.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ بازیگر زن ایرانی در ورزشگاه سن پترزبورگ
تصویری از بهاره افشاری بازیگر سینما و تلویزیون که برای تماشای بازی های ایران در جام جهانی 2018 روسیه به این کشور سفر کرده است:(ادامه)
کاریکاتور/ اون در آغوش این!
(ادامه)
تصویری از پوتین که سوژه فضای مجازی شد
خبرنگاران امروز تصویری از ولادیمیر پوتین را سوژه کردند که انتشار آن در شبکه‌های مجازی کاربران را نیز درگیر کرد. روز گذشته ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در کنسرت اپرای یکی از هنرمندان مشهور این کشور در میدان سرخ که به مناسبت افتتاح رقابت های جام جهانی 2018 بود، شرکت کرد. در این مراسم پوتین به لحاظ امنیتی جلیقه ضدگلوله پوشیده بود که به نظر می رسد در این پوشش خیلی راحت نبود و ناراحتی در چهره‌اش مشخص بود. عکاسان نیز از این موقعیت استفاده و شیطنت کردند. آنها همراه عکس، پستی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند مبنی بر اینکه «گویا پوتین منجمد شده است و یا معلوم نیست پوتین خوشحال است یا یخ زده».(ادامه)
تصویری از وزیر کابینه روحانی در حال تماشای بازی ایران و مراکش در منزل
آذری جهرمی تصویری از خود در حال تماشای بازی ایران و مراکش در منزل‌اش را در استوری اینستاگرام منتشر کرد.(ادامه)
عید فطر در سایر کشور‌ها چند روز تعطیل است؟
جام جم آنلاین؛ اینفوگرافی از میزان تعطیلات عیدفطر در کشورهای اسلامی را منتشر کرد. (ادامه)
چگونه بعد از ماه رمضان به تناسب اندام برسیم؟
یک متخصص تغذیه در خصوص نحوه رژیم غذایی مناسب بعد از ماه رمضان و روش‌های لاغری در این دوره توضیحاتی داد.(ادامه)
فوتبال، رویا، جشن و پایکوبی.. سه گانه ای از دیشب ایران بود که برای یک گل بخودی اتفاق افتاد. به بهانه "شبی که ایران نخوابید" / فوتبال را ببینید آقای رئیس جمهور(يادداشت)
فوتبال، رویا، جشن و پایکوبی.. سه گانه ای از دیشب ایران بود که برای یک گل بخودی اتفاق افتاد.(ادامه)
واکنش چهره‌ها به پیروزی ایران مقابل مراکش+عکس
تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی 2018 روسیه توانست با گل بخودی بوهادوز، مهاجم مراکش مقابل این تیم به برتری برسد و اولین بردش در جام جهانی بدون دریافت گل را جشن بگیرد و سه امتیاز را کسب کند.هنرمندان و چهره های سیاسی کشور، پس از پیروزی ارزشمند ایران مقابل مراکش در جام جهانی، پست هایی را در شبکه های اجتماعی خود منتشر کردند. (ادامه)
صدرنشینی ایران در شب تقسیم امتیاز قهرمانان
دیدار تیم‌های اسپانیا و پرتغال با تساوی سه - سه به پایان رسید.(ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران شامگاه جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ مقابل تیم ملی فوتبال مراکش در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. مردم تهران پس از این پیروزی با حضور پر شور در خیابان‌ها با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران به جشن و شادی پرداختند.
شادی مردم تهران پس از برد تیم ملی ایران(خبر)
تیم ملی فوتبال ایران شامگاه جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ مقابل تیم ملی فوتبال مراکش در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. مردم تهران پس از این پیروزی با حضور پر شور در خیابان‌ها با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران به جشن و شادی پرداختند. (ادامه)
آیا می توانیم از گروه مرگ صعود کنیم؟
پیروزی تیم ملی ایران برابرمراکش درجام جهانی یک گام بزرگ در اولین مسابقه مرحله گروهی است که می تواند پایه های صعود تاریخی را بگذارد.(ادامه)
رئیس‎جمهور در حال تماشای بازی ایران+عکس
در پی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران را در مقابل تیم ملی مراکش در رقابت‌های گروهی جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ رئیس‌جمهوری از بازیکنان تیم ملی فوتبال تشکر کرد.(ادامه)
 تیم ملی فوتبال ایران با گل دقیقه 93 برابر مراکش به برتری دست یافت تا به 20 سال انتظار برای رسیدن به برتری در جام جهانی پایان دهد.

