.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
« پارسا محمد علیزاده » قهرمان دوران طلایی + عکس
(ادامه)
جدیدترین آمار جهانی کرونا + جدول
شمار مبتلایان به بیماری کرونا در جهان تاکنون به ۲۴۳ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۷۵۰ نفر رسیده است. (ادامه)
واکسیناسیون تنها راه قطع زنجیره عفونت کرونا است
پزشک ویروس‌شناس ایرانی گفت: تنها راه قطع انتقال زنجیره عفونت ویروس کرونا در جوامع بشری افزایش سطح واکسیناسیون است. (ادامه)
۹۴ بیمار جدید در لیست کرونایی‌های مازندران
در شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۹۴ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۱۶ نفر رسید. (ادامه)
هجوم دوباره مسافران به سمت شمال
آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در محور‌های مازندران سنگین گزارش شده است.(ادامه)
پایان هوای سرد در مازندران
هوای مازندران امروز همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
ترافیک سنگین در هراز و چالوس
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام‌کرد: ترافیک در برخی مقاطع محورهای هراز و چالوس سنگین است.(ادامه)
ادامه دورکاری مادران شاغل دارای فرزند کمتر از 6 سال و دبستانی
با توجه به نیاز فرزندان زیر شش سال و مقطع ابتدایی به در کنار مادر بودن و با توجه به تعطیلی مهدهای کودک، بنا شد بحث دورکاری برای این خانم‌ها ادامه پیدا کند(ادامه)
قیمت گوشت قرمز در هفته های اخیر روند کاهشی داشته است اما بر اساس مشاهدات میدانی در روزهای اخیر قیمت این محصول کاهش بیشتری را تجربه کرده است. گوشت ارزان شد
قیمت گوشت قرمز در هفته های اخیر روند کاهشی داشته است اما بر اساس مشاهدات میدانی در روزهای اخیر قیمت این محصول کاهش بیشتری را تجربه کرده است.(ادامه)

(ادامه)
سیلاب جان ۲ نفر را در استان گیلان گرفت که جسد یکی از این دو تن تاکنون پیدا نشده است. سیلاب جان ۲ نفر را در استان گیلان گرفت
سیلاب جان ۲ نفر را در استان گیلان گرفت که جسد یکی از این دو تن تاکنون پیدا نشده است.(ادامه)
رییس سازمان اداری و استخدامی در بخشنامه‌ای به تمام دستگاه‌های اجرایی به استثنای نیروهای مسلح ضمن اعلام پایان دورکاری کارمندان دولت تاکید کرد از حضور کارمندانی که تا اول آبان ماه حداقل یک دز واکسن را دریافت نکردند، جلوگیری شود. از فردا، از حضور کارمندانی که حداقل یک دوز واکسن را نزده‌اند، جلوگیری شود
رییس سازمان اداری و استخدامی در بخشنامه‌ای به تمام دستگاه‌های اجرایی به استثنای نیروهای مسلح ضمن اعلام پایان دورکاری کارمندان دولت تاکید کرد از حضور کارمندانی که تا اول آبان ماه حداقل یک دز واکسن را دریافت نکردند، جلوگیری شود.(ادامه)


 سندی منتشر شده است که نشان می‌دهد جواد اوجی وزیر نفت دستور استخدام دختر رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان و عضو کمیسیون انرژی مجلس را صادر کرده است. استخدام بحث‌ برانگیز دختر نماینده گرگان در وزارت نفت+ سند
سندی منتشر شده است که نشان می‌دهد جواد اوجی وزیر نفت دستور استخدام دختر رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان و عضو کمیسیون انرژی مجلس را صادر کرده است. (ادامه)
معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستوراتی را در مورد حادثه خودکشی یکی از فرزندان شهدا در شهر .... واکنش رئیس بنیاد شهید به فوت یک فرزند شهید/ قاضی‌ زاده هاشمی دو مدیر را عزل کرد
معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستوراتی را در مورد حادثه خودکشی یکی از فرزندان شهدا در شهر ....(ادامه)

پس از اینکه در چند روز گذشته، دو عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی استعفا دادند، "محسن هاشمی" بار دیگر رئیس شورای مرکزی این حزب شد. "محسن هاشمی" بار دیگر رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران شد
پس از اینکه در چند روز گذشته، دو عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی استعفا دادند، "محسن هاشمی" بار دیگر رئیس شورای مرکزی این حزب شد.(ادامه)

