.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گزارش تصويري از مراسم شب اول عزاداري در حضور رهبر حكيم انقلاب
(ادامه)
اعطاي مرخصي به ‌٢٠٠ مددجوي زندان آمل
(ادامه)
يادواره سرداران و هزار شهيد آمل برگزار شد
(ادامه)
شنبه رهبرمعظم انقلاب مقابل دوربین خبرنگاران
بااعلام زمانبندی مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) درمحضررهبرانقلاب تمامی به تمامی شایعات درخصوص سلامتی ایشان خط بطلان کشیده میشود.(ادامه)
به ياد حماسه غرورانگيز 6بهمن آمل
(ادامه)
به كوري چشم دشمنان، خامنه‌اي زنده است سلامتي رهبر انقلاب اسلامي از شايعات تا واقعيت
به كوري چشم دشمنان، خامنه‌اي زنده است (ادامه)
بى حجابىريشه بسيارى از طلاقها در خانواده ها
رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران با بيان اين كه حجاب زندگى طيبه است و انقلاب اسلامى براى گسترش فرهنگ حجاب تلاشهاى زيادى را انجام داده است گفت : ريشه بسيارى از طلاقها در خانواده ها ازبى حجابى نشات مى گيرد .(ادامه)
تذکر مدبرانه به نشریه هروقت نامه ( اصولگرا )
هر وقت نامه و هرشكل نامه اصولگرا شماره 33 سال دوم را شما خوانده ايد... می گویند تاکنون بیش از چهارده سردبیر در همین محدود شماره وچندین مکان عوض کرده تا بگوید ما خیلی خیلی...(ادامه)
درپی سرماخوردگی مقام معظم رهبری که درسخنرانی هفته گذشته ایشان مشهود بود برخی رسانه های غربی اقدام به شایعه پراکنی گسترده ای مبنی بروخامت حال ایشان نموده وتعدادی از شبکه های ماهواره ای فارسی ... سعیدحدادیان :مقام معظم رهبری درسلامت کامل به سرمیبرند
درپی سرماخوردگی مقام معظم رهبری که درسخنرانی هفته گذشته ایشان مشهود بود برخی رسانه های غربی اقدام به شایعه پراکنی گسترده ای مبنی بروخامت حال ایشان نموده وتعدادی از شبکه های ماهواره ای فارسی ...(ادامه)
مرحوم آيت‌الله حاج شيخ ابوالحسن ايازي را همه  علويان در مازندران و دوستداران تشيع مي‌شناسند به طوري كه از اين عالم بزرگ به عنوان اسوه تقوي، تحصيل و ساده زيستي ياد مي‌شود. پنجمين يادواره ... علامه ايازي اسوه ساده زيستي در عالم تشيع
مرحوم آيت‌الله حاج شيخ ابوالحسن ايازي را همه علويان در مازندران و دوستداران تشيع مي‌شناسند به طوري كه از اين عالم بزرگ به عنوان اسوه تقوي، تحصيل و ساده زيستي ياد مي‌شود. پنجمين يادواره ...(ادامه)
آقای استاندار جلوی عزل نیروهای بسیجی را بگیرید
جناب استاندار سوالم از حضر تعالی به عنوان یک نیروی بسیجی که از متولیان دولت مهرورز در استان می باشید این است آیا می شود در دولتی که داعیه حمایت از نیروهای بسیجی و ارزشی را سرلوحه خدمات خویش قرار داده ،کارگزاران دست به قلع ...(ادامه)
گراني هاي توجيه نشدني(ديدگاه)
سيدولي موسوي(ادامه)
بهره‌برداري از ۱۳۱ طرح گازرساني استان گلستان در دهه فجر
مديرعامل شرکت گاز استان گلستان از آغاز بهره برداري و عمليات اجرايي ۱۳۱ طرح گازرساني در بيست و نهمين سالگرد پيروي انقلاب اسلامي، در اين استان خبرداد.به گزارش شمال نیوز به نقل از شانا، مهندس مصطفي علوي با اعلام اين خبر افزود: اين شرکت در ادامه (ادامه)
جانباز نوشهر ی به لقاالله پيوست
پيكر جانباز " علي اوسط قمي اويلي " طي مراسمي روز پنجشنبه با حضور جمعي از مردم، مسوولان و نيروهاي انتظامي نوشهر در اين شهر تشييع شد. پس از مراسم تشييع، پيكر اين جانباز در گلزار شهداي زادگاهش در روستاي لتينگان نوشهر به خاك سپرده شد. (ادامه)
بازپس گيري 40 هکتار زمين ساحلي بهشهر از زمين خواران
