.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هولناک ترین شایعه درباره بازیکنان پرسپولیس
کمتر از یک ماه مانده به بازی های مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، سرمربی پرتغالی تیم ملی در یک تصمیم تاریخی قصد ندارد بازیکنان پرسپولیس را به تیم ملی دعوت کند. (ادامه)
شمال نیوز : این انتخابات شاید دو قطبی به نظر رسیده و به جدال بهروان - عالیشان مبدل شده اما هر چه که به موعد برگزاری مجمع نزدیک می شویم به نظر می رسد با توجه به ترکیب مجمع ، احتمال  پیروزی بهروان بیشتر است مگر آنکه بازنشستگی رئیس فعلی هیئت فوتبال استان مانع از حضورش در این سمت شود و یا شاید حتی روی رای اعضا تاثیر بگذارد ..... انتخابات هیأت فوتبال مازندران و همه حرف و حدیث ها !
شمال نیوز : این انتخابات شاید دو قطبی به نظر رسیده و به جدال بهروان - عالیشان مبدل شده اما هر چه که به موعد برگزاری مجمع نزدیک می شویم به نظر می رسد با توجه به ترکیب مجمع ، احتمال پیروزی بهروان بیشتر است مگر آنکه بازنشستگی رئیس فعلی هیئت فوتبال استان مانع از حضورش در این سمت شود و یا شاید حتی روی رای اعضا تاثیر بگذارد .....(ادامه)
بهروان در بیمارستان بستری شد
رئیس سابق کمیته سازمان لیگ فوتبال ایران در بیمارستان بستری شد.(ادامه)
سرپرست جدید سازمان لیگ فوتبال معرفی شد
مراسم معارفه سرپرست جدید سازمان لیگ فوتبال با حضور رئیس فدراسیون و مدیران و پرسنل سازمان لیگ برگزار شد.(ادامه)
احتمال صدور حکم جلب برای کفاشیان و اسدی
(ادامه)
عکس/ کفاشیان و اولاند در ورزشگاه
تیم ملی فوتبال فرانسه در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 با برتری قاطع 5 بر 2 مقابل ایسلند به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام ملت های اروپا صعود کرد تا حریف آلمان شود.(ادامه)
کفاشیان: برای انتخابات فیفا تبلیغ نکرده‌ام
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: تبلیغ یا برنامه خاصی مانند دیگر کاندیدها برای رسیدن به هیئت رئیسه فیفا ندارم.(ادامه)
یک استعفا در فدراسیون فوتبال
رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال پس از حضور مهدی تاج از سمت خود استعفا داد.(ادامه)
فیفا تاج را به عنوان رئیس قبول ندارد! +عکس
فیفا با وجود سپری شدن ۱۰ روز از انتخابات هنوز رئیس جدید را به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال قبول ندارد.(ادامه)
رئیس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد
رای گیری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال انجام شد و در نهایت رئیس جدید انتخاب شد.(ادامه)
بر اساس نص صریح اساسنامه چنانچه هیچ یک از نامزدها موفق به اخذ دو سوم آرای رای دهندگان نشوند انتخابات به دور دوم می کشد و اگر این اتفاق در دور دوم هم رخ ندهد انتخابات از نو برگزار می شود.
پشت پرده حضور ناگهاني وزير در اتاق كفاشيان
بر اساس نص صریح اساسنامه چنانچه هیچ یک از نامزدها موفق به اخذ دو سوم آرای رای دهندگان نشوند انتخابات به دور دوم می کشد و اگر این اتفاق در دور دوم هم رخ ندهد انتخابات از نو برگزار می شود. (ادامه)
فدراسیونی ها به منزل اولادی رفتند
رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ در منزل مهاجم فقید فوتبال ملوان انزلی حاضر می شوند.(ادامه)
شمال نیوز: سعيد نجاريان مديرعامل تيم فوتسال شهروند ساري براي 4 سال ديگر به عضويت مجمع فوتسال فدراسيون فوتبال ايران درآمد. سعيد نجاريان عضو هيأت رئيسه سازمان ليگ فوتسال كشور شد
شمال نیوز: سعيد نجاريان مديرعامل تيم فوتسال شهروند ساري براي 4 سال ديگر به عضويت مجمع فوتسال فدراسيون فوتبال ايران درآمد.(ادامه)
کی‌روش خداحافظی کرد؟
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان دیدار با عمان به حالت خداحافظی دستش را برای هواداران تکان داد.(ادامه)
کفاشیان: شاید برگردم
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه امکان بازگشت شما به انتخابات در صورت اصلاح اساسنامه وجود دارد، گفت: اساسنامه نیاز به اصلاح و تصویب دارد و در صورتی که حمایت شوم شاید برگردم.(ادامه)
پشت پرده کناره گیری کفاشیان از انتخابات
