.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
خسارات سیل در اشکورات رودسر - گیلان (عکس)
غروب دیروز در پی بارش شدید باران و پس از آن رانش زمین , روستای کاکرود منطقه اشکورات رودسر دچار خسارات بسیار زیادی شد و تعداد بسیار زیادی نیز تاکنون در این حادثه مفقود شده‌اند. بخشدار رحیم‌آباد رودسر کشته شدن ۳ نفر را در این حادثه قطعی دانست و گفت : بر طبق شواهد اولیه موجود تعداد مفقودان و کشته‌شدگان بسیار بالا است.(ادامه)
منیزیم چه کاری برای بدن انسان انجام می‌دهد؟
منیزیم برای حفظ ضربان قلب سالم اهمیت دارد. این ماده معدنی به طور طبیعی با کلسیم رقابت می کند، که برای تولید انقباض های قلبی ضروری است.(ادامه)
جزئیات آماری کنکور سراسری سال 97
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از جزئیات آماری کنکور سراسری سال 97 و افزایش تعداد داوطلبان نسبت به سال گذشته خبر داد.(ادامه)
عکس/ احتکار بزرگ سایپا
در شرایطی که بازار خودرو به شدت آشفته شده و اختلاف قیمت بازار و کارخانه به 90 میلیون رسیده، یک عضو کمیسیون صنایع گفت: ایران خودرو و سایپا 90 هزار خودرو احتکار کرده‌اند.(ادامه)
عکس/ پوستر بازی ایران و اسپانیا
پوستر بازی ایران و اسپانیا؛ تیم ملی کشورمان در دومین بازی خود در گروه B از رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، چهارشنبه سی ام خرداد ماه از ساعت 20:30 دقیقه به مصاف ماتادورها می رود.(ادامه)
کاهش ۲۴ درصدی تلفات رانندگی در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از کاهش ۲۴ درصدی تلفات رانندگی اردیبهشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان خبر داد.(ادامه)
بهنام بانی، شهرام حقیقت دوست و پویا امینی در سن پترزبورگ (عکس)
(ادامه)
2 بازیکن خارجی باشگاه نساجی این هفته وارد ایران می‌شوند/اردوی یک هفته‌ای نساجی در ترکیه
در ادامه نقل و انتقالات تیم نساجی 2 بازیکن خارجی خریداری کرد که در این هفته وارد ایران می‌شوند.(ادامه)
توییت فوتبالی وزیر ارشاد
سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توییتی با تشکر از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران نوشت.(ادامه)
عکس/ هجوم پرسپولیسی‌ها به پیج امید ابراهیمی
کامنت‌های هواداران پرسپولیس زیر پست امید ابراهیمی پس از درخشش این بازیکن مقابل مراکش(ادامه)
شمال نیوز :  با مطالعات و بررسی‌های به‌عمل‌آمده مقرر گردید هدایت آب‌های سطحی زیرگذر بزرگ شهید جانباز سید مصطفی علمدار در میدان هلال‌احمر به‌صورت کانال زیرزمینی از زیرگذر به رودخانه تجن برقرار گردد.
.... احداث زیرگذر شهید سید مصطفی علمدار ساری در صد روز
شمال نیوز : با مطالعات و بررسی‌های به‌عمل‌آمده مقرر گردید هدایت آب‌های سطحی زیرگذر بزرگ شهید جانباز سید مصطفی علمدار در میدان هلال‌احمر به‌صورت کانال زیرزمینی از زیرگذر به رودخانه تجن برقرار گردد. ....(ادامه)
مضرات تنها غذا خوردن چیست
مطالعات نشان داده تنها غذا خوردن باعث کاهش خوشحال بودن انسان می‌شود.(ادامه)
روزنامه‌ی جمهوری اسلامی: «مداح جوان به جای ترامپ خودی‌ها را زیر آتش گرفت»
روزنامه‌ی جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع خود نوشت:(ادامه)
روزنامه‌ی کیهان که حامی اصلی روی کار آمدن دولت احمدی نژاد بود، با انتشار بخشی از سخنان روحانی، رییس جمهور، در ستون ویژه‌ی این روزنامه، با کنایه به او با عنوان «فضای مجازی را گرفتار هرج و مرج کردید حالا شکایت می‌کنید»، به حمایت شدید از دوره‌ی احمدی نژاد پرداخت. کیهان: دوره احمدی نژاد گل و بلبل بود!
