.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
اين نمايشگاه در ‪ ۳۲‬غرفه و يك هزار مترمربع فضا برپا شده و شركت‌هايي از استانهاي گلستان،تهران، مازندران و اصفهان و  ‪ ۹‬غرفه از اين نمايشگاه نمايندگاني از  کشورهای آلمان، ژاپن وفرانسه حضور دارند... گشایش چهارمين نمايشگاه الكامپ در گلستان
اين نمايشگاه در ‪ ۳۲‬غرفه و يك هزار مترمربع فضا برپا شده و شركت‌هايي از استانهاي گلستان،تهران، مازندران و اصفهان و ‪ ۹‬غرفه از اين نمايشگاه نمايندگاني از کشورهای آلمان، ژاپن وفرانسه حضور دارند... (ادامه)
اختصاص ۱۱ ميليارد ريال براى توسعه صنايع دستى مازندران
۱۱ ميليارد ريال براى توسعه صنايع دستى مازندران اختصاص يافت. معاون صنايع دستى سازمان ميراث فرهنگى، صنايع دستى و گردشگرى مازندران با اعلام اين مطلب گفت: اين تسهيلات كم بهره در قالب تفاهم نامه ميان (ادامه)
تاسیس مركز پژوهشي گيلان‌شناسي
نخستين مرکز پژوهشي در حوزه‌ي ميراث فرهنگي کشور تحت عنوان مرکز پژوهشي گيلان‌شناسي در استان گيلان امروز (26 دي‌ماه) گشايش يافت. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ، در اين مراسم که با حضور رييس (ادامه)
مشكل آب ۵ شهر مازندران برطرف مى شود
مشكل آب رامسر، تنكابن، منطقه كلاردشت، رويان و نور در استان مازندران با تأمين اعتبار، حفر چاه و ساخت سد برطرف مى شود. (ادامه)
در يك پديده بي‌سابقه يك قطعه جوجه با 3 پا در يك واحد مرغداري در روستاي باثوده از بخش مركزي شهرستان محمود آباد به دنيا آمد. پاي سوم اين جوجه در ميان پاي چپ و راست جوجه و از پشت ... تولد جوجه 3 پا در محمود آباد
در يك پديده بي‌سابقه يك قطعه جوجه با 3 پا در يك واحد مرغداري در روستاي باثوده از بخش مركزي شهرستان محمود آباد به دنيا آمد. پاي سوم اين جوجه در ميان پاي چپ و راست جوجه و از پشت ...(ادامه)
صحت انتخابات شوراها در گلستان تائيد شد
هيئت عالي نظارت بر انتخابات شوراي اسلامي استان گلستان با صدور اطلاعيه‌اي صحت انتخابات شوراها را در استان گلستان تائيد كرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، در سومين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي (ادامه)
ساري ميزبان رقابت هاي كشتي آزاد جوانان روستايي كشور
ساري ميزبان رقابت هاي كشتي آزاد جوانان روستايي كشور است.به گزارش شمال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، اين رقابتها بيست(ادامه)
كمبود فضاى كتابخانه اى در مازندران
مازندران از لحاظ فضاى كتابخانه اى در رتبه بيست و يكم كشورى قرار دارد، به طورى كه به ازاى هر يكصدتن ۹۶ سانتى مترمربع فضاى كتابخانه اى در استان وجود دارد. (ادامه)
24هزار معتاد شناسنامه دار در مازندران
24هزار معتاد شناسنامه دار در مازندران شناسايي شده اند و تنها 10درصد موادمخدر وارد شده به مازندران كشف مي شود.جواد قناعت معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران با اعلام اين(ادامه)
كشف سلاح كمري غيرمجاز در تنكابن
پليس شهرستان تنكابن موفق شد در بارزسي از منزل فردي در اين شهرستان يك قبضه سلاح كمري غيرمجاز كشف و ضبط کند. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، ماموران انتظامي شهرستان تنكابن (ادامه)