با تلاش مأموران دستگاه قضايي 40 هزار متر مربع از اراضي ملي تحت تصرف زمين خواران در ساحل درياي بهشهر به بيت المال بازگردانده شد. «حسين عشقي» دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بهشهر با اعلام اين خبر افزود: پيشروي آب درياي خزر كه در برخي نواحي به 300 متر مي رسد (ادامه)
ابوالحسن معصومی (  ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران ) عوامل موثر در توسعه کشاورزی(ديدگاه)
ابوالحسن معصومی ( ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران )(ادامه)
استاندار:احداث پالایشگاه مازندران تا 6ماه دیگر
ابوطالب شفقت گفت: تا بحال سه بار برای کلنگ زنی پالایشگاه دعوت شدم، ولی به دلیل عدم تاییدیه زیست محیطی از انجام این کار امتناع کردم. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،استاندار مازندران با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان افزود : قول می دهم کلنگ احداث پالایشگاه مازندران را تا شش ماه دیگر در استان عملیاتی کنم.(ادامه)
 ملت ايران در ده سال اخير، در سه انتخابات، نتايج غيرمنتظره را رقم زدند؛ انتخاب خاتمي در دوم خرداد 86، انتخاب احمدي‌نژاد در سوم تير ماه 84 و انتخاب هاشمي در خبرگان و اصولگرايان منهاي دولت در شوراي شهر ... نامه محسن رضايي به اصولگرايان انقلاب اسلامي
ملت ايران در ده سال اخير، در سه انتخابات، نتايج غيرمنتظره را رقم زدند؛ انتخاب خاتمي در دوم خرداد 86، انتخاب احمدي‌نژاد در سوم تير ماه 84 و انتخاب هاشمي در خبرگان و اصولگرايان منهاي دولت در شوراي شهر ...(ادامه)
خزر در اغما ي چشماي من وتوست... نفس هايش گرفته ... به سختي بسوي ساحل مي آيد... سرفه هاي چركين سينه هايش را ، ماهي ها خوب مي فهمندوماسه ها شاهد آلودگي هاي بزرگترين درياچه دنياست... خزر در بازيچه بي احساسي ... سخني با استاندار مازندران..خزر ديگر آبي نيست
خزر در اغما ي چشماي من وتوست... نفس هايش گرفته ... به سختي بسوي ساحل مي آيد... سرفه هاي چركين سينه هايش را ، ماهي ها خوب مي فهمندوماسه ها شاهد آلودگي هاي بزرگترين درياچه دنياست... خزر در بازيچه بي احساسي ...(ادامه)
دكتر حسين علايي نگاهي به انتخابات 24 آذر(ديدگاه)
دكتر حسين علايي(ادامه)
مقام معظم رهبري: با همه‌ي وجود از ملت بزرگ ايران تشكر مي‌كنم
حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، در پي حماسه پرشكوه 24 آذر و حضور افتخار آميز ملت غيور ايران اسلامي، در پيام مهمي ضمن تشكر از ملت بزرگ ايران تصريح كردند.(ادامه)
قديمي‌ترين زنداني كشور در زندان آمل پس از گذشت 28 سال براي نخستين بار روز گذشته به مدت يك ماه به مرخصي رفت. دادستان آمل گفت: اين تصميم با همكاري رئيس اداره زندان شهرستان آمل در شوراي طبقه زندان ... قديمي‌ترين زنداني كشور به مرخصی رفت
قديمي‌ترين زنداني كشور در زندان آمل پس از گذشت 28 سال براي نخستين بار روز گذشته به مدت يك ماه به مرخصي رفت. دادستان آمل گفت: اين تصميم با همكاري رئيس اداره زندان شهرستان آمل در شوراي طبقه زندان ...(ادامه)
بهار دوستان خزان دشمنان(ديدگاه)
رسول سنايى راد(ادامه)
بيانيه ائتلاف بزرگ اصولگرايان
ائتلاف بزرگ اصولگرايان در بيانيه‌اي با اشاره به حضور پرشور مردم ايران و تشکر از تمامي دست اندرکاران امر انتخابات خاطرنشان کرد: در مرحله کنوني شمارش آرا از مهم‌ترين وظايفي است که بر عهده دست‌اندرکاران برگزاري انتخابات است.(ادامه)
گذشت نزديك به 30 سال از انقلاب از جاذبه‌ي حضور مردم نكاسته است و ملت ايران حماسه‌ي سياسي ديگري را در شرايطي كه پرونده‌ي ايران در آستانه‌ي ورود به شوراي امنيت است از خود نشان دادند... انتخابات روزگذشته نشان داد دموكراسي درايران زنده است
