.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
واکنش محسن رضایی به مرگ قاضی منصوری /مسئولیت قتل قاضی فراری با کیست؟
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مرگ قاضی منصوری واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز: بر اساس آخرین اخبار و اظهارات نمایندگان ترکیب کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مشخص شد. شمس الدین حسینی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می شود/ الیاس نادران به دیوان محاسبات می رود
شمال نیوز: بر اساس آخرین اخبار و اظهارات نمایندگان ترکیب کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مشخص شد.(ادامه)
وکیل غلامرضا منصوری گفت: منابع محلی اعلام کردند که آقای منصوری ساعت ۱۴:۳۰ روز گذشته به وقت بخارست فوت شده و آخرین بازدید او در واتس آپ هم ساعت ۱۵:۵۴ به وقت ایران بوده و اکنون نمی‌دانم گوشی او دست چه کسی است. آخرین مکالمه قاضی منصوری با چه کسی بود؟ / گوشی منصوری پس از فوت دست چه کسی بوده؟
وکیل غلامرضا منصوری گفت: منابع محلی اعلام کردند که آقای منصوری ساعت ۱۴:۳۰ روز گذشته به وقت بخارست فوت شده و آخرین بازدید او در واتس آپ هم ساعت ۱۵:۵۴ به وقت ایران بوده و اکنون نمی‌دانم گوشی او دست چه کسی است.(ادامه)
سقوط خودروی پیکان به دره حادثه آفرید
حادثه سقوط خودروی پیکان در جاده هراز ۲ کشته و زخمی بر جای گذاشت.(ادامه)
۹۴ بیمار در بابل درگیر کرونا هستند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۱۳ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بابل بستری شدند و تعداد بیماران به ۹۴ نفر رسید.(ادامه)
آخرین تغییرات ۹ کمیسیون تخصصی مجلس +اسامی
آخرین تغییرات ۹ کمیسیون تخصصی مجلس مشخص شد و بر این اساس، اسامی اعضای ۴ کمیسیون تخصصی باقی مانده پس از تعیین تکلیف و نهایی شدن طی روز‌های آینده از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۲۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۹۵ مورد بستری شدند. ثبت ۲۳۲۲ مورد جدید ابتلا / طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۵ نفر دیگر جان باختند / ۷ استان در وضعیت هشدار
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۲۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۹۵ مورد بستری شدند.(ادامه)
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: رفتار ويروس کرونا در حال تغيير است و هيچ سازمان و ارگاني در ايران و جهان هنوز نمي‌تواند پايان آن را پيش‌بيني کند. نمی‌توان زمان پایان کرونا را پیش‌بینی کرد / باید خودمان را برای مقابله بلندمدت با این ویروس آماده کنیم / همه فعالیت‌های اقتصادی، آموزشی، فرهنگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آزاد است / آغاز سال تحصیلی از ۱۵ شهریور است / تعطیلی پنجشنبه ها برای مدارس حذف می‌شود/ ممکن است در آینده به زندانی‌ها مجددا مرخصی بدهیم(خبر)
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: رفتار ويروس کرونا در حال تغيير است و هيچ سازمان و ارگاني در ايران و جهان هنوز نمي‌تواند پايان آن را پيش‌بيني کند.(ادامه)
عکس/ بازی با کرونا در ساحل بابلسر
درحالیکه بنابر اعلام دانشگاه علوم‌پزشکی بابل وضعیت شیوع کرونا در مازندران مجددا به وضعیت قرمز نزدیک شده و همین حالا ۹۶ مبتلا فقط در بابل بستری هستند.(ادامه)