رئیس فدراسیون فوتبال که هشت سال ریاست این فدراسیون را برعهده داشت در شرایطی از حضور در انتخابات دوره آینده کنار کشید که ساعت ها در جلساتی با مسئولان نظارتی حضور داشت و در نهایت کنار رفت.(ادامه)
کفاشیان: هنوز ثبت‌نام نکرده‌ام
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان اعلام کرد که برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال، هنوز ثبت‌نام نکرده است.(ادامه)
کفاشیان: باشم یا نباشم کی‌روش می‌ماند
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کادرفنی تیم ملی تا جام جهانی قرارداد دارد و به کارش ادامه خواهد داد.(ادامه)
واکنش کفاشیان به استعفای کی روش
علی کفاشیان بعد از نشست با کارلوس کی روش در جمع خبرنگاران گفت: ایشان حق دارد درباره مسایل پیش آمده و آینده تیم ملی فوتبال نگران باشد. کی روش امکانات می خواهد و می گوید بعد از ماه فروردین من باید امکاناتی را برای آماده سازی تیم ملی داشته باشم. اگر فدراسیون توانست این امکانات را تامین کند من می مانم ولی اگر این امکانات مهیا نشود من از می روم که حرف او منطقی است.(ادامه)
استعفای کی‌روش جدی نیست
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه سرمربی تیم ملی از یکسری موارد گلایه دارد و ناراحت است، گفت: هرچند کارلوس کی‌روش از یکسری مسائل ناراحت است ولی استعفایش جدی نیست و در حد حرف است.(ادامه)
عکس: حمله اینستاگرامی به صفحه حسن روحانی +عکس
بعد از اعلام تاریخ استعفا توسط کی روش مربی تیم ملی مردم با حمله به صفحه حسن روحانی رئیس جمهور کشور از او خواستند شرایط را برای ماندن او آماده کند.(ادامه)
کفاشیان به سیم آخر زد!
علی کفاشیان موضع گیری تندی علیه بعضی رفتارها و اتفاقات اخیر داشت و اعلام کرد تحملش تمام شده است. او درباره دلخوری اش می گوید: «موارد زیادی وجود داشته، از ممنوع‌التصویری صدا و سیما گرفته که نشان می‌دهد صداوسیما با ما لج کرده است تا بقیه کسانی که مشخص نیست چرا این رفتارها را می‌کنند. (ادامه)
هرآنچه در برنامه نود دیشب گذشت
(ادامه)
اختلاف نمایندگان مجلس بر سر فردوسی پور
انتشار گزارش کمیسیون اصل ٩٠ مجلس درباره فساد در فوتبال که رسما یکشنبه منتشر شد، حاشیه‌ای جدید برای عادل فردوسی‌پور ایجاد کرد. در بخشی از این گزارش مفصل به یک برنامه تلویزیونی اشاره شده بود که به نظر می‌رسد منظورش«نود» است. (ادامه)
اختلاف نمایندگان مجلس بر سر «عادل»
انتشار گزارش کمیسیون اصل ٩٠ مجلس درباره فساد در فوتبال که رسما یکشنبه منتشر شد، حاشیه‌ای جدید برای عادل فردوسی‌پور ایجاد کرد. در بخشی از این گزارش مفصل به یک برنامه تلویزیونی اشاره شده بود که به نظر می‌رسد منظورش«نود» است.(ادامه)
در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر
در حاشیه گفت و گوی زنده عادل فردوسی پور با محمد خاکپور در برنامه نود سرمربی تیم امید خودکاری را در دست داشت که مدام با این خودکار بازی می کرد و آن را فشار می داد.اتفاقی که در نهایت باعث شد تا این واکنش فردوسی پور را به همراه داشته باشد:«بهتر است یک آیتم ببینیم تا من این خودکار را از دست شما بگیرم.از بس که "تق تق" صدای این خودکار را درآوردید.اعصابم خرد شد!»(ادامه)
کفاشیان: ممنوع‌التصویرم و با خیال راحت حرف می‌زنم/ با تعیین سرپرست مخالفم
رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد که برنامه‌ریزی این فدراسیون برای تیم امید بلند مدت بوده است.(ادامه)
آقای گل فوتسال:دخترم مرا از خداحافظی منصرف کرد
سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی می‌گوید فعلا به خداحافظی از فوتسال فکر نمی‌کند و تمام حواسش معطوف به بهبودی پایش بعد از انجام عمل جراحی است.(ادامه)
علی کفاشیان ممنوع التصویر شد
پس از اتفاقات روز چهارشنبه مجمع فدراسیون فوتبال، صدا و سیما پخش هرگونه تصویر از رئیس فدراسیون فوتبال را ممنوع اعلام کرد. (ادامه)
جلسه کفاشیان با سرلشکر فیروزآبادی و سردارکمالی
رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ در خصوص وضعیت بازیکنان سرباز با مسئولان ارشد نیروهای مسلح جلسه‌ای را برگزار خواهند کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.