گذشت نزديك به 30 سال از انقلاب از جاذبه‌ي حضور مردم نكاسته است و ملت ايران حماسه‌ي سياسي ديگري را در شرايطي كه پرونده‌ي ايران در آستانه‌ي ورود به شوراي امنيت است از خود نشان دادند... (ادامه)
مردم بزرگوار، متدين و مهربان ديار مازندران  از لطف و محبت بي دريغ شما نسبت به تجديد عهد با نماينده محترم ولي فقيه در استان مازندران که نشان از ميثاق با آرمانهاي انقلاب و امام راحل (ره) و شهداي ... تقدیر ستاد انتخاباتی آیت الله طبرسی از مردم شریف مازندران
مردم بزرگوار، متدين و مهربان ديار مازندران از لطف و محبت بي دريغ شما نسبت به تجديد عهد با نماينده محترم ولي فقيه در استان مازندران که نشان از ميثاق با آرمانهاي انقلاب و امام راحل (ره) و شهداي ...(ادامه)
۱۴۱ ‬شعبه سيار اخذ راي در مازندران داير شد
رييس ستاد انتخابات مازندران تعداد شعب اخذ راي سيار را كه براي پوشش مناطق روستايي و صعب‌العبور استان در نظر گرفته شده‌است، ‪ ۱۴۱‬شعبه اعلام كرد. "جواد قناعت "روز جمعه در گفت و گو با ايرنا افزود: تمامي نيروهاي امنيتي ، ناظرين و بازرسين انتخابات از بامداد امروز با استقرارصندوق‌ها در محل حاضر هستند. وي روند حضور مردم درپاي صندوق راي را در حال افزايش دانست و گفت: مردم متدين و ولايتمدار مازندران، حضور در صحنه انتخابات را حماسه‌اي براي استان مي‌دانند. وي انتخابات را ضامن بقاي انقلاب اسلامي عنوان كرد و گفت:با توجه به‌اينكه انتخابات مجلس خبرگان رهبري، اهميت بسزايي براي مردم دارد حضور و مشاركت مردم مشهود است. رييس ستاد انتخابات مازندران اعلام كرد: سه هزار و ‪ ۴۵۳‬شعبه و شش هزارو ‪ ۷۶۵‬صندوق براي جمع‌آوري و دريافت آراي مردم اين استان در نظر گرفته شده است. قناعت گفت: از مجموع شعبات اخذ راي ‪ ۹۷۱‬شعبه در شهرهاي استان مستقراست ‪ ۲۳۴۱‬شعبه در روستا و ‪ ۱۴۱‬شعبه در كل استان ويژه انتخابات نمايندگان مجلس خبرگان رهبري است. وي تعداد صندوق‌هاي شهري را يك هزار و ‪ ۹۴۲‬وصندوق‌هاي مستقر در روستاهارا چهارهزار و ‪ ۶۸۲‬عدد اعلام كرد و افزود: ‪ ۱۴۱‬صندوق نيز ويژه جمع‌آوري آراي مربوط به نمايندگان مجلس خبرگان خواهد بود . از جمعيت دو ميليون ‪ ۸۲۰‬هزار نفري مازندران دو ميليون و ‪ ۱۵۸‬هزار نفر در استان واجد شرايط راي دادن هستند. قناعت تعداد نامزدهاي اين دوره از انتخابات شوراهاي شهر وروستا را ‪۱۶‬ هزار و ‪ ۶۰۵‬نفر و نمايندگان مجلس خبرگان رهبري را شش نفر اعلام كرد. (ادامه)
زنگ تلفن شمال نيوز به صدا درآمد در حالي كه بغض گلويش را مي فشرد و شمارش نفس هاي نگرانش ،قدرت تكلم را از او گرفته بود به من گفت : از همه انتظار مي رفت اما از يكي دو كانديداي كه خود را قاري قرآن و نيروهاي حامي دولت ... اشك خشكيده مادر شهيد و رقص آواز در ستاد انتخاباتي كانديداي مدعي حفظ ارزشها
زنگ تلفن شمال نيوز به صدا درآمد در حالي كه بغض گلويش را مي فشرد و شمارش نفس هاي نگرانش ،قدرت تكلم را از او گرفته بود به من گفت : از همه انتظار مي رفت اما از يكي دو كانديداي كه خود را قاري قرآن و نيروهاي حامي دولت ...(ادامه)
می خواهیم شورایی متعهد به مردم ، توانا و متخصص بر سر کار بیاید
سخنگوي ائتلاف مستقل خدمتگزاران ايران اسلامي در مازندران بابيان اينكه ائتلاف مستقل خدمتگزاران ايران اسلامي ايمان ، تعهد ، تخصص ، توانايي و انرژي براي خدمت را سرلوحه كار خود قرار ...(ادامه)
تبليغات نامزدهاي انتخابات در ساري شتاب بيشتري گرفت
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.185 seconds.