.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده نیروی زمینی سپاه درگذشت پدر شهیدان طوسی را تسلیت گفت
(ادامه)
شمال نیوز: دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی درگذشت حاج محمدعلی قاسمی طوسی، پدر شهیدان طوسی پیام تسلیتی صادر کرد. پیام دکتر محسن رضایی برای درگذشت پدر شهیدان طوسی
شمال نیوز: دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی درگذشت حاج محمدعلی قاسمی طوسی، پدر شهیدان طوسی پیام تسلیتی صادر کرد.(ادامه)
دورهمی های عاشقانه / براساس خاطره ای از مرحوم حاج محمد علی طوسی، ابوالشهدای مازندران(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی درگذشت حاج محمدعلی قاسمی طوسی پدر شهیدان سردار محمدحسن، محمدحسین و محمدابراهیم را تسلیت گفت. دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری درگذشت پدر شهیدان طوسی را تسلیت گفت
شمال نیوز: دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی درگذشت حاج محمدعلی قاسمی طوسی پدر شهیدان سردار محمدحسن، محمدحسین و محمدابراهیم را تسلیت گفت.(ادامه)
پیکر مطهر «محمدعلی قاسمی طوسی» پدر شهیدان «محمدحسن، محمد ابراهیم و محمدحسین طوسی» روز یکشنبه ،همزمان با روز اربعین حسینی، با حضور فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس از مصلی امام‌خمینی (ره) شهرستان نکا تشییع و در جوار  فرزندان شهیدش آرام گرفت./ عکس خزرنما
 آیین تشییع پیکر پدر شهیدان طوسی(خبر)
پیکر مطهر «محمدعلی قاسمی طوسی» پدر شهیدان «محمدحسن، محمد ابراهیم و محمدحسین طوسی» روز یکشنبه ،همزمان با روز اربعین حسینی، با حضور فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس از مصلی امام‌خمینی (ره) شهرستان نکا تشییع و در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت./ عکس خزرنما (ادامه)
شمال نیوز : آیت الله صادق آملی لاریجانی رييس قوه قضائيه و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه  درگذشت پدر شهيدان قاسمي طوسی را تسلیت گفتند.... روسای قوه قضائیه و مقننه درگذشت پدر شهیدان طوسی را تسلیت گفتند
شمال نیوز : آیت الله صادق آملی لاریجانی رييس قوه قضائيه و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه درگذشت پدر شهيدان قاسمي طوسی را تسلیت گفتند.... (ادامه)
رییس جمهوری در پیامی درگذشت مرحوم حاج محمدعلی طوسی پدر شهیدان گرانقدر سردار محمدحسن، ‏محمدحسین و محمدابراهیم طوسی را تسلیت گفت و از درگاه ایزد منّان برای ‏آن مرحوم، علو درجات و همنشینی با شهدای کربلا و برای عموم بازماندگان صبر و ‏اجر مسألت کرد.

رییس جمهوری درگذشت پدر شهیدان طوسی را تسلیت گفت
رییس جمهوری در پیامی درگذشت مرحوم حاج محمدعلی طوسی پدر شهیدان گرانقدر سردار محمدحسن، ‏محمدحسین و محمدابراهیم طوسی را تسلیت گفت و از درگاه ایزد منّان برای ‏آن مرحوم، علو درجات و همنشینی با شهدای کربلا و برای عموم بازماندگان صبر و ‏اجر مسألت کرد. (ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی درگذشت حاج محمدعلی قاسمی طوسی پدر سه شهید جنگ تحمیلی را تسلیت گفت.  متن پیام بدین شرح است: پیام تسلیت هاشمی رفسنجانی برای درگذشت پدر شهیدان طوسی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی درگذشت حاج محمدعلی قاسمی طوسی پدر سه شهید جنگ تحمیلی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:(ادامه)
اعلام 3 روز عزای عمومی در نکا
فرماندار شهرستان نکا گفت: به‌مناسبت درگذشت پدر شهیدان محمدحسن، محمدحسین و محمدابراهیم طوسی سه روز عزای عمومی در نکا اعلام شد.(ادامه)
