.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت روز گوشی موبایل در ۲۹ خرداد/ مدل‌های پرطرفدار چه قیمتی دارند؟
(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : آقای احمدی نژاد تیم سابقش را در دفترش عوض کرده است و افراد داناتری را آورده است و دیگر اسمی از آقای بقایی و مشایی نیست یعنی اصلا دیگر در دفتر رفت و آمدی ندارند و یعنی تغییراتی ایجاد شده است.


.... یک عضو دولت سابق : احمدی نژاد اصراری به رئیس جمهوری ندارد، معاون اول هم می شود
شمال نیوز : وی گفت : آقای احمدی نژاد تیم سابقش را در دفترش عوض کرده است و افراد داناتری را آورده است و دیگر اسمی از آقای بقایی و مشایی نیست یعنی اصلا دیگر در دفتر رفت و آمدی ندارند و یعنی تغییراتی ایجاد شده است. ....(ادامه)
معاون وزارت ورزش: شایعه پرداخت «وام ازدواج» در سنین خاص صحت ندارد
(ادامه)
بررسی عامل افزایش مشکلات ارتباطی نوجوانان با خانواده
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با توجه به ضدعفونی کردن دائمی خوابگاه و فاصله زمانی که از ورود آن‌ها به خوابگاه و استان مازندران گذشته است احتمالا این ویروس .... جزئیات جدید از ابتلای ۹ دانشجوی پزشکی به کرونا در مازندران
شمال نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با توجه به ضدعفونی کردن دائمی خوابگاه و فاصله زمانی که از ورود آن‌ها به خوابگاه و استان مازندران گذشته است احتمالا این ویروس ....(ادامه)
4 کمیسیون مجلس به نصاب قانونی نرسیده‌اند
سیدامیرحسین قاضی زاده نائب رئیس مجلس در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:(ادامه)
شمال نیوز: افزایش تعداد مبتلایان جدید به کرونا در مازندران لزوم اجرای سیاست‌های پیشگیرانه را جدی‌تر کرده است. کرونا در حال صعود در مازندران؛ ابتلای ۸۱ بیمار جدید
شمال نیوز: افزایش تعداد مبتلایان جدید به کرونا در مازندران لزوم اجرای سیاست‌های پیشگیرانه را جدی‌تر کرده است.(ادامه)
جانباز 70 درصد قائمشهری به خیل شهدا پیوست
پیکر پاک یادگار هشت سال دفاع مقدس جانباز شهید اسفندیار افتاده در قائمشهر مازندران تشییع خواهد شد.(ادامه)

