.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عملیات محدود کربلای ۸ در فروردین ۱۳۶۶ با رمز مبارک یا صاحب‌الزمان (عج) در محور شلمچه به کانال ماهی آغاز شد و تا چند روز بعد تداوم یافت. در این عملیات موفق، تلفات بسیاری به دشمن وارد شد. عملیات کربلای ۸ و اشتباه محاسباتی دشمن از وسعت آن
عملیات محدود کربلای ۸ در فروردین ۱۳۶۶ با رمز مبارک یا صاحب‌الزمان (عج) در محور شلمچه به کانال ماهی آغاز شد و تا چند روز بعد تداوم یافت. در این عملیات موفق، تلفات بسیاری به دشمن وارد شد.(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله شهید سنگ صبور مردم بود و در سخت تربن شرایط در میام مردم بود و آغوشش نیز همواره به روی مردم باز بود و اعتماد متقابل بین او مردم تا واپسین دمان حیات باقی بود. آیةالله شهید سلیمانی ؛ مرید ولایت، معین نظام و وکیل مردم
شمال نیوز : آیت الله شهید سنگ صبور مردم بود و در سخت تربن شرایط در میام مردم بود و آغوشش نیز همواره به روی مردم باز بود و اعتماد متقابل بین او مردم تا واپسین دمان حیات باقی بود.(ادامه)
هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس  با حضور اقشار مختلف مردم ، خانواده های معظم شهدا ، نماینده ولی فقیه در مازندران و جمعی از مسوولان کشوری؛ استانی  و با سخنرانی آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ،نماینده مجلس خبرگان رهبری در مصلای نکا برگزار شد.
هفدهمین یادواره شهید طوسی وشهدای شهرستان نکا(خبر)
هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم ، خانواده های معظم شهدا ، نماینده ولی فقیه در مازندران و جمعی از مسوولان کشوری؛ استانی و با سخنرانی آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ،نماینده مجلس خبرگان رهبری در مصلای نکا برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز: هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس عصر شنبه ۱۹ فروردین ماه در مصلای ....

هفدهمین یادواره سردار شهید طوسی و ۴۳۷ شهید شهرستان نکا برگزار شد
شمال نیوز: هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس عصر شنبه ۱۹ فروردین ماه در مصلای .... (ادامه)
محمدحسن طوسی «عملیات والفجر ۶» را نیز تجربه کرد. در همین عملیات بود که برادرش محمدابراهیم طوسی به شهادت رسید. شهید مرشدی وقتی از محمدحسن طوسی خواسته بود که اجازه دهد هر طور شده پیکر محمدابراهیم را به عقب بیاورند جمله‌ای گفت که ۱۳ سال خانواده را چشم انتظار باقی گذاشت. تصمیم یک فرمانده اطلاعاتی درباره برادرش
محمدحسن طوسی «عملیات والفجر ۶» را نیز تجربه کرد. در همین عملیات بود که برادرش محمدابراهیم طوسی به شهادت رسید. شهید مرشدی وقتی از محمدحسن طوسی خواسته بود که اجازه دهد هر طور شده پیکر محمدابراهیم را به عقب بیاورند جمله‌ای گفت که ۱۳ سال خانواده را چشم انتظار باقی گذاشت.(ادامه)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد! سردار شهید طوسی، قهرمان واقعی مازندران(يادداشت)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد!(ادامه)
شمال نیوز: مراسم یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ در اروندکنار با حضور سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه به اتفاق معاونان وی، فرماندار و امام جمعه  اروندکنار، شیوخ و روسای قبایل محلی و بیش از دو هزار تن از مردم اروندکنار و راهیان نور برگزار شد. «ولایت‌پذیری» و «تحلیل دقیق مسائل نظامی و اجتماعی» از ویژگی‌های بارز شهید طوسی بود