این پدر مبارز و فداکار و ذاكر اهل بيت عليهم السلام كه خود در عرصه دفاع مقدس حاضر بود در مسير حفظ و حراست از دستاوردها و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی مجاهدانه تلاش كرد، با عزت و سربلندي زيست و در این مسیر نورانی و الهي سه فرزند رشيد و برومند ... پيام تسليت نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران به مناسبت در گذشت پدر شهيدان طوسي
این پدر مبارز و فداکار و ذاكر اهل بيت عليهم السلام كه خود در عرصه دفاع مقدس حاضر بود در مسير حفظ و حراست از دستاوردها و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی مجاهدانه تلاش كرد، با عزت و سربلندي زيست و در این مسیر نورانی و الهي سه فرزند رشيد و برومند ...(ادامه)
حاج محمدعلی طوسی مداح و ذاکر اهل بیت واز رزمندگان دوران دفاع مقدس ، عمری را در تحقق انقلاب و نیز خدمت به خلق سپری کرد در آستانه اربعین حسینی به آستان کوی دوست کوچ کرد..... ابوالشهدای مازندران دعوت حق را لبیک گفت (خبر)
حاج محمدعلی طوسی مداح و ذاکر اهل بیت واز رزمندگان دوران دفاع مقدس ، عمری را در تحقق انقلاب و نیز خدمت به خلق سپری کرد در آستانه اربعین حسینی به آستان کوی دوست کوچ کرد.....(ادامه)
رونمایی از تمبر یادبود 323 شهید اطلاعات شمال کشور
با حضور سردار سلامی و سردار پاکپور از تمبر یادبود 323 شهید اطلاعات استان‌های مازندران، گیلان و گلستان رونمایی شد.(ادامه)
شمال نیوز: هیچ نموداری نمی تواند از لحظه ای بگوید که چگونه خط شکنان غواص از دل موج مرده اروند گذشتند، دشمن را در پشت دژی به ظاهر نفوذناپذیر، غافلگیر کرده و شبه جزیره راهبردی فاو را به تصرف درآوردند.

بازخوانی حماسه ماندگار لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس
شمال نیوز: هیچ نموداری نمی تواند از لحظه ای بگوید که چگونه خط شکنان غواص از دل موج مرده اروند گذشتند، دشمن را در پشت دژی به ظاهر نفوذناپذیر، غافلگیر کرده و شبه جزیره راهبردی فاو را به تصرف درآوردند. (ادامه)
شمال نیوز : وی از سردار سرلشگر طوسی به عنوان موثرترین فرمانده در قائله جنگل یاد کرد که پس از آن هم توانست با درایت و هوش بالا و همچنین اخلاق و منش نیک خود مسئولیت اطلاعات و عملیات را عهده‌دار شود، همانطور که در عملیات سرنوشت‌ساز والفجر8 فعالیت‌های اطلاعتی‌اش تصمیمات مهمی را برای نیروهای ارشد سپاه رقم زد..... سردار شهید طوسی الگوی فرماندهی در جبهه‌ها بود
شمال نیوز : وی از سردار سرلشگر طوسی به عنوان موثرترین فرمانده در قائله جنگل یاد کرد که پس از آن هم توانست با درایت و هوش بالا و همچنین اخلاق و منش نیک خود مسئولیت اطلاعات و عملیات را عهده‌دار شود، همانطور که در عملیات سرنوشت‌ساز والفجر8 فعالیت‌های اطلاعتی‌اش تصمیمات مهمی را برای نیروهای ارشد سپاه رقم زد.....(ادامه)
سردار شهیدی که نگران بعد از شهادتش بود !(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، خانواده سرلشکر شهید محمدحسن طوسی و شهیدان محمدحسین و محمدابراهیم طوسی با مقام معظم رهبری دیدار کردند.
دیدار صمیمانه خانواده سردار شهید طوسی با رهبر معظم انقلاب
شمال نیوز: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، خانواده سرلشکر شهید محمدحسن طوسی و شهیدان محمدحسین و محمدابراهیم طوسی با مقام معظم رهبری دیدار کردند. (ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران عصر دیروز در بیمارستان شفا ساری از پدر شهیدان طوسی عیادت کرد.
استاندار مازندران از پدر شهیدان طوسی عیادت کرد+ تصاویر
شمال نیوز: استاندار مازندران عصر دیروز در بیمارستان شفا ساری از پدر شهیدان طوسی عیادت کرد. (ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران در بیمارستان شفا ساری از پدر شهیدان طوسی عیادت کرد..
