.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
واگذاری 120 هکتار از اراضی جنگلی جلگه‌ای واقع در ضلع جنوبی شهرک صنعتی رشت در منطقه لاکان، جهت گسترش فضای شهرک صنعتی، باعث مقاومت و اعتراض کارشناسان محیط‌ زیست و مدیران منابع طبیعی ... چرا مدیران محیط زیست گیلان عزل شدند؟
واگذاری 120 هکتار از اراضی جنگلی جلگه‌ای واقع در ضلع جنوبی شهرک صنعتی رشت در منطقه لاکان، جهت گسترش فضای شهرک صنعتی، باعث مقاومت و اعتراض کارشناسان محیط‌ زیست و مدیران منابع طبیعی ...(ادامه)
روز گذشته در ملأعام حكم اعدام محكوم عليه عباس بخشنده، فرزند اسماعيل به دليل ارتكاب تجاوز به عنف و قتل دختر 7 ساله به اجرا درآمد. وي به شغل ... اعدام قاتل دختر 7 ساله
روز گذشته در ملأعام حكم اعدام محكوم عليه عباس بخشنده، فرزند اسماعيل به دليل ارتكاب تجاوز به عنف و قتل دختر 7 ساله به اجرا درآمد. وي به شغل ...(ادامه)
نگاهي به جنجال جنگل‌تراشي براي توسعه شهرك صنعتي رشت
جنگل‌تراشي محدوده‌اي از حاشيه شهرك صنعتي رشت براي توسعه آن كه طي هفته گذشته انجام گرفت، واكنش و اعتراض گروههاي طرفداران محيط زيست و علاقه‌مندان طبيعت را در استان گيلان برانگيخت.(ادامه)
شكاف بين مسؤولين و اتاق بازرگاني مازندران، چرا؟ (يادداشت)
(ادامه)
دكتر حسين علايي فاتحان خرمشهر از کدام طبقه بودند؟(بخوانيد)
دكتر حسين علايي(ادامه)
همايش بزرگ اصلاح‌‏طلبان در گيلان
همايش بزرگ اصلاح‌‏طلبان» با حضور عبدالواحد موسوي لاري، وزير كشور دولت اصلاحات در رشت برگزار شد. (ادامه)
وحید کاظم زاده دوم خرداد؛ قطاری که از ریل خارج شد(يادداشت)
وحید کاظم زاده (ادامه)
بیشترین تعداد رزمندگان دردولت احمدی نژاد فعال شدند
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام تاكيد كرد: هرنوع كارشكني عليه دولت احمدي‌نژاد به جبهه ايستادگي ملت ايران در مقابل غرب لطمه مي‌زند و كمك به دشمنان ايران است. (ادامه)
در هفته گذشته دانشجويان دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي ساري يك جلسه براي بررسي مسائل صنفي گذاشتند كه در اين جلسه رئيس دانشگاه مازندران و مسئولان مجتمع ... خبرهاي شنیدنی از دانشگاه مازندران
در هفته گذشته دانشجويان دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي ساري يك جلسه براي بررسي مسائل صنفي گذاشتند كه در اين جلسه رئيس دانشگاه مازندران و مسئولان مجتمع ...(ادامه)
شايد براي مردم استان ما ،(به ويژه وقتي که با توفيقي ؟! يا مشکلي! برخورد مي کنند و به طور بديهي ذهن شان دنبال علل و عوامل آن مي گردد) مهم باشد که بيشتر از اين بدانند چه کساني در رقم زدن سرنوشت ... چه کساني براي مازندران تصميم مي گيرند؟!
شايد براي مردم استان ما ،(به ويژه وقتي که با توفيقي ؟! يا مشکلي! برخورد مي کنند و به طور بديهي ذهن شان دنبال علل و عوامل آن مي گردد) مهم باشد که بيشتر از اين بدانند چه کساني در رقم زدن سرنوشت ...(ادامه)
همايش علمي «فرق و مذاهب اسلامي» در گرگان
(ادامه)
اجرايي شدن سند چشم‌انداز 20 ساله مانند ساختن خانه‌اي در بهشت براي ايران است. دو سند ملي براي مديريت كشور تعريف شده كه يكي قانون اساسي و ديگري سند چشم‌انداز 20 ساله است... اولين گزارش پيشرفت سند چشم‌انداز سال گذشته تدوين شد
اجرايي شدن سند چشم‌انداز 20 ساله مانند ساختن خانه‌اي در بهشت براي ايران است. دو سند ملي براي مديريت كشور تعريف شده كه يكي قانون اساسي و ديگري سند چشم‌انداز 20 ساله است...(ادامه)
با ابلاغ رسمي براي  ادغام استاني سازمانهاي مديريت و برنامه ريزي در استانداري ها ؛ گفته مي شود موسوي معاون فعلي مالي و اداري استانداري گلستان به سمت معاونت برنامه ريزي ... خبرهای ویژه استان گلستان
با ابلاغ رسمي براي ادغام استاني سازمانهاي مديريت و برنامه ريزي در استانداري ها ؛ گفته مي شود موسوي معاون فعلي مالي و اداري استانداري گلستان به سمت معاونت برنامه ريزي ...(ادامه)
راهكارهاي مركز پژوهشها براي خروج آزاد راه تهران- شمال از بن بست (ديدگاه)
(ادامه)
