.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
روز گذشته رسول خادم به دعوت خانواده شهید اسدی برای حضور در زورخانه شهدای قزوین عازم شده بود که اجازه ورود پیدا نکرد و مراسم به هم خورد. رسول خادم را به زورخانه راه ندادند! ماجرای توهین به اسطوره کشتی ایران چه بود؟
روز گذشته رسول خادم به دعوت خانواده شهید اسدی برای حضور در زورخانه شهدای قزوین عازم شده بود که اجازه ورود پیدا نکرد و مراسم به هم خورد.(ادامه)
 لادن برومند از همراهان مصی علینژاد در دیدار با مکرون گفت رئیس جمهور فرانسه در این دیدار اعلام کرده که نه وظیفه داریم، نه اعتقاد داریم و نه مایلیم که نظام سیاسی شما را تغییر دهیم! صحبت‌های محرمانه مکرون در ملاقات با مسیح علینژاد فاش شد
لادن برومند از همراهان مصی علینژاد در دیدار با مکرون گفت رئیس جمهور فرانسه در این دیدار اعلام کرده که نه وظیفه داریم، نه اعتقاد داریم و نه مایلیم که نظام سیاسی شما را تغییر دهیم!(ادامه)
هواشناسی امروز ۳۰ آذر | سیل در راه است ؟
ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده باران در نقاط مختلف کشور، ورود سامانه بارشی از غرب و جنوب غرب کشور و افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد.(ادامه)
مطالعات محققین نشان می‌دهد، میزان حملات قلبی در آذرماه به نسبت سایر روزهای سال به مراتب افزایش پیدا می‌کند. به گفته دونالد لوید جونز، استاد دانشکده پزشکی دانشگاه نورث وسترن فاینبرگ در شیکاگو و متخصص قلب و عروق، بنا به دلایل متعددی از جمله استرس، هوای سرد یا ترک عادات خوب از نظر خوردن، خوابیدن و آشامیدن، نرخ حمله قلبی در فاصله کریسمس و سال نوی میلادی تا ۴۰ درصد افزایش می‌یابد. چرا خطر حمله قلبی در زمستان بیشتر است؟
مطالعات محققین نشان می‌دهد، میزان حملات قلبی در آذرماه به نسبت سایر روزهای سال به مراتب افزایش پیدا می‌کند. به گفته دونالد لوید جونز، استاد دانشکده پزشکی دانشگاه نورث وسترن فاینبرگ در شیکاگو و متخصص قلب و عروق، بنا به دلایل متعددی از جمله استرس، هوای سرد یا ترک عادات خوب از نظر خوردن، خوابیدن و آشامیدن، نرخ حمله قلبی در فاصله کریسمس و سال نوی میلادی تا ۴۰ درصد افزایش می‌یابد.(ادامه)
در راستای مدیریت مصرف بهینه گاز و به پیشنهاد قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان؛ براساس دستور استاندار گیلان، فردا (پنجشنبه) اول دی ماه ۱۴۰۱ تمامی ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های استان، تعطیل است. استاندار تمام ادارات و سازمان‌های گیلان را تعطیل کرد
در راستای مدیریت مصرف بهینه گاز و به پیشنهاد قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان؛ براساس دستور استاندار گیلان، فردا (پنجشنبه) اول دی ماه ۱۴۰۱ تمامی ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های استان، تعطیل است.(ادامه)
رکنا فواید خوراکی های ویژه شب یلدا را بررسی کرد.

    راز سلامتی نهفته در خوراکی های شب یلدا
رکنا فواید خوراکی های ویژه شب یلدا را بررسی کرد. (ادامه)
عکس/ مهتاب کرامتی در کنار زیباترین بازیگر هالیوود
مهتاب کرامتی عکسی از خودش را در کنار بازیگر هالیوودی با ژستی صمیمانه منتشر کرده است. (ادامه)
ِایوانا نول، معروف‌ترین خانم تماشاگر جام جهانی قطر می‌گوید یکی از ملی‌پوش‌های ایرانی را برای ازدواج مدنظر قرار داده است! کدام ملی‌پوش ایرانی به تماشاگر ویژه کرواسی پیشنهاد ازدواج داد؟
ِایوانا نول، معروف‌ترین خانم تماشاگر جام جهانی قطر می‌گوید یکی از ملی‌پوش‌های ایرانی را برای ازدواج مدنظر قرار داده است!(ادامه)
یکی از بازیکنان شاخص لیگ برتری که سابقه حضور در تیم پرسپولیس را در کارنامه دارد و هم‌اکنون در یک تیم شهرستانی بازی می‌کند، شب گذشته در شرایطی نامناسب در یک پارتی شبانه دستگیر شد.

دستگیری بازیکن شاخص لیگ برتری در مهمانی نامتعارف شبانه !
یکی از بازیکنان شاخص لیگ برتری که سابقه حضور در تیم پرسپولیس را در کارنامه دارد و هم‌اکنون در یک تیم شهرستانی بازی می‌کند، شب گذشته در شرایطی نامناسب در یک پارتی شبانه دستگیر شد. (ادامه)
قیمت طلا و سکه، امروز ۳۰ آذر ۱۴۰۱
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۷۴۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.(ادامه)
شمال نیوز: احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: امکان تغییر  دو استاندار دیگر نیز وجود دارد.