عیدی ملی‌پوشان ایران با پیروزی شیرین برابر مراکش در آخرین لحظات
تیم ملی فوتبال ایران با گل دقیقه 93 برابر مراکش به برتری دست یافت تا به 20 سال انتظار برای رسیدن به برتری در جام جهانی پایان دهد. (ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با این تعبیر که «رییس جمهور آمریکا میزان نیست و باید آچارکشی شود»، گفت: یا سیاست‌گذاران و سیاست‌مدارانی که او را روی کار آوردند می‌خواهند اسلحه‌های خود را بفروشند و اسرائیل را حمایت و یا می‌خواهند جنگ صلیبی را به نحو دیگری راه بیندازند و بیگناهان را به خاک و خون بکشند. آیت الله طبرسی: ترامپ میزان نیست و باید آچارکشی شود
نماینده ولی فقیه در مازندران با این تعبیر که «رییس جمهور آمریکا میزان نیست و باید آچارکشی شود»، گفت: یا سیاست‌گذاران و سیاست‌مدارانی که او را روی کار آوردند می‌خواهند اسلحه‌های خود را بفروشند و اسرائیل را حمایت و یا می‌خواهند جنگ صلیبی را به نحو دیگری راه بیندازند و بیگناهان را به خاک و خون بکشند.(ادامه)
تکرار کنایه‌های صف‌اولی مطیعی/ چهره‌های صف اول نماز عید فطر + تصاویر
شاعر نماز عید فطر با تکرار کنایه‌های خود خطاب به مسئولان نشسته در صف اول تاکید کرد که مخاطب اشعارش یک نفر نیست و اگر قرار است کسی به خاطر این اشعار ناراحت شود بهتر است در صف اول ننشیند.(ادامه)
پربیننده‌ترین سریال رمضان ۹۷ معرفی شد
در آخرین آمار از میزان مخاطبان سریال های رمضانی «رهایم نکن» در رتبه اول و «بچه مهندس» و «سر دلبران» در رتبه های بعدی قرار دارند. (ادامه)
فناوری‌های جدیدی که هنوز راهی بازار نشده‌اند+تصاویر
محصولاتی هستند که در آن‌‌ها فناوری‌های جدیدی استفاده شده اما ایده ساخت این محصولات به‌ اندازه‌ای جالب و نوآورانه است که هنوز به تولید انبوه نرسیده‌اند ور راهی بازار نشده‌اند. (ادامه)
پاسخ رئیس دفتر روحانی به انتقاد نمایندگان
رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره ادعای برخی نمایندگان مخالف دولت که می گویند زمام امور اداره کشور از دست دولت و رئیس جمهور رها شده است، گفت: نمایندگان مخالف دولت همیشه همین حرف ها را می گویند. توقع داشتید چه بگویند؟ (ادامه)
سلفی حریری با پوتین و بن سلمان+ عکس
رسانه‌های ارتباط اجتماعی تصاویری از سلفی نخست وزیر لبنان با رئیس جمهوری روسیه و ولیعهد عربستان طی حضور در مسابقات جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ منتشر کردند. (ادامه)
رنو: با وجود تحریم‌ها در ایران می‌مانیم
مدیر اجرایی رنو می‌گوید به رغم تهدیدآمیز بودن تحریم‌های جدید آمریکا برای تجارت این شرکت با ایران، رنو قصد دارد در بازار ایران بماند. (ادامه)
سردار درخشش امید ابراهیمی را تکمیل نکرد (عکس)
هافبک دفاعی تیم ملی در نیمه اول بازی با مراکش نمایش فوق العاده ای در ترکیب تیمش داشت.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند که مردم ایران علی‌رغم تمام سیاست‌هایی که می‌خواهند انسان‌ها را از معنویت دور کنند، به معنویت نزدیک است.