عیادت نماینده ولی فقیه در مازندران از پدر شهیدان طوسی
نماینده ولی فقیه در مازندران در بیمارستان شفا ساری از پدر شهیدان طوسی عیادت کرد.. (ادامه)
شمال نیوز، حاج محمد علی قاسمی طوسی، پدر شهیدان محمدحسن، محمد حسین و محمد ابراهیم طوسی به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان شفای ساری بستری شد. پدر شهیدان طوسی در بیمارستان بستری شد
شمال نیوز، حاج محمد علی قاسمی طوسی، پدر شهیدان محمدحسن، محمد حسین و محمد ابراهیم طوسی به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان شفای ساری بستری شد.(ادامه)
شمال نیوز: با هدف ارج نهادن به مقام والای شهید و شهادت و با حضور استاندار ، مسئولان استانی و شهرستانی، مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالروز شهادت سردار شهید ... مراسم سالروز شهادت سردار شهید طوسی برگزار شد+ تصاویر
شمال نیوز: با هدف ارج نهادن به مقام والای شهید و شهادت و با حضور استاندار ، مسئولان استانی و شهرستانی، مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالروز شهادت سردار شهید ...(ادامه)
شمال نیوز : نویسنده کتاب نسبت انقلاب اسلامی با بیداری اسلامی با پرداختن به ماهیت و اثرات انقلاب های رنگی و انقلاب های عربی در دووجه ساختاری و گفتمانی، از یک سو ارتباط این دسته از انقلاب ها را با انقلاب های کلاسیک و رنگی مشخص کرده و از سوی دیگر نسبت آن ها را با انقلاب اسلامی ایران سنجیده است .... کتاب «نسبت انقلاب اسلامی با بیداری اسلامی »منتشر شد
شمال نیوز : نویسنده کتاب نسبت انقلاب اسلامی با بیداری اسلامی با پرداختن به ماهیت و اثرات انقلاب های رنگی و انقلاب های عربی در دووجه ساختاری و گفتمانی، از یک سو ارتباط این دسته از انقلاب ها را با انقلاب های کلاسیک و رنگی مشخص کرده و از سوی دیگر نسبت آن ها را با انقلاب اسلامی ایران سنجیده است ....(ادامه)
شمال نیوز: 160 درصد مردم مازندران دارای سیم‌کارت هستند/ 78 درصد روستاهای مازندران از اینترنت پرسرعتADSL  بهره مندند/ زیرساخت ارتباطی مازندران برای جمعیت شناور کافی نیست/ همدلی را با مسائل سیاسی و جناحی عوض نکنید /یک راهپیمایی قوی کار ظریف و تیم هسته ای را راحت تر می کند وزیر ارتباطات: نمایندگان مازندران وحدت و همدلی دارند!
شمال نیوز: 160 درصد مردم مازندران دارای سیم‌کارت هستند/ 78 درصد روستاهای مازندران از اینترنت پرسرعتADSL بهره مندند/ زیرساخت ارتباطی مازندران برای جمعیت شناور کافی نیست/ همدلی را با مسائل سیاسی و جناحی عوض نکنید /یک راهپیمایی قوی کار ظریف و تیم هسته ای را راحت تر می کند(ادامه)
شمال نیوز : هیأت داوران گروه «زندگینامه مستند»، کتاب بوی تذبت اثر سید ولی هاشمی را شایسته حضور در مرحله نهایی«شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس» دانسته و به عنوان نامزدهای این گروه معرفی کرده است.... « بوی تربت » نامزد بهترین کتاب دفاع مقدس شد
شمال نیوز : هیأت داوران گروه «زندگینامه مستند»، کتاب بوی تذبت اثر سید ولی هاشمی را شایسته حضور در مرحله نهایی«شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس» دانسته و به عنوان نامزدهای این گروه معرفی کرده است....(ادامه)
ابراهیم باقری حمیدآبادی شـلمـچـه تـا طـوسکـِـلا/ راسّی دوندی الآن چند ساله یی؟(يادداشت)
ابراهیم باقری حمیدآبادی(ادامه)
برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید طوسی عصر فردا در سالن ارشاد
(ادامه)
بازخوانی حماسه ماندگار لشکر ویژه 25 کربلا(خبر)
(ادامه)
پُرحاشیه‌ترین وزارتخانه در 100 روز اول
(ادامه)
شمال نیوز: با حکم دکتر ربیع فلاح استاندار مارندران عیسی طوسی به سمت سرپرست فرمانداری گلوگاه منصوب شد. سرپرست جدید فرمانداری گلوگاه منصوب شد
شمال نیوز: با حکم دکتر ربیع فلاح استاندار مارندران عیسی طوسی به سمت سرپرست فرمانداری گلوگاه منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز: اشراقی فردی متوهم و قدرنشناس است که قدر محرمیت خود با امام راحل را ندانسته و با اظهارتش از حلقه محبت دوستداران امام خارج شد. اشراقی با اظهاراتش از حلقه محبت دوستداران امام خارج شد
شمال نیوز: اشراقی فردی متوهم و قدرنشناس است که قدر محرمیت خود با امام راحل را ندانسته و با اظهارتش از حلقه محبت دوستداران امام خارج شد.(ادامه)
بیست و چهارمین یادواره 17 شهید طوسکلا برگزار شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.