تغییر استانداران کلید خورد / یک استاندار عزل شد
شمال نیوز: احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: امکان تغییر دو استاندار دیگر نیز وجود دارد. (ادامه)
هرکس کار رسانه‌ای علیه ایران کرده باشد ضربه‌اش را خواهد خورد/ عربستان تفاله آمریکاست و ارزش دشمن تلقی شدن ندارد/ آمریکا و سگ دست پرورده‌اش رژیم صهیونیستی و تفاله‌ای مانند عربستان در مقابل مقاومت شکست خورد/ ایران کانون تعلیم و تربیت و ....(خبر)
(ادامه)
نمایشگاه توانمندی های بانوان وخانواده با عنوان"چله شو" و فن بازارپوشاک زنان مازندران با حضور رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری... نمایشگاه توانمندی زنان کارآفرین و تولیدکننده مازندران افتتاح شد= تصاویر
نمایشگاه توانمندی های بانوان وخانواده با عنوان"چله شو" و فن بازارپوشاک زنان مازندران با حضور رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری...(ادامه)
آرد قاچاق در بهشهر به مقصد نرسید
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف ۲ تن و ۲۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های گیلان ۳۰ آذر ۱۴۰۱
(ادامه)
یلدا؛ شبی به بلندای آیین و سنت‌های کهن ایرانی
«یلدا» یا «شب چلّه»، یکی از آیین‌های دیرینه ایرانی است که بیانگر زایش خورشید یا ایزدمهر در انقلاب زمستانی است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۳۰ آذر
روزنامه‌های امروز به سخنان رهبر انقلاب در جمع خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) شیراز و دربی تهران پرداخته‌اند.(ادامه)
شمال نیوز: شهردار یکی از شهرهای جنوبی شمالی به دلیل تخلفات مالی بازداشت شد. شهردار یکی از شهرهای شمالی بازداشت شد
شمال نیوز: شهردار یکی از شهرهای جنوبی شمالی به دلیل تخلفات مالی بازداشت شد.(ادامه)
اندیشکده قانون‌گذاری و حکمرانی مازندران افتتاح شد
اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری استانی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در مازندران طی مراسمی امروز سه شنبه با حضور اندیشمندان و کارشناسان در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی ساری افتتاح شد.(ادامه)
شب خوشمزه مازندرانی ها چگونه می گذرد؟
مازندرانی شب یلدا را چله شو می نامند شبی که با شیرینی های محلی شیرین تر می شود.(ادامه)
دستگیری عوامل حمله تروریستی ایذه
دادستان خوزستان گفت: در اقدام عملیاتی مشترک وزارت اطلاعات، سپاه و فراجا ۲ نفر از عوامل دخیل در حادثه تروریستی آبان ماه دستگیر و ۲ نفر دیگر کشته شدند.(ادامه)
سود سهام عدالت برای چه کسانی واریز نمی شود؟
به گفته رئیس سازمان بورس، سهامداران عدالت برای دریافت سود، حتما باید اطلاعات خود را در سامانه سجام تکمیل کرده باشند.(ادامه)
سخنگوی دولت : افزایش نرخ دلار و خودرو مقطعی است
سخنگوی دولت گفت: افزایش نرخ دلار و خودرو مقطعی است و کسانی که برای افزایش قیمت دلار تلاش می‌کنند تکلیف خود را با مردم و حاکمیت مشخص کردند.(ادامه)
کمک خیران به بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل
رئیس بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل از کمک ۱۳۲ میلیون تومانی خیران به این بیمارستان خبر داد.(ادامه)
پلمب ۴ دستگاه از تجهیزات شهربازی‌های مازندران
۴ دستگاه از تجهیزات شهربازی‌ها در غرب مازندران پلمپ شد.(ادامه)
رقابت جذاب برای صدرنشینی در لیگ برتر فوتبال
۴ تیم برای تصاحب صدر جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان مازندران رقابت دارند.(ادامه)
عنوان سوم بهنمیر در لیگ هندبال بانوان کشور
تیم بکتاش بهنمیر در پایان رقابت‌های هندبال لیگ دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور سوم شد.(ادامه)
ربودن دختر جوان در شب خواستگاری
پسر جوان وقتی متوجه شد دختر مورد علاقه‌اش قصد ازدواج با پسر دیگری را دارد، او را شب خواستگاری ربود.(ادامه)
ماجرای رفع ممنوع الخروجی حمید فرخ نژاد چه بود؟
سخنگوی قوه قضائیه گفت: ممنوع‌الخروجی فرخ‌نژاد به خاطر تقاضای دیدار با فرزندش لغو شد.(ادامه)
عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در دولت روحانی گفت: ما حق خودمان می‌دانیم که از دولت انتقاد کنیم. او همچنین گفته که ابراهیم رییسی رئیس‌جمهور باید به‌خاطر ناکارآمدی استعفا دهد و انتخابات دوباره برگزار شود(!) استعفای ابراهیم رییسی و برگزاری دوباره انتخابات + ماجرا چیست؟
عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در دولت روحانی گفت: ما حق خودمان می‌دانیم که از دولت انتقاد کنیم. او همچنین گفته که ابراهیم رییسی رئیس‌جمهور باید به‌خاطر ناکارآمدی استعفا دهد و انتخابات دوباره برگزار شود(!)(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 33 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.224 seconds.