افزایش ۵ تا ۱۵ میلیونی قیمت خودرو در بازار
متأسفانه روند افزایشی قیمت دلار به همراه عدم یک سیاست گذاری روشن جهت مدیریت بازار خرید و فروش خودرو باعث شده تا قیمت انواع خودرو این هفته ۵ تا ۱۵ میلیون تومان افزایش پیدا کند.(ادامه)
ثبت رکوردهای جدید دلار و سکه در بازار امروز ۹۹/۰۳/۳۱
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هرگرم ۷۸۲ هزار تومان، قیمت دلار ۱۹ هزار و ۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۷میلیون و ۹۱۵ هزار تومان است.(ادامه)
جان بابایی: ماسک بزنیم تا از انتقال کرونا جلوگیری شود
معاون درمان وزارت بهداشت، بر ضرورت استفاده از ماسک برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، تاکید کرد.(ادامه)
عکس: دیدار فرماندهان نظامی با امام خمینی (ره)
حساب توئیتری منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره)، تصویری اختصاصی از دیدار فرماندهان نظامی با ایشان را منتشر کرد.(ادامه)
سنجش نوآموزان مازندرانی در شرایط کرونایی
رئیس آموزش و پرورش استثنائی مازندران گفت: ۴۰ پایگاه سنجش سلامت نوآموزان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از ابتدای مرداد امسال در مازندران فعال می‌شود.(ادامه)
تصویری زیبا از طاق بستان
برخی از باستان‌شناسان و مورخان، قدمت این مجموعه را که متشکل از چندین سنگ‌نوشته (کتبیه‌های سنگی) است، به دوران حکومت پادشاهان ساسانی که به قرن سوم میلاد باز می‌گردد، تخمین زده‌اند. (ادامه)
شمال نیوز: گزارش بانک مرکزی از تسهیلات اعطایی در پایان سال گذشته نشان می‌دهد که بانک‌ها و موسسات اعتباری و بانک‌های غیردولتی و موسسات اعتباری به ترتیب بیشترین تسهیلات را در سال گذشته پرداخت کرده‌اند. در سال گذشته کدام بانک‌ها بیشتر وام دادند؟
شمال نیوز: گزارش بانک مرکزی از تسهیلات اعطایی در پایان سال گذشته نشان می‌دهد که بانک‌ها و موسسات اعتباری و بانک‌های غیردولتی و موسسات اعتباری به ترتیب بیشترین تسهیلات را در سال گذشته پرداخت کرده‌اند.(ادامه)
استقلال روی فیفا حساب نکند
باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی خود از طریق مطالباتش در فیفا با مشکل بزرگی روبرو است.(ادامه)
شگردهای بعضی بنگاه‌‌های املاک برای افزایش قیمت
شمال نیوز: بنگاه‌های مشاور املاک به عنوان حلقه واسطه اصلی بین فروشنده و خریدار واحد مسکونی، نقش تعیین کننده‌ای در حوزه قیمت‌گذاری مسکن ...(ادامه)
پیامدهای قطع اینترنت و تلفن در نقاط مختلف کشور
شمال نیوز: برای یک لحظه احساس کردیم در جزیره‌ای گرفتار شده‌ایم و با محیط بیرون ارتباط نداریم؛ این جملاتی است که یکی از کاربران همراه اول ...(ادامه)
نخستین نماز جمعه ساری در سال جدید و پرده برداری از یادمان آیت الله طبرسی نخستین نماز جمعه ساری درسال جدید پس از 4ماه وضعیت کرونایی(خبر)
نخستین نماز جمعه ساری در سال جدید و پرده برداری از یادمان آیت الله طبرسی(ادامه)
اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۳۱ خرداد
(ادامه)
علی باقری، معاون امور بین‌الملل و حقوق بشر قوه قضاییه گفت: علت مرگ قاضی منصوری برای دستگاه قضایی هنوز مبهم است و در این پرونده گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد اما دستگاه قضایی بر اساس مدارک و مستندات موضع می‌گیرد و قضاوت می‌کند. علت مرگ قاضی منصوری مبهم است / قاضی منصوری قبل از رومانی، به یک کشور اروپایی رفته بود که سابقه سیاهی در نقض حقوق ملت ایران دارد و آن کشور همکاری نکردند / این یک شبهه‌ جدی برای ماست که چرا در آن کشور خطری متوجه منصوری نبود اما در رومانی که با ما همکاری می کرد، این اتفاق برایش رقم خورد(خبر)