درحالی که بیش از یک سال به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مانده، از الان زمزمه‌های حضور مجدد محمود احمدی‌نزاد در صحنه شنیده می‌شود، رئیس جمهور اسبق برای حضور در صحنه با سد محکم شورای نگهبان روبرو است. بازگشت محمود احمدی‌نژاد چقدر جدی است؟
درحالی که بیش از یک سال به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مانده، از الان زمزمه‌های حضور مجدد محمود احمدی‌نزاد در صحنه شنیده می‌شود، رئیس جمهور اسبق برای حضور در صحنه با سد محکم شورای نگهبان روبرو است.(ادامه)
منابع بلوکه شده ایران در کره‌جنوبی چقدر است؟
رییس اتاق بازرگانی ایران و کره گفت: در حدود ۶.۵ تا ۹ میلیارد دلار از منابع کشور در کره جنوبی بلوکه شده است و هنوز کره‌ای ها برای همکاری با ما و آزادسازی منابع اقدامی نکرده‌اند. (ادامه)
پلاسما درمانی در پروتکل درمانی کووید 19 اضافه شود
سرپرست پروژه پلاسما درمانی کرونا در ایران گفت: توصیه می‌کنیم پلاسما درمانی در پروتکل درمانی کووید 19 اضافه شود زیرا مطالعه پلاسمادرمانی بر روی بیماران مبتلا به کووید19 در ایران پایان یافته است و بر اساس دو مطالعه، پلاسما در بیماران بد حال و شدید بی عارضه بود.(ادامه)
کرونا ۲۱ نفر را در بابل به اسارت درآورد
۲۱ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های بابل بستری شدند.(ادامه)
دریاچه نمک قم برای نخستین بار سرخ شد
افزایش نوعی جلبک در دریاچه نمک قم موجب شده تا رنگ این دریاچه سرخ شود.(ادامه)
ابتلای ۱۲۰ نفر به کرونا در یک عروسی!
معاون کل وزارت بهداشت گفت: مورد داشتیم در یک استان که 120 نفر از یک عروسی به ویروس کووید 19 مبتلا شده اند و این زنجیره با این رویه قطع نخواهد شد.(ادامه)
حکم رهبر انقلاب درباره تقلب در امتحان آنلاین
صفحه اینستاگرام نوجوان_خامنه ای، حکم رهبر معظم امقلاب درباره تقلب در امتحان‌های آنلاین را منتشر کرد.(ادامه)
محور کندوان از مرزن آباد به کرج بسته شد
به دلیل ترافیک سنگین،محور کندوان امروز از مرزن آباد به کرج بسته شد.(ادامه)
ابتلای ۹ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به کرونا ؛ لغو امتحانات حضوری
تست کرونا ۹ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران مثبت و امتحانات حضوری لغو شد.(ادامه)
شمال نیوز:از دیروز تا امروز ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۰۷۱ مورد بستری شدند. مجموع مبتلایان به ۱۹۵۰۵۱ نفر رسید / تعداد جانباختگان به ۹۱۸۵ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:از دیروز تا امروز ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۰۷۱ مورد بستری شدند.(ادامه)
کمک استقلال از فیفا برای پرداخت پول بویان
باشگاه استقلال برای پرداخت پول هافبک فصل گذشته خود از فیفا کمک گرفته است.(ادامه)
عربستان فعلا قادر به برگزاری حج ۹۹ نیست
نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت گفت: با توجه به گسترش بیماری ناشی از ویروس کرونا در کشورهای مختلف و افزایش روزافزون بیماران آن در دنیا و نیز عربستان، مسئولان این کشور در صورت شرایط موجود نمی‌توانند حج ۹۹ را برگزار کنند. (ادامه)
اثبات خوی استکباری آمریکا برای تمام دنیا/ برنامه‌ریزی برای ظرفیت گردشگری در مازندران
وزیر کشور گفت: در چنین شرایطی با این رییس جمهوری که آمریکا دارد، امکان گفت‌وگو وجود ندارد و برای تمام دنیا هم ثابت شده است که ترامپ فرد مطمئن برای مصاحبت و تعهدات بین المللی نیست و در واقع خوی استکباری آمریکا برای تمام دنیا به اثبات رسیده است.(ادامه)
اختلاف بازیگران «پایتخت» حقیقت دارد؟
مهران احمدی بازیگر نقش بهبود که یک بار قبلاً بدلیل اختلاف‌نظر با پایتختی‌ها در فصول سه و چهار و پنج حضور نداشت این بار هم گفته به هیچ وجه حاضر به ادامه همکاری نیست.(ادامه)
شب گردی ساروی ها در خیابان قارن ساری
متاسفانه با وجود تمام هشدارها مبنی بر جدی گرفتن خطر ویروس کرونا و رعایت فاصله اجتماعی ولی مردم کم توجه به این مسایل به خرید و خیابان گردی در شهر ساری مشغولند.(ادامه)
قیمت سکه، طلا، دلار در ۲۸ خرداد
بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۷ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان است.امروز (۲۸ خرداد ۹۹) قیمت هر اسکناس دلار ۱۸ هزار و ۲۰۰ تومان است.(ادامه)
نمایش ویلای لاکچری طبری در دادگاه
تصاویری از ویلای طبری در بابلسر که در چهارمین جلسه رسیدگی به اتهاماتش در دادگاه نمایش داده شد. (ادامه)
وزیر کشور گفت : در شرایط فعلی به دلیل بدعهدی رییس جمهوری آمریکا در عمل به تعهدات بین‌المللی و برجام امکان گفت‌وگو با آن کشور وجود ندارد.



برای تمام دنیا ثابت شده که ترامپ فرد مطمئنی برای گفتگو نیست/ دشمنی ما با آمریکا ذاتی نیست؛ امکان گفتگو وجود ندارد/ با مردم آمریکا هیچ دشمنی نداریم(خبر)
وزیر کشور گفت : در شرایط فعلی به دلیل بدعهدی رییس جمهوری آمریکا در عمل به تعهدات بین‌المللی و برجام امکان گفت‌وگو با آن کشور وجود ندارد. (ادامه)
شمال نیوز: دومین باجناق علی‌اکبر ناطق نوری، رئیس مجلس اسبق ایران نیز از کابینه حسن روحانی خارج شد. خروج باجناق‌های ناطق‌ نوری از کابینه حسن روحانی + عکس
شمال نیوز: دومین باجناق علی‌اکبر ناطق نوری، رئیس مجلس اسبق ایران نیز از کابینه حسن روحانی خارج شد.(ادامه)
جدول/ نرخ ارز آزاد در ۲۸ خرداد ۹۹
امروز (۲۸ خرداد ۹۹) قیمت هر اسکناس دلار ۱۸ هزار و ۱۰۰ تومان است.(ادامه)
۵۰ درصد مبتلایان کروناویروس جدید فاقد علامت هستند
مطالعه جدید نشان می دهد حدود ۴۰ تا ۴۵ درصد افراد آلوده به کروناویروس جدید فاقد علامت هستند.(ادامه)
آمار کرونا در جهان تا ۲۸ خرداد
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح چهارشنبه (۲۸ خرداد) از مرز هشت میلیون و ۲۶۴ هزار نفر عبور کرد و تعداد قربانیان این ویروس نیز از ۴۴۶ هزار نفر بیشتر شده است. در بین کشور‌های جهان از نظر تعداد مبتلایان، آمریکا در رده اول و برزیل، روسیه و هند در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز هم‌اکنون در رده نهم از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ قرار دارد. در این اینفوگرافیک، آمار ۱۵ کشور اول جهان و تازه‌ترین آمار کلی جهان درمورد ویروس کرونا را مشاهده می‌کنید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.524 seconds.