.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آتش سوزي در جنگلهاي گلستان
بخشي از جنگلهاي نوده خاندوز شهرستان آزادشهر در استان گلستان امروز طعمه حريق شد .(ادامه)
انتقاد از كم كاري مسئولا‌ن مازندران
وزير جهاد كشاورزي گفت : سهم مازندران در ايجاد مجتمع هاي گلخانه اي در ايران ديده نشده است .(ادامه)
طرح تامين نظم و امنيت عمومي درماه محرم در سطح استان مازندران
برنامه هاي فرماندهي انتظامي استان مازندران دربرقراري امنيت عزاداران درماه محرم اعلام شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ پاسدار محمد حسن (ادامه)
دستگيري سارقان در شهرستان رشت
ماموران يگانهاي انتظامي شهرستان رشت موفق شدند تعداد 3 سارق و اخاذ را حين اخاذي و سرقت دستگير کنند. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، ماموران كلانتري شهرستان 13رشت (ادامه)
سالانه ۱۵ ميليون گردشگر به مازندران سفر مى كنند
رييس سازمان ميراث فرهنگى، صنايع دستى و گردشگرى مازندران گفت: سالانه ۱۵ ميليون نفر گردشگر داخلى و خارجى از مازندران ديدن مى كنند كه بخش اعظمى از آن ها بين يك تا پنج روز در استان اقامت دارند.(ادامه)
یک مازندرانی معاون سازمان میراٍث فرهنگی شد
اسفندیار رحیم مشایی ، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع‌ دستی و گردشگری ، با صدور حکمی علی لیالی را به عنوان مدیرکل امور مجلس سازمان منصوب کرد.(ادامه)
انتقادعضوشوراي شهررشت ازمدافعان شهردار
(ادامه)
کناره گیری روشن ازمدیرمسئولی ماهنامه صنعت تولید مصرف
محمد علی روشن از مدیرمسئولی ماهنامه صنعت تولید مصرف کناره گیری کرد.(ادامه)
آتش سوزی در جنگل‌هاي سياهكل
بر اثر ورزش باد گرم، جنگل‌هاي سياهكل طعمه حريق شد. (ادامه)
مسابقات در فضايي بي حال و سرد و خاموش برگزار شد... وقتي دوست خبرنگارم مرا به سالن برد، به محض ورود به سالن وقتي كت و شلوار اطو شده آقاي مديركل بهزيستي و هيكل تنومند ايشان را در سكوي ورزشگاه ... صداي خر و پف مي آيد ...
مسابقات در فضايي بي حال و سرد و خاموش برگزار شد... وقتي دوست خبرنگارم مرا به سالن برد، به محض ورود به سالن وقتي كت و شلوار اطو شده آقاي مديركل بهزيستي و هيكل تنومند ايشان را در سكوي ورزشگاه ...(ادامه)
حجازي، نساجى‌ را ترک‌ کرده‌ است
(ادامه)
اولين سفر ماهانه وزير جهاد كشاورزي به مازندران
وزير جهاد كشاورزي در اولين سفر ماهانه خود به استان مازندران از اختصاص 100 ميلياردتومان تسهيلات ارزان قيمت براي عمليات اصلاح و توسعه باغ‌هاي جديد در كشور خبر داد. (ادامه)
بازگشایی سینما سپهر ساری
سینما سپهر ساری پس از پشت سر گذاشتن هشت ماه عملیات بهسازی و بازسازی شامگاه روز پنجشنبه 28 دی با حضور رئیس و برخی مدیران حوزه هنری و مسئولان استان مازندران بازگشایی شد. (ادامه)
مرگ دو كوهنورد در ارتفاعات علم كوه
رييس ستاد حوادث و سوانح غيرمترقبه مازندران گفت: دو كوهنورد سنقري از استان كرمانشاه كه قصد صعود از علم كوه را داشتند دچار حادثه شدند و پيش از رسيدن امدادگران جان خود را از دست دادند. (ادامه)
ديدار استاندار گلستان با سفير قزاقستان
استاندار گلستان براي پيگيري تفاهم‌نامه امضا شده با سفير قزاقستان در تهران ديدار و گفت و گو كرد. "علي‌محمدشاعري" و "يريك اوتم‌بايف" در اين ديدار در زمينه توسعه همكاريهاي تجاري و بازرگاني في‌مابين تبادل نظر كردند.(ادامه)
انتقاد امام جمعه رشت از استيضاح مكرر شهرداران اين شهر
نماينده ولي‌فقيه در گيلان و امام جمعه رشت گفت: استيضاح مكرر شهرداران رشت، اين شهر را به ويرانه تبديل كرده و بهتر است اعضاي شورا با شهردار تعامل داشته باشند تا بيش از اين به شهر خسارت وارد نشود...(ادامه)
سرپرستي 24 خانواده ايتام توسط خير كياكلايي
يك خير كياكلايي با شركت در طرح اكرام ايتام 24 خانواده زيرپوشش كميته امداد امام خميني را تحت سرپرستي مالي خود گرفت. (ادامه)
نمي دانم چه شده اما مي دانيم كه معاون محيط زيست انساني سازمان محيط زيست در يك اقدام فراگير از مردم خواست از خريد اوراق مشاركت پتروشيمي گلستان اجتناب كنند. وي كه دليل معلوم نبودن وضعيت احداث ... لطفا اوراق مشاركت نخريد ؟!
