.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
محدوديت های ترافيكی 24 تا 27 خرداد در جاده های مازندران
محدودیت های ترافیکی برای سهولت در رفت و آمد خودروها از امروز در جاده های مازندران آغاز شد.(ادامه)
پارکینگ طبقاتی بلااستفاده که تبدیل به ساختمان سازمان‌های شهرداری قائم‌شهر می‌شود
پارکینگ طبقاتی بلااستفاده در قائم‌شهر تبدیل به ساختمان سازمان‌های شهرداری می‌شود.(ادامه)
غرق شدن جوان 32 ساله در سوادکوه شمالی +تصاویر
رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه و سوادکوه شمالی از غرق شدن جوان 32 ساله در رودخانه منطقه پلنگ‌دره شیرگاه خبر داد.(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا قسمتی ابری
آسمان مازندران صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.(ادامه)
شمال نیوز : وی با اعلام اینکه باید معضل زباله‌های عفونی مطب‌ها برطرف شود، افزود: متولی این موضوع دانشگاه علوم پزشکی است و بنده از همه ظرفیتم برای ساماندهی زباله‌های عفونی مطب‌ها استفاده می‌کنم..... رئیس محیط زیست ساری : ساماندهی پسماند عفونی برعهده دانشگاه علوم پزشکی مازندران است
شمال نیوز : وی با اعلام اینکه باید معضل زباله‌های عفونی مطب‌ها برطرف شود، افزود: متولی این موضوع دانشگاه علوم پزشکی است و بنده از همه ظرفیتم برای ساماندهی زباله‌های عفونی مطب‌ها استفاده می‌کنم.....(ادامه)
سرمربی تیم ملی فوتبال قطر استعفا داد
سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال قطر بعد از پیروزی برابر کره جنوبی تصمیم گرفت که از سمت خود استعفا دهد.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران ۲۴ خردادماه ۹۶
(ادامه)
۴۰ کیلوگرم مواد مخدر در بابلسر کشف شد
دادستان عمومی و انقلاب بابلسر از کشف و ضبط بیش از ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
زمین لرزه ۳.۹ ریشتری مرز مازندران، تهران و سمنان را لرزاند
زلزله ای به بزرگی ۳.۹ درجه در مقیاس ریشتر در عمق ۸ کیلومتری زمین، مرز استانهای مازندران، تهران، سمنان و حوالی فیروزکوه را لرزاند.(ادامه)
عکس/ سروش از پرسپوليس رفت
سروش رفيعي دقايقي قبل با انتشار این پست در اینستاگرام، خارج شدنش از تيم فوتبال پرسپوليس را اعلام كرد(ادامه)
عقب‌ماندگی‌های مازندران بسیار زیاد است
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: با توجه به محدودیت‌های مالی اتفاقات خوبی در استان انجام شد ولی عقب‌ماندگی‌های مازندران بسیار زیاد است. (ادامه)
پیشکسوت تعزیه مازندران دار فانی را وداع گفت
حاج سیدحسن مهدوی پیشکسوت تعزیه مازندران که از عارضه قلبی رنج می‌برد‍ دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
شمال نیوز : مردم شهرستان گلوگاه با معضل بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند و بسیاری از تحصیلکرده‌های این خطه از شرق مازندران به‌علت کمبود فرصت شغلی ناامیدند و برخی به مشاغل آزاد که دور از تخصص آنها است می‌پردازند..... تجمع کارگران کارخانه آجر ماشینی گلوگاه در فرمانداری گلوگاه + تصاویر
شمال نیوز : مردم شهرستان گلوگاه با معضل بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند و بسیاری از تحصیلکرده‌های این خطه از شرق مازندران به‌علت کمبود فرصت شغلی ناامیدند و برخی به مشاغل آزاد که دور از تخصص آنها است می‌پردازند.....(ادامه)
تصویربرداری مجموعه «پایتخت ۵» در مازندران به پایان رسیده است و گروه به تهران بازخواهند گشت تا پس از گذراندن مرحله پیش تولید چندروزه در لوکیشن بعدی مشغول به کار شوند.
