.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز:معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از تلاش برای انتقال دو هفته از تعطیلات ایام تابستان به فصل زمستان خبر داد و گفت: ما موافقت سازمانی را برای تایید دو روز تعطیلی در آخر هفته‌ها را اعلام کردیم.... احتمال دو روز تعطیلی در آخر هفته‌ها قوت گرفت
شمال نیوز:معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از تلاش برای انتقال دو هفته از تعطیلات ایام تابستان به فصل زمستان خبر داد و گفت: ما موافقت سازمانی را برای تایید دو روز تعطیلی در آخر هفته‌ها را اعلام کردیم....(ادامه)
امضای موافقت ‌نامه همکاری در کرانه شرقی دریای خزر
موافقت نامه همکاری شرکت‎های عملیاتی صنعت نفت و دیگر صنایع در کرانه شرقی دریای خزر امضا شد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
(عکس) نماز شکر لشکر فاطمیون همراه سردار سلیمانی
لشگر فاطمیون (افغانستانی های مدافع حرم مستقر در سوریه) به مرز عراق رسید.(ادامه)
درمان زخم معده با این دمنوش‌ها
مصرف دمنوش‌های معرفی شده در این بخش به شما کمک می‌کند تا زخم معده‌تان را درمان کنید.(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا قسمتی ابری
آسمان مازندران امروز صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.(ادامه)
شمال نیوز : عضو اصلاح طلب شورای شهر می گوید: شهردار آینده تهران به علت انبوه مشکلات و چالش های فراوانی که پیش رو دارد همواره محل نقد خواهد بود پس برای حفظ حرمت آیت الله هاشمی بهتر است آقای محسن هاشمی در شورای شهر بماند..... محسن هاشمی برای حفظ حرمت پدرش نباید شهردار شود !
شمال نیوز : عضو اصلاح طلب شورای شهر می گوید: شهردار آینده تهران به علت انبوه مشکلات و چالش های فراوانی که پیش رو دارد همواره محل نقد خواهد بود پس برای حفظ حرمت آیت الله هاشمی بهتر است آقای محسن هاشمی در شورای شهر بماند.....(ادامه)
دکتر محمدحسین مهدوی عادلی به عنوان رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی انتخاب و با تصویب هیأت امناء سازمان تأمین اجتماعی دکتر محمدعلی همتی به عنوان عضو جدید هیأت مدیره این سازمان منصوب شد.
رییس و عضو جدید هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی مشخص شدند
دکتر محمدحسین مهدوی عادلی به عنوان رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی انتخاب و با تصویب هیأت امناء سازمان تأمین اجتماعی دکتر محمدعلی همتی به عنوان عضو جدید هیأت مدیره این سازمان منصوب شد. (ادامه)
عکس| ناطق‌نوری و سیدهادی خامنه‌ای در صف اول نماز به امامت رهبر انقلاب
ناطق نوری و سیدهادی خامنه ای در صف اول نماز جماعت به امامت رهبر معظم انقلاب(ادامه)
توئیت محسن رضایی بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال
توئیت دکتر محسن رضایی بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان و قطعی شدن صعود به جام‌جهانی روسیه: خوشحالم كه باز هم جوانان ايرانى به موفقيتى ديگر دست يافتند.(ادامه)
شمال نیوز: ایران با برتری در این بازی به صورت مستقیم به جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کرد. در این بازی سردار آزمون در دقیقه ۲۲ و مهدی طارمی در دقیقه ۸۸ گل‌زنی کردند.

بدون گل خورده برای دومین بار پیاپی / صعود ایران به جام جهانی روسیه
شمال نیوز: ایران با برتری در این بازی به صورت مستقیم به جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کرد. در این بازی سردار آزمون در دقیقه ۲۲ و مهدی طارمی در دقیقه ۸۸ گل‌زنی کردند. (ادامه)
عکس/ آرمیتا در دیدار امروز رهبر انقلاب
حضور آرمیتا فرزند دانشمند هسته‌ای شهید داریوش رضایی‌نژاد در دیدار امروز با رهبر انقلاب(ادامه)
سینا شمشمانی اولین ایرانی‌‌ست که موفق به پذیرش در کنسرواتوار دولتی مسکو (یکی از دانشگاه‌های برتر موسیقی جهان) شد.

حضور یک ساروی در کنسرواتوار مسکو
سینا شمشمانی اولین ایرانی‌‌ست که موفق به پذیرش در کنسرواتوار دولتی مسکو (یکی از دانشگاه‌های برتر موسیقی جهان) شد. (ادامه)
شمال نیوز: حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: مردم در انتخابات به هرکسی رأی دادند، همه‌شان یک کارمشترک انجام دادند؛ این کار مشترک اظهار اعتماد به نظام اسلامی برای انتخاب مسئول اجرایی کشور بود.


