.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی سابق سازمان تربیت بدنی به صورت رسمی اعلام کرد که برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم ملی ایران در فروردین ۱۳۸۸ و بعد از باخت به عربستان با دستور نهاد ریاست جمهوری بوده است. افشاگری بی سابقه از علی دایی | اخراج علی دایی به دستور احمدی نژاد بود
سخنگوی سابق سازمان تربیت بدنی به صورت رسمی اعلام کرد که برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم ملی ایران در فروردین ۱۳۸۸ و بعد از باخت به عربستان با دستور نهاد ریاست جمهوری بوده است.(ادامه)
ضعف پرسپولیس از نظر مربی اسبق این تیم
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد فنی این تیم گفت: هافبک‌ها همچنان مهم ترین کانال موفقیت در فوتبال روز دنیا محسوب می شوند و پرسپولیس در این بخش ضعف دارد.(ادامه)
شمال نیوز : علی کفاشیان رییس سابق فدراسیون فوتبال در گفتگویی به بیان خاطراتی جالب از دوران مدیریت خود و نیز مسائل مرتبط با ورزش ایران پرداخت. فوتبالی‌ترین رییس جمهور ایران احمدی‌نژاد بود / از بالا به وزیر ورزش دستور دادند که کی‌روش برکنار شود / نباید اجازه می‌دادند ویلموتس به این راحتی از تیم ملی جدا شود / خریداران استقلال و پرسپولیس سیاسی هستند
شمال نیوز : علی کفاشیان رییس سابق فدراسیون فوتبال در گفتگویی به بیان خاطراتی جالب از دوران مدیریت خود و نیز مسائل مرتبط با ورزش ایران پرداخت. (ادامه)
علی کریمی به کفاشیان: دوغتو بنوش! +عکس
علی کریمی در استوری اینستاگرامش جواب تندی به علی کفاشیان داد.(ادامه)
هشدار فدراسیون فوتبال به علی کریمی
کمیته بدوی انتخابات فدراسیون از نامزد‌ها خواست مطابق تعهد کتبی ارائه شده، از هرگونه اظهارنظر جنجال‌برانگیز علیه هر شخص حقیقی و حقوقی تا زمان برگزاری انتخابات خودداری کنند. (ادامه)
عکس/ واکنش جدید علی کریمی به صحبت‌های کفاشیان
پس از انتقاد علی کریمی از علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت که اگر علی کریمی توانست نتایج ما را در فدراسیون بگیرد، هرچه بگوید قبول است. علی کریمی نیز در یک استوری اینستاگرامی، جواب کفاشیان را داد. (ادامه)
کریمی در صفحه شخصی خودش در واکنش به تیترِ صحبت‌های اخیر کفاشیان که گفته رئیس جدید فدراسیون باید پا در باتلاق بگذارد و در آن بدود مطلبی را منتشر کرده و او را تهدید کرد که اگر روی کار بیاید آنها باید جواب خیلی مسائل را در دوره کاری خودشان پس بدهند. خط و نشان جادوگر برای کفاشیان: علی کریمی:رئیس فدراسیون شوم همه‌تان باید جواب پس بدهید
کریمی در صفحه شخصی خودش در واکنش به تیترِ صحبت‌های اخیر کفاشیان که گفته رئیس جدید فدراسیون باید پا در باتلاق بگذارد و در آن بدود مطلبی را منتشر کرده و او را تهدید کرد که اگر روی کار بیاید آنها باید جواب خیلی مسائل را در دوره کاری خودشان پس بدهند. (ادامه)
کفاشیان: روزهای خوبی برای فوتبال نمی‌بینم
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت که رئیس جدید این فدراسیون نباید این نهاد را سکوی پرتاب خود بداند.(ادامه)
شرط وزارت ورزش برای ورود کفاشیان به انتخابات فوتبال
معاون وزیر ورزش با تاکید بر اینکه با وجود بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال سرپرستی حیدر بهاروند پابرجاست در مورد قانونی بودن یا نبودن حضور کفاشیان و ورودش به انتخابات توضیح داد.(ادامه)
واکنش علی کفاشیان به پست علی کریمی
علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره پست علی کریمی گفت: «کسی جرات دارد به من حمله کند؟!»(ادامه)
آغاز دور جدید تلاش‌ها برای سرپرستی کفاشیان
در حالی که علی کفاشیان گفته بود از نظر قانونی نمی‌تواند سرپرست فدراسیون فوتبال شود، اما دور جدید تلاش‌ها برای تحقق این موضوع آغاز شده است.(ادامه)
عکس/ افشاگری علی کریمی با حمله به تاج و کفاشیان
علی کریمی کاپیتان سابق تیم ملی ایران با انتشار پستی نسبت به شرایط این روزهای فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد. او در این پست علی کفاشیان و مهدی تاج را همزمان مورد خطاب قرار داده است.کریمی یکی از منتقدان اصلی فدراسیون فوتبال در زمان ریاست تاج در سال‌های اخیر بوده و حالا با این پست دوباره نسبت به برخی تلاش‌ها در فدراسیون فوتبال واکنش نشان داده است.(ادامه)
واکنش وزیر به بازگشت کفاشیان به فدراسیون
وزیر ورزش در واکنش به پرسشی در مورد بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال سکوت کرد!(ادامه)
دوگانه کفاشیان و بهاروند
مدتی است بحث حضور مجدد علی کفاشیان بعنوان سرپرست جدید فدراسیون فوتبال مطرح است اما به نظر افرادی در داخل و خارج فدراسیون با این بازگشت مخالفند. این افراد چه کسانی‌اند و به دنبال چه هستند؟(ادامه)
کنایه ضرغامی به آملی‌لاریجانی با موضوع طبری!
