.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ... دیدار با مردم 16شهرستان و تصویب بيش از 120 مصوبه
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ...(ادامه)
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ... رمز پيروزي ملت ما روحيه ايثارگري است
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ...(ادامه)
ليست ائتلاف اصلاح‌طلبان شهر گرگان
نماينده مردم گرگان در مجلس شوراهاي اسلامي و رئيس ائتلاف اصلاح‌طلبان شهر گرگان گفت: پس از بحث و تبادل نظر ليست ائتلاف اصلاح‌طلبان شهر گرگان براي انتخابات شوراهاي شهر مشخص شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،‌سبحان حسيني گفت: از بين 15 گروه موجود در شهر گرگان پس از (ادامه)
ليست جبهه اصول‌گرايان اصلاح طلب گيلان
رئيس جبهه اصول گرايان اصلاح طلب گيلان ليست كانديداهاي اين جبهه را معرفي كرد. محمدرضا علوي املشي در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رشت در آستانه برگزاري سومين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا افزود: در روز 24 آذر از همه نيروهاي انقلاب و ملت هميشه در صحنه گيلان دعوت مي‌كنيم تا با حضور در پاي صندوق‌هاي رأي، براي آباد كردن گيلان عزيز قدم‌هاي استوار بردارند. (ادامه)
دکتر عماد افروغ اصول‌گرابودن كار آساني نيست (گزارش)
دکتر عماد افروغ(ادامه)
تجمع جمعی ازمردم مازندران براي ديدن رييس جمهوري مقابل استانداري
در حالي كه رييس جمهوري براي ديدار با مردم نكا دراين شهر به سر مي‌برد، عصر امروز شماري از مردم مازندران براي ديدن "محمود احمدي نژاد" مقابل ساختمان استانداري در ساري تجمع كردند. (ادامه)
اصولگرايي بدون كارآمدي ، كارآمدي بدون اصولگرايي .....(يادداشت)
(ادامه)
محمد قلي نژاد مازندران در عمق فراموشي(ديدگاه)
محمد قلي نژاد (ادامه)
محمد تیموری مازندران در انتظار بهار عدالت(ديدگاه)
محمد تیموری(ادامه)
معرفی امام‌جمعه جديد آستارا
طي حكمي از سوي شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه، حجه‌الاسلام "علي‌اكبر اكرمي" به عنوان امام‌جمعه جديد شهرستان مرزي آستارا منصوب شد. جلسه معارفه امام جمعه جديد آستارا، با حضور حجه‌الاسلام "اسلامي‌نژاد" مسوول دفتر شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه استان گيلان و جمعي از (ادامه)
جايگاه شوراها در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران(بخوانيد)
(ادامه)
تشييع پیکر دو شهيد حادثه سقوط هواپيماي سپاه در چالوس
پيكر پاك پاسداران شهيد " علي‌اكبر جعفرنژاد " و " حسين فرج پور " از شهداي مازندراني نيروي دريايي سپاه روز چهارشنبه در شهر چالوس تشييع شد. اين دو شهيد نيروي دريايي سپاه روز دوشنبه بر اثر سقوط هواپيماي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در فرودگاه مهرآباد تهران به شهادت رسيدند. به گزارش خبرنگار شمال نیوز به نقل از ایرناا، مراسم تشييع شهيد" جعفرنژاد" با حضورفرماندار، فرماندهان نظامي و انتظامي، خانواده‌هاي معظم شهدا و (ادامه)
رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ايران اسلامي در مازندران خبر از اعلام مواضع و سياستهاي این ائتلاف و راههاي ايجاد حضور پرشور مردم در انتخابات را تشريح كرد .عباس رمداني در گفت و گو با خبرنگار شمال نیوز درساري با بيان ... فعالیت ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در مازندران
رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ايران اسلامي در مازندران خبر از اعلام مواضع و سياستهاي این ائتلاف و راههاي ايجاد حضور پرشور مردم در انتخابات را تشريح كرد .عباس رمداني در گفت و گو با خبرنگار شمال نیوز درساري با بيان ...(ادامه)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي چالش های جریان اصولگرایی(گزارش)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي(ادامه)
آرزوي آبي يك استاندار ...سفر نزديك است ... دوباره نبازيم ...؟
داستان جديدي براي گفتن نيست قصه ، قصه همان استاندار تنهايي است كه مي گويند پر انرژي و فعال به تحقق آرمان هاي اصولگرايانه پايبند بوده .مي گويند در طبقه سوم ساختمان استانداري خبرهايي است ...(ادامه)
دکتر غلامعلي رنجبر سفر احمدي نژاد و مطالبات مازندران (ديدگاه)
دکتر غلامعلي رنجبر (ادامه)
انفجار در بانك ملي شهرستان نوشهر
بر اثر انفجار يك شيء مشكوك در بانك ملي نوشهر 2نفر مجروح شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از کیهان ،اين حادثه كه در شعبه انقلاب بانك ملي اين شهر روي داد باعث شكسته شدن شيشه هاي بانك و سرگرداني و ترس(ادامه)
