.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 به پیشنهاد حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و در حکمی از سوی محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، سید مهرداد یعقوبی جویباری به عنوان سرپرست هیات شنای استان منصوب شد.
سید مهرداد یعقوبی سرپرست هیات شنای مازندران شد
به پیشنهاد حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و در حکمی از سوی محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، سید مهرداد یعقوبی جویباری به عنوان سرپرست هیات شنای استان منصوب شد. (ادامه)
پاسخ استعلام ۱۰ کاندیدای هیئت فوتبال مازندران دریافت شد
مدیرکل ورزش وجوانان مازندران گفت: تاکنون پاسخ استعلام ۱۰ کاندیدای هیئت فوتبال استان وصول شد و منتظر دریافت دیگر استعلام ها هستیم.(ادامه)
پا درمیانی علی پروین و بهداد سلیمی برای نجات اعدامی
علی پروین و بهداد سلیمی برای جلوگیری از قصاص یک محکوم به اعدام در شهرستان نکا پادر میانی کردند.(ادامه)
رنگرز: نخواهیم گذاشت تخلفی از سوی هیأت فوتبال صورت گیرد
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پاسخ به حواشی ایجاد شده درباره انتخابات هیأت فوتبال گفت: ما در انتخابات هیأت فوتبال، مجری برگزاری انتخابات نیستیم. روزی که مسؤولان لیست نهایی صلاحیت‌ها را اعلام کنند، مراتب را به دبیر هیأت فوتبال مازندران اعلام می‌کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : حسن رنگرز باید از نخستین روز شروع به کارش، ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر را دفتر کار خود می‌کرد و آنقدر آنجا می‌نشست و از قدرت و اختیار قانونی خود استفاده می‌کرد و حتی .... با مدیریت «اسلوموشن» بر ورزش و جوانان مازندران راه به جایی نمی بریم !
شمال نیوز : حسن رنگرز باید از نخستین روز شروع به کارش، ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر را دفتر کار خود می‌کرد و آنقدر آنجا می‌نشست و از قدرت و اختیار قانونی خود استفاده می‌کرد و حتی ....(ادامه)
شمال نیوز : این مسؤول اضافه کرد: زمین ماهفروجک که متعلق به باشگاه نساجی است، به باشگاه واگذار شده اما مردم این منطقه اجازه ورود باشگاه برای بهره‌برداری از این زمین را نمی‌دهند که شایسته است استاندار .... رئیس هیئت فوتبال قام شهر : مردم ماهفروجک اجازه بهره‌برداری از زمین را به باشگاه نساجی نمی‌دهند / مسائل مربوط به توسعه، تجهیز و تکمیل ورزشگاه هیچ ارتباطی با هیات فوتبال ندارد / وظیفه پیگیری بودجه و تخصیص و همچنین اجرای چمن طبیعی با مسئولان استانی است
شمال نیوز : این مسؤول اضافه کرد: زمین ماهفروجک که متعلق به باشگاه نساجی است، به باشگاه واگذار شده اما مردم این منطقه اجازه ورود باشگاه برای بهره‌برداری از این زمین را نمی‌دهند که شایسته است استاندار ....(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درباره وضعیت زمین قائم شهر در بازی پرسپولیس - نساجی گفت: تقاضای تعویق ۲۴ ساعته بازی را کرده بودیم ولی به دلیل تراکم برنامه‌های فدراسیون و حجم رقابت‌ها امکان تعویق سخت شد و موافقت نشد .... رنگرز : زمین چمن نساجی مشکلی ندارد و مورد تأیید سازمان لیگ است/نگهداری چمن طبیعی هزینه‌ای ۱۰۰ میلیون تومان با تجهیزات قوی و فوق العاده نیاز دارد
شمال نیوز : مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درباره وضعیت زمین قائم شهر در بازی پرسپولیس - نساجی گفت: تقاضای تعویق ۲۴ ساعته بازی را کرده بودیم ولی به دلیل تراکم برنامه‌های فدراسیون و حجم رقابت‌ها امکان تعویق سخت شد و موافقت نشد ....(ادامه)
روند تخصیص بودجه سرعت بازسازی استادیوم وطنی را کند کرد/ احتمال سرپرستی در هیأت فوتبال
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بازسازی استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر به عنوان استادیوم خانگی تیم نساجی در استان به دلیل حضور نساجی در لیگ برتر در اولویت است اما پرداختی بودجه‌ها و روند تخصیص‌ها سبب می‌شود تا سرعت ما نیز کند شود.(ادامه)
شمال نیوز: دبیر هیات ترای اتلون مازندران (سه گانه) گفت: مازندران، روزهای خوش خود را در ورزش سه گانه خواهد دید.