روزنامه‌ی کیهان که حامی اصلی روی کار آمدن دولت احمدی نژاد بود، با انتشار بخشی از سخنان روحانی، رییس جمهور، در ستون ویژه‌ی این روزنامه، با کنایه به او با عنوان «فضای مجازی را گرفتار هرج و مرج کردید حالا شکایت می‌کنید»، به حمایت شدید از دوره‌ی احمدی نژاد پرداخت.(ادامه)
افراد می‌توانند با رعایت نکاتی ساده سلامتی خود را که در ماه رمضان با روزه‌داری درست به دست آورده‌اند، حفظ کنند. توصیه‌هایی برای حفظ سلامت بدن پس از ماه رمضان
افراد می‌توانند با رعایت نکاتی ساده سلامتی خود را که در ماه رمضان با روزه‌داری درست به دست آورده‌اند، حفظ کنند.(ادامه)
مذاکرات نساجی مازندران با سروش رفیعی
باشگاه نساجی مازندران مذاکراتی را با سروش رفیعی بازیکن فصل گذشته الخور قطر انجام داده است.(ادامه)
پاسخ رهبر انقلاب به درد و دل‌های خانواده شهدای هسته‌ای
بعد از مراسم عید فطر چون علی، فرزند شهید همراه ما بود، از آنجایی که علی همیشه دوست دارد آقا را از نزدیک ببیند، درخواست کردیم و در بیرون از فضای مراسم با آقا دیدار داشته و عید را به ایشان تبریک گفتیم. (ادامه)
محاکمه قاتل سریالی زنان گیلانی
عامل قتل سریالی هشت زن در گیلان که آنها را کشته و طلا و جواهرات‌شان را سرقت کرده بود، در دادگاه کیفری پای میز محاکمه رفت. این متهم و همسر دومش که همدست او بود، سال گذشته دستگیر شدند.(ادامه)
برگزاری نماز عید فطر در ساری (خبر)
(ادامه)
خرید ۳۴ هزار و ۶۳۴ تن گندم در مازندران
مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: تاکنون ۳۴ هزار و ۶۳۴ تن گندم به ارزش ۴۵۸ میلیارد و ۹۰۳ میلیون ریال از کشاورزان گندم‌کار استان مازندران خریداری شد.(ادامه)
عکس/جدول لیگ ملت های والیبال در پایان روز یازدهم
تیم ملی والیبال ایران در دومین روز هفته چهارم لیگ ملت های والیبال با نتیجه نزدیک ۳-۲ به صربستان باخت تا فرصت صعود در جدول را از دست بدهد و در رده ۱۱ باقی بماند.(ادامه)
آخرین قیمت دلار و ارزهای خارجی امروز ۲۷ خرداد + جدول
(ادامه)
لیست خروج استقلال رسما مشخص شد
چند بازیکن در لیست خروج تیم استقلال هستند.(ادامه)
استاندار:ساخت نیروگاه جدید ۵۰۰ مگاواتی برق در غرب مازندران
استاندار مازندران بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق به‌ویژه در ایام پیک مصرف تأکید و گفت: پروژه نیروگاه برق ۵۰۰ مگاواتی جدید در نوشهر احداث می‌شود.(ادامه)
تعطیلات عیدفطری به رنگ سفید در دریای مازندران
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: هیچ غرقی طی تعطیلات عید فطر در دریای مازندران نداشتیم.(ادامه)
ترافیک پرحجم در محورهای مازندران به‌دلیل موج بازگشت مسافران
رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در تمام محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است و مسافران بسیاری درحال بازگشت از سفر عید فطر هستند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل منابع طبیعی استان گلستان گفت: همچنین بخشی از قسمت های جلگه ای و اراضی پست استان به علت مجاورت با صحرای قره قوم ترکمنستان در معرض خطر پدیده خزنده بیابان زایی است..... خطر بیابانی شدن 300 هزار هکتار از اراضی گلستان
شمال نیوز : مدیرکل منابع طبیعی استان گلستان گفت: همچنین بخشی از قسمت های جلگه ای و اراضی پست استان به علت مجاورت با صحرای قره قوم ترکمنستان در معرض خطر پدیده خزنده بیابان زایی است.....(ادامه)
تولید باران مصنوعی راهکاری نوین برای عبور از بحران خشکسالی
استاد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی مازندران گفت: ایجاد باران مصنوعی با استفاده از تکنیک ها و فن آوری های جدید در مناطقی که با خشکسالی های بی شماری مواجه هستیم، راهکاری مناسب برای عبور از بحران است. (ادامه)
عکس/ همکاری رامبد جوان و نگار جواهریان با عادل فردوسی‌پور
رامبد جوان با انتشار عکسی از خود، نگار جواهریان و عادل فردوسی پور از همکاری با فردوسی پور خبر داد.(ادامه)
صورت کبود و مشت خورده دنیا مدنی+عکس
دنیا مدنی بازیگر سریال رهایم نکن عکس زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.