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: مسیر وحدت اسلامی که مورد بیان امام بود توسط رهبر معظم انقلاب بسیار پررنگ، درخشان و ارزشمند تعقیب شده است. یک لحظه جمهوری اسلامی و سیاست های جمهوری اسلامی در دفاع از وحدت اسلامی دچار تزلزل نشده و هزینه اش را هم داده اما با عزم راسخ در این مسأله گام برداشته است. این هم برای ما بسیار نقطه ارزش است و هم برای دوستان دیگری که در جهان اسلام زندگی می کنند حتما محل اعتماد هست و ان شاء الله خواهد بود. رونمایی سید حسن خمینی از یک نامه مهم امام
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: مسیر وحدت اسلامی که مورد بیان امام بود توسط رهبر معظم انقلاب بسیار پررنگ، درخشان و ارزشمند تعقیب شده است. یک لحظه جمهوری اسلامی و سیاست های جمهوری اسلامی در دفاع از وحدت اسلامی دچار تزلزل نشده و هزینه اش را هم داده اما با عزم راسخ در این مسأله گام برداشته است. این هم برای ما بسیار نقطه ارزش است و هم برای دوستان دیگری که در جهان اسلام زندگی می کنند حتما محل اعتماد هست و ان شاء الله خواهد بود.(ادامه)
از کجا بفهمیم چه ویتامینی کم داریم؟
(ادامه)
پس از ماه‌ها وقفه؛ فعالیت جمعه بازار جویبار از سرگرفته می‌شود
فعالیت جمعه بازار جویبار که یکی از بازارهای قدیمی شمال کشور محسوب می‌شود، بنا به تصمیم ستاد کرونا استان،بعد از حدود دو سال وقفه جمعه این هفته بازگشایی می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۱۱هزار و ۷۸۸ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۷۸ تن نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند. فوت ۱۷۸ نفر در شبانه روز گذشته/ مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۴ هزار و ۷۶۳ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۱۱هزار و ۷۸۸ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۷۸ تن نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند. (ادامه)
عکس/ بارش برف در جاده هراز
هم اکنون، منطقه پلور در جاده هراز شاهد بارش برف است.(ادامه)
تونل امامزاده هاشم جاده هراز، امروز بازگشایی می شود
مرکز مدیریت راه های کشور از بازگشایی تونل شماره یک امامزاده هاشم واقع در شمال به جنوب محور هراز در امروز ۲۹ مهر خبر داد.(ادامه)
عبور کرونایی‌های آمریکا از ۴۶ میلیون نفر +جدول
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از ۸۰ هزار نفر به ویروس کرونا در کشور آمریکا، شمار مبتلایان به ۴۶ میلیون و ۹۲ هزار نفر رسید.(ادامه)
اعلام اسامی داوران هفته دوم لیگ برتر فوتبال
اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.(ادامه)
تشکیل ۷۷ پرونده تخلف صنفی در مازندران
۷۷ پرونده تخلف صنفی طی ۲۴ ساعت گذشته در مازندران تشکیل شده است.(ادامه)
شکسته شدن رکورد تولید انرژی در نیروگاه نکا
رکورد تولید انرژی در بلوک سیکل ترکیبی نیروگاه نکا در ۶ ماه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه ۱۵ سال گذشته شکسته شد.(ادامه)
دلار و یورو در صرافی ملی امروز 29 مهر چند؟
قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز 29 مهر 1400 (ادامه)
اولین برف پاییزی ارتفاعات مازندران را سفیدپوش کرد
اولین برف پاییزی بخش های مرتفع و روستایی در مناطق مختلف مازندران از جمله گرسماسر بخش جنت رودبار رامسر را سفیدپوش کرد.(ادامه)
وزارت آموزش و پرورش: آذرماه مدارس بازگشایی می‌شوند
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: از ۱۵ آبان تا اول آذرماه مدارس با رعایت فاصله‌های اجتماعی بازگشایی می‌شوند. (ادامه)
تخریب ویلای غیرمجاز در ساری + عکس
مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت: براساس حکم ماده ۳ قانون حفظ کاربری قلع و قمع یک ویلای غیرمجاز به مساحت ۱۲۲ مترمربع زیربنا و ۴۰۰ متر مربع مساحت در سنگتراشان ساری اجرا شد. (ادامه)
آیا برای دانش آموزانی که واکسن نزنند محدودیتی اعمال می‌شود؟
معاون سلامت آموزش و پرورش مازندران درباره وضعیت دانش آموزانی که واکسن دریافت نکرده اند برای حضور در مدارس توضیحاتی داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 36 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.707 seconds.