مازندران، روزهای خوش خود را در ورزش سه گانه خواهد دید
شمال نیوز: دبیر هیات ترای اتلون مازندران (سه گانه) گفت: مازندران، روزهای خوش خود را در ورزش سه گانه خواهد دید. (ادامه)
شورای عالی ورزش در مازندران شکل گرفت
اولین شورای عالی ورزش با هدف برنامه ریزی برای رونق رشته های مختلف ورزشی در کشور در مازندران شکل گرفت.(ادامه)
هدف باشگاه رایکا صعود به لیگ برتر فوتبال کشور است
یکی از مالکان باشگاه رایکا بابل گفت: هدف ما در این فصل صعود به لیگ برتر فوتبال کشور است.(ادامه)
مسئولان مازندران پیگیر مطالبات رایکا بابل
مسئولان مازندرانی با حضور در فدراسیون فوتبال پیگیر مطالبات رایکا بابل تنها نماینده این استان در لیگ دسته اول فوتبال کشور شدند.(ادامه)
شمال نیوز:رئیس هیات کشتی مازندران از انتصاب وزیر اسبق امور اقتصادی و دارایی و نماینده کنونی مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد به عنوان عضو هیات رئیسه این هیات خبر داد.... وزیر اسبق اقتصاد عضو هیات رئیسه کشتی مازندران شد
شمال نیوز:رئیس هیات کشتی مازندران از انتصاب وزیر اسبق امور اقتصادی و دارایی و نماینده کنونی مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد به عنوان عضو هیات رئیسه این هیات خبر داد....(ادامه)
شمال نیوز :  آرین غلامی متولد ۱۳۸۰ است و کنگره فدراسیون جهانی شطرنج به او عنوان استاد بزرگ شطرنج را داده است.... بی مهری مسئولان مازندران به استاد بزرگ شطرنج ایران و جهان
شمال نیوز : آرین غلامی متولد ۱۳۸۰ است و کنگره فدراسیون جهانی شطرنج به او عنوان استاد بزرگ شطرنج را داده است....(ادامه)
شمال نیوز : توجه به تیم‌های مطرح ورزشی از جمله نساجی مازندران که مورد علاقه وافر جمعیت چند میلیونی مردم شمال کشور است، یکی از مصادیق این رفتار هوشمندانه است که حتی با زندگی بسیاری از جوانان استان درآمیخته و با موفقیت‌هایش شاد و با ناکامی‌ها غمگین می‌شوند .... طلایی بودی؛ طلایی بمان!(يادداشت)
شمال نیوز : توجه به تیم‌های مطرح ورزشی از جمله نساجی مازندران که مورد علاقه وافر جمعیت چند میلیونی مردم شمال کشور است، یکی از مصادیق این رفتار هوشمندانه است که حتی با زندگی بسیاری از جوانان استان درآمیخته و با موفقیت‌هایش شاد و با ناکامی‌ها غمگین می‌شوند ....(ادامه)
کشتی مازندران باید حرف اول را در ورزش کشور بزند
مدیرکل ورزش و‌جوانان مازندران با بیان اینکه انتظارات از کشتی مازندران بسیار بالاست، ‌گفت: این رشته در مازندران آنقدر ظرفیت دارد که باید حرف اول را در ورزش کشور بزند.(ادامه)
تبریک رئیس ورزش و جوانان سوادکوه شمالی به جهان پهلوان حسن رنگرز
(ادامه)
لایحه نظام جامع باشگاه‌داری باید به تصویب برسد
معاون وزیر ورزش کشور گفت: لایحه نظام جامع باشگاه‌داری باید به تصویب برسد، در این راستا از نمایندگان مجلس تقاضا دارم با پیگیری‌ها این نقش را هم ایفا کنند.(ادامه)
اسطوره کشتی ایران مدیرکل ورزش مازندران شد
حسن رنگرز اسطوره کشتی فرنگی ایران و جهان با حضور مسئولان کشوری و استانی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران معرفی شد.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: حسن رنگرز قهرمان سابق کشتی فرنگی‌جهان که اخیرا به عنوان مدیر کل استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان فعالیت می کرد.... سکان ورزش استان مازندران رسما به رزنگرز سپرده شد