یک منبع آگاه ، ضمن بیان این مطلب که به زودی  علی کردان به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی خواهد شد گفت: کردان، گزینه ی پیشنهادی حزب موتلفه به رییس جمهور برای وزارت نفت ... یک مازندرانی و وزارت نفت
یک منبع آگاه ، ضمن بیان این مطلب که به زودی علی کردان به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی خواهد شد گفت: کردان، گزینه ی پیشنهادی حزب موتلفه به رییس جمهور برای وزارت نفت ...(ادامه)
 پيكر محمد علي اميني، سيد هادي رضوي، سامره نيكبخت و بابك عسكري دانشجويان دانشگاه پيام نور ساري كه در سانحه رانندگي روز گذشته جان خود را از دست داده بودند، در شهرهايشان تشييع ... پيكر دانشجويان پيام نور ساري تشييع شد
پيكر محمد علي اميني، سيد هادي رضوي، سامره نيكبخت و بابك عسكري دانشجويان دانشگاه پيام نور ساري كه در سانحه رانندگي روز گذشته جان خود را از دست داده بودند، در شهرهايشان تشييع ...(ادامه)
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ...(ادامه)
تحقق خدمت رساني در مازندران(يادداشت)
شكرالله رضازاده شرمه(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء 
بدحجابی، پرتگاهی بین حجاب و بی حجابی!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
گلستان در وداع با شهداى ميدان مين
مردم گلستان ديروز در هواى بارانى با ۳ تن ازسرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامى استان كه در مناطق آلوده به مين در قصر شيرين به شهادت رسيده بودند وداع كردند.(ادامه)
معارفه استاندار جدید گلستان
مراسم معارفه پنجمين استاندار گلستان و دومين استاندار دولت احمدي نژاد در اين استان عصر روز شنبه با حضور مصطفي پور محمدي وزير كشور در محل تالار فخرالدين اسعد گرگاني برگذار شد.(ادامه)
امیر اسدی سردار بسیجی و سلحشور تخریب در دوران دفاع مقدس صبح امروز شربت شهادت را نوشید.وی معلم و اهل گرگان بوده و در طول حضور مستمر خود درجبهه ها بارها به درجه جانبازی نائل آمده و یک پای خود را نیز در میدانهای مین ... شهادت سردار بزرگ تخريب در دفاع مقدس
امیر اسدی سردار بسیجی و سلحشور تخریب در دوران دفاع مقدس صبح امروز شربت شهادت را نوشید.وی معلم و اهل گرگان بوده و در طول حضور مستمر خود درجبهه ها بارها به درجه جانبازی نائل آمده و یک پای خود را نیز در میدانهای مین ...(ادامه)
شهيد علي اكبرشيرودي حماسه نامي است كه بايد بارها خواند، مردي كه حماسه‌اي بي ‌بديل در تاريخ از خود به يادگار گذاشت و خود را در كنار ستارگان پر فروغ آسمان دفاع مقدس قرار داد. شهيد شيرودي ستاره پرفروغ آسمان دفاع مقدس
شهيد علي اكبرشيرودي حماسه نامي است كه بايد بارها خواند، مردي كه حماسه‌اي بي ‌بديل در تاريخ از خود به يادگار گذاشت و خود را در كنار ستارگان پر فروغ آسمان دفاع مقدس قرار داد.(ادامه)
معصومه كريميان دشت تركمن، صحراى آرزوها(ديدگاه)
معصومه كريميان(ادامه)
وبلاگستان ایران درسال 85 (يادداشت)
سید ایمان ضیابری(ادامه)
بر اساس آخرين شنيده ها گفته مي شود به دنبال بالا گرفتن اختلاف بر سر انتخاب استاندار گلستان  نام فرد جديدي به ميان آمده است .
شايعه ي ديگر براي استانداري گلستان
بر اساس آخرين شنيده ها گفته مي شود به دنبال بالا گرفتن اختلاف بر سر انتخاب استاندار گلستان نام فرد جديدي به ميان آمده است . (ادامه)
نخستين جلسه هم‌انديشي دستگاه‌هاي فرهنگي استان مازندران
(ادامه)
قلي تبار از سمت خود بركنار شد
قلي تبار از رزمندگان دفاع مقدس ،جانباز شيميايي و برادر شهيد است و از مداحان مشهور اهل بيت كه از دهه هاي گذشته تاكنون به عنوان يك چهره ارزشي و مورد توجه اكثريت نيروهاي با سابقه جبهه و جنگ و خانواده هاي شهدا مي باشد.(ادامه)
گام اول پيروزى(بخوانيد)
دكتر محمد رضا جمالى(ادامه)
شادی مردم مازندران برای روز ملی فناوری هسته ای
همزمان با روز ملی فناوری هسته ای، همراه با سایر مردم ایران اسلامی، مردم مازندران به مناسبت سالروز دستیابی کشور به تکنولوژی برتر غنی سازی، در میادین و شهرهای استان جشن وشادمانی برپا کردند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.029 seconds.