نمي دانم چه شده اما مي دانيم كه معاون محيط زيست انساني سازمان محيط زيست در يك اقدام فراگير از مردم خواست از خريد اوراق مشاركت پتروشيمي گلستان اجتناب كنند. وي كه دليل معلوم نبودن وضعيت احداث ...(ادامه)
مديركل محيط زيست مازندران خبر از رفع مشكل زباله مازندران با ورود 7 كمپوست را داد. ( حل مي شود ...افتتاح مي شود ... كلنگش به زمين زده مي شود...) را زياد از زبان مديران و مسئولان شنيده ايم... كمپوست ها در راهند !؟
مديركل محيط زيست مازندران خبر از رفع مشكل زباله مازندران با ورود 7 كمپوست را داد. ( حل مي شود ...افتتاح مي شود ... كلنگش به زمين زده مي شود...) را زياد از زبان مديران و مسئولان شنيده ايم... (ادامه)
محسن مهديان لايه بندي فساد در اقتصاد ايران (يادداشت)
محسن مهديان(ادامه)
دستگیری دختر پسر نما در قائمشهر
(ادامه)
يك تبريك، يك تذكّر(يادداشت)
شكرالله رضازاده شرمه(ادامه)
تجویزقرص روان گردان توسط پزشكان قلابي در رشت
پليس گيلان از دستگيري پزشكان قلابي كه به بيماران خود در رشت قرص هاي روان گردان تجويز مي‌كردند، خبر داد. به گزارش فارس به نقل از مركز اطلاع رساني پليس گيلان، سه نفر در رشت كه خود را پزشك معرفي و از اين طريق قرص و آمپولهاي روانگردان توزيع مي (ادامه)
مرحوم آيت‌الله حاج شيخ ابوالحسن ايازي را همه  علويان در مازندران و دوستداران تشيع مي‌شناسند به طوري كه از اين عالم بزرگ به عنوان اسوه تقوي، تحصيل و ساده زيستي ياد مي‌شود. پنجمين يادواره ... علامه ايازي اسوه ساده زيستي در عالم تشيع
مرحوم آيت‌الله حاج شيخ ابوالحسن ايازي را همه علويان در مازندران و دوستداران تشيع مي‌شناسند به طوري كه از اين عالم بزرگ به عنوان اسوه تقوي، تحصيل و ساده زيستي ياد مي‌شود. پنجمين يادواره ...(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء باغ مظفر حکایت ایران امروز است؟!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء(ادامه)
آيت الله شاهرودي  در  ديداري كه به طريق ارتباط ويدئو كنفرانس از تهران به اتاق كنفرانس دادگستري گيلان برگزار شده بود با شنيدن درخواست هاي متقاضيان دستور رسيدگي به آنها را صادر كرد...
عفو ‪ ۲۱‬زنداني در استان گيلان
آيت الله شاهرودي در ديداري كه به طريق ارتباط ويدئو كنفرانس از تهران به اتاق كنفرانس دادگستري گيلان برگزار شده بود با شنيدن درخواست هاي متقاضيان دستور رسيدگي به آنها را صادر كرد... (ادامه)
تكريم ارباب رجوع بدون توسعه ‪ ICT‬بي‌معني است
رييس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي كشور گفت: تكريم ارباب رجوع بدون توسعه ‪ ICT(‬تكنولوژي اطلاعات و ارتباطات ) در كشور بي‌معني است. "اميرحسين سعيدي ناييني" روز چهارشنبه در مراسم افتتاحيه چهارمين نمايشگاه كامپيوتر و فناوري اطلاعات استان گيلان در رشت افزود: تكريم ارباب رجوع (ادامه)
سرویس وبلاگ نویسی بندر انزلی هک شد
به گزارش به گزارش شمال نیوز به نقل از پرشین هک، بزرگترین سرویس وبلاگ نویسی بندر انزلی توسط هکرانی به نام Madd0x and Mastakien مورد حمله و هک قرار گرفت.(ادامه)
با قوت گرفتن بحث كناره گيري دكتر شاعري، رايزني‌ها براي تعيين جانشين وي ادامه دارد.اکثریت نمایند گان استان  مخالف تغيير استاندار گلستان میباشند  و معتقدند با انتصاب  دكتر شاعري كارهاي زیادی انجام شده كه پيش ... رايزني ها براي تعيين جانشين دکتر شاعري
با قوت گرفتن بحث كناره گيري دكتر شاعري، رايزني‌ها براي تعيين جانشين وي ادامه دارد.اکثریت نمایند گان استان مخالف تغيير استاندار گلستان میباشند و معتقدند با انتصاب دكتر شاعري كارهاي زیادی انجام شده كه پيش ...(ادامه)
کشف 6مجسمه زرين عتيقه و 767 ‪ سكه دوران ساساني درآمل
ازعاملين خريد وفروش اشياي عتيقه در شهرستان آمل شش عدد مجسمه زرين ، ‪ ۱۴‬عددسكه طلا و ‪ ۷۵۳‬عدد سكه غير طلايي دوره ساساني و اسلامي كشف و ضبط شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.028 seconds.