.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بزرگان ايران و جهان از شمال ميگويند(ديدگاه)
(ادامه)
جانباز نوشهر ی به لقاالله پيوست
پيكر جانباز " علي اوسط قمي اويلي " طي مراسمي روز پنجشنبه با حضور جمعي از مردم، مسوولان و نيروهاي انتظامي نوشهر در اين شهر تشييع شد. پس از مراسم تشييع، پيكر اين جانباز در گلزار شهداي زادگاهش در روستاي لتينگان نوشهر به خاك سپرده شد. (ادامه)
97 هزار نوجوان بازمانده از تحصيل در مازندران
رئيس گروه آموزش و پرورش نظري و مهارتي سازمان آموزش وپرورش مازندران گفت: 97 هزا‌ر دانش‌آموز با‌زمانده از تحصيل‌ در گروه‌هاي سني 11 تا 17 سال‌ در مناطق محروم و روستايي استان وجود به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، نبي‌الله حق‌پرست افزود: در سال تحصيلي‌ 85 ـ 84،‌ 3 هزار و 315‌ دانش‌آموز‌ بازمانده‌ از تحصيل زير پوشش آموزش از راه‌ دور قرار گرفتند. در دوره راهنمايي، هزار و 921 دانش‌آموز در دوره متوسطه، 753 نفر‌ در كار و دانش و 211 نفر در پيش دانشگاهي مشغول به تحصيل هستند‌. (ادامه)
شهردار رشت استيضاح شد
شهردار شهر رشت با اكثريت آراي اعضاي شوراي اسلامي اين شهر مورد استيضاح قرار گرفت. عدم پاسخگويي به مكاتبات شوراي اسلامي، عدم اجراي مصوبات شورا و اجراي بعضي از پروژه‌هاي غير ضروري خارج از بودجه مصوب...(ادامه)
بازپس گيري 40 هکتار زمين ساحلي بهشهر از زمين خواران
با تلاش مأموران دستگاه قضايي 40 هزار متر مربع از اراضي ملي تحت تصرف زمين خواران در ساحل درياي بهشهر به بيت المال بازگردانده شد. «حسين عشقي» دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بهشهر با اعلام اين خبر افزود: پيشروي آب درياي خزر كه در برخي نواحي به 300 متر مي رسد (ادامه)
اجرای طرح آمارگيري مبدا ومقصد تردد حمل ونقل جاده اي در مازندران
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي اداره كل حمل ونقل و پايانه هاي مازندران ، براي اجراي اين طرح مبادي ورودي و خروجي 56 منطقه ترافيكي كشور در 119 ايستگاه كشور در نظر گرفته شده ئ در نهايت 19 استان درگير فعاليت در طرح مي باشند. (ادامه)
از تو یک جو انصاف نخواهم
اینجانب مطالب سایت هارا جسته گریخته مطالعه میکنم و تقریبا از قشر اهل مطالعه هستم ، ولی مثل بعضی ها قلم خوبی ندارم ! از کنار همه مطالب عنوان شده در سایت هاوروزنامه ها به سادگی عبور میکنم و یا اینکه با کمی تاسف ورق ...(ادامه)
كارخانه تجهيزات مدارس ايران با 570 پرسنل  در حال تعطیل شدن است یک منبع آگاه در كارخانه تجهيزات مدارس ايران (واقع در ساري) ضمن اعلام این مطلب گفت :  بر اساس نامه مدير عامل به مديريت كارخانه اين واحد توليدي كارخانه تجهيزات مدارس ايران با 570 پرسنل در آستانه تعطيلي!
كارخانه تجهيزات مدارس ايران با 570 پرسنل در حال تعطیل شدن است یک منبع آگاه در كارخانه تجهيزات مدارس ايران (واقع در ساري) ضمن اعلام این مطلب گفت : بر اساس نامه مدير عامل به مديريت كارخانه اين واحد توليدي(ادامه)
آتش گرفتن بخاری و معلم فداكار مازندراني
(ادامه)
اعدام عامل شهادت مامور 110 در تنكابن
در جريان درگيري سال گذشته بين فردي به نام «مهدي سوسن بهاري» با مأمور 110 «عليرضا مهدي فهيمي» كه به دستگيري متهم منجر شد مأمور انتظامي با چاقوي متهم از پاي ...(ادامه)
ساخت راه‌آهن گرگان - مشهد
مديركل راه و ترابري گلستان گفت: با اختصاص يافتن اعتبار به طرح راه آهن گرگان به مشهد در بودجه سال ‪ ۸۶‬اين طرح ملي، عملياتي مي‌شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ، محمدتقي جوان شورابي افزود:اختصاص اعتبار به اين طرح ملي در متمم بودجه سال ‪ ۸۵‬و در اعتبارات سال ‪ ۸۶‬وزارت راه و ترابري در دست پيگيري است كه نتيجه آن تا آخر امسال مشخص خواهد شد. (ادامه)
تاسیس دانشكده گردشگري در استان گلستان
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان گلستان از تاسيس دانشكده گردشگري در اين استان خبر داد. محمود ربيعي با بيان اينكه در پنجمين كارگروه گردشگري استان گلستان با تاسيس دانشكده گردشگري موافقت شد، به خبرنگار ايسنا گفت: با توجه به اينكه (ادامه)
تيم ژيمناستيك سوريه وارد ساري شد
رييس هيات ژيمناستيك استان مازندران اعلام كرد: تيم سوريه براي شركت در رقابت‌هاي ژيمناستيك 10 تا 14 سال بانوان كشورهاي اسلامي امروز وارد ساري شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، حسين سبحاني گفت: اين رقابت‌ها صبح پنج‌شنبه هفته جاري در شهرستان ساري آغاز و مراسم (ادامه)
کاهش ميزان ولادت و مرگ در استان گيلان
مسوول روابط عمومي اداره كل ثبت احوال گيلان از كاهش تعداد ولادت و مرگ در ‪ ۹‬ماهه اول امسال در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد. "رضا خوش‌رفتار" در گفت و گو با ايرنا افزود: در اين مدت تعداد ‪ ۲۳‬هزار و ‪ ۵۷۶‬ولادت در گيلان ثبت شده‌است كه در مقايسه با ‪ ۲۴‬هزار و ‪ ۶۶۹‬ولادت مدت مشابه سال گذشته حدود ‪ ۴/۴‬درصد كمتر است. (ادامه)
ساخت بزرگترين برج آموزش آتش‌نشاني كشور در آمل
بزرگترين برج عملياتي آموزش آتش‌نشاني كشور در شهر آمل استان مازندران در حال ساخت است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ،مدير عامل آتش نشاني و خدمات ايمني آمل گفت: اين برج در پنج طبقه با زير بناي ‪ ۱۷۴‬متر مربع در حال ساخت است. (ادامه)
سرپرست روابط عمومي اداره کل محيط زيست گلستان گفت: سرشماري پرندگان مهاجر استان گلستان از بيستم دي ماه آغاز شده و به مدت بيست روز ادامه مي‌يابد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، مهندس مجتبي حسيني افزود: سرشماري پرندگان آبزي، خشکي‌زي و کنار آبزي اين استان طبق روال هر ساله پس از مهاجرت آنها به زيستگاههاي آبي استان انجام مي‌شود. آغاز سرشماري پرندگان در استان گلستان
سرپرست روابط عمومي اداره کل محيط زيست گلستان گفت: سرشماري پرندگان مهاجر استان گلستان از بيستم دي ماه آغاز شده و به مدت بيست روز ادامه مي‌يابد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، مهندس مجتبي حسيني افزود: سرشماري پرندگان آبزي، خشکي‌زي و کنار آبزي اين استان طبق روال هر ساله پس از مهاجرت آنها به زيستگاههاي آبي استان انجام مي‌شود. (ادامه)
كاهش مرگ و ميرتصادفات جاده اى در مازندران
با توجه به تدابير امنيتى در جاده هاى كشور، آمار كشته شدگان تصادف هاى جاده اى در استان مازندران امسال ۱۵‎/۵ درصد كاهش يافته است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایران ،سرهنگ محمدحسين قبادى، جانشين فرمانده انتظامى استان مازندران با بيان اين مطلب گفت: همچنين در زمينه (ادامه)
دستگيری عاملان سرقت‌هاي مسلحانه آمل
دادستان شهرستان آمل اعلام كرد: با تلاش ماموران انتظامي و دستگاه قضايي 4 نفر از عاملان سرقت‌هاي مسلحانه و تهيه و توزيع كنندگان سلاح جنگي در اين شهر دستگير شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،حسن ميري گفت: در پي دستگيري يك شرور معروف در آمل كه در سطح استان مازندران (ادامه)
استاندار گلستان: زيرساخت‌هاي كشاورزي دراستان باید تقویت شود
استاندار گلستان گفت: زيرساخت‌هاي بخش كشاورزي اين استان در گذشته خوب فراهم نشده و باید به شکل مناسبی تقویت شود. به گزارش شمال نیوز ، دکتر شاعری با اشاره به اينكه محور توسعه در استان كشاورزي صنعتي است افزود: گلستان با ‪ ۶۰۰‬هزار هكتار سطح زيركشت محصولات كشاورزي و فعاليت در بخش دام و طيور از استان‌هاي مطرح در بخش كشاورزي است.(ادامه)
افتتاح بزرگترین سالن اجلاس در شمال کشور
بزرگترین سالن اجلاس شمال کشور صبح امروز به مناسبت عید سعید غدیر خم و با نام «غدیر» در استانداری گیلان با حضور استاندار و جمعی از مدیران، مسئولان و نمایندگان استان گیلان افتتاح شد.به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، در این مراسم استاندار گیلان گفت: وجود چنین مکانی در استان گیلان (ادامه)
ساختمان های ساری شناسنامه دار میشوند
به همت واحد طرح تفصيلي شهرداري ساري, طرح تفضيلي ساماندهي و تشكيل شناسنامه ساختماني آغاز شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، شهرداري ساري اولين شهرداري در استان مازندران است كه اقدام به چنين برنامه‌‏اي كرد و به زودي مشخصات (ادامه)
استاندار مازندران رئيس ستاد مسابقات ووشوي جام رياست جمهوري شد
طي حكمي از سوي محمد علي آبادي ، رئيس سازمان تربيت بدني، استاندار استان مازندران به عنوان رئيس ستاد عالي مسابقات جام رياست جمهوري ووشو منصوب شد .به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا ، طي حكمي ابوطالب شفقت،‌‏استاندار استان مازندران به عنوان رئيس ستاد عالي مسابقات بين المللي ووشو جام (ادامه)
مد گرايي يا نو گرايي (يادداشت)
رسول عليخاني(ادامه)
حکم شلاق برای مرد هوسباز بهشهری
حکم شلاق مردى كه اقدام به برقرارى ارتباط نامشروع با زنان شوهر دار در شهرستان بهشهر مى کرد، اجرا شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رسانى پليس، ماموران انتظامى شهرستان "بهشهر "در پى شکايات متعدد توسط چند نفر متوجه شدند فردى به .(ادامه)
علی آزاد مرد اصولگرای اصلاح طلبی است، که در تمام لحظه ها، به خدا و عدالت و مردم و حق می اندیشد، و به سیاست و حفظ قدرت، نمی اندیشد!
علی را می شناسی؟! آری همان علی! که پیروز ترین شکست خورده تاریخ است!

و علی هنوز هم تنهاست !!
علی آزاد مرد اصولگرای اصلاح طلبی است، که در تمام لحظه ها، به خدا و عدالت و مردم و حق می اندیشد، و به سیاست و حفظ قدرت، نمی اندیشد! علی را می شناسی؟! آری همان علی! که پیروز ترین شکست خورده تاریخ است! (ادامه)
سي و نهمين سالگرد عروج جهان پهلوان(بخوانيد)
(ادامه)
عدالت محوری در آموزش و پرورش مازندران !!
جمعی از معلمان و فرهنگیان مازندرانی ضمن ارسال شکوائیه ای به سایت شمال نیوز نسبت به بی عدالتی در آموزش و پرورش مازندران انتقاد کردند آنها گفتند با وجود آنکه سازمان آموزش و پرورش مازندران شعار التزام ...(ادامه)
زهرا شريف زاده اعمال عید غدير خم
زهرا شريف زاده(ادامه)
راه اندازي واحد مشاوره خدمات بانكي در گلستان
واحد مشاوره امور بانكي خانه صنعت و معدن با ارائه خدمات رايگان در استان گلستان راه اندازي شد. رئيس خانه صنعت و معدن گلستان با بيان اين كه متقاضيان مي توانند با عضويت در خانه صنعت و معدن از خدمات رايگان اين واحد بهره مند شوند گفت: (ادامه)
اخراج 28 كارگر از شرکت سيمين بافت گیلان
مديريت شركت نساجي" سيمين بافت" در آستانه اشرفيه به دليل كاهش توليد , 28 تن از كارگران رسمي خود را اخراج كرد‌‏! به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا, از مركز رشت , كارگران اخراجي با ارايه شكايتي به اداره كار آستانه اشرفيه خواستار بازگشت به كار خود شده اند . (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.