.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آخر هفته و پخش 15 فیلم سینمایی از تلویزیون
(ادامه)
سفر سعیدلو به شهرستان نوشهر لغو شد
(ادامه)
امروز مازندران در عرصه ورزش یک اعتبار و یک سرمایه ملی است و متصدیان امور ورزش از مازندران به عنوان یک منبع عظیم و سرچشمه تولید چهره ها و مهره های ناب ورزشی یاد می کنند و هیچ تیمی در هیچ رشته ای در سطوح ملی وجود ندارد که در آن تعدادی از ورزشکاران مازندرانی عضویت نداشته باشند! ... سهم فدراسیونی ورزش مازندران کدام است؟!
امروز مازندران در عرصه ورزش یک اعتبار و یک سرمایه ملی است و متصدیان امور ورزش از مازندران به عنوان یک منبع عظیم و سرچشمه تولید چهره ها و مهره های ناب ورزشی یاد می کنند و هیچ تیمی در هیچ رشته ای در سطوح ملی وجود ندارد که در آن تعدادی از ورزشکاران مازندرانی عضویت نداشته باشند! ... (ادامه)
بیستمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور علی رغم میزبانی شایسته نوشهریها با حاشیه های فراوان در سالن جهان پهلوان حسن رنگرز منطقه گردکل شهرستان بندری نوشهر خاتمه یافت ... ارمغان رقابتهای بوکس قهرمانی کشور در نوشهر
بیستمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور علی رغم میزبانی شایسته نوشهریها با حاشیه های فراوان در سالن جهان پهلوان حسن رنگرز منطقه گردکل شهرستان بندری نوشهر خاتمه یافت ...(ادامه)
مدال ارزشمند محمدی و هزار افسوس از غیبت یزدانی
(ادامه)
استقبال ورزش‌دوستان نوشهري از قهرمان آسيا
(ادامه)


 حسن رنگرز مشاور جوانان رييس سازمان تربيت بدني شد
(ادامه)
جشنواره سبزينه مازندران در راه ملي شدن
(ادامه)
حسن رنگرز برای ریاست کشتی نوشهر می آید
(ادامه)
دو تيم صدراي زيرآب و گاز مازندران در دربي استاني فردا روي تشك خواهند رفت.گاز با دو پيروزي شرايط بهتري نسبت به صدرا دارد كه با يك برد و يك باخت، تيم سوم گروه A است... صدرا- گاز، جنگ از نوع مازندرانی
دو تيم صدراي زيرآب و گاز مازندران در دربي استاني فردا روي تشك خواهند رفت.گاز با دو پيروزي شرايط بهتري نسبت به صدرا دارد كه با يك برد و يك باخت، تيم سوم گروه A است...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.