شمال نیوز: مراسم یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ در اروندکنار با حضور سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه به اتفاق معاونان وی، فرماندار و امام جمعه اروندکنار، شیوخ و روسای قبایل محلی و بیش از دو هزار تن از مردم اروندکنار و راهیان نور برگزار شد.(ادامه)
شانزدهمین یادواره ۴۳۶ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس شانزدهمین یادواره شهدای شهرستان نکا با محوریت سردار شهید طوسی برگزار شد
شانزدهمین یادواره ۴۳۶ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس(ادامه)
یادواره سردار سرلشکر شهید محمدحسن قاسمی‌طوسی در نکا(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز:  معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت  شانزدهمین یادواره سردار سرلشکر شهید طوسی و 436 شهید شهرستان نکا پیامی صادرکرد . قاضی زاده هاشمی : امروز تأسی به شهید طوسی عزیز، ترویج فرهنگ شهادت طلبی است
شمال نیوز: معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت شانزدهمین یادواره سردار سرلشکر شهید طوسی و 436 شهید شهرستان نکا پیامی صادرکرد .(ادامه)
 فرماندار نکا گفت که سی‌وپنجمین سالگرد سردار محمدحسن قاسمی طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس و ۴۳۰ شهیدای این شهرستان روز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه جاری برگزار می‌شود. شانزدهمین یادواره سردار شهید طوسی و ۴۳۰ شهید شهرستان نکا برگزار می‌شود
فرماندار نکا گفت که سی‌وپنجمین سالگرد سردار محمدحسن قاسمی طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس و ۴۳۰ شهیدای این شهرستان روز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه جاری برگزار می‌شود.(ادامه)
در گرامی‌داشت سردار سرلشگر شهید محمد حسن طوسی جانشین فرماندهی لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس ، کاربران شبکه های اجتماعی توانستند هشتگ‌های #سردارشهید_طوسی و #افتخار_ابدی را به ترند نخست توییتر فارسی تبدیل کنند. هشتگ سردارشهید طوسی ترند اول توییتر فارسی شد
در گرامی‌داشت سردار سرلشگر شهید محمد حسن طوسی جانشین فرماندهی لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس ، کاربران شبکه های اجتماعی توانستند هشتگ‌های #سردارشهید_طوسی و #افتخار_ابدی را به ترند نخست توییتر فارسی تبدیل کنند.(ادامه)
شمال نیوز : این مراسم باشکوه که بارعایت کامل پرتکل های بهداشتی و با حضور محدود شرکت کنندگان برگزار شد از طریق شبکه استانی تبرستان و شبکه های مجازی مطرح مازندران بصورت زنده پخش شد .... آیت الله لائینی : انقلابی ماندن و انقلابی‌گری مهمترین ویژگی سردار طوسی‌ها بود / سردار طوسی چشم تیزبین و بیدار اطلاعات و عملیات جبهه‌ها بود
شمال نیوز : این مراسم باشکوه که بارعایت کامل پرتکل های بهداشتی و با حضور محدود شرکت کنندگان برگزار شد از طریق شبکه استانی تبرستان و شبکه های مجازی مطرح مازندران بصورت زنده پخش شد ....(ادامه)
آیت الله لائینی:ضرورت بازشناسی سیره شهیدان و حفظ وحدت حول محور ولایت
نماینده ولی فقیه در مازندران بازشناسی ویژگی های شهیدان را وظیفه مهم دانست و گفت: شناساندن شهیدان به نسل های بعدی و حفظ وحدت حول محور ولایت امری اساسی است.(ادامه)
دیدار اعضای ستاد یادواره سردار شهید طوسی با نماینده ولی فقیه
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر معرفی شهدای شاخص استان گفت: یادواره های شهدا راهی برای مقابله با تهاجم نرم دشمنان است. (ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: بعد از تولید موفق ارکسترال شهدای مدافع حرم، به‌زودی شاهد تولید سمفونی شهدای مازندران خواهیم بود.
