.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
فعالیت‌های فرهنگی پزشک بدون مرز ایرانی در فراسوی مرزها/پوستر شهید مدافع حرم در دستان دانشجویان آفریقایی
فعالیت‌های فرهنگی دکتر سیدناصر عمادی پزشک بدون مرز ایرانی در فراسوی مرزها همچنان ادامه دارد و وی در کنار فعالیت‌هایی آموزشی و درمانی‌اش توجه خاصی به ترویج فرهنگ شیعه در دورترین و عقب‌مانده‌ترین نقاط دنیا دارد.(ادامه)
عکس/ علی کریمی به دیدن بازیگر پیشکسوت رفت
رضا رویگری بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون عکس یادگاری‌اش با علی کریمی را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «مهمان عزيزم آقاى على كريمى دوست داشتنى اسطوره فوتبال ايران كه به ديدارم آمدند.»(ادامه)
دستگیری سه شکارچی غیرمجاز درگلوگاه
ماموران اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گلوگاه سه شکارچی غیرمجاز را دستگیر کردند.(ادامه)
سرپرست اداره‌ کل راه و شهرسازی استان معرفی شد
حسین محبوبی با حکم وزیر راه و شهرسازی به عنوان سرپرست اداره‌ کل راه و شهرسازی استان گلستان منصوب شد. (ادامه)
شمال نیوز : اصلاح خانم دولتخواهی تصریح کرد: در این بین ماموران ضربه‌ای به دستم وارد کردند که آثارش هنوز هم باقی مانده است و با این دستم به سختی می‌توانم کار کنم.....


دیدار دانش‌آموزان با جانباز ۱۰۹ ساله شمالی کشف حجاب
شمال نیوز : اصلاح خانم دولتخواهی تصریح کرد: در این بین ماموران ضربه‌ای به دستم وارد کردند که آثارش هنوز هم باقی مانده است و با این دستم به سختی می‌توانم کار کنم..... (ادامه)
135 نفر در مازندران غرق شدند
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: 135 نفر طی سال گذشته در مازندران در دریا، رودخانه، استخر و کانال‌های آب غرق شدند.(ادامه)
شمال نیوز : نادیده گرفتن نخبه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی کم‌کم به یک عادت غلط تبدیل شده و همین امر ریشه انگیزه را در جوان‌ترها می‌خشکاند و تاب و توان را از آنها خواهد گرفت..... ضعف اطلاع رسانی و عدم استقبال از آئین رونمایی از تمبر ببر مازندران !
شمال نیوز : نادیده گرفتن نخبه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی کم‌کم به یک عادت غلط تبدیل شده و همین امر ریشه انگیزه را در جوان‌ترها می‌خشکاند و تاب و توان را از آنها خواهد گرفت.....(ادامه)
انتصاب دبير مرجع ملی كنوانسيون حقوق كودک در مازندران
دبير مرجع ملی كنوانسيون حقوق كودک در مازندران منصوب شد.(ادامه)
آمادگی مازندران برای ارايه خدمات به مسافران در تعطيلات عيد سعيد فطر
مازندران برای ارايه خدمات به مسافران در تعطيلات عيد سعيد فطر آمادگی کامل دارد.(ادامه)
(تصاویر) تقدیر جمنا از ابراهیم رئیسی
نشست تقدیر از نامزدها و فعالان اقشاری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی روز گذشته در مسجد بقیه الله تهران با حضور حجت الاسلام رئیسی و نیز اعضای شورای مرکزی این جبهه برگزار شد. در این مراسم، اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی و برخی از شخصیت‌های سیاسی از جمله علی نیکزاد، علیرضا زاکانی، مهدی فضائلی، خوش چهره، عباس سلیمی نمین، حسین نجابت، صدر الدین شریعتی، کرمی راد، شاکری، پدر ‌شهید احمدی روشن، جهانگیر الماسی و برخی از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی حضور داشتند. در حاشیه این مراسم نیز هفدهمین جلسه اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شد. همچنین از سیدابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف تقدیر به عمل آمد. (ادامه)
واژگونی خودروی ال90 در بهشهر پنج مصدوم برجای گذاشت
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از مصدوم شدن 5 نفر بر اثر واژگونی خودروی ال90 نود در منطقه پلیس راه سارو در مسیر بهشهر گلوگاه خبر داد.(ادامه)
تقدیر مجلس خبرگان و شورای نگهبان از اقدام موشکی سپاه
مجلس خبرگان رهبری و شورای نگهبان در پیامی هایی از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجازات گروهک تکفیری داعش، تقدیر کردند.(ادامه)
پلمپ دو واحد آلاینده زیست محیطی در آمل +تصاویر
دو واحد معدنی شن وماسه به دلیل رعایت نکردن موازین زیست محیطی در آمل پلمپ شد.(ادامه)
تکلیف سروش رفیعی و پرسپولیس مشخص شد
باوجود اعلام معاون باشگاه پرسپولیس مبنی بر مذاکره با سروش رفیعی و امیدواری به ماندن وی، تصمیم این بازیکن برای جدایی از جمع سرخپوشان قطعی است.(ادامه)
رونمایی از تمبر ببر مازندران
در آیینی فرهنگی اجتماعی ازتمبر ببر مازندران در قائم شهر رونمائی شد.(ادامه)
المیادین: مرگ 50 داعشی در حمله موشکی ایران
شبکه المیادین به نقل از یک مقام ایرانی از برخورد مستقیم یک موشک سپاه پاسداران به مقر فرماندهی داعش در دیرالزور خبر داده است.(ادامه)
شمال نیوز : ابراهیمی کارنامی در ارتباط با زباله عفونی مطب‌ها در مرکز استان مازندران، بیان کرد: براساس ماده 36 آئین‌نامه اجرایی پسماند وظیفه بررسی، پیگیری و گزارش پسماندها برعهده دانشگاه علوم پزشکی است، محیط زیست ناظر عالی قانون است..... دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران به وظیفه خود در قبال پسماند عمل نمی‌کنند!