شمال نیوز : شمال نیوز: حسن رنگرز قهرمان سابق کشتی فرنگی‌جهان که اخیرا به عنوان مدیر کل استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان فعالیت می کرد....(ادامه)
اعلام رضایت ورزشی‌های مازندران از انتصاب حسن رنگرز
بعد از منتشر شدن خبر انتصاب حسن رنگرز به‌عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران موج عظیمی از شادمانی و خوشحالی در فضای مجازی در بین ورزشی‌ها و ورزشکاران به راه افتاده که نشان از رضایت آنهاست.(ادامه)
شمال نیوز : طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان ، مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان مازندران منصوب شد .... مدیر کل جدید ورزش و جوانان مازندران منصوب شد
شمال نیوز : طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان ، مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان مازندران منصوب شد ....(ادامه)
شمال نیوز: پیشکسوت کشتی ایران به عنوان سرپرست دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد..... یک مازندرانی جایگزین یک مدیر مازندرانی دیگر در وزرات ورزش
شمال نیوز: پیشکسوت کشتی ایران به عنوان سرپرست دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد.....(ادامه)
جشن تولد قهرمان کشتی جهان روی تخت بیمارستان
جشن تولد حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد المپیک و جهان صبح دیروز در بیمارستان آرمان تهران برگزار شد.(ادامه)
تلاش برای بازگرداندن جام جهانی به ایران
درپی لغو میزبانی تهران از رقابت‌های جام‌جهانی کشتی فرنگی، سخنگوی فدراسیون کشتی تاکید کرد ریاست فدراسیون به دنبال این است که میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی را به ایران بازگرداند.(ادامه)
استاندار مازندران از افتتاح صدها پروژه به ارزش یک هزار میلیارد تومان هفته دولت در مازندران خبر داد. افتتاح صدها پروژه به ارزش یک هزار میلیارد تومان در هفته دولت
استاندار مازندران از افتتاح صدها پروژه به ارزش یک هزار میلیارد تومان هفته دولت در مازندران خبر داد.(ادامه)
استاندار : حامی مالی قوی در ورزش استان نداریم / نساجی را با چنگ و دندان در لیگ برتر فوتبال حفظ کرده ایم
شمال نیوز : استاندار مازندران با اشاره به اینکه حامی مالی قوی در استان نداریم گفت: تیم نساجی مازندران که در لیگ برتر حضور دارد را با چنگ و دندان حفظ کرده ایم.(ادامه)
نخستین تصاویر از اجرای حکم اعدام قاتل آتنا اصلانی
حکم اعدام اسماعیل رنگرز که خردادماه امسال آتنا اصلانی کودک 7 ساله پارس‌آبادی را پس از آزار و اذیت به قتل رسانده بود، صبح امروز با حضور مسئولان و مردم در ملاء عام اجرا شد. (ادامه)
قاتل آتنا اصلانی اعدام شد
اسماعیل جعفرزاده معروف به «اسماعیل رنگرز» صبحگاه امروز به دار آویخته شد.(ادامه)
اولین تصویر از قاتل «آتنا» در لباس زندان
این اولین تصویر از اسماعیل رنگرز، قاتل آتنا اصلانی،دختر 7 ساله پارس آبادی است که پس از بازداشت متنشر می‌شود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.