پایان کار «پایتخت ۵» در مازندران و سفر به تهران
تصویربرداری مجموعه «پایتخت ۵» در مازندران به پایان رسیده است و گروه به تهران بازخواهند گشت تا پس از گذراندن مرحله پیش تولید چندروزه در لوکیشن بعدی مشغول به کار شوند. (ادامه)
وضعیت ترافیکی محورهای مازندران روان است
مرکز مدیریت راهها مازندران، شرایط ترافیکی را در محورهای مواصلاتی و کوهستانی استان عادی و روان اعلام کرد.(ادامه)
سقوط مرگبار جوان 30ساله از ساختمان
مرد ۳۰ ساله به دلیل سقوط از ساختمان در بهشهر جان باخت.(ادامه)
تصویر هوایی از مراسم احیاء در حرم امام رضا(ع)
تصویر هوایی از مراسم احیاء شب قدر در حرم مطهر امام رضا (ع)(ادامه)
یارانه خرداد فرداشب واریز می‌شود
سازمان هدفمندی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یارانه خردادماه، نیمه شب ۲۵ خرداد، به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
عکس | سفره افطار مسئولان و سران سه قوه در کنار رهبر انقلاب
در عکس زیر تصویر ویژه از افطاری شب گذشته مسئولان و سران سه قوه در کنار آیت‌الله خامنه‌ای - رهبر معظم انقلاب اسلامی - را می‌بینید. (ادامه)
اگر به جای آقای رحمانی فضلی در دولت یازدهم شخصی مثل آقای محمد شریعتمداری وزیر کشور می بود امروز آقای روحانی کارنامه بهتری داشت. آقای شریعتمداری به عنوان یک چهره اصلاح طلب مشهور در سپهر سیاسی ایران شناخته نمی شود .... رایزنی رهبران اصلاحات با روحانی درباره چینش کابینه / نقش فراکسیون امید و مستقلین در دولت دوم روحانی
اگر به جای آقای رحمانی فضلی در دولت یازدهم شخصی مثل آقای محمد شریعتمداری وزیر کشور می بود امروز آقای روحانی کارنامه بهتری داشت. آقای شریعتمداری به عنوان یک چهره اصلاح طلب مشهور در سپهر سیاسی ایران شناخته نمی شود ....(ادامه)
شکست کره جنوبی و صدرنشینی قطعی ایران(+جدول)
با نتایج به دست آمده در این هفته تیم ملی ایران درصورت شکست در دو دیدار آینده اش هم به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد صعود خواهد کرد و کره جنوبی و ازبکستان با اختلافی کم باید برسر صعود به عنوان تیم دوم مبارزه کنند. (ادامه)
شمال نیوز: امروز در حالی که شورای چهارم شهر رشت در روزهای پایانی خود به‌سر می‌برد، شهردار رشت با رای حداکثری آن‌ها برکنار شد.

اعضای شورای شهر رشت، شهردار را برکنار کردند
شمال نیوز: امروز در حالی که شورای چهارم شهر رشت در روزهای پایانی خود به‌سر می‌برد، شهردار رشت با رای حداکثری آن‌ها برکنار شد. (ادامه)
شمال نیوز: مرکز شهر ساری که طی روزهای ماه مبارک رمضان و آستانه شب‌های قدر به کانون بحران به واسطه قطعی مکرر آب تبدیل شده است.



تداوم قطعی آب مشترکان شهر ساری در ماه صیام + تصاویر
شمال نیوز: مرکز شهر ساری که طی روزهای ماه مبارک رمضان و آستانه شب‌های قدر به کانون بحران به واسطه قطعی مکرر آب تبدیل شده است. (ادامه)
ساخت و سازهای غیرمجاز در مازندران نگران کننده است
مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران با اشاره به معضلات زباله و ساخت و ساز غیرمجاز در کوه‌های مختلف مازندران، گفت: امروزه این استان با چالش‌های زیاد زیست محیطی مواجه است. (ادامه)
عکس/ دیدار رهبر معظم انقلاب و ناطق نوری درضیافت افطار
اینستاگرام رهبر معظم انقلاب عکس رهبر انقلاب و ناطق نوری را منتشر کرد. (ادامه)
مهم‌ترین توصیه‌های امام علی(ع) پس از ضربت خوردن چه بود؟/ پاسخ از رهبر معظم انقلاب
امیرالمؤمنین (ع) بعد از ضربت‌ خوردن در شب نوزدهم وصیت کوتاهی دارد. سال‌های آخر عمر را می‌گذراند و می‌خواهد به فرزندانش، به اهل کوفه و به مسلمانان سرگشته آن روزگار و به همه تاریخ پیامی را خلاصه کند و بدهد. آن پیام در یک صفحه می‌گنجد. (ادامه)
در مسیر جاده چالوس این مکانها را از دست ندهید
(ادامه)
سند اساسی و ملی، «سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» خواهد بود که این سند در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است و هر سند، بیانیه و یا موضوع دیگری که مغایر با این سند باشد، ملغی است. سند ۲۰۳۰ لغو شد/ هر سند و بیانیه مغایر با سند تحول، ملغی است
سند اساسی و ملی، «سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» خواهد بود که این سند در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است و هر سند، بیانیه و یا موضوع دیگری که مغایر با این سند باشد، ملغی است.(ادامه)
دعاى روز نوزدهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.