احداث موزه دفاع مقدس در استان گيلان
موزه تاريخ دفاع مقدس در يکي از مناطق نمونه گردشگري مصوب استان تاسيس مي‌شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،مهندس بيژن زهاب، معاون امور گردشگري و فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان گيلان (ادامه)
ارتباط بی واسطه استاندارمازندران با مردم400روستا
مدير ارشد اجرايي مازندران در دولت نهم با مردم 400 روستاي اين استان از نزديك ارتباط برقرار كرده است. مهندس ابوطالب شفقت، با اعلام اين خبر در اولين جلسه كميته مشاوران اطلاع رساني استاندار در ساري افزود: با تغيير نگاه مديريت اجرايي و برقراري (ادامه)
شكرالله رضازاده شرمه مازندران محروم در انتظار رئيس جمهور(ديدگاه)
شكرالله رضازاده شرمه(ادامه)
«سيدمحمدرضا خاتمي»، دبيركل سابق جبهه مشاركت ،كه به دعوت جبهه مشاركت استان مازندران در ساري سخنراني مي‌‏كرد، گفت: «مردم ايران ياد گرفته‌‏اند كه در انتخابات نبايد نااميد باشند و نگاه آنان رو به جلو است... حضور محمدرضا خاتمي در مازندران و تحرک اصلاح طلبان
«سيدمحمدرضا خاتمي»، دبيركل سابق جبهه مشاركت ،كه به دعوت جبهه مشاركت استان مازندران در ساري سخنراني مي‌‏كرد، گفت: «مردم ايران ياد گرفته‌‏اند كه در انتخابات نبايد نااميد باشند و نگاه آنان رو به جلو است...(ادامه)
مهندس شفقت استاندار مازندران كه در جمع سفراي خارجي مقيم تهران در دومين همايش تبيين سياست‌هاي دولت در صنعت گردشگري سخن مي‌گفت، افزود: ‌١٥ ميليون گردشگر داخلي و بيش از ‌١٥٠هزار گردشگري خارجي ... دفاع جانانه استاندار از صنعت گردشگري مازندران
مهندس شفقت استاندار مازندران كه در جمع سفراي خارجي مقيم تهران در دومين همايش تبيين سياست‌هاي دولت در صنعت گردشگري سخن مي‌گفت، افزود: ‌١٥ ميليون گردشگر داخلي و بيش از ‌١٥٠هزار گردشگري خارجي ...(ادامه)
همايش یک روزه مديران عامل شركت شهركهاي صنعتي كشور در ساري
همايش مديران عامل شركت شهركهاي صنعتي كشور روز سه‌شنبه در مجتمع رفاهي تفريحي وزارت صنايع و معادن مستقر در خزرآباد ساري برگزار شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا،اين همايش باهدف بررسي مشكلات صنايع كوچك، توسعه و گسترش شهركهاي صنعتي، چگلونگي ارايه طرح‌هاي توجيهي صنعتي و گسترش فرهنگ استفاده از مشاورين برگزار شد.(ادامه)
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان ساري اعلام كرد: در 6 ماه اول سال جاري 56 شركت هرمي در ساري شناسايي كه در اين‌باره 141 نفر از اعضاي اين باند دستگير شدند... 141 نفر از اعضاي شركت‌هاي هرمي در‌ ساري دستگیر شدند
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان ساري اعلام كرد: در 6 ماه اول سال جاري 56 شركت هرمي در ساري شناسايي كه در اين‌باره 141 نفر از اعضاي اين باند دستگير شدند...(ادامه)
نانو تكنولوژي به زبان ساده(بخوانيد)
سيد فخرالدين افضلي(ادامه)
متن کامل منشور نوين جبهه اصولگرايان (ديدگاه)
(ادامه)
هيچ‌‏كس باور ندارد درآمد گردشگري مي‌‏تواند معادل درآمد نفت باشد
نماينده بندرانزلي در مجلس‌‏هفتم به مناسبت سپري شدن حدود يك‌‏سال از عمر دولت نهم و روز جهاني جهانگردي به ارزيابي عملكرد دولت در بخش گردشگري پرداخت.(ادامه)
معاون سابق  بانك صادرات شعبه 49 آمل ، از 16 فقره بدون صدور سند از حسابهاي قرض الحسنه، پس انداز و سپرده مبلغ281 ميليون ريال اختلاس نموده است.به گزارش خبرنگارشمال نیوز  به نقل از دادسراي عمومي و انقلاب آمل، ((رستم _ ق)) اختلاس281ميليون ریالی در بانك صادرات آمل
معاون سابق بانك صادرات شعبه 49 آمل ، از 16 فقره بدون صدور سند از حسابهاي قرض الحسنه، پس انداز و سپرده مبلغ281 ميليون ريال اختلاس نموده است.به گزارش خبرنگارشمال نیوز به نقل از دادسراي عمومي و انقلاب آمل، ((رستم _ ق)) (ادامه)
علل عقب افتادگي مسلمانان، از «تمدن و فناوري»(بخوانيد)
(ادامه)
حرف‌ اول: همه چيز با نگاه به يك عكس شروع شد؛ عكسي كه مادر شهيدي را نشان مي‌داد كه به همراه يكي ديگر، پيكر مطهر پسر شهيدش را غسل مي‌داد. با ديدن اين عكس، انقلابي در وجود آدم ايجاد مي‌شود و باورش كمي براي بعضي‌ها ... عجب صبري دارد اين مادر!
حرف‌ اول: همه چيز با نگاه به يك عكس شروع شد؛ عكسي كه مادر شهيدي را نشان مي‌داد كه به همراه يكي ديگر، پيكر مطهر پسر شهيدش را غسل مي‌داد. با ديدن اين عكس، انقلابي در وجود آدم ايجاد مي‌شود و باورش كمي براي بعضي‌ها ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.841 seconds.