.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سپاه پاسداران 6 فروند موشک بالستیک به سمت مواضع تروریستها در دیرالزور شلیک کرده است.
سیلی محکم «موشکی» ایران به تروریست‌ها در سوریه/ سپاه انتقام گرفت
سپاه پاسداران 6 فروند موشک بالستیک به سمت مواضع تروریستها در دیرالزور شلیک کرده است. (ادامه)
از فواید سلامت و کاربردهای ترخون
ترخون دارای آثار ضد درد قابل توجه است. افزون بر این، ترخون دارای آثار ضد التهابی است که آن را به انتخابی عالی در درمان اختلالات درد، از جمله آرتریت و فیبرومیالژیا تبدیل می کند.(ادامه)
خنک‌تر شدن هوای مازندران
دمای هوای مازندران بین ۵ تا ۷ درجه خنک تر شد.(ادامه)
شناسایی 2 مورد بیمار مبتلا به تب کنگو در مازندران/دامدار گیلانی مبتلا تب کنگو در رامسر بستری شد
مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: 2 مورد بیمار مبتلا به تب کریمه کنگو در مازندران شناسایی شده که بیماران رو به بهبودی هستند.(ادامه)
سفره‌های افطاری در دربار ناصرالدین شاه +عکس
برگزاری ماه رمضان در دربار ناصری نیز رنگ و بوی خاص خود را داشته چنانچه با گذشت 125 سال از کشته شدن ناصرالدین شاه ( اردیبهشت ماه 1275 ) خاطرات و نقل قول های شیرینی از ایام رمضان در دربار ناصرالدین شاه برجای مانده است.(ادامه)
خرید تضمینی گندم در مازندران به ۵۹ هزار تن رسید
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: از آغاز فصل خرید تضمینی گندم تا کنون ۵۹ هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان در مازندران خریداری شد.(ادامه)
افزایش پروازهای فرودگاه های مازندران
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از افزایش پروازهای فرودگاه های استان با هواپیماهای تازه‌ خریداری شده ATR شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در سه فرودگاه ساری، نوشهر و رامسر خبر داد.(ادامه)
کوچه گردان عاشق مازندران مهمان خانه های بی ریای مردمانی از جنس رنج
هجدهمین آئین کوچه گردان عاشق شامگاه شنبه با حضور خیرین و مردم به همراه اعضای جمعیت امام علی (ع) ساری و آمل با سرکشی به خانواده های نیازمند و توزیع بسته های حمایتی برگزار شد. (ادامه)
لو رفتن سوالات یک ربع قبل از امتحانات نهایی
پرونده امتحانات نهایی سه روز گذشته بسته شد در حالی که هنوز پاسخ روشنی به چرایی فروش سوالات امتحانی و لورفتن آنها قبل از شروع امتحانات داده نشده است.(ادامه)
قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ خرداد ۹۶
قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.(ادامه)
طبیعت ییلاقی
ماسال؛ سرزمینی که به خاطر ییلاق‌های اطرافش و پدیده اقیانوس ابر که به وفور در آن رخ می‌دهد بسیار پر طرفدار شده است. ماسال در استان گیلان و در کنار کوه‌های تالش واقع شده‌است. معنی کلمه ماسال، کوه وار یا کنار کوه یا دارای کوه است که از کلماتی مانند مسال، مازال و ... گرفته شده است. از دیگر جاذبه های گردشی این شهر رودخانه خالکایی است که این رودخانه از قله مرتفع شاه‌معلم سرچشمه می‌گیرد پس از طی ۴۰ کیلومتر از درون شهر ماسال گذر می‌نماید. (ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
قیمت طلاو سکه و ارز در بازار.(ادامه)
نجات نساجی قائم‌شهر از خطر مرگ/نساجی مُرده مازندران هر از گاه به قتل می‌رسد!
