.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آخرین آمار جهانی کرونا +جدول
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۸ میلیون و ۷۶۵ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند؛ کشور برزیل با افزایش ۵۵ هزار مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته به مجموع یک میلیون و ۳۸ هزار مبتلا رسید.(ادامه)
شمال نیوز : الان ماه ها شاید یک‌سال می‌شه از طرف مسؤولان استان و شهری کسی جویای احوال ما حتی در حد تلفنی‌ام نیست و ظاهرا دوستان فقط در حد اسم و پست و مقام علاقمند به داشتن منصب هستند.
.... انتقاد ملی‌پوش مازندرانی از دستگاه ورزش/ دریغ از حتی احوالپرسی تلفنی مسئولان
شمال نیوز : الان ماه ها شاید یک‌سال می‌شه از طرف مسؤولان استان و شهری کسی جویای احوال ما حتی در حد تلفنی‌ام نیست و ظاهرا دوستان فقط در حد اسم و پست و مقام علاقمند به داشتن منصب هستند. ....(ادامه)
عکس/ رونمایی از یادمان شهدای مقاومت در فرودگاه بغداد
روزگذشته دیوارنگاره «جمال النصر» در ورودی فرودگاه بین المللی بغداد رونمایی شد.(ادامه)
صرف ۸۰ میلیارد تومان برای بهینه سازی شبکه های برق
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: سال گذشته ۸۰ میلیارد تومان برای بهینه سازی شبکه های برق در استان صرف شده است.(ادامه)
کاهش ۲۰ درصدی مراجعان نزاع در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، آمار معاینات انجام شده در دو ماهه امسال در استان را سه هزار ۲۴۴ نفر اعلام کرد و افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد کاهش داشت.(ادامه)
شمال نیوز : عضویت این نماینده در حالی صورت گرفته که در بسیاری از ادوار مجلس شورای اسلامی عدم حضور یک نماینده از مازندران در کمیسیون کشاورزی به شدت محسوس بود ..... منصورعلی زارعی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شد + دلایل زارعی برای عضویت در کمیسیون کشاورزی
شمال نیوز : عضویت این نماینده در حالی صورت گرفته که در بسیاری از ادوار مجلس شورای اسلامی عدم حضور یک نماینده از مازندران در کمیسیون کشاورزی به شدت محسوس بود .....(ادامه)
محدودیت ترافیکی جاده هراز ادامه دارد
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: رفت و آمد کامیون در جاده هراز تا ساعت ۲ بامداد ممنوع است.(ادامه)
تاثیر گروه خونی و ژن افراد بر احتمال شدت کووید ۱۹
طبق نتایج یک مطالعه جدید، ژن و گروه خونی فرد به تعیین احتمال شدت بیماری کووید۱۹ کمک می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز: سرپرست معاونت امور بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت: قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری 9500 تومان از سوی ستاد تنظیم بازار تعیین شد. نرخ هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری 9500 تومان تعیین شد
شمال نیوز: سرپرست معاونت امور بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت: قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری 9500 تومان از سوی ستاد تنظیم بازار تعیین شد.(ادامه)
سهمیه بنزین تیرماه، امشب واریز می‌شود
شمال نیوز: سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: ساعت 24 امشب 31 خرداد هشتمین مرحله سهمیه بنزین خودرو‌های ناوگان عمومی و شخصی به کارت سوخت رانندگان خودرو واریز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: رییس اتاق بازرگانی ایران و کره جنوبی درباره بلوکه شدن منابع ایران در بانک های کره ای توضیح داد. چقدر از دارایی‌های ایران در بانک‌های کشور کره بلوکه شده؟
شمال نیوز: رییس اتاق بازرگانی ایران و کره جنوبی درباره بلوکه شدن منابع ایران در بانک های کره ای توضیح داد.(ادامه)
نشانه شایع بیماری کبد
مهمترین علائم بیماری کبد کدام است؟چه عواملی در تبدیلکبد به کبد چرب موثر هستند؟راههای درمان بیماری کبد چیست؟(ادامه)
