.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: نساجی مازندران در بازی خانگی مقابل ذوب آهن با شکست ۲-۱ شاگردان رحمتی همراه بود. روزگار سیاه نساجی همچنان ادامه دارد/ باختی دیگر برای رحمتی در قائمشهر
شمال نیوز: نساجی مازندران در بازی خانگی مقابل ذوب آهن با شکست ۲-۱ شاگردان رحمتی همراه بود.(ادامه)
شاگردان حسن رنگرز قهرمانی زودهنگام رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را از آن خود کردند. تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد
شاگردان حسن رنگرز قهرمانی زودهنگام رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را از آن خود کردند.(ادامه)
استاندار مازندران با حضور در کمپ تیم ملی کشتی از قهرمانان تیم ملی قدردانی و تفاهم نامه برگزاری دو رویداد بین المللی کشتی در استان را امضا کرد. قدردانی استاندار از کشتی گیران تیم ملی
استاندار مازندران با حضور در کمپ تیم ملی کشتی از قهرمانان تیم ملی قدردانی و تفاهم نامه برگزاری دو رویداد بین المللی کشتی در استان را امضا کرد.(ادامه)
هیچ دخالتی در بحث فنی ندارم، مگر اینکه از من مشورت بخواهند چرا که از عملکرد فنی رنگرز و درستکار اطمینان کامل دارم. فضای مجازی کسی را قهرمان نمی‌کند
هیچ دخالتی در بحث فنی ندارم، مگر اینکه از من مشورت بخواهند چرا که از عملکرد فنی رنگرز و درستکار اطمینان کامل دارم.(ادامه)
۴۶ نفر از مدیران حوزه‌های علمیه تهران طی نامه ای به رئیس جمهور نوشتند: مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می زند. چقدر تلخ هست که وقتی حدود ۳۰ نهاد مسئول کاری نمی کنند. بیش از پیش برهنگی سرعت یافته؛ انفعال هم موج می زند / اگر قرار باشد از قانون حجاب عقب نشینی کنیم، فردا دلیلی بر پافشاری بر سایر قوانین نداریم / هر میزان کوتاه بیاییم، جلوتر خواهند آمد(خبر)
۴۶ نفر از مدیران حوزه‌های علمیه تهران طی نامه ای به رئیس جمهور نوشتند: مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می زند. چقدر تلخ هست که وقتی حدود ۳۰ نهاد مسئول کاری نمی کنند.(ادامه)
لیگ برتر فوتسال مازندران استارت خورد
فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ مسابقات لیگ برتر بزرگسالان فوتسال باشگاه‌های مازندران استارت خورد.(ادامه)
تیم صنایع آشامیدنی نوا آمل، مرحله برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان را با پیروزی در شهرآورد مازندران آغاز کرد. برتری آملی‌ها در دربی مازندران
تیم صنایع آشامیدنی نوا آمل، مرحله برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان را با پیروزی در شهرآورد مازندران آغاز کرد.(ادامه)
 عادل عالیشان در حالی امروز شنبه چهاردهم آبان ماه با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در آیینی در ساری حکم سرپرستی اداره کلی این وزارتخانه در مازندران را دریافت کرد که روند برگزاری این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود.

حاشیه‌های آیین معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران
عادل عالیشان در حالی امروز شنبه چهاردهم آبان ماه با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در آیینی در ساری حکم سرپرستی اداره کلی این وزارتخانه در مازندران را دریافت کرد که روند برگزاری این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود. (ادامه)
سرشاخ شدن ۴ فرنگی کار مازندرانی در جام جهانی
۴ کشتی گیر مازندرانی در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی از امروز به روی تشک می‌روند.(ادامه)
حضور ۳ کشتی گیر مازندرانی در رقابت‌های جام جهانی
۳ مازندرانی در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جام جهانی به روی تشک می‌روند.(ادامه)
شمال نیوز : در پایان رقابت های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهر مانی جهان در اسپانیا، امیر عبدی نماینده وزن ۷۲ کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی مقابل عرفان میرزویف از اوکراین به میدان رفت و در پایان با برتری ۳ بر یک، صاحب مدال برنز جهان شد. تیم ملی کشتی فرنگی امید ایران قهرمان جهان شد
شمال نیوز : در پایان رقابت های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهر مانی جهان در اسپانیا، امیر عبدی نماینده وزن ۷۲ کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی مقابل عرفان میرزویف از اوکراین به میدان رفت و در پایان با برتری ۳ بر یک، صاحب مدال برنز جهان شد.(ادامه)
8 کشتی گیر مازنی عازم اسپانیا می‌شوند
مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی زیر ۲۳ سال جهان قرار است روزهای ۱۷ تا ۲۳ اکتبر (۲۵ مهر تا اول آبان) به میزبانی اسپانیا برگزار شود.(ادامه)
۳ مربی و ۷ کشتی گیر مازندرانی در اردوی مشترک تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال و بزرگسالان شرکت خواهند کرد. ۱۰ مازندرانی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
۳ مربی و ۷ کشتی گیر مازندرانی در اردوی مشترک تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال و بزرگسالان شرکت خواهند کرد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران و قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی منصوب شد. حسن رنگرز سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی شد
شمال نیوز: مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران و قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی منصوب شد.(ادامه)
قدردانی نساجی از دولت سیزدهم برای نوسازی ورزشگاه شهید وطنی
باشگاه نساجی مازندران برای قدردانی از تلاش انجام شده توسط مسئولان استانی و ملی بابت تلاش و عزم و اعتباراتی که به منظور نوسازی و تجهیز ورزشگاه شهید وطنی به کار گرفته شد با انتشار پیامی از مسئولان دولت سیزدهم قدردانی کرد.(ادامه)
شمال نیوز :  از آنجايي كه حضرتعالي در بدو ورودتان فرموديد كه من از جوانان بدون پارتي حمايت مينمايم تقاضا دارم حق فرزندم را بگیرید آقای استاندار ؛ می گویند پسرم نفر ششم شده، دروغ می گویند !