صبح امروز اعضاي باند غرب وحشي مازندران در شهرستان نور با حضور مسئولان قضايي و جمعي از مردم اين شهر به دار مجازات آويخته شدند. سركرده اين باند به نام اسكندر مقصودي و 2 نفر از همدستانش از اعضاي اصلي... اعضاي باند غرب وحشي مازندران اعدام شدند
صبح امروز اعضاي باند غرب وحشي مازندران در شهرستان نور با حضور مسئولان قضايي و جمعي از مردم اين شهر به دار مجازات آويخته شدند. سركرده اين باند به نام اسكندر مقصودي و 2 نفر از همدستانش از اعضاي اصلي...(ادامه)
نامه 4 هزار فرهنگي مازندراني به رييس جمهور
طي سفر سه روزه هيات دولت به استان مازندران، چهار هزار و 82 فرهنگي و غيرفرهنگي مازندراني براي پيگيري كارهاي خود به رييس جمهور نامه نوشتند. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
حکم اعدام برای سرکرده اصلی باند غرب وحشی
شنیده ها حاکی است سرکرده اصلی باند غرب وحشی بهمراه دو نفر از اعضای دیگر ، صبح امروز در شهرستان نور به دار مجازات آويخته خواهند شد.بر اساس این گزارش این باند يكي از بزرگترين باندهاي تبهكار ...(ادامه)
آغاز بکار همایش بین المللی پیامبر اعظم(ص) در ساری
همایش بین المللی "پیامبر اعظم، نگین آفرینش" در مجتمع رفاهی نیروی انتظامی ساری آغاز به کار کرد. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
در پي انتشار اخباري مبني بر ايجاد تغييراتي در سطح مديران استاني، احتمال بركناري استاندار گيلان طي هفته‌‏هاي آينده قوت گرفته است.گفته می‌‏شود حكم استاندار جديد گيلان ... احتمال بركناري استاندار گيلان قوت گرفت
در پي انتشار اخباري مبني بر ايجاد تغييراتي در سطح مديران استاني، احتمال بركناري استاندار گيلان طي هفته‌‏هاي آينده قوت گرفته است.گفته می‌‏شود حكم استاندار جديد گيلان ...(ادامه)
آقای استاندار جلوی عزل نیروهای بسیجی را بگیرید
جناب استاندار سوالم از حضر تعالی به عنوان یک نیروی بسیجی که از متولیان دولت مهرورز در استان می باشید این است آیا می شود در دولتی که داعیه حمایت از نیروهای بسیجی و ارزشی را سرلوحه خدمات خویش قرار داده ،کارگزاران دست به قلع ...(ادامه)
تبلیغات و نگاه ابزاری نسبت به زنان(بخوانيد)
آزاده حسینی(ادامه)
زنان اميدوار و مردان نااميد (بخوانيد)
سيد حسين موسوي(ادامه)
اتاق شيشه اي (بخوانيد)
سينا سپنتا(ادامه)
زنگ پژوهش در مدارس گيلان به صدا درآمد
در اولين روز از هفته پژوهش زنگ "پژوهش" در واحدهاي آموزشي استان گيلان به صدا در آمد. به گزارش شمال نيوز به نقل از ايرنا ترويج فرهنگ پژوهش در بين دانش آموزان و تشويق آنان به تحقيق ازمهمترين اهداف نواخته شدن زنگ پژوهش در مدارس گيلان عنوان شد. (ادامه)
فعاليت بيش از يك ميليون بسيجي در مازندران
فرمانده منطقه مقاومت بسيج سپاه مازندران گفت: در حال حاضر يك ميليون و ‪ ۲۶‬هزار بسيجي زن و مرد اعم از عادي و فعال در سه‌هزار و‪ ۳۰۰‬پايگاه مقاومت در اين استان فعاليت دارند. به گزارش شمال نيوز به نقل از ايرنا ، سردار" علي گرمه‌اي " افزود: درصددهستيم شمار بسيجيان‌استان را طي برنامه‌هاي آينده به مقدار قابل توجهي افزايش دهيم. (ادامه)
کشف 400 کيلو سيم مخابراتى مسروقه در بندرانزلى
پليس بندرانزلى موفق شد، از يک ضايعات فروشى مقدار 400 کيلو سيم مخابراتى سرقتى را کشف و ضبط کند. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، ماموران معاونت آگاهى شهرستان بندرانزلى در پى کسب گزارشات مردمى از طريق تلفن 110 مطلع شدند، مقاديرى ‌ (ادامه)