روسیه اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام را رفع فیلتر خواهد کرد
شمال نیوز: مقامات رگولاتوری و نظارت بر ارتباطات و اینترنت در روسیه به تازگی اعلام کردند که محدودیت‌های اعمال شده بر استفاده از اپلیکیشن پیام رسان تلگرام را بر خواهند داشت. (ادامه)
تصاویر جدید از محل کشف جسد قاضی منصوری
روز گذشته جسد «غلامرضا منصوری» قاضی ایرانی که قرار بود به‌منظور پاسخگویی به اتهامات خود به ایران بازگردد، در رومانی پیدا شده و هویت جسد نیز به تأیید رسمی رسیده است.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
شمال نیوز: رئیس پلیس پایتخت از کشف انواع خودروهای احتکاری در 2 پارکینگ در غرب تهران خبر داد. کشف انبارهای احتکار خودرو در تهران به ارزش 6 تریلیون ریال
شمال نیوز: رئیس پلیس پایتخت از کشف انواع خودروهای احتکاری در 2 پارکینگ در غرب تهران خبر داد.(ادامه)
عکس/ تصویری جدید از جسد قاضی منصوری
تصویری جدید از جسد کشف شده قاضی منصوری در رومانی می بینید.(ادامه)
شمال نیوز: در روزهای اخیر که دادگاه پر سروصدای اکبر طبری - از مدیران سابق قوه قضاییه - در حال برگزاری است، مسائل متعددی از سوی نماینده‌ی دادستان مطرح شده که توجه عموم را به این پرونده‌ی جنجالی جلب کرده است. بهشت مفسدان اقتصادی ایران کجاست؟
شمال نیوز: در روزهای اخیر که دادگاه پر سروصدای اکبر طبری - از مدیران سابق قوه قضاییه - در حال برگزاری است، مسائل متعددی از سوی نماینده‌ی دادستان مطرح شده که توجه عموم را به این پرونده‌ی جنجالی جلب کرده است. (ادامه)
زمان بازگشت سرمربی تیم‌ملی مشخص شد
دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم‌ملی فوتبال ایران بامداد یکشنبه به ایران بازخواهدگشت.(ادامه)
یادداشت حاج قاسم، ساعتی پیش از شهادت
آخرین دست نوشته شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی چند ساعت پیش از شهادتش را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
خواص آب ولرم و عسل برای بدن
اگر واقعا از نفخ رنج می‌برید یا مرتبا احساس می‌کنید شکم‌تان باد کرده است، یک لیوان آب گرم و عسل کمک می‌کند اثرات نفخ را در سیستم گوارش‌تان خنثی کنید و فورا احساس سبکی خواهید کرد.(ادامه)
پیش بینی هوایی گرم در آخرین روز بهار ۹۹
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران امروز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
کری‌خوانی بیرانوند برای مهاجمان پرسپولیس
تمرین روز جمعه تیم فوتبال پرسپولیس در محل تمرین این تیم برگزار شد.(ادامه)
۵ میلیون دلار قیمت قائدی!
مدیر عامل باشگاه استقلال پیشنهاد خارجی برای مهدی قائدی با مبلغ ۲ میلیون دلار را تایید و تاکید کرد این بازیکن را کمتر از ۵ میلیون دلار نمی‌فروشیم!(ادامه)
شیب نزولی کرونا در مازندران
۵۴ نفر با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی مازندران پذیرش شدند.(ادامه)
سقوط مینی بوس به دره در دماوند +عکس
سقوط مینی بوس به دره ۱۵ متری در دماوند،در این حادثه ۱۶ نفر مصدوم شدند.(ادامه)
میوه‌های رسیده مصرف کنید
میوه‌های کال فصل بهار مانند گوجه سبز از طبع سردی برخودار هستند که می‌تواند برای بدن مضر باشد، اما وقتی رسیده می شوند بسیاری از مشکلات معده و دفع مزاج را از بین می برند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
کنایه مشاور روحانی به مرگ قاضی منصوری: مراقب داروی نظافت باشید
آشنا در واکنش به خبر خودکشی قاضی منصوری نوشت: «به‌ نظر می‌رسد پرونده موسوم به «طبری» دارای ابعادی غیر اقتصادی هم هست. »(ادامه)
تماس مشکوک قاضی منصوری قبل از مرگ
اپليكيشن واتس‌آپِ بازپرس منصوری دست‌كم تا ساعت 15 و 15 دقيقه فعال بوده و احتمالا او تا همان حوالي از واتس‌آپ خود استفاده كرده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.