.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
یک سایت اسپانیایى در گزارشی رزومه سردار آزمون ملى پوش ایرانىی را مورد رصد قرار داده و این بازیکن را بزرگ ترین تهدید برای خط دفاعی تیم ملی اسپانیا در دیدار روز چهارشنبه در جام جهانی قلمداد کرده است. ترس اسپانیایی ها ازملی پوش شمالی جام جهانی
یک سایت اسپانیایى در گزارشی رزومه سردار آزمون ملى پوش ایرانىی را مورد رصد قرار داده و این بازیکن را بزرگ ترین تهدید برای خط دفاعی تیم ملی اسپانیا در دیدار روز چهارشنبه در جام جهانی قلمداد کرده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران یکشنبه ۲۷ خرداد
(ادامه)
تصاویری از هنرمندان در بازی ایران و مراکش
(ادامه)
شمال نیوز : چند سالي است كه صندوق بازنشستگي كشوري براي بازنشستگان خود در مشاغل مختلف اقدام به صدور بيمه تكميلي مي‌كند و اين در حالي است كه هر ساله نيز انتقادات به بيمه تكميلي آنها بيشتر شده است..... دوندگی بازنشستگان مازندرانی برای بیمه تکمیل درمانی !
شمال نیوز : چند سالي است كه صندوق بازنشستگي كشوري براي بازنشستگان خود در مشاغل مختلف اقدام به صدور بيمه تكميلي مي‌كند و اين در حالي است كه هر ساله نيز انتقادات به بيمه تكميلي آنها بيشتر شده است.....(ادامه)
دلداری قوچان‌نژاد به بازیکن مراکش (+عکس)
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی برابر مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، در پست اینستاگرامی، به بازیکن مراکشی که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، دلداری داد. رضا قوچان نژاد نوشت: «در زندگی گاهی می‌بازی و گاهی هم می‌بری؛ همه ما ورزشکاران حرفه‌ای هستیم و این جزئی از فوتبال است. اجازه نده این گل به خودی باعث سقوط تو شود...»(ادامه)
عکس/ پیکان کروک
راننده این خودرو خوش سلیقه با تغییراتی اساسی پیکان قدیمی را در ظاهر تبدیل به یک خودروی مدل بالای کروک کرده است.(ادامه)
قهوه برای حفظ سلامت کبد مفید است
نتایج تحقیق جدید نشان می دهد نوشیدن سه فنجان قهوه یا بیشتر در روز به کاهش ابتلا به مشکلات جدی کبد کمک می کند.(ادامه)
توزیع کارت شرکت در آزمون سراسری
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت شرکت در آزمون سراسری سال 1397 همه داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی از روز یکشنبه سوم تیر ماه 1397 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.(ادامه)
مانتوی فوتبالی «نرگس محمدی» +عکس
نرگس محمدی و همسرش علی اوجی در کنار پیمان قاسم خانی را مشاهده می کنید.(ادامه)
شکایت جدید دولت از 30 نماینده مجلس
عضو هیئت نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان از شکایات جدید دولت از نمایندگان مجلس خبر داد و گفت: اخیر دولت از 30 نماینده مجلس شکایت کرده است.(ادامه)
طرح سوال از روحانی دوباره کلید خورد
(ادامه)
رامین رضاییان و این عادت بد!
رامین رضاییان اخلاقی دارد که باید تغییرش دهد.(ادامه)
شادی خاص وزیر ورزش + عکس
وزیر ورزش و جوانان که برای دیدن بازی ایران و مراکش در ورزشگاه سن پترزبورگ حضور داشت پس از گلزنی تیم ملی شادی خاصی داشت.(ادامه)

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان آخرین جزئیات مربوط به مفقودین و کشته‌شدگان سیل اشکورات رودسر استان گیلان را تشریح کرد. آخرین جزئیات از سیل گیلان؛ مرگ 4 نفر
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان آخرین جزئیات مربوط به مفقودین و کشته‌شدگان سیل اشکورات رودسر استان گیلان را تشریح کرد. (ادامه)
دو کشتی گیر نامدار مازندرانی که برای گشت و گذار به جنگل‌های مازندران رفته بودند در مسیر بازگشت راه خود را گم کردند. قاسم رضایی و جابر صادق زاده گم شدند!