شمال نیوز : ابراهیمی کارنامی در ارتباط با زباله عفونی مطب‌ها در مرکز استان مازندران، بیان کرد: براساس ماده 36 آئین‌نامه اجرایی پسماند وظیفه بررسی، پیگیری و گزارش پسماندها برعهده دانشگاه علوم پزشکی است، محیط زیست ناظر عالی قانون است.....(ادامه)
پیام حمله موشکی سپاه به داعش برای عربستان سعودی
یک کارشناس بین الملل بر این باور است که آمریکا بهت زده است و به همراه عربستان از قدرت موشکی ایران شگفت زده شده اند.(ادامه)
در آخرین روزهای فصل بهار و آغاز فصل تابستان و گرم شدن هوا کشاورزان مازنی شروع به برداشت گندم از سطح ۶۸ هزار هکتار از مزارع مازندران کرده اند.
 
 برداشت خوشه های طلایی گندم از مزارع مازندران(خبر)
در آخرین روزهای فصل بهار و آغاز فصل تابستان و گرم شدن هوا کشاورزان مازنی شروع به برداشت گندم از سطح ۶۸ هزار هکتار از مزارع مازندران کرده اند. (ادامه)
اعلام زمان آغاز پرداخت وام ۵ میلیونی با حساب یارانه
پرداخت وام ۵ میلیون تومانی با وثیقه حساب یارانه نقدی از امروز آغاز می شود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۵۸ شهر مازندران/سخنران مراسم
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: مراسم روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در ۵۸ شهر و بیش از ۴۰۰ روستای مازندران برگزار می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران در نشست مسئولان استان تاکید کرد: در استان تعدادی همیشه کار می‌کنند و تعدادی از شخصیت‌های مازندرانی مقیم تهران فقط انتقاد می‌کنند و می گویند در استان خبری نیست و غیر مسئولانه مسائل استان را درست منتقل نمی‌کنند..... فلاح جلودار: در هیئت دولت تغییرات صورت خواهد گرفت ولی ما می‌مانیم!
شمال نیوز : استاندار مازندران در نشست مسئولان استان تاکید کرد: در استان تعدادی همیشه کار می‌کنند و تعدادی از شخصیت‌های مازندرانی مقیم تهران فقط انتقاد می‌کنند و می گویند در استان خبری نیست و غیر مسئولانه مسائل استان را درست منتقل نمی‌کنند.....(ادامه)
معرفی سرمربی خونه به خونه
حسین رحمانی سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه شد.(ادامه)
عکس/ پدر فناوری موشکی ایران در حرم مطهر رضوی
شهید حسن طهرانی مقدم؛ پدر فناوری موشکی ایران در حرم مطهر رضوی(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های استان سه شنبه 30 خرداد
(ادامه)
عملیات برون‌مرزی موشکی سپاه جهان را به یک باره مبهوت کرد، الله اکبر، بنازم به اقتدار نیروی نظامی ایران، بنازم به بچه‌های سپاه، هر چند که این اقتدار نظامی ایران بر دشمنان ایران پوشیده نیست. جهان مبهوت اقتدار ایران(يادداشت)
عملیات برون‌مرزی موشکی سپاه جهان را به یک باره مبهوت کرد، الله اکبر، بنازم به اقتدار نیروی نظامی ایران، بنازم به بچه‌های سپاه، هر چند که این اقتدار نظامی ایران بر دشمنان ایران پوشیده نیست.(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری
آسمان مازندران امروز صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود.(ادامه)
معرفی شهرداران متخلف به دادگاه
(ادامه)
واکنش کاخ سفید به تهدید تند روسیه
سخنگوی کاخ سفید در واکنش به تهدید نیروی هوایی کشورش توسط روس‌ها در سوریه، هم از حق سربازان آمریکایی برای دفاع از خود و هم از علاقه واشنگتن به ادامه هماهنگی هوایی با مسکو سخن گفت. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.