شمال نیوز : از آنجايي كه حضرتعالي در بدو ورودتان فرموديد كه من از جوانان بدون پارتي حمايت مينمايم تقاضا دارم حق فرزندم را بگیرید(ادامه)
تحقق وعده رئیس جمهور / نساجی به وطنی رسید
بعد از حدود دو سال دوری از وطنی، نساجی مازندران در حضور تماشاگران تمرین کرد و وعده رئیس جمهور در سفر به مازندران محقق شد.(ادامه)
پیام مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به مناسبت روز خبرنگار
حسن رنگرز با ارسال پیامی، بمناسبت روز خبرنگار از اهالی رسانه استان مازندران خصوصا خبرنگاران ورزشی قدردانی کرد .(ادامه)
شمال نیوز : سیف‌الله پور تصریح کرد: کار ساخت CIP و رختکن‌ها انجام شده و سه روز قبل هم کار مربوط به سیستم نور را انجام دادند. خروجی در مانده که با مالک زمین آن قسمت نیز در حال توافق هستند.... زمین وطنی حداکثر تا ۲۰ روز آینده آماده خواهد شد / احتمال برگزاری دیدار با ملوان در وطنی
شمال نیوز : سیف‌الله پور تصریح کرد: کار ساخت CIP و رختکن‌ها انجام شده و سه روز قبل هم کار مربوط به سیستم نور را انجام دادند. خروجی در مانده که با مالک زمین آن قسمت نیز در حال توافق هستند....(ادامه)
شمال نیوز: تیم پرهوادار مازنی لیگ برتر بیست و دوم را هم با وجود قول‌ها و وعده‌های مسوولین استانی و عذرخواهی چندین باره حسن رنگرز مدیرکل ورزش این استان، بدون میزبانی شروع .... آوارگی نساجی؛ فاصله صدهاکیلومتری مدیریت در مازندران !
شمال نیوز: تیم پرهوادار مازنی لیگ برتر بیست و دوم را هم با وجود قول‌ها و وعده‌های مسوولین استانی و عذرخواهی چندین باره حسن رنگرز مدیرکل ورزش این استان، بدون میزبانی شروع ....(ادامه)
شمال نیوز: بی‌مهری‌ها، بی‌توجهی‌ها و نادیده گرفتن‌ها بیش از پیش بر ورزش مازندران سایه افکنده است و مسئولین ورزش مازندران به کار بسیار بزرگ و با ارزشی که بهشاد علیزاده انجام داده بی‌اعتنایی‌ و بی‌توجه هستند .... آقای مدیرکل ورزش مازندران ؛ دقیقا کجایی....؟ / رنگرز چه کار مهمتر از این دارد ؟
شمال نیوز: بی‌مهری‌ها، بی‌توجهی‌ها و نادیده گرفتن‌ها بیش از پیش بر ورزش مازندران سایه افکنده است و مسئولین ورزش مازندران به کار بسیار بزرگ و با ارزشی که بهشاد علیزاده انجام داده بی‌اعتنایی‌ و بی‌توجه هستند ....(ادامه)
شمال نیوز : در این سانحه رانندگی خودروی رنگرز دچار خسارت شدیدی شد ، اما خوشبختانه به این قهرمان کشتی آسیبی وارد نشد .... سانحه رانندگی برای مدیر کل ورزش و جوانان مازندران / حال رنگرز خوب است
شمال نیوز : در این سانحه رانندگی خودروی رنگرز دچار خسارت شدیدی شد ، اما خوشبختانه به این قهرمان کشتی آسیبی وارد نشد ....(ادامه)
چمن نساجی کی سبز می شود؟
با پایان عملیات خاکریزی در ورزشگاه وطنی قائم شهر ، بذرپاشی چمن نیز تا نیمه خرداد انجام خواهد شد.(ادامه)
مخالف گران شدن ورزش برای خانواده‌ها هستیم
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت:مخالف گران شدن ورزش برای خانواده‌ها هستیم.(ادامه)
آیت الله لائینی:ورزش های بومی و زورخانه ای در مازندران توسعه یابد
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار توسعه ورزش های بومی و زورخانه ای در استان شد و گفت: هر شهر باید یک سالن ورزش های باستانی داشته باشد.(ادامه)
رنگرز: منتظر قطعی شدن حضور هواداران نساجی در فینال هستیم
حضور هواداران دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در فینال جام حذفی بنا به گفته رنگرز مدیرکل ورزش جوانان مازندران نیاز به مجوز شورای تأمین استان تهران دارد. (ادامه)
فرصت آزمون و خطا در ساماندهی سواحل وجود ندارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: فرصت آزمون و خطا در ساماندهی سواحل وجود ندارد.(ادامه)
۳ شهرستان مازندران میزبان رقابت های بین المللی کشتی آزاد می شوند
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد در مازندران سه رده سنی در بهار امسال در شهرستان‌های بهشهر، آمل و تنکابن خبر داد.(ادامه)
بازسازی ورزشگاه وطنی ۲ شیفته می‌شود
مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از ۲ شیفته شدن تیم عملیاتی کاشت چمن طبیعی و بازسازی ورزشگاه شهید وطنی خبر داد.(ادامه)
لزوم اعتماد به جوانان در مدیریت مازندران
مدیر کل اداره ورزش و جوانان مازندران بر لزوم اعتماد به جوانان در مدیریت استان تاکید کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.