.... پیشتازی سیمای استانی مازندران در تولید سمفونی ۱۰ هزار و ‌۴۰۰ شهید استان
شمال نیوز: مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: بعد از تولید موفق ارکسترال شهدای مدافع حرم، به‌زودی شاهد تولید سمفونی شهدای مازندران خواهیم بود. ....(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: سردار طوسی در برابر تهاجمات و دشمنی‌های دشمنان، از سینه‌سپهران و علمداران بود و در بین شهدای مازندرانی از نام‌آوران بود که در عین سادگی و بی‌آلایشی فرمانده قوی، زبده و توانمند بود و افتخارات بزرگی را با دستان خالی برای انقلاب و نظام به‌دست آورد..... سردار کهنسال: شهید طوسی شخصیتی حسینی و عاشورایی داشت
شمال نیوز : فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: سردار طوسی در برابر تهاجمات و دشمنی‌های دشمنان، از سینه‌سپهران و علمداران بود و در بین شهدای مازندرانی از نام‌آوران بود که در عین سادگی و بی‌آلایشی فرمانده قوی، زبده و توانمند بود و افتخارات بزرگی را با دستان خالی برای انقلاب و نظام به‌دست آورد.....(ادامه)
شمال نیوز : بیست‌وپنجمین دوره آئین نکوداشت مقام والای مادر توسط بنیاد مادر امروز در سالن جمعیت هلال احمر مرکز استان مازندران برگزار شد 23 مادر نمونه و فداکار در استان مازندران تجلیل شدند+ تصاویر
شمال نیوز : بیست‌وپنجمین دوره آئین نکوداشت مقام والای مادر توسط بنیاد مادر امروز در سالن جمعیت هلال احمر مرکز استان مازندران برگزار شد(ادامه)
یک‌شنبه شب یادواره سرداران و 432 شهید شهرستان نکا و شهدای مدافع حرم با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشگر ویژه 25 کربلا در مصلای نکا برگزار شد. یادواره سرداران و 432 شهید نکا با محوریت شهید طوسی(2)(خبر)
یک‌شنبه شب یادواره سرداران و 432 شهید شهرستان نکا و شهدای مدافع حرم با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشگر ویژه 25 کربلا در مصلای نکا برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: امیدواریم راه سردار طوسی ادامه یابد و باید همگان بدانند همچنان که امام فرمود: " ما متجاوز نبوده و نیستیم". و لذا باید باهم باشیم و متحد باشیم و با همه قوا برای تعالی تلاش کنیم و به فرمان ولی‌امرمسلمین، راه شهدا را برویم.....

سردار طوسی تحت امر ولایت بود و در دل خاک دشمن به شهادت رسید
شمال نیوز : مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: امیدواریم راه سردار طوسی ادامه یابد و باید همگان بدانند همچنان که امام فرمود: " ما متجاوز نبوده و نیستیم". و لذا باید باهم باشیم و متحد باشیم و با همه قوا برای تعالی تلاش کنیم و به فرمان ولی‌امرمسلمین، راه شهدا را برویم..... (ادامه)
نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران با صدور پیام مشترکی به مناسبت سالروز شهادت «محمدحسن طوسی»، وی را یكی از جلوه‌های عظیم و ماندگار مقاومت و شجاعتِ مردان خالص و از جان گذشته و بی‌ادعای سرزمین ولایی مازندران دانستند. شهید «طوسی» یكی از جلوه‌های ماندگار مقاومت مردان بی‌ادعای مازندران است(خبر)
نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران با صدور پیام مشترکی به مناسبت سالروز شهادت «محمدحسن طوسی»، وی را یكی از جلوه‌های عظیم و ماندگار مقاومت و شجاعتِ مردان خالص و از جان گذشته و بی‌ادعای سرزمین ولایی مازندران دانستند.(ادامه)
شمال نیوز :  یادواره سرداران و ۴۳۲ شهید شهرستان نکا و شهدای مدافع حرم با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی در روز نوزدهم فروردین ( یکشنبه ) ساعت 15 در مصلی شهرستان نکا برگزار خواهد شد ..... یادواره سردار سرلشکر شهید طوسی برگزار می شود
