.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تمام محورهای مازندران برفی است/ تردد عادی و روان در راه‌های مازندران
رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد بارش برف در تمامی محورهای مازندران هستیم.(ادامه)
عدم مشاهده بیماری در مزارع گندم مازندران/ کشت 48 هزار هکتاری گندم
مدیر زراعت جهاد کشاورزی مازندران گفت: تاکنون بیماری در مزارع گندم استان مشاهده نشده است. (ادامه)
امتناع یک نماینده مجلس از حضور در جایگاه مسئولین!
در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ساری اتفاق جالبی رخ داد و آن هم امتناع محمد دامادی از حضور در جایگاه ویژه سخنرانان و مسولین بود. (ادامه)
آسمان مازندران ابری همراه با بارش باران
هوای مازندران امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ابری، همراه با براش باران در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌ شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ های مازندران چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه
(ادامه)
میزان عیدی فرهنگیان اعلام شد
اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت پاداش پایان سال اطلاعیه‌ای را صادر کرد.(ادامه)
راه‌اندازی سامانه سیار ثبت‌نام کارت ملی هوشمند در شهرهای مازندران
نائب رئیس کانون دفاتر پیشخوان دولت مازندران گفت: سامانه سیار ثبت‌نام کارت ملی هوشمند در تمامی شهرهای استان راه‌اندازی شده است.(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس با انتقاد از واردات برخی محصولات تاکید کرد که دولت برای تنظیم بازار شب عید نیازی به واردات مرکبات و برنج ندارد..... واردات به بهانه شب عید ریختن پول در جیب افراد خاص است
شمال نیوز : عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس با انتقاد از واردات برخی محصولات تاکید کرد که دولت برای تنظیم بازار شب عید نیازی به واردات مرکبات و برنج ندارد.....(ادامه)
بخشش جرائم مشروط به پرداخت اصل و سود تسهیلات بانکی شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به بخش‌های درآمدی لایحه بودجه ۹۷ بخشش جرائم بانکی را مشروط به اختیار رییسان شعبه‌های بانکی و پرداخت اصل و سود تسهیلات کردند.(ادامه)
بدهی مالیاتی عامل ابطال 79 کارت بازرگانی در مازندران
(ادامه)
پیکر ۳ شهید خدمت سانحه کشتی سانچی ساعتی قبل وارد فرودگاه بین المللی امام (ره) شد. پیکر ۳ شهید خدمت سانچی وارد ایران شد
پیکر ۳ شهید خدمت سانحه کشتی سانچی ساعتی قبل وارد فرودگاه بین المللی امام (ره) شد.(ادامه)
ابراهیم حاتمی کیا در دوران دفاع مقدس
ابراهیم حاتمی کیا کارگردان صاحب سبک کشورمان یکی از هنرمندان با سابقه و مطرح در سینمای ایران است. از جمله فیلم های ابراهیم حاتمی کیا می توان به «آژانس شیشه ای»، «از کرخه تا راین»، «بادیگارد»، «به وقت شام» و «چ» اشاره کرد. فیلم «به وقت شام»، برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی شد و پس از آن سخنرانی آتشینی ایراد کرد که با واکنش هایی همراه بود.تصویر حاتمی کیا را در دوران دفاع مقدس مشاهده می‌کنید. (ادامه)
عکس/ خانواده‌های شهدای سانچی در انتظار پیکر دریانوردان
خانواده های جانباختگان نفتکش سانچی در ساعات اولیه روز چهارشنبه در انتظار پیکر سه تن از عزیزانشان در فرودگاه امام(ره) حضور دارند.(ادامه)
فرزند حجت‌الاسلام ناطق‌نوری در پاسخ به رییس اسبق سازمان صدا و سیما گفت: شاید بهتر بود که آقای ضرغامی، به جای دلسوزی و مصلحت‌اندیشی‌های پر خسارت و یا هر انگیزه دیگری، به وظیفه قانونی، اخلاقی و شرعی خودشان عمل می‌کردند.

