.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
یک نماینده پارلمان مغرب در اعتراض به مصادره اموالش به نفع یک شرکت دولتی، خود را به آتش کشید. خودسوزی نماینده مجلس!+ عکس
یک نماینده پارلمان مغرب در اعتراض به مصادره اموالش به نفع یک شرکت دولتی، خود را به آتش کشید.(ادامه)
ساحل سرخرود یک قربانی گرفت + عکس
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ساری در پایان اظهار کرد: با طرح سوال یا تحقیق و تفحص پیگیر احقاق حق دانش‌آموزان خواهیم بود و تلاش می‌کنیم نظرات خانواده‌ها و دانش آموزان تأمین و این اقدام جبران شود..... "لو رفتن سوالات امتحان نهایی متوسطه"داد یوسف نژاد را هم درآورد
شمال نیوز : نماینده ساری در پایان اظهار کرد: با طرح سوال یا تحقیق و تفحص پیگیر احقاق حق دانش‌آموزان خواهیم بود و تلاش می‌کنیم نظرات خانواده‌ها و دانش آموزان تأمین و این اقدام جبران شود.....(ادامه)
فرصت 15 روزه استاندار مازندران به ادارات استان
ادارات استان مازندران موظف شدند تا دوهفته آینده طرح های اشتغالزایی را به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی در استانداری معرفی کنند. (ادامه)
هشدار جدی مدیریت مصرف برق مازندران به شهروندان
شمال نیوز: همزمان با افزایش دمای هوا مدیریت مصرف برق مازندران درباره مصرف بهینه برق به شهروندان هشدار داد. (ادامه)
هشدار یک تحول بزرگ در مازندران به صاحبان مشاغل
مشاور نمونه کشور در حوزه کسب و کار با بیان اینکه موضوعی جهان را درگیر تحولات زیادی در حوزه کسب و کار کرده و سونامی آن به زودی به کشورهای دیگر حمله‌ور خواهد شد، گفت: موج چهارمی به نام تغییر شغل، حرفه صاحبان کسب و کار را به زودی دچار بحران خواهد کرد. (ادامه)
اطلاعیه پدر کاپیتان فقید پرسپولیس در باره تاسیس آکادمی و مدرسه فوتبال هادی نوروز
شمال نیوز: پدر کاپیتان فقید پرسپولیس اطلاعیه‌ای را در خصوص تاسیس آکادمی و مدرسه فوتبال هادی نوروزی منتشر کرد. (ادامه)
تصاویر قدیمی از حرم حضرت علی (ع)
(ادامه)
اولین عکس رونالدو در کودکی که همه را مجذوب خورد کرد + حاشیه ها
به تازگی عکسی از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی فوتبال منتشر شده که وی را در زمانی که برای اولین بار سوژه رسانه هاشده بود به تصویر کشیده است. (ادامه)
حمایت ٣ بازیگر زن سینما از داعش پس از حادثه تروریستى تهران
(ادامه)
طولانی‌ترین نام مردانه در ایران +عکس
طولانی‌ترین نام مردانه در ثبت احوال ایران با ۳۳ کاراکتر با عنوان «آقا میرزا مصطفی عظیم‌الدوله ملقب به بکشو» است متولد ۱۲۴۵ تهران است.(ادامه)
توصیه سیاسی وزیر احمدی نژاد به روحانی
وزیر دولت احمدی نژاد معتقد است که روحانی با درایت و هوشمندی که دارد اجازه نخواهد داد بحث سهم خواهی از دولت دوازدهم مطرح شود. (ادامه)
شمال نیوز: در آستانه روزهای پایانی دولت یازدهم و آغاز بکار دولت دوازدهم، دو انتصاب جدید در استانداری مازندران انجام شد. بر اساس این احکام ...
صدور ۲ حکم انتصاب جدید در استانداری مازندران
شمال نیوز: در آستانه روزهای پایانی دولت یازدهم و آغاز بکار دولت دوازدهم، دو انتصاب جدید در استانداری مازندران انجام شد. بر اساس این احکام ... (ادامه)
صحت انتخابات شوراهاي اسلامي تبريز تایید شد
(ادامه)
به دستور حضرت علی (ع)، فرزندانش امام حسن (ع) و امام حسين (ع)، بدن مطهر او را در زمين مرتفعى كه عرب به آن «نجف‏» مى‏‌گويد، مدفون ساختند. بدون اينكه مردم بدانند محل دفن حضرت علی (ع) كجاست.
