم‌سازی نفوذ کنند.(ادامه)
شمال نيوز: رهبر معظم انقلاب با اشاره به خطر نفوذ دشمن در کشور تأکید کردند: برای نفوذ سیاسی سعی می‌کنند در مراکز تصمیم‌گیری و اگر نشد، در مراکز تصمیم‌سازی نفوذ کنند. دشمن به‌ دنبال نفوذ سیاسی در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی است
شمال نيوز: رهبر معظم انقلاب با اشاره به خطر نفوذ دشمن در کشور تأکید کردند: برای نفوذ سیاسی سعی می‌کنند در مراکز تصمیم‌گیری و اگر نشد، در مراکز تصمیم‌سازی نفوذ کنند.(ادامه)
تسلیت سران قوا به مناسبت ارتحال خزعلی
رییس جمهوری اسلامی و سایر سران قوا و مقامات عالی رتبه کشورمان در پیام های جداگانه ای درگذشت آیت الله ابوالقاسم خزعلی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه های علمیه، شاگردان، بیت آن مرحوم و مردم ایران تسلیت گفتند(ادامه)
معاون اجتماعی و اجتماعی شهرداری تهران جزییات آتش سوزی در منزل مرتضی طلایی را تشریح کرد.
جزییات حادثه پیش آمده برای مرتضی طلایی+ عكس
معاون اجتماعی و اجتماعی شهرداری تهران جزییات آتش سوزی در منزل مرتضی طلایی را تشریح کرد. (ادامه)
ضوابط رتبه‌ بندی معلمان اعلام شد
معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، ضوابط رتبه‌بندی معلمان را اعلام کرد. (ادامه)
درخواست جمع‌ آوری «زنان تن فروش» تهرانی
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: سازمان بهزیستی برای جمع‌آوری زنان تن فروش با یک طرح برنامه ریزی شده اقدام کرده و آنان را تحت پوشش قرار دهد(ادامه)
 از صبح امروز حدود 100 نفر از معلمان پیش‌دبستانی استان مازندران مقابل اداره‌کل آموزش و پرورش استان تجمع کردند. تجمع مربیان پیش‌دبستانی مقابل آموزش و پرورش مازندران+تصاویر
از صبح امروز حدود 100 نفر از معلمان پیش‌دبستانی استان مازندران مقابل اداره‌کل آموزش و پرورش استان تجمع کردند.(ادامه)
دیه 900 میلیونی برای قربانیان حادثه مکه
(ادامه)
وصیت آیت الله خزعلی درباره سنگ قبرش چه بود؟
(ادامه)
قوه قضاییه: 5 هزار قاضی کم داریم
(ادامه)
 شمال نیوز آیت الله ابوالقاسم خزغلی عضو مجلس خبرگان رهبری و از تدوین کنندگان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت.. «آیت‌ الله خزعلی» دار فانی را وداع گفت /زمان و مكان تشييع
شمال نیوز آیت الله ابوالقاسم خزغلی عضو مجلس خبرگان رهبری و از تدوین کنندگان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت..(ادامه)
تولید لیفان ۶۲۰ متوقف شد
(ادامه)
تعطيلات پايان هفته باراني در مازندران
(ادامه)
محدوديت هاي ترافيكي پايان هفته
(ادامه)
«پلیس اقتصادی» هم آمد
(ادامه)
جدول/نرخ رسمی ارزها اعلام شد
(ادامه)
پمپ بنزین‌ها آماده حذف کارت‌ها شدند
(ادامه)
تصاوير صفحه اول روزنامه ها روز چهارشنبه
(ادامه)
جدول/ قیمت انواع خودرو در بازار
(ادامه)
دستگیری عوامل درگیری خونین باغملک
(ادامه)
پدر شهیدان علی‌پور به فرزندانش پیوست
(ادامه)
اصلاح‌طلبان با مشکلات جدی مواجهند
(ادامه)
شمال نیوز : حالا، دو نماینده مجلس نیز از نقش رئیس دفتر رئیس دولت سابق در واگذاری پروژه راه‌آهن ایران- ترکمنستان- قزاقستان به فردی سخن می‌گویند که پول‌های یک پروژه بین‌المللی را گرفته و به اتریش فرار کرده است..... رونمایی ازاتهامات جدید اسنفدیار دولت نهم و دهم !
شمال نیوز : حالا، دو نماینده مجلس نیز از نقش رئیس دفتر رئیس دولت سابق در واگذاری پروژه راه‌آهن ایران- ترکمنستان- قزاقستان به فردی سخن می‌گویند که پول‌های یک پروژه بین‌المللی را گرفته و به اتریش فرار کرده است.....(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.