اگر هوس ریاست دولت آینده را دارید مراقب نحسی سیزده باشید
فرزند حجت‌الاسلام ناطق‌نوری در پاسخ به رییس اسبق سازمان صدا و سیما گفت: شاید بهتر بود که آقای ضرغامی، به جای دلسوزی و مصلحت‌اندیشی‌های پر خسارت و یا هر انگیزه دیگری، به وظیفه قانونی، اخلاقی و شرعی خودشان عمل می‌کردند. (ادامه)
هنگام باریدن باران دعا مستجاب است
امام علی(ع) فرمودند: «دعا را در چهار مورد غنیمت بدانید؛ هنگام خواندن قرآن، موقع اذان گفتن، هنگام نزول باران، و زمانی که دو سپاه برای (جنگ و) شهادت به یکدیگر می‌رسند.»(ادامه)
نان آن هم با چاشنی مهربانی/نان مهربانی و نانوایی مهر
طرح جدید نان مهربانی در جایگاه خود مورد توجه است و اهمیت زیادی دارد، وقتی بوی نان داغ در کوچه‌ها و خیابان‌های شهر می‌پیچد باید به این فکر کنیم که برخی توان خریداری حتی یک قرص نان را ندارند.(ادامه)
شمال نیوز : سونامی سرطان با سرعت غیرقابل وصفی و هر چه بیشتر رو به رشد است ولی تاکنون راهی مطمئن برای نجات از آن پیدا نشده است که بسیار نگران‌کننده است. افزایش سرعت سونامی سرطان در مازندران
شمال نیوز : سونامی سرطان با سرعت غیرقابل وصفی و هر چه بیشتر رو به رشد است ولی تاکنون راهی مطمئن برای نجات از آن پیدا نشده است که بسیار نگران‌کننده است.(ادامه)
مسؤولان حضور پرشور مردمی را به حساب عملکرد خود نگذارند/مشکلات همچنان پابرجاست
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان این حضور پرشور مردمی را به حساب عملکرد خود نگذارند و از خواب خرگوشی بیدار شوند.(ادامه)
عکس/ مردی که استقلال را نجات داد
علی قربانی با گلی که زد استقلال را از شکست مقابل الریان قطر نجات داد. (ادامه)
یک اتفاق تلخ در حاشیه بازی پرسپولیس
یکی از کارمندان سازمان لیگ هنگام پایین آمدن از پله‌های ورزشگاه آزادی تعادل خود را از دست و پس از برخورد سرش با پله، بیهوش شد.(ادامه)


ورزش > مدیریت ورزش - روزنامه سازندگی در شماره امروز خود از چند سوال علی کریمی از دبیر کل فدراسیون فوتبال نوشت که بی جواب ماند سکوت ساکت!
ورزش > مدیریت ورزش - روزنامه سازندگی در شماره امروز خود از چند سوال علی کریمی از دبیر کل فدراسیون فوتبال نوشت که بی جواب ماند(ادامه)
بارش برف سنگین در محور هراز/تردد بدون زنجیر چرخ ممکن نیست
رییس پلیس راه شرق استان تهران از بارش برف سنگین در محورهای فیروزکوه و هراز خبر داد و گفت: تردد بدون زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی شرق استان تهران ممکن نیست.(ادامه)
آهسته غذا خوردن لاغرتان می‌کند
متخصصان سلامت در مطالعه‌ای به بررسی نقش آهسته غذا خوردن در کاهش وزن پرداختند.(ادامه)
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کارلوس کی‌روش با وقاحت به علی کریمی که یکی از بزرگان فوتبال ایران بوده است توهین می‌کند و می‌گوید بزدل، بزدل خودت و جد و آبادت هستی. کریمی نجابت به‌خرج داد؛ بزدل کی‌روش و جد و آبادش هستند/ ساکت چیزهایی می‌گفت که مرغ پخته‌ هم خنده‌اش می‌گرفت!
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کارلوس کی‌روش با وقاحت به علی کریمی که یکی از بزرگان فوتبال ایران بوده است توهین می‌کند و می‌گوید بزدل، بزدل خودت و جد و آبادت هستی.(ادامه)
عکس/ هیس! اینجا تهران نیست
میزان گرد و غبار در آسمان اهواز در ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه به هشت هزار و ۶۰۰ میکروگرم بر مترمکعب یعنی بیش از ۵۷ برابر حد مجاز و به حد فوق خطرناک رسید.(ادامه)
نمایندگان مازندران خواستار تخفیف بیمه صیادان شدند
نمایندگان مازندران طی نامه‌ای به نوبخت معاون رئیس‌جمهور خواستار تخفیف بیمه صیادان شدند.(ادامه)
مردم تحمل افزایش قیمت حامل های انرژی را ندارند
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: مردم تحمل افزایش قیمت حامل های انرژی را ندارند و باید قیمتها ثابت بماند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
								
				دادستان تهران در خصوص دستگیری تعدادی از متهمان مرتبط با یک شبکه جاسوسی توضیحات تکمیلی ارائه کرد.						سید امامی از مرتبطان اصلی افسراطلاعاتی آمریکا بوده/ افسر اطلاعاتی خارجی در منزل وی استقرار می یافته/ چگونگی خودکشی سید امامی(خبر)
دادستان تهران در خصوص دستگیری تعدادی از متهمان مرتبط با یک شبکه جاسوسی توضیحات تکمیلی ارائه کرد. (ادامه)
موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان
به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با عفو و تخفیف مجازات ۵۶۵ نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 44 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.