.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
افشای جزئیات قمار بزرگ در دو بازی تیم ملی
شرط بند معروف جنوب شرقی آسیا که بیش از 7 سال را به دلیل دست بردن در نتایج فوتبال های ملی دنیا در زندان سپری کرده است برای نوشتن کتاب خاطراتش در ماه های گذشته حسابی معروف شده(ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟
برانکو بعد از نزدیک به یک دهه بار دیگر در استودیو نود حاضر شد تا به سوالات متعدد فردوسی‌پور پاسخ دهد. از سوی دیگر بررسی عملکرد تیم‌ها در لیگ و لیگ قهرمانان هم از بخش‌های دیگر برنامه نود بود. (ادامه)
در اولین برنامه نود سال چه گذشت؟
بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در مسابقه پیامکی برنامه این هفته شرکت کرده بودند که ۸۲ درصد مخالف تغییر سرمربی تیم ملی بودند و ۱۸ درصد هم به رفتن کارلوس کی روش رای دادند.(ادامه)
مایلی کهن جانشین کی روش شد
(ادامه)
کفاشیان :آرزویم آشتی با وزیر ورزش است
(ادامه)
شبی که اشک کی‌روش را در آوردند!
آخر شب، وقت تعطيلي همه طبقه ها و خروج همه کارکنان اين کارلوس کي روش بود که با چهره اي درهم و گرفته از اتاق دبيرکل فدراسيون فوتبال بيرون آمد تا جواب سمج ترين خبرنگارهاي آخر سال را بدهد. (ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های پنجشنبه
(ادامه)
آنچه در برنامه 90 دیشب گذشت +تصاویر
در برنامه نود این هفته که به بررسی مسابقات لیگ برتر و پیش بازی لیگ قهرمانان آسیا اختصاص داشت، علی کریمی به عنوان محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر پرسپولیس انتخاب شد.(ادامه)
فرار بزرگ فوتبالیست معروف سرباز
(ادامه)
بازیکن تیم‎ملی عراق دوپینگی از آب درآمد
قائم مقام دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران با اشاره به قوانین فیفا در این مورد گفت : قوانین فیفا در این مورد سخت گیرانه است حتی می تواند تیم ملی عراق را در صورت اثبات این موضوع از جام ملت‌ها حذف کند. (ادامه)
فردوسی‌پور ازبدترین شبهای گزارشگری گفت
(ادامه)
فردوسی پور سخنران یک همایش!‬
(ادامه)
«راز قهر علی کریمی» عنوان یک گزارش روزنامه اعتماد است که در آن می خوانیم: علی کریمی بازهم رفت. مثل روزی که در آستانه جام جهانی ٢٠٠٦ آلمان، چمدانش را جمع کرد و از هتل زد بیرون. آن روزها دادکان متقاعدش کرد که برگردد و بازگشت. حالاهم همین طور: چمدانش را در هتل المپیک بست و درحالی که حرف های تندی به زبان آورده بود، از تیم ملی رفت. اما این بار علی کفاشیان زنگ زد و او حتی پاسخی هم نداد. روایتی از حاشیه تازه تیم ملی- راز قهر علی کریمی
«راز قهر علی کریمی» عنوان یک گزارش روزنامه اعتماد است که در آن می خوانیم: علی کریمی بازهم رفت. مثل روزی که در آستانه جام جهانی ٢٠٠٦ آلمان، چمدانش را جمع کرد و از هتل زد بیرون. آن روزها دادکان متقاعدش کرد که برگردد و بازگشت. حالاهم همین طور: چمدانش را در هتل المپیک بست و درحالی که حرف های تندی به زبان آورده بود، از تیم ملی رفت. اما این بار علی کفاشیان زنگ زد و او حتی پاسخی هم نداد.(ادامه)
خداحافظی علی کریمی از تیم ملی/ واکنش کفاشیان+عکس
(ادامه)
استيضاح کفاشيان کليد خورد
گويا برخي از روساي هيات‌ها در تلاشند تا زمان برگزاري جلسه مجمع امضاهاي جمع شده براي استيضاح رئيس فدراسيون را به حد نصاب برسانند. در مجموع به نظر مي‌رسد اين جلسه مجمع فدراسيون براي علي کفاشيان ديگر مانند ساير مجامع نيست.(ادامه)
عکس/ صفحه اول عمومی روزنامه‌های امروز
(ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟
(ادامه)
آنچه در برنامه 90 گذشت +تصاویر
(ادامه)
پخش صدای مرتضی پاشایی در ورزشگاه آزادی
دیدار دوستانه ایران و کره جنوبی با حواشی جالبی همراه بود. از آن جمله که پیش از آغاز بازی، تعدادی از ترانه‌های زنده یاد مرتضی پاشایی در ورزشگاه پخش شد.(ادامه)
زمان نمایش فیلم‌های پخش‌نشده مرتضی پاشایی در تلویزیون
تاک‌شو جدید شبکه سه با اجرای سیدعلی ضیاء ساعت 22 و 30 دقیقه یکشنبه 25 آبان‌ماه به مدت 70 دقیقه از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.(ادامه)
تسلیت AFC به فدراسیون فوتبال
(ادامه)
نوبت آزمون فردوسی پور فرا رسید !
فردوسی پور مجری برنامه نود باید مثل اسمش عادل باشد و در 90 در موضوع حق پخش اصول بیطرفی را رعایت کند و در فضایی مثبت و با دعوت از منتقدان هر دو طرف به این موضوع مهم بپردازد(ادامه)
دسته گل جدید فدراسیون کفاشیان !
بابت این ۲ هفته به هر بازیکن مبلغ یک میلیون تومان دستمزد دادند اما در عوض چیزی بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان در مجموع بابت این بازیکنان درآمد کسب کردند البته پول بلیت هواپیما، هتل و هزینه خورد و خوراک این ۵ بازیکن و هیئت همراه (!) را هم باشگاهی که از آنها به عنوان یار کمکی استفاده کرد، داد. شایعه شده این بازیکنان وقتی از مالزی به تهران برگشتند تازه فهمیدند آقای سرمربی و رفیق فابریک او بابت هر کدام از آنها ۲۰ میلیون تومان درآمد داشتند و فقط یک میلیون تومان ناقابل به آنها داده‌اند.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
گاف سایت فدراسیون فوتبال+ عکس
(ادامه)
کفاشیان به سیم آخر زد!
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
علی کریمی دستیار کی روش شد
(ادامه)
ساعت ۱۰ دلاری کفاشیان! /عکس
در جریان این مسابقه با رییس فدراسیون فوتبال حرف زدیم و از او سوال های مختلفی پرسیدیم.او در جواب به سوال ما درباره ساعت های معروفی که فیفا به آنها داده بود این واکنش را نشان داد:« ساعت فیفا در فدراسیون است.من نمی دانستم بیست و پنج هزار دلار قیمت دارد اگر نه همان جا آن را می فروختم. ساعت مارک دار بود.معمولا این جور چیزها را هدیه می دهم به دیگران اما باید بگویم که ساعت خودم 10 دلار می ارزد.»(ادامه)
نظر کفاشیان درباره تیم امید
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.