.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر/ مراسم ختم برادر وزیر کشور
مراسم ختم «عبدالرحیم رحمانی فضلی» برادر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دولت یازدهم، روز شنبه با حضور مسوولان لشکری و کشوری در مسجد نور تهران برگزار شد.(ادامه)
تمجید رهبر معظم انقلاب از هنر چارلی چاپلین
اینستاگرام رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز ملی سینما فرازهای از سخنان ایشان را در دیدار با سینماگران به اشتراک گذاشت. (ادامه)
قتل پیرزن 65 ساله نکایی
جسد زن 65 ساله نکایی، در حیاط خانه‌اش پیدا شد. (ادامه)
چنگال‌هایی که به تن زائران فرورفت+عکس
بیشتر از سه سال است که جرثقیل‌ها در اطراف خانه خدا علم شده‌اند تا فضای مسجدالحرام را برای پذیرش بیشتر زائران توسعه دهند، ساخت و سازی که نه تنها بر کعبه سایه انداخته، که حالا بلای جان زائران هم شده است.(ادامه)
توصیه توکلی به دولت در مورد برجام
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر برجام در مجلس تصویب شود قدرت چانه‌زنی دولت با دشمن بیشتر خواهد شد و اگر هم تصویب نشود تکلیف ملت روشن است. (ادامه)
آیین تشیع پیکر مطهر شهید میثم مولایی کندلوسی روز شنبه بیست‌ویکم شهریور ماه با حضور مردم شهیدپرور و مسئولان شهرستان نوشهر برگزار و پیکر این شهید مطهر پس از تشییع برای تدفین به زادگاهش روستای کندلوس منتقل شد. شهید مولایی از کارکنان نیروی انتظامی تهران بزرگ بود که در عملیات دستگیری اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت نائل‌آمده است. تصاویر/ تشیع پیکر شهید مولایی کندلوسی در نوشهر(خبر)
آیین تشیع پیکر مطهر شهید میثم مولایی کندلوسی روز شنبه بیست‌ویکم شهریور ماه با حضور مردم شهیدپرور و مسئولان شهرستان نوشهر برگزار و پیکر این شهید مطهر پس از تشییع برای تدفین به زادگاهش روستای کندلوس منتقل شد. شهید مولایی از کارکنان نیروی انتظامی تهران بزرگ بود که در عملیات دستگیری اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت نائل‌آمده است.(ادامه)
مجری زن آلمانی مسلمان شد + عکس
خانم کریستینا بکر مجری جذاب آلمانی مسلمان شد.(ادامه)
تخلفات مسئولین‌سابق به نهادها اعلام شده
شمال نیوز: شنیده‌ها حاکی از آن است که مسئولین دولتی نیز مانند بعضی از نهادهای ناظر در حال ارسال تخلفات مسئولین سابقی هستند که در نهاد ریاست جمهوری و یا سمتهای دیگر دولتی فعالیت داشته‌اند برای جلوگیری از ورود مسئولین سابق مسئله‌دار به مجلس هستند. (ادامه)
نمایشگاه خیریه عکس "تخته سیاه" افتتاح شد
(ادامه)
دختران هاشمی رفسنجانی به کجا می‌روند؟ +جدول
در چند سال اخیر حضور دختران آقای هاشمی در رسانه‌ها چند برابر شده است و اظهارنظرهای جنجالی رنگارنگی از سوی این دو خواهر، نسبت به موضوعات مختلف مطرح‌شده است؛ از تهمت‌های متنوع به جمهوری اسلامی ایران گرفته تا آشنایی با بهائیان و منافقین و تعریف و تمجید از آنها. (ادامه)
یونسی: نشست های کتاب خوان در لایه های مختلف جامعه برگزار شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خواستار برگزاری نشست های کتاب خوان در لایه های مختلف جامعه شد.(ادامه)
پیام تسلیت روحانی به مناسبت حادثه مکه
در پی بروز حادثه سیل و بارش شدید باران روز جمعه در مکه مکرمه و واژگونی یک دستگاه جرثقیل کنار مسجد الحرام، 107 زایر کشته و 238 نفر مجروح شده اند. (ادامه)
شوخی سونی با اپل درباره عمر باتری آیفون +عکس
اپل چهارشنبه شب آيفون‌های جدید را معرفی کرد و در طی کنفرانس تمرکز اصلی این شرکت بر روی فناوری جدید لمس سه بعدی، پردازنده‌ی جدید و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آن‌ها بود. اما سونی باتری آيفون‌های جدید را به چالش کشیده و معتقد است عمر باتری دلیل کافی برای خریدن پرچمداران سونی به جای آیفون‌ها است.(ادامه)
سفر رییس جمهور به مازندران متفاوت از سفرهای دولت گذشته باشد
سفر رییس جمهور به مازندران متفاوت از سفرهای دولت گذشته باشد/وعده ها عملیاتی شوند(ادامه)
برنامه های اجرایی روز شمار هفته دفاع مقدس در مازندران
(ادامه)
اعترافات قاتل شیشه ای در مورد قتل زوج سالخورده
(ادامه)
برپایی جشنواره فروش پائیزه در ساری
(ادامه)
استفاده از بازنشستگان برای "حق‌التدریسی" ممنوع
(ادامه)
ایجاد 14 هزار فرصت شغلی توسط سازمان بهزیستی
(ادامه)
چند رسانه برای نمایشگاه مطبوعات ثبت نام کردند؟
(ادامه)
اپل: IOS9 چهارشنبه قابل دریافت است
IOS9 با تمام گوشی‌های آیفون ساخته شده پس از آیفون 4s، تمام دستگاه‌های آی‌پاد تاچ پس از نسل پنجم این دستگاه‌ها و تمام آی‌پدها پس از آی‌پد 2، آی‌پد ایر، آی‌پد مینی سازگار است.(ادامه)
«خودسوزی» تحت پوشش بیمه قرار گرفت
کسانی که خودسوزی می‌کنند تا به امروز تحت پوشش خدمات بیمه‌ای قرار نگرفتند و این در حالی است که هزینه‌های بسیار سنگینی به خانواده‌های این افراد تحمیل می‌شود.(ادامه)
امدادرسانی به 235 حادثه در مازندران درهفته گذشته
(ادامه)
معادن زغال سنگ استان دچار مشکل جدی شدند
(ادامه)
امروز؛ قیمت بلیت سینما نیم بهاست
(ادامه)
حاج قاسم سلیمان در کنار مادرش/ عکس
(ادامه)
واکنش آیت الله مکارم به حادثه مسجد الحرام
(ادامه)
باج گیری از طریق وب کم (webcam) در مازندران
این اتفاق معمولا زمانی رخ می دهد که افراد یک رابطه دوستی اینترنتی را آغاز می کنند و پس از گذشت بازه زمانی و آشنایی بیشتر، از آنها درخواست های نامتعارف و غیر اخلاقی می شود که در مقابل وب کم انجام دهند که متاسفانه در سال های اخیر افراد زیادی قربانی این نوع باج گیری در فضای مجازی شده اند.(ادامه)
تصاویر/خانه هایی که چشمان شما را گرد می‌کند!
(ادامه)
لامبورگینی رکوردشکنی می‌کند
(ادامه)
قبلي 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.