۱۰۰۵۱۵۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸ ۱۳۴۱۳ بازدید ۱۹ نظر ضرغامی با انتشار این فیلم در توئیتر خود نوشت: موضوع "ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد" در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آملی لاریجانی مورد بررسی قرار گرفت. حالا چه عجله ای بود؟! (ادامه)
جانشین تاج تعیین شد
با تصمیم مشترک وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال، مقرر شد انتخابات این فدراسیون پیش از موعد و تا پایان سال جاری برگزار شود.(ادامه)
کفاشیان رئیس هیئت مدیره باشگاه مس کرمان شد
رئیس سابق فدراسیون فوتبال رئیس هیئت مدیره باشگاه مس کرمان شد.(ادامه)
نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در احترام به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی استعفا داد. استعفای نائب رئیس اول فدراسیون فوتبال برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس
نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در احترام به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی استعفا داد.(ادامه)
پیام کارلوس کی‌روش خطاب به مردم ایران
سرمربی تیم ملی پیش از ورود به ایران پیام جدیدی را خطاب به مدیریت فدراسیون، بازیکنان و همکارانش در تیم ملی و به ویژه مردم ایران منتشر کرد.(ادامه)
استعفای کفاشیان فدراسیون را به هم ریخت!
اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال در اعتراض به کناره‌گیری علی کفاشیان و انتخاب داود پرهیزگار به عنوان سرپرست جدید کمیته فوتسال احتمال دارد به صورت دسته جمعی استعفا کنند.(ادامه)
علی کفاشیان استعفا کرد
سرپرست کمیته فوتسال که نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال نیز بود به دلیل بازنشسته بودن از مسئولیت خود استعفا کرد تا رئیس فدارسیون فرد دیگری را به عنوان جانشین وی معرفی کند.(ادامه)
تاج امروز هم در فدراسیون فوتبال حاضر نشد!
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال همانند روز پنجشنبه امروز نیز در محل کار خود در فدراسیون حاضر نشد.(ادامه)
دعوای برانکو و کی‌روش بر سر چیست؟/ دو پادشاه در یک اقلیم
از اختلاف کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ مدت‌ها می‌گذرد اما پایان جام جهانی برای ایران، نشان داد که زمان ارتباطی به این اختلاف ندارد!(ادامه)


ورزش > مدیریت ورزش - روزنامه سازندگی در شماره امروز خود از چند سوال علی کریمی از دبیر کل فدراسیون فوتبال نوشت که بی جواب ماند سکوت ساکت!
ورزش > مدیریت ورزش - روزنامه سازندگی در شماره امروز خود از چند سوال علی کریمی از دبیر کل فدراسیون فوتبال نوشت که بی جواب ماند(ادامه)
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کارلوس کی‌روش با وقاحت به علی کریمی که یکی از بزرگان فوتبال ایران بوده است توهین می‌کند و می‌گوید بزدل، بزدل خودت و جد و آبادت هستی. کریمی نجابت به‌خرج داد؛ بزدل کی‌روش و جد و آبادش هستند/ ساکت چیزهایی می‌گفت که مرغ پخته‌ هم خنده‌اش می‌گرفت!
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کارلوس کی‌روش با وقاحت به علی کریمی که یکی از بزرگان فوتبال ایران بوده است توهین می‌کند و می‌گوید بزدل، بزدل خودت و جد و آبادت هستی.(ادامه)
داغ‌ترین مناظره فوتبالی تاریخ در نود
عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته مناظره‌ای را با حضور علی کریمی و محمدرضا ساکت برگزار کرد. (ادامه)
برنامه جالب تاج برای کفاشیان/ رئیسی که نایب رئیس هم می‌شود!
شنیده می‌شود رئیس فدراسیون فوتبال برای ماندن کفاشیان در فدراسیون ترفند جالبی دارد(ادامه)
شمال نیوز : مدت‌هاست كه استقلال، پرسپوليس و نفت تهران به دنبال تسويه حساب با طلبكاران خود هستند تا با دريافت مجوز حرفه‌ای از ليگ قهرمانان آسيا حذف نشوند...... افشاگری های تکان دهنده پدر مهرداد اولادی
شمال نیوز : مدت‌هاست كه استقلال، پرسپوليس و نفت تهران به دنبال تسويه حساب با طلبكاران خود هستند تا با دريافت مجوز حرفه‌ای از ليگ قهرمانان آسيا حذف نشوند......(ادامه)
عکس/ لحظه بالا بردن جام قهرمانی تیم ملی فوتسال
بعد از قهرمانی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در آسیا کاپ قهرمانی این مسابقات توسط علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال آسیا به شاگردان علی صانعی اهدا شد.(ادامه)
فدراسیون فوتبال ایران به دنبال جانشین کی‌روش!
یک سایت خبری اعلام کرد که فدراسیون فوتبال به دنبال یک مربی مشهورتر نسبت به کارلوس کی روش است!(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 13 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.