محل دفن امیرالمومنین (ع) کجاست و چگونه پیدا شد؟
به دستور حضرت علی (ع)، فرزندانش امام حسن (ع) و امام حسين (ع)، بدن مطهر او را در زمين مرتفعى كه عرب به آن «نجف‏» مى‏‌گويد، مدفون ساختند. بدون اينكه مردم بدانند محل دفن حضرت علی (ع) كجاست. (ادامه)
تصویری دیده نشده از وزیر اطلاعات
تصویر زیر حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات را نشان میدهد. (ادامه)
سردار سلیمانی با زیارت کربلا به استقبال شب قدر رفت+تصاویر
سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس روز پنجشنبه به همراه ابومهدی مهندس قائم‌مقام رئیس و فرمانده میدانی بسیج مردمی (الحشد الشعبی) عراق به زیارت حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) در کربلا رفت.(ادامه)
کاهش 15 درجه ای دمای هوای مازندران
رییس گروه پیش بینی و پیش آگاهی جوی هواشناسی مازندران گفت که دمای هوا از روز جمعه تا یکشنبه هفته آینده در بعضی از مناطق استان تا 15 درجه کاهش می یابد . (ادامه)
بی‌کیفیت‌ترین خودروهای داخلی
برخی از خودروهای سواری داخلی همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی تولید می‌شوند. (ادامه)
شمال نیوز: مدیر فرودگاه نوشهر گفت که شرکت هواپیمائی ایران ایر با هواپیماهای خریداری شده پس از برجام ، پروازهایش را به این فرودگاه پس از 22 سال از سر می گیرد.
هواپیمای پسابرجام به مازندران رسید
شمال نیوز: مدیر فرودگاه نوشهر گفت که شرکت هواپیمائی ایران ایر با هواپیماهای خریداری شده پس از برجام ، پروازهایش را به این فرودگاه پس از 22 سال از سر می گیرد. (ادامه)
دو نگرانی بزرگ امیرالمومنین(ع) درباره مردم
ای مردم ، آنچه بیش از هر چیز دیگر می ترسم که بدان گرفتار آیید، دو چیز است، از هوا و هوس پیروی کردن و آرزوهای دراز در دل پروردن . (ادامه)
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این مراسم با تسلیت سالروز شهادت مظلومانه مولی الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب (ع)ابراز امیدواری کرد که همگان بتوانند از شبهای قدر بهره کافی را ببرند و همواره پیرو راه امام علی (ع) باشند. با لحن تند به جایی نمی رسیم / والله جز اعتدال راه دیگری وجود ندارد / چرا به دشنام دادن افتخار می کنیم؟/ چرا ناسزا گویی را انقلابی گری می دانیم؟
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این مراسم با تسلیت سالروز شهادت مظلومانه مولی الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب (ع)ابراز امیدواری کرد که همگان بتوانند از شبهای قدر بهره کافی را ببرند و همواره پیرو راه امام علی (ع) باشند.(ادامه)
باز نام ناطق نوری بر سر زبان افتاده است، شایعات زیاد شده و هر روز خبر می رسد که احتمال حضور او در سمت های جدید وجود دارد. بازگشت ناطق‌نوری به عرصه قدرت رسمی /شیخ نور جایگزین شمخانی در شورای عالی امنیت ملی می‌شود؟(خبر)
باز نام ناطق نوری بر سر زبان افتاده است، شایعات زیاد شده و هر روز خبر می رسد که احتمال حضور او در سمت های جدید وجود دارد.(ادامه)
دعای روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
تکذیب سرپرست وزیر کشور شدن توسط احمدی
معاون سیاسی وزیر کشور شایعات انتصاب شدن به عنوان سرپرست وزارت کشور را تکذیب کرد و آن را شایعه‌سازی به منظور بی‌ثبات نشان دادن امور دولت دانست. (ادامه)
اعمال شب بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان
اعمال شب‌های قدر بر دو نوع است؛ یکی آن‌ که در هر سه شب باید انجام داد و دیگر آنهایی‌ که مخصوص هر شبی است. (ادامه)
انتخابات شورای شهر مشهد تایید شد
نماینده مشهد در مجلس گفت: انتخابات شورای شهر مشهد توسط هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان خرسان رضوی تایید شد. (ادامه)
هندوانه چاق می‌کند یا خیر؟!
هندوانه یک میوه تابستانی است که در روزهای گرم طرفداران بسیاری دارد و این میوه دارای طبع سرد و تر است.(ادامه)
وضعیت ترافیک در محورهای مازندران روان است
مرکز مدیریت راههای مازندران، وضعیت تردد و ترافیک در راههای کوهستانی و مواصلاتی استان را عادی و روان اعلام کرد.(ادامه)
۴۵۰ اثر به جشنواره مطبوعات در مازندران ارسال شد
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با اشاره به ارسال ۴۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره از تمدید مهلت شرکت در جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی تا ۱۰ تیر خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.