.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز:تقدیم 22 هزار شهید برگ زرین و نشان از اسلامخواهی و ولایت‌مداری مردم شمالی کشور است  و سرداران شهید املاکی، طوسی و عسگری پرچمداران این خطه هستند که نه تنها سند عاشورایی این استان‌ها بوده بلکه ... مردم شمال از صدر اسلام ویژه بودن را همراه خود داشته اند
شمال نیوز:تقدیم 22 هزار شهید برگ زرین و نشان از اسلامخواهی و ولایت‌مداری مردم شمالی کشور است و سرداران شهید املاکی، طوسی و عسگری پرچمداران این خطه هستند که نه تنها سند عاشورایی این استان‌ها بوده بلکه ...(ادامه)
تردید نباید کرد که جامعه و نسل امروز جامعه ما بطور جدی با کمبود فرهنگ جبهه و جهاد و مبارزه مواجه است و علت امیدواری طراحان جنگ نرم و سایر فعالان حوزه های تاثیر و نفوذ در افکار مخاطبان تجلیل از شهیدان شمالی در دو محضر متعالی(خبر)
تردید نباید کرد که جامعه و نسل امروز جامعه ما بطور جدی با کمبود فرهنگ جبهه و جهاد و مبارزه مواجه است و علت امیدواری طراحان جنگ نرم و سایر فعالان حوزه های تاثیر و نفوذ در افکار مخاطبان(ادامه)
شمال نیوز: سه اتوبان منتهی به سه استان شمالی به نامهای سه سردار شهید(گیلان شهید املاکی، مازندران شهید طوسی و گلستان شهید عسگری) نامگذاری می شود.
نامگذاری 3 اتوبان منتهی به 3 استان شمالی به نام 3 سردار شهید شمال كشور
شمال نیوز: سه اتوبان منتهی به سه استان شمالی به نامهای سه سردار شهید(گیلان شهید املاکی، مازندران شهید طوسی و گلستان شهید عسگری) نامگذاری می شود. (ادامه)
شمال نیوز: این مراسم روز سه شنبه در کنار مرقد مطهر حضرت امام(ره) و صبح چهارشنبه در حسینیه امام خمینی برگزار خواهند شد و از بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری  ...


 

دیدار مقام معظم رهبری با مردم شمال کشور(خبر)
شمال نیوز: این مراسم روز سه شنبه در کنار مرقد مطهر حضرت امام(ره) و صبح چهارشنبه در حسینیه امام خمینی برگزار خواهند شد و از بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری ... (ادامه)
آن سردار سروقامت عرصه ايمان و شهادت كه قلب پاكش مالامال از عشق به ولايت و رهبري امت اسلامي بود، تنها نمونه اي از عزم و اراده پولادين دليرمردان و شيرزنان ديار علويان است غیرت مثال‌زدنی‌ شهید طوسی در تاریخ انقلاب ماندگار شد
آن سردار سروقامت عرصه ايمان و شهادت كه قلب پاكش مالامال از عشق به ولايت و رهبري امت اسلامي بود، تنها نمونه اي از عزم و اراده پولادين دليرمردان و شيرزنان ديار علويان است(ادامه)
فرمانده‌ای که از جنازه برادرش گذشت(ديدگاه)
(ادامه)
تصاویر منتشرنشده از امیر قافله ۲۵ کربلا
شمال نيوز: در آستانه هجدهم فروردین ماه، سالروز شهادت امیر آسمانی، قائم مقام فرماندهی و فرمانده واحد اطلاعات و عملیات لشکر قدرتمند و همیشه پیروز ۲۵ کربلا، قاب های سرخی از این فرمانده رشید «سرلشکر شهید محمدحسن طوسی» را به نقل از لشگر ۲۵ کربلا تقدیم می کنیم. (ادامه)
تصاویرمنتشرنشده‌ازشهدای‌جمعه‌خونین‌مکه
(ادامه)
شمال نيوز : توصیفی از احوال شهدای اطلاعات و عمليات می كرد و هر چند لحظه یکبار، آهی از سر فراغ و جدایی می كشيد و به قول ما مازندرانی ها “نوازش می داد” یا اینکه برای شان “مویه خوانی” می کرد. می ترسم، تشییع جنازه ام شلوغ شود
شمال نيوز : توصیفی از احوال شهدای اطلاعات و عمليات می كرد و هر چند لحظه یکبار، آهی از سر فراغ و جدایی می كشيد و به قول ما مازندرانی ها “نوازش می داد” یا اینکه برای شان “مویه خوانی” می کرد.(ادامه)
پیشنهاد برگزاری یادواره های انفرادی استانی برای شهدای شاخص مازندرانی
(ادامه)
پویانمایی زندگی سردار شهید طوسی رونمایی مي شود
(ادامه)
همرزمان نیروهای اطلاعات عملیات شمال کشور با پاسداشت یاد و خاطره تمام شهدا، به صورت ویژه به مقام شامخ شهدای اطلاعات عملیات ادای احترام کردند. ششمین یادواره شهدای اطلاعات و عملیات شمال کشور
همرزمان نیروهای اطلاعات عملیات شمال کشور با پاسداشت یاد و خاطره تمام شهدا، به صورت ویژه به مقام شامخ شهدای اطلاعات عملیات ادای احترام کردند.(ادامه)
چاپ کتاب "بوی تربت " به قلم سید ولی هاشمی
(ادامه)
مشکل جنابعالی نه مجسمه های بی معنای اسب درمیدان حضرت امام«ره» - ونه دغدغه هایتان، مسائل فرهنگی وهنری ست! مقصود صحبت شما از بیان چنین اظهاراتی ریشه درجای دیگری دارد ؛ که سببیت ورابطه علت و معلولی این ریشه را من و هم نسلانم سال هاست... تاسف براین همه نان ونمک خوردن ونمک دان شکستن!