مردم قائم‌شهر باید بدانند که کارخانه نساجی شماره یک، به نام «نساجی قائم‌شهر» است و نام کارخانه‌های نساجی شماره دو و سه «نساجی مازندران» است و این دو کارخانه از هم جدا هستند.(ادامه)
توصیه های تغذیه ای برای وعده های سحری و افطاری
برای اینكه در طول روز، هنگام روزه‌داری دچار بی‌آبی نشده و تشنگی كلافه‌تان نكند، از خوراكی‌هایی باید استفاده كنید كه بتوانند به‌تدریج آب مورد نیاز بدن را تامین كنند.(ادامه)
تصاویر/ از علت جدایی سروش رفیعی تا تهدید استقلال توسط سپاهان
(ادامه)
احیای شب قدر در امامزاده عباس(ع) ساری
احیای شب بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار استان مازندران در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد. (ادامه)
بسیج سازندگی مازندران برای ۳۷۰۰ نفر اشتغال ایجاد می کند
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران، اعتبار امسال را بیش از ۳۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با پرداخت تسهیلات برای سه هزارو ۷۷۱ نفر اشتغال ایجاد می‌شود. (ادامه)
حسینی با استقلال ٢ ساله بست
با اعلام افتخاری قرارداد حسینی با استقلال ٢ سال تمدید شد.(ادامه)
۱۰ دلیل شگفت انگیز برای مصرف هرچه بیشتر گوجه فرنگی!
گوجه فرنگی از جمله سبزیجات پرخاصیت است که اگرچه به صورت پخته زیاد مورد استفاده قرار می گیرد ولی مصرف آن به صورت خام بسیار مفیدتر است.(ادامه)
9 نفر از وزرای دولت تغییر می کنند
بنا بر شنیده های موثق 9 نفر از وزرای دولت تغییر می کنند. (ادامه)
جنگ پنهان در شورای شهر برای انتخاب شهردار
ترکیب جدید شورای شهر تهران در دوره پنجم که جلسات غیررسمی خود را طی روز‌های اخیر برگزار کرده در مراحل اولیه مهم‌ترین آزمون خود یعنی «انتخاب شهردار پایتخت» کارنامه قابل دفاعی نداشته است. (ادامه)
مهار آتش سوزی در نوار ساحلی میانکاله
آتش سوزی نوار ساحلی میانکاله بعد از سه ساعت تلاش محیط بانان مهار شد.(ادامه)
واکنش علی مطهری و آیت الله مصباح یزدی به سخنان اخیر رئیس جمهور(خبر)
(ادامه)
صعود کوهنورد آملی به یاد شهدای مدافع حرم
کوهنورد آملی به یاد شهدای مدافع حرم در ادامه صعود به ۳۱ قله مرتفع کشور در پنجمین سفر خود به بلندترین قله سنبران استان لرستان صعود کرد.(ادامه)
شمال نیوز: نهمین آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات 16 تیر ماه همزمان با سراسر کشور در استان مازندران برگزار می شود.

برگزاری نهمین آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات در مازندران
شمال نیوز: نهمین آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات 16 تیر ماه همزمان با سراسر کشور در استان مازندران برگزار می شود. (ادامه)
عکس: دلنوشته زیبای امير كبير در شب قدر
دل نوشته زیبای میرزا محمد تقی امیر کبیر در شب قدر را ببینید.(ادامه)
شمال نیوز : قرباني با بيان اين مطلب كه طول اجراي اين پروژه حدود ۵۰ كيلومتر است، ادامه داد: توسعه پايدار شهري و همچنين توسعه زيرساخت‌هاي موردنياز از جمله اهداف اصلي اين پروژه در مركز استان به شمار مي‌رود..... اجراي پروژه فيبر نوري در ساري؛ گامي جديد در تحقق شهر الكترونيك
شمال نیوز : قرباني با بيان اين مطلب كه طول اجراي اين پروژه حدود ۵۰ كيلومتر است، ادامه داد: توسعه پايدار شهري و همچنين توسعه زيرساخت‌هاي موردنياز از جمله اهداف اصلي اين پروژه در مركز استان به شمار مي‌رود.....(ادامه)
کارت هوشمند سوخت ماندنی شد
شورای نگهبان طرح اصلاح ماده (۱) قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت راتایید کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل محیط زیست مازندران با اعلام اینکه آلودگی در برخی از شناگاه‌های استان وجود دارد، تصریح کرد: تصمیم‌گیری در این ارتباط مربوط به مسؤولان استانی است..... 12 شناگاه مازندران آلودگی میکروبی دارند !
شمال نیوز : مدیرکل محیط زیست مازندران با اعلام اینکه آلودگی در برخی از شناگاه‌های استان وجود دارد، تصریح کرد: تصمیم‌گیری در این ارتباط مربوط به مسؤولان استانی است.....(ادامه)
یک سوم اراضی شالیزاری مازندران تجهیز و نوسازی شده است
مدیر آب‌وخاک جهاد کشاورزی مازندران گفت: تاکنون در یک‌سوم اراضی شالیزاری مستعد استان طرح تجهیز و نوسازی اجراشده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.