دو کشتی گیر نامدار مازندرانی که برای گشت و گذار به جنگل‌های مازندران رفته بودند در مسیر بازگشت راه خود را گم کردند.(ادامه)
پادشاه گیاهان دارویی را بشناسید
گیاهان دارویی هر یک به نوعی برای درمان بیماری ها و توان اعضای داخلی و ظاهری بدن از سالهای دور مورد استفاده قرار می گرفته اند. شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که بهترین این بهترین‌ها چیست؟(ادامه)
خانه های سنتی روستایی در سوادکوه
سوادکوه با جذابیت های کم نظیرش دل هر مسافر و گردشگری را می رباید.در این بین خانه های قدیمی در سوادکوه جذابیتی خاص به این منطقه داده است.هر چند در سال های اخیر ساخت و سازهای جدید جایگزین خانه های سنتی شده است ولی همچنان خانه هایی وجود دارند که یک شب اقامت در آنها می تواند خاطرات رویایی را برای شما بسازد.(ادامه)
برنامه بازی‌های جام جهانی امروز یک شنبه ۲۷ خرداد
در روز ۲۷ خرداد که چهارمین روز بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ است، ۳ بازی انجام خواهد شد که دو بازی آن از گروه E. و یک بازی آن گروه F است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
هوای صاف در آسمان مازندران
آسمان مازندران امروز یکشنبه ۲۷ خرداد صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است .(ادامه)


رییس کمیسون اصل نود می‌گوید: آقای احمدی‌نژاد شکایت کرده و پرونده به کمیسیون اصل نود آمده و حال باید در کمیته قضایی بررسی شود و تا زمانی که دوستان در آن کمیته، موضوع را بررسی و ارزیابی نکردند نمی‌شود راجع به آن نظر داد. شکایت احمدی‌نژاد از قوه قضاییه در کمیسون اصل 90 در حال بررسی است/ اگر لازم باشد، گزارش در صحن قرائت می‌شود
رییس کمیسون اصل نود می‌گوید: آقای احمدی‌نژاد شکایت کرده و پرونده به کمیسیون اصل نود آمده و حال باید در کمیته قضایی بررسی شود و تا زمانی که دوستان در آن کمیته، موضوع را بررسی و ارزیابی نکردند نمی‌شود راجع به آن نظر داد.(ادامه)
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران به مناسبت درگذشت دکتر سید محمدامین قانعی راد رئیس پیشین انجمن جامعه شناسی ایران پیام تسلیتی صادر کرد. پیام معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران به مناسبت درگذشت دکتر قانعی راد
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران به مناسبت درگذشت دکتر سید محمدامین قانعی راد رئیس پیشین انجمن جامعه شناسی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.(ادامه)
شادی ساروی ها پس از پیروزی تیم‌ملی مقابل مراکش
تیم ملی ایران در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۸روسیه با تک گل مدافع حریف در دقیقه ۹۵ به برتری رسید . پس از پایان این دیدار مردم ایران در شهرهای مختلف به خیابان‌ها آمدند و به جشن و شادی پرداختند.مردم شهر ساری ساری نیز با حضور در خیابان های مرکزی به شادمانی پرداختند.(ادامه)
عکس/ تمرین پرسپولیسی‌ها در غیاب ملی پوشان
تصاویر اولین تمرین پرسپولیس در غیاب ملی‌پوشان را مشاهده کنید.(ادامه)
از ترافیک عادی در محورها تا تداوم آسمانی صاف در مازندران
درحال حاضر ترافیک در محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است که نشان می‌دهد هنوز موج برگشت مسافران آغاز نشد.(ادامه)
هوای مازندران بارانی همراه با وزش باد
هوای مازندران امروز جمعه ۲۵ خرداد بارانی همراه با وزش بادو رعد و برق پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تردد نیمه‌سنگین خودروها در محورهای هراز و کندوان/ کندوان و هراز تا ساعت 2 بامداد فردا یک‌طرفه است
رئیس پلیس راه مازندران گفت: سه راه مرزن‌آباد تا کرج محور کندوان و همچنین از آب‌اسک تا رودهن محور هراز تا ساعت دو بامداد روز یک‌شنبه یک‌طرفه است.(ادامه)
کاپیتان تیم ملی پرتغال معتقد است که تیم‌‌های ملی ایران و مراکش جزو تیم‌های صعودکننده از گروه دوم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیستند. رونالدو: پرتغال و اسپانیا صعود می‌کنند
کاپیتان تیم ملی پرتغال معتقد است که تیم‌‌های ملی ایران و مراکش جزو تیم‌های صعودکننده از گروه دوم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیستند.(ادامه)
با این خوراکی ها کبدتان را از نو بسازید
برای کاهش وزن موثر، شما چاره ای جز سم زدایی از کبد ندارید؛ چون این ارگان از بدن مسئول هضم و از بین بردن چربیهای اضافی بدن است.(ادامه)
حال و روز فرشته نجات ایران برابر مراکش!
عزیز بوهدوز مهاجم تیم ملی مراکش با گل به خودی دقیقه 94 در دیدار مراکش و ایران به این حال و روز در آمد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.