مشکل جنابعالی نه مجسمه های بی معنای اسب درمیدان حضرت امام«ره» - ونه دغدغه هایتان، مسائل فرهنگی وهنری ست! مقصود صحبت شما از بیان چنین اظهاراتی ریشه درجای دیگری دارد ؛ که سببیت ورابطه علت و معلولی این ریشه را من و هم نسلانم سال هاست...(ادامه)
امروز مادران جوان مازندرانی، نام سردار طوسی را بر گوش خردسالان خود زمزمه می کنند، تا از آنان حماسه سازانی بوجود آورند که تاریخ یک کشور به آنها مباهات کند و آحاد مردم او را الگوی خود پنداشته و با نامش عجین باشند! علمدار لشگر مازندران
امروز مادران جوان مازندرانی، نام سردار طوسی را بر گوش خردسالان خود زمزمه می کنند، تا از آنان حماسه سازانی بوجود آورند که تاریخ یک کشور به آنها مباهات کند و آحاد مردم او را الگوی خود پنداشته و با نامش عجین باشند!(ادامه)
روسای ١٤ دانشگاه کشور تایید شدند
(ادامه)
تداوم تجلی شقایق سرخ در لشگر 25 کربلا(ديدگاه)
(ادامه)
"نمی توانم از تو بگویم اما ترا ننوازم! در فراقت بسوزم و برایت مویه ای نسازم! بیادت باشم و نرده عشق نبازم! تا سایه سار عشق بیایم و سلاح به کف نگیرم و به خصم تو نتازم! از دریای پر تلاطم خویش به ساحل آرامش تو برسم، اما رحل اقامت نیافکنده و لنگر نیاندازم! دلم برایت تنگ شده است، سردار!
"نمی توانم از تو بگویم اما ترا ننوازم! در فراقت بسوزم و برایت مویه ای نسازم! بیادت باشم و نرده عشق نبازم! تا سایه سار عشق بیایم و سلاح به کف نگیرم و به خصم تو نتازم! از دریای پر تلاطم خویش به ساحل آرامش تو برسم، اما رحل اقامت نیافکنده و لنگر نیاندازم!(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به مراحل نهایی تصویب نقشه جامع علمی کشور تأکید کردند: این نقشه، به برنامه اجرایی نیاز دارد و مسئولان دستگاههای ذیربط برای تحقق نقشه جامع علمی، برنامه ای دقیق تدوین کنند. کشور نیازمند جهاد علمی در همه رشته‌ها است
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به مراحل نهایی تصویب نقشه جامع علمی کشور تأکید کردند: این نقشه، به برنامه اجرایی نیاز دارد و مسئولان دستگاههای ذیربط برای تحقق نقشه جامع علمی، برنامه ای دقیق تدوین کنند. (ادامه)
حاشیه‌های کنفرانس خبری رئیس جمهور
(ادامه)
گلایه های زیادی حاکی از آن بود که چهره های غرورآفرین مازندران زیاد برای آنها شناخته شده نیستند و نمی دانند این قصور متوجه خودشان است که کمتر اهل تحقیق و تفحص در آثار حوزه دفاع مقدس اند و یا اینکه مقصر نهادها و سازمانها و موسسات ذیربط فرهنگی و اجرائی هستند که ... لطفاً ســـــــاری را مزیّن کنید!
گلایه های زیادی حاکی از آن بود که چهره های غرورآفرین مازندران زیاد برای آنها شناخته شده نیستند و نمی دانند این قصور متوجه خودشان است که کمتر اهل تحقیق و تفحص در آثار حوزه دفاع مقدس اند و یا اینکه مقصر نهادها و سازمانها و موسسات ذیربط فرهنگی و اجرائی هستند که ...(ادامه)
شهید طوسی علمدار لشگر 25 کربلا / "آفتاب شمال" در آستانه انتشار
(ادامه)
شهید طوسی علمدار لشگر 25 کربلا
(ادامه)
بالنده ترین حضور مازندران در دفاع مقدس با نام سردار شهید محمد حسن طوسی پیوند خورده و سپاه کربلای مازندران مرهون حماسه آفرینی های ایشان و یکایک رزمندگان و سرداران سروقامت سپیدروی بلند نظریست که همچون خورشید، آسمان بی کران افتخارات مازندران را تابناک نگه داشته اند. سردار شهید طوسی ، ناخدای کشتی عشق
بالنده ترین حضور مازندران در دفاع مقدس با نام سردار شهید محمد حسن طوسی پیوند خورده و سپاه کربلای مازندران مرهون حماسه آفرینی های ایشان و یکایک رزمندگان و سرداران سروقامت سپیدروی بلند نظریست که همچون خورشید، آسمان بی کران افتخارات مازندران را تابناک نگه داشته اند.(ادامه)
معرفي سردارشهيد طوسي در "معبر هشتم"
(ادامه)
با شهيد بزرگوار طوسی خاطره‌اي شيرين دارم كه با شهادت اين سرباز اسلام كم‌كم اين خاطرات به اندوه تبديل شد... یادواره سرداران و 181 شهید منطقه دشت نکا برگزار شد
با شهيد بزرگوار طوسی خاطره‌اي شيرين دارم كه با شهادت اين سرباز اسلام كم‌كم اين خاطرات به اندوه تبديل شد...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.