مردم در انتخابات یک کار مشترک کردند،اصل این حرکت را ضایع نکنیم/ منافع ملی آن وقتی واقعی است که با هویت ملی و انقلابی ملت ایران در تضاد نباشند(خبر)
شمال نیوز: حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: مردم در انتخابات به هرکسی رأی دادند، همه‌شان یک کارمشترک انجام دادند؛ این کار مشترک اظهار اعتماد به نظام اسلامی برای انتخاب مسئول اجرایی کشور بود. (ادامه)
دعاى روز هجدهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
شمال نیوز : جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نور با اشاره به کشف جسد مردی 46 ساله محمودآبادی در پارک جنگلی نور گفت: پزشکی قانونی با بررسی جسد علت مرگ را شلیک تیر به سمت مقتول عنوان کرده است..... قتل مرد 46 ساله در پارک جنگلی نور چگونه رخ داد ؟
شمال نیوز : جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نور با اشاره به کشف جسد مردی 46 ساله محمودآبادی در پارک جنگلی نور گفت: پزشکی قانونی با بررسی جسد علت مرگ را شلیک تیر به سمت مقتول عنوان کرده است.....(ادامه)
(عکس) وداع علم‌الهدی با همسرش
(ادامه)
۳۰۰ شالیکوبی در مازندران بازسازی شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: در حال حاضر از یک هزار و ۲۳۷ شالیکوبی، ۹۳۷ واحد فعال است که ۳۰۰ مورد بازسازی شد و مابقی قدیمی است و باید طی دو سال نوسازی شود.(ادامه)
فواید مصرف تخم شربتی
متخصص طب سنتی گفت: تخم شربتی حاوی کلسیم است اما اگر فردی زخم معده داشته باشد این کلسیم جذب نمی‌شود. (ادامه)
۶ فایده مصرف خرما در ماه مبارک رمضان
خرما بسیار مغذی و انرژی ‏زا است و مصرف آن در هنگام فعالیت‌های بدنی، ورزشی، انجام کارهای فکری و ایام روزه داری می‏‌تواند مفید باشد. خرما میوه‌ای بسیار مغذی و مقوی بوده و بهتر است که در برنامه غذایی سالمندان، کودکان و نوجوانان در حال رشد، وارد شود.(ادامه)
زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 1396 دانشگاه آزاد اسلامی هفته آخر خرداد ماه آغاز می‌شود.(ادامه)
پرداخت تسهیلات اشتغالزایی 18 میلیاردی در جویبار
18 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی پارسال به مددجویان کمیته امداد جویبار پرداخت شد.(ادامه)
نوسازی شالیکوبی ها در مازندران مغفول مانده است
استاندار مازندران گفت: نوسازی شالیکوبی ها عقب و مغفول مانده است و باید در این زمینه تلاش بیشتری کرد.(ادامه)
تشییع پیکر همسر آیت‌الله علم‌الهدی
پیکر همسر امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی صبح امروز در مشهد تشییع شد.(ادامه)
عکس دیده نشده سفارت بریتانیا در دوران ناصری
عکس کم یابی که مشاهده می کنید مربوط به دوران ناصرالدین شاه و پس از احداث ساختمان جدید سفارت بریتانیا در خیابان فردوسی است!(ادامه)
دریای مازندران تا فردا برای شنا توصیه نمی‌شود
رئیس اداره هواشناسی دریایی مازندران گفت: دریای مازندران تا بعد از ظهر فردا برای شنا توصیه نمی‌شود.(ادامه)
از نسل خاک
از میان باغ‌های کیوی و شالیزارهای برنج "سیاهگل چال" تنکابن که عبور کنی جاده‌ای خاکی و پر فراز و نشیب، تو را به روستای جنگلی "سلیم آباد" پایتخت شمالی هنر سفالگری می‌رساند. جایی که هنوز نبض این هنر کهن می‌تپد. هنر "از خاک آفریدن" که آموخته پروردگار انسان است. خاندان محبی چند قرن است که نسل به نسل با آمیختن آب و خاک سلیم آباد و آتش افروخته از هیزم جنگل، ظروف سفالی خلق می‌کنند. امروز از بردیای پنج‌ساله گرفته تا فائزه دانشجو و علی‌اصغر پدربزرگ همه دست در گل دارند تا هنری که قدمت ۷۰۰۰ ساله و ریشه در سیلک کاشان دارد در دل جنگل‌های مازندران زنده بماند. (ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
قیمت طلا وسکه وارز در بازار.(ادامه)
نفت کوره از ساری به ۴ نیروگاه برق کشور ارسال می شود
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: انبار نفت ساری یکی از پنج انبار بزرگ کشور است که به چهار نیروگاه برق شمال کشور با ناوگان جاده ای، نفت کوره ارسال می‌کند.(ادامه)
توصیه های بهداشتی در مصرف گوشت برای جلوگیری از ابتلا به تب کنگو
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدونکنار توصیه هایی برای مصرف گوشت به منظور مبتلا نشدن به تب کنگو ارائه کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.