علی باقری، معاون امور بین‌الملل و حقوق بشر قوه قضاییه گفت: علت مرگ قاضی منصوری برای دستگاه قضایی هنوز مبهم است و در این پرونده گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد اما دستگاه قضایی بر اساس مدارک و مستندات موضع می‌گیرد و قضاوت می‌کند.(ادامه)
تغییر زمان امتحانات نمونه دولتی و تیزهوشان شایعه است
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: آزمون نمونه دولتی ۲۰ تیر و آزمون تیزهوشان ۲۷ تیر ماه برگزار می‌شود و زمان آن تغییر نکرده است.(ادامه)
خبر کوتاه بود و شوکه‌کننده. زندگی آقای بازپرس که افکار عمومی منتظر بازگشت او به کشور و حضورش در دادگاه بود، روی سنگفرش‌های هتلی در بخارست رومانی به پایان رسید. قاضی منصوری پرید یا پرت شد؟
خبر کوتاه بود و شوکه‌کننده. زندگی آقای بازپرس که افکار عمومی منتظر بازگشت او به کشور و حضورش در دادگاه بود، روی سنگفرش‌های هتلی در بخارست رومانی به پایان رسید.(ادامه)
تصاویر: محل اقامت قاضی منصوری در رومانی
جسد قاضی منصوری، قاضی متهم به فساد مالی روزگذشته در هتل محل اقامت وی در رومانی پیدا شد.(ادامه)
مردم ایران برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورمان از پانزدهم بهمن ۵۸ تا خرداد ۹۶، دوازده بار پای صندوق‌های رای رفتند. محبوب‌ترین رئیس‌جمهور ایران کیست؟ + آمار
مردم ایران برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورمان از پانزدهم بهمن ۵۸ تا خرداد ۹۶، دوازده بار پای صندوق‌های رای رفتند. (ادامه)
شمال نیوز: بانک مرکزی نرخ جدید فروش ارز در تاریخ شنبه 31 خرداد ماه 99 را در سامانه سنا منتشر کرد. قیمت روز دلار و دیگر ارزها در صرافی‌; شنبه 31 خرداد 99
شمال نیوز: بانک مرکزی نرخ جدید فروش ارز در تاریخ شنبه 31 خرداد ماه 99 را در سامانه سنا منتشر کرد.(ادامه)
اعلام زمان واریز کمک معیشتی کرونا
چهارمین مرحله کمک حمایت معیشت کرونا امشب ساعت ۲۴ برای سرپرستان خانوار حدود ۳ میلیون نفر واریز خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت: ابزار نظارتی ما مردم هستند، می‌شنویم مسئولان استانی در خزرشهر و دریاکنار ویلا دارند و برای خوشگذرانی به بابلسر می‌آیند اما باید به مردم پاسخگو باشند. باید پاسخگوی مشکلات آب و زباله باشند 
.... باقرزاده : نشست هم اندیشی وزیر اقتصاد فقط یک شوی اقتصادی و عوامفریبی بود / حیاط خلوت بودن بابلسر تمام شد /مسئولان استانی که برای خوشگذرانی در دریاکنار و خزرشهر ویلا دارند باید پاسخگو باشند
شمال نیوز : وی گفت: ابزار نظارتی ما مردم هستند، می‌شنویم مسئولان استانی در خزرشهر و دریاکنار ویلا دارند و برای خوشگذرانی به بابلسر می‌آیند اما باید به مردم پاسخگو باشند. باید پاسخگوی مشکلات آب و زباله باشند ....(ادامه)
افزایش ۱۲.۳ درصدی ترددهای جاده ای/ ترافیک سنگین آزادراه قزوین-کرج
ترددشمارهای جاده ای نشان دهنده افزایش ۱۲.۳ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی کشور طی ۲۳ ساعت گذشته است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.