شمال نیوز : یادواره سرداران و ۴۳۲ شهید شهرستان نکا و شهدای مدافع حرم با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی در روز نوزدهم فروردین ( یکشنبه ) ساعت 15 در مصلی شهرستان نکا برگزار خواهد شد .....(ادامه)
عکس/ سردارشهید محمدحسن طوسی
(ادامه)
مادر سردار شهید سیدمنصور نبوی به فرزند شهیدش پیوست
مادر سردار شهید سیدمنصور نبوی به فرزند شهیدش پیوست.(ادامه)
مراسم ویژه روز نکا و دهمین یادواره ۴۳۲ شهید شهرستان
تصاویر مراسم ویژه روز نکا و دهمین یادواره 432 شهید شهرستان با محوریت سردار شهید محمدحسن قاسمی طوسی و شهدای مدافع حرم خان‌طومان سوریه در ادامه قابل مشاهده است.(ادامه)
شمال نیوز : یا همه زخمی‌ها و شهدا، یا هیچکدام، برایم فرق نمی‌کرد، آنهایی که روی زمین افتاده بودند، همه برادر من بودند و همه برایم مثل محمدابراهیم بودند، دلم نیامد بچه‌های مردم مفقودالجسد بمانند و تنها برادر مرا به عقب بیاورند..... از بی اعتنایی به پست و مقام تا عبور از پیکر برادر
شمال نیوز : یا همه زخمی‌ها و شهدا، یا هیچکدام، برایم فرق نمی‌کرد، آنهایی که روی زمین افتاده بودند، همه برادر من بودند و همه برایم مثل محمدابراهیم بودند، دلم نیامد بچه‌های مردم مفقودالجسد بمانند و تنها برادر مرا به عقب بیاورند.....(ادامه)
شمال نیوز: مراسم یادواره سردار سرلشکر شهید محمد حسن طوسی و  432 شهید سرافراز شهرستان نکا و شهدای مظلوم مدافع حرم این شهرستان همزمان با سالروز شهادت قائم مقام لشکر  کربلا برگزار می شود ... یادواره سرلشکر شهید طوسی و 432 شهید نکا ؛ فروردین
شمال نیوز: مراسم یادواره سردار سرلشکر شهید محمد حسن طوسی و 432 شهید سرافراز شهرستان نکا و شهدای مظلوم مدافع حرم این شهرستان همزمان با سالروز شهادت قائم مقام لشکر کربلا برگزار می شود ...(ادامه)
خانواده سرداران شهید طوسی در حرکتی دوراندیشانه و نیکوکارانه ، هزینه مراسم و اطعام دهی آئین چهلم پدر این شهیدان را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند اختصاص داده اند.
آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با هزینه مراسم چهلم پدر شهیدان طوسی
خانواده سرداران شهید طوسی در حرکتی دوراندیشانه و نیکوکارانه ، هزینه مراسم و اطعام دهی آئین چهلم پدر این شهیدان را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند اختصاص داده اند. (ادامه)
شمال نیوز : خانواده شهیدان طوسی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرده اند هزینه اطعام دهی چهلمین روز درگذشت این پدر شهید پرور صرف آزادی زندانیان غیر عمد ، تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند و سایر امور عام المنفعه خواهد شد ..... اربعین ابوالشهدا حاج محمدعلی طوسی برگزار می شود
شمال نیوز : خانواده شهیدان طوسی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرده اند هزینه اطعام دهی چهلمین روز درگذشت این پدر شهید پرور صرف آزادی زندانیان غیر عمد ، تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند و سایر امور عام المنفعه خواهد شد .....(ادامه)
شمال نیوز: مراسم بزرگداشت پیرغلام و ابوشهداء مازندران، مرحوم حاج محمدعلی طوسی با حضور استاندار مازندران و جمعی از مسئولان استانی و کشوری و سرداران هشت سال دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی...

مراسم بزرگداشت هفتمین روز درگذشت پدر شهیدان طوسی برگزار شد+ تصاویر
شمال نیوز: مراسم بزرگداشت پیرغلام و ابوشهداء مازندران، مرحوم حاج محمدعلی طوسی با حضور استاندار مازندران و جمعی از مسئولان استانی و کشوری و سرداران هشت سال دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.37 seconds.