ملت ایران خسته و ناامید نیست / جنگ روانی دشمن را در رسانه‎ها تکرار نکنید/ عادت سفرخارجی به جز سفر به عتبات عالیات را ترک کنید(خبر)
رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند که مردم ایران علی‌رغم تمام سیاست‌هایی که می‌خواهند انسان‌ها را از معنویت دور کنند، به معنویت نزدیک است. (ادامه)
وضعیت سواحل مازندران مناسب نیست
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران گفت: وضعیت سواحل ما اصلاً مناسب نیست و برخی مناطق ازلحاظ زیست‌محیطی آلوده است.(ادامه)
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: همزمان با هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر، افزون بر هزار برنامه فرهنگی و اجتماعی در این استان اجرا می‌شود. 500 برنامه هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر در مازندران
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: همزمان با هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر، افزون بر هزار برنامه فرهنگی و اجتماعی در این استان اجرا می‌شود.(ادامه)
حال محمد بن سلمان بعد از دریافت ۵ گل +عکس
میزان- کاربران فضای مجازی با واکنش ولیعهد عربستان در بازی تیم ملی این کشور و روسیه، شوخی جالبی کردند. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، کاربران با واکنش ولیعهد عربستان بعد از گل‌های روسیه به تیم ملی این کشور شوخی کردند . آنها این رفتار ولیعهد را اینطور ترجمه کردند: قیمت نفت را برای روسیه سه برابر کن.(ادامه)
صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۴ خرداد ماه ۹۷، جلسه رسیدگی به اتهامات مطروحه به «ف.ن»که به اتهام ارتکاب به ۸ فقره قتل به همراه ارتکاب سرقت طلاجات و همچنین مثله کردن مقتولین و غیره بازداشت شده بود تشکیل شد. این جلسه با حضور متهمین ردیف اول و ردیف دوم و همچنین اولیای دم مقتولین و وکلای طرفین برگزار شد. اتهامات وارده با همدستی همسر قاتل خانم «ل.گ» بوده که به اتهام معاونت در قتل و فروش مال مسروقه و تسهیل در ارتکاب جرم همچنین مساعدت در خلاصی متهم ف.ن از محاکمه و مجازات از طریق مخفی نمودن ادله متهم ردیف اول و غیره در جایگاه متهم قرار گرفته بود. در اولین دادگاه قاتل زنجیره ای 8 زن در گیلان چه گذشت؟
صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۴ خرداد ماه ۹۷، جلسه رسیدگی به اتهامات مطروحه به «ف.ن»که به اتهام ارتکاب به ۸ فقره قتل به همراه ارتکاب سرقت طلاجات و همچنین مثله کردن مقتولین و غیره بازداشت شده بود تشکیل شد. این جلسه با حضور متهمین ردیف اول و ردیف دوم و همچنین اولیای دم مقتولین و وکلای طرفین برگزار شد. اتهامات وارده با همدستی همسر قاتل خانم «ل.گ» بوده که به اتهام معاونت در قتل و فروش مال مسروقه و تسهیل در ارتکاب جرم همچنین مساعدت در خلاصی متهم ف.ن از محاکمه و مجازات از طریق مخفی نمودن ادله متهم ردیف اول و غیره در جایگاه متهم قرار گرفته بود.(ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران فردا باید در سن پطرزبورگ به مصاف مراکش برود. این در حالی است که حواشی زیادی اطراف تیم ملی شنیده می‌شود. دختر روسی که خواستگار بازیکن ساروی تیم ملی ایران شد
تیم ملی فوتبال ایران فردا باید در سن پطرزبورگ به مصاف مراکش برود. این در حالی است که حواشی زیادی اطراف تیم ملی شنیده می‌شود.(ادامه)
اس ام اس ویژه عید سعید فطر
(ادامه)
پیام تبریک رییس جمهور به مناسبت عید فطر
رییس جمهوری در پیام های جداگانه‌ای عید سعید فطر؛ عید پاداش نیکوکاران و سرافرازی در آزمون بندگی در راه حق تعالی را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت.(ادامه)
واکنش لاریجانی به حواشی خبر سفر چند نماینده به جام جهانی
بهروز نعمتی اظهار کرد: امروز در دیدار با رییس محترم مجلس گزارشی از کمیته سفر‌های خارجی مجلس به ایشان ارائه کردم و به حواشی ایجاد شده پیرامون خبر سفر چند نماینده به مسابقات جام جهانی مسکو اشاره کردم.(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.