گراني هاي توجيه نشدني(ديدگاه)
سيدولي موسوي(ادامه)
تغییر نتیجه انتخابات شورا در فریدونکنار
گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکیست : پس از بازگشایی و بازشماری صندوقهای آرای سومین دوره انتخابات شورای اسلامی روستای کارگردمحله فریدونکنار(زادگاه دکتر روحی نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار درمجلس شورای اسلامی) توسط هیات نظارت ،آقای علی روحی که به عنوان عضوعلی البدل انتخاب (ادامه)
ایران قهرمان رقابتهای ژیمناستیک بانوان کشورهای اسلامی
نخستین دوره مسابقات بین المللی ژیمناستیک بانوان کشورهای اسلامی(جام همبستگی) با قهرمانی تیم ملی کشورمان در ساری پایان یافت. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، در این مسابقات که با شرکت 7 تیم از کشورهای سودان(دو تیم)، عراق، سوریه و تیم ملی ایران و دو تیم از مازندران به (ادامه)
گلایه جمعی از جوانان جوياي كار از مسئولان اداره مخابرات بابل
تعدادي از جوانان شهرستان بابل به نمايندگي از جوانان اين استان نسبت به عملكرد اداره مخابرات اين شهر در زمينه تامين و ايجاد شغل براي افراد جوياي كار با تهيه و امضاي نامه‌اي اعتراض كردند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، در اعلاميه‌اي كه از سوي اين جوانان در اختيار خبرگزاري فارس قرار گرفته (ادامه)
بهره‌برداري از ۱۳۱ طرح گازرساني استان گلستان در دهه فجر
مديرعامل شرکت گاز استان گلستان از آغاز بهره برداري و عمليات اجرايي ۱۳۱ طرح گازرساني در بيست و نهمين سالگرد پيروي انقلاب اسلامي، در اين استان خبرداد.به گزارش شمال نیوز به نقل از شانا، مهندس مصطفي علوي با اعلام اين خبر افزود: اين شرکت در ادامه (ادامه)
تجليل از شاعران دفاع مقدس استان گيلان
اولين همايش تجليل از شاعران عرصه دفاع مقدس استان گيلان كه با حضور استاندار و جمعي از مسوولان برگزار شد از ‪ ۲۰‬شاعر فعال اين عرصه تقدير به عمل آمد. به‌گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ، دبير شوراي شعر صدا و سيماي جمهوري‌اسلامي (ادامه)
بازمانده 97هزار دانش آموز مازندارانی! دلایل بازماندن ازتحصیل آنان چیست، و تا پایان برنامه چهارم توسعه، چه تعداد دیگر از دانش آموزان مازندارانی ترک تحصیل خواهند کرد، سوال هایی است که جوابش را، دانش آموزان افغان ... آموزش رایگان حق مسلم ایرانیان هست یاخیر؟
بازمانده 97هزار دانش آموز مازندارانی! دلایل بازماندن ازتحصیل آنان چیست، و تا پایان برنامه چهارم توسعه، چه تعداد دیگر از دانش آموزان مازندارانی ترک تحصیل خواهند کرد، سوال هایی است که جوابش را، دانش آموزان افغان ...(ادامه)
هفته‌نامه طلاي سبز در استان مازندران نسبت به صدور قطعنامه غير قانوني تحريم ايران توسط شوراي امنيت اعتراض رسانه اي كرد. اين هفته‌ نامه كه هر هفته در 8 صفحه منتشر مي‌شود، صفحه هفت نشريه‌اش را به ... اقدام جالب یک نشریه مازندرانی دربرابرقطعنامه شورای امنیت
هفته‌نامه طلاي سبز در استان مازندران نسبت به صدور قطعنامه غير قانوني تحريم ايران توسط شوراي امنيت اعتراض رسانه اي كرد. اين هفته‌ نامه كه هر هفته در 8 صفحه منتشر مي‌شود